Als je nou even google nieuws opzoekt en recourt invoert ben je al een heel eind.quote:
Er is maar 1 iemand die mij aanspreekt. En dat is hij niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is een naakte negroide man. Moet je toch aanspreken...
quote:
aiquote:
nog steeds?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die mij aanspreekt. En dat is hij niet.
valid is een betere bron dan Google..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je nou even google nieuws opzoekt en recourt invoert ben je al een heel eind.
Nee, het gaat over jou, sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mag ik ook mee genieten?
Dit is ongeveer het equivalent van fluisteren in het openbaar
Jij wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cool, mag ík dan meegenieten?
Ties zie DM
Bij mij op het werk is nu een appverbodquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mag ik ook mee genieten?
Dit is ongeveer het equivalent van fluisteren in het openbaar
Te laat. Fredje Teeven staat as we speak met zijn toverstaf in de rondte te draaien en te zingen om er achter te komen wat voor snode plannen er in dit topic besproken worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:07 schreef Ties02 het volgende:
Nee moet daar nog aan beginnen, wel iets voor de zomervakantie ofzo, nu al druk zat
Vind terrorisme altijd wel interessant
*AIVD zo bedoel ik het niet pls*
Het is ook zeer zeker interessant.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:07 schreef Ties02 het volgende:
Nee moet daar nog aan beginnen, wel iets voor de zomervakantie ofzo, nu al druk zat
Vind terrorisme altijd wel interessant
*AIVD zo bedoel ik het niet pls*
Ik ben voor een appverbod.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is nu een appverbodCollega's gingen met elkaar appen over andere collega's, en nu mag het dus helemaal niet meer. Wel een beetje naziregime hoor.
![]()
Overigens is dat eigenlijk totaal niet relevant op wat jij zegt, maar ik wou het gewoon kwijt.
edit: Oja Ties, kijk jij ook Homeland? Wat een serie is dat jom.
Toch niet deze meneer: http://www.telegraaf.nl/t(...)j_Dakar_Rally__.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Yreal het volgende:
Bah. Mijn favoriete rijder ligt al uit de Dakar
Cool!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb met Hawaii zoveel Award Miles gespaard waardoor ik nu voor 2 weekjes naar Egypte kan met die Miles en 70 euro bijbetalen.
KLM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |