Meld je even in het rechten topic (Valt onder SES),quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uni doen maar ik wil wel weten wat ik ongeveer kan verwachten, ik wil fiscaal recht doen. Met welke vakken had je het meeste moeite op de uni, de juridische vakken of de economische vakken?
Nee, ik vind het daadwerkelijk interessant.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Aha je wil fiscaal recht doen om de baankansen en salarissen?
Dan heb ik slecht nieuws voor je, dat is verleden tijd.
Middelbare school vriend ging fiscaal recht studeren in Amsterdam en daar stroomt het nu vol met dat soort lui.
Welke opleiding doe jij? Ik hoor vaak dat fiscaal recht moeilijker is dan rechtsgeleerdheid, in hoeverre klopt dat en waar komt dat door?quote:
Ik had meer moeite met den economische vakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:32 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Welke opleiding doe jij? Ik hoor vaak dat fiscaal recht moeilijker is dan rechtsgeleerdheid, in hoeverre klopt dat en waar komt dat door?
Dit kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Meld je even in het rechten topic (Valt onder SES),
mijn ervaring is dat daar enorm competente gasten zitten die je graag van advies voorzien.
Die zouden jou goed kunnen helpen met het vinden van stages,
heb er zelf een baan aan over gehouden in de financiele sector.
De rechten-reeks is een grote netwerk show dus zorg dat je goed in de groep ligt
Iets zegt mij dat jij nu lopende band werk doet of in een callcenter zit gezien je aversie..quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Zijn eigenlijk pas echt erg.
Geschiedenis studenten hebben nog normen en waarden.
Bkunde eikeltjes die allemaal flutcommissies doen bij studievereniging en dat zo omhoog lullen
op linkedin: COnsultant of exchange bla bla 77th board.. external relations.
Zelfvoldane blagen, allemaal
Alsof TS een vriendin heeftquote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
TS z'n vriendinnetje heeft zich laten ballen door een paar gasten die bedrijfskunde studeren.![]()
Zeg ik toch nergens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |