wat een aidsverhaalquote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Zijn eigenlijk pas echt erg.
Geschiedenis studenten hebben nog normen en waarden.
Bkunde eikeltjes die allemaal flutcommissies doen bij studievereniging en dat zo omhoog lullen
op linkedin: COnsultant of exchange bla bla 77th board.. external relations.
Zelfvoldane blagen, allemaal
Je leert alles van ondernemen...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Begrijp niet echt waarom je voor een studie bedrijfskunde zou kiezen. Waarom dan niet gewoon economie en bedrijfseconomie met managementvakken in je minor? Niet om lullig te doen, lijkt me gewoon dat je dan meer grondige kennis opdoet. Kan een bedrijfskundige dit uitleggen?
Gaan we dit weer krijgen. Zometeen pakken we rechtsgeleerdheid nog even aan en dan hebben we alles weer gehad.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Begrijp niet echt waarom je voor een studie bedrijfskunde zou kiezen. Waarom dan niet gewoon economie en bedrijfseconomie met managementvakken in je minor? Niet om lullig te doen, lijkt me gewoon dat je dan meer grondige kennis opdoet. Kan een bedrijfskundige dit uitleggen?
Kun je wel dramatisch gaan doen, maar het was gewoon een oprechte vraag.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gaan we dit weer krijgen. Zometeen pakken we rechtsgeleerdheid nog even aan en dan hebben we alles weer gehad.
Hij is best een baas. Zal toch wel iets bereikt hebben neem ik aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef pijltjegooien het volgende:
Wat heb jij zoal bereikt in het leven?
Wat studeer je zelf dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kun je wel dramatisch gaan doen, maar het was gewoon een oprechte vraag.
TS en een vriendinquote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
TS z'n vriendinnetje heeft zich laten ballen door een paar gasten die bedrijfskunde studeren.![]()
Ja jezus doet dat ertoe? Ik stel die vraag omdat ik wil begrijpen wat de studie bedrijfskunde onderscheidt van de combinatie die ik noemde, als je dat niet wilt of kunt uitleggen kunnen we wel gewoon stoppen met deze zinloze uitwisseling van woorden.quote:
O ik heb het al gevonden, je studeert rechten. Gek dat je dan op andere studies neerkijkt terwijl meestal mensen op jouw studie neerkijken waardoor je het al helemaal niet zou moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja jezus doet dat ertoe? Ik stel die vraag omdat ik wil begrijpen wat de studie bedrijfskunde onderscheidt van de combinatie die ik noemde, als je dat niet wilt of kunt uitleggen kunnen we wel gewoon stoppen met deze zinloze uitwisseling van woorden.
Volgens mij ben je geestelijk niet in orde als je nog steeds denkt dat dit draait om het neerkijken op studies. Ik stel gewoon een vraag, als ik me denigrerend wilde uitlaten over bedrijfskunde had ik niet er niet omslachtig over gedaan. Misschien moet je even afstand nemen van dit topic aangezien het je nogal persoonlijk schijnt te raken.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
O ik heb het al gevonden, je studeert rechten. Gek dat je dan op andere studies neerkijkt terwijl meestal mensen op jouw studie neerkijken waardoor je het al helemaal niet zou moeten doen.
Verre van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je geestelijk niet in orde als je nog steeds denkt dat dit draait om het neerkijken op studies. Ik stel gewoon een vraag, als ik me denigrerend wilde uitlaten over bedrijfskunde had ik niet er niet omslachtig over gedaan. Misschien moet je even afstand nemen van dit topic aangezien het je nogal persoonlijk schijnt te raken.
mijn broertje wil ook een beta worden omdat hij door sites als fok alfa's dom vindtquote:
Deed je zelf ook niet Bedrijfskunde? En wat doe je nu eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Bkunde eikeltjes die allemaal flutcommissies doen bij studievereniging en dat zo omhoog lullen
Hij doet nu je moederquote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:27 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Deed je zelf ook niet Bedrijfskunde? En wat doe je nu eigenlijk?
Waar is die opmerking nu weer goed voor.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:22 schreef Regilio_ het volgende:
Ik snap geen kut van dit topic. Maar ik studeer dan ook daadwerkelijk bedrijfskunde.
Alle eindbaas directeuren hebben bedrijfskunde gestudeerd. Hier zult u het mee moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Het is watquote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:44 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Waar is die opmerking nu weer goed voor.Zulk gedrag verwacht je misschien van een irritante puber maar ik zie dat je al 25 bent.
Imker opleidingenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:32 schreef Roces18 het volgende:
alle opleidingen/studies zijn kut
slotje
Het gaat er om of je plezier hebt in je werk, niet hoeveel je verdient.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef stephano1990 het volgende:
Het verschil is dat bedrijfskunde studenten later tenminste een baan hebben.
Ik studeer economie en bedrijfskunde, maar ik ken ook mensen met nominaal afgeronde opleidingen theaterwetenschappen, filmgeschiedenis en filosofie. Deze mensen hadden allemaal hun mond vol over hoe weinig zelfontwikkeling er in mijn studie zat en ze hebben nu allemaal minimum baantjes!
Ik vind accountancy op zich best leuk werk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:38 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Het gaat er om of je plezier hebt in je werk, niet hoeveel je verdient.
*draait hamburger om*
niet helema mijn vader dacht zoals jij en kon geen werk vinden maar uiteindelijk wel en verdiende te weinig om van te levenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:38 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Het gaat er om of je plezier hebt in je werk, niet hoeveel je verdient.
*draait hamburger om*
En dus kon hij geen aantrekkelijke vrouw krijgen. Het werd een lelijke, en derhalve werd zijn dochter ook een lelijk varken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:34 schreef mapima het volgende:
[..]
niet helema mijn vader dacht zoals jij en kon geen werk vinden maar uiteindelijk wel en verdiende te weinig om van te leven
Geef nou eens antwoord welke opleiding doe je zelf?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:22 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
En dus kon hij geen aantrekkelijke vrouw krijgen. Het werd een lelijke, en derhalve werd zijn dochter ook een lelijk varken.
Gefaald helaas. Wel keihard geknokt om te mogen blijven, mocht niet baten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:38 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord welke opleiding doe je zelf?En deed je in het verleden geen Fiscale economie?
En dan wel zo'n kuttopic durven posten? Je bent de naam cursist niet eens waardig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Gefaald helaas. Wel keihard geknokt om te mogen blijven, mocht niet baten.
Daarna veel opleidingen gezegd dat ik deed op fok! om mijn anonimiteit te waarborgen.
Dacht namelijk dat ik bijna ontmaskerd was.
Ben nu inmiddels alweer 2e jaars hbo
Ontmaskerdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Gefaald helaas. Wel keihard geknokt om te mogen blijven, mocht niet baten.
Daarna veel opleidingen gezegd dat ik deed op fok! om mijn anonimiteit te waarborgen.
Dacht namelijk dat ik bijna ontmaskerd was.
Ben nu inmiddels alweer 2e jaars hbo
Ja dat kan ik dus niet zeggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:04 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ontmaskerd![]()
.
Welke opleiding doe je nu op hbo?
Is er een groot niveauverschil?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet zeggen.
Iets economisch in ieder geval, en heb het er erg goed naar mijn zin.
Ja dat wel, bij mij in de klas zitten er erg veel oud mbo'ers.quote:
Zit dat niveauverschil hem vooral in de hoeveelheid stof of het niveau van de stof? Haal je nu op het hbo heel makkelijk hoge punten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:15 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja dat wel, bij mij in de klas zitten er erg veel oud mbo'ers.
Beide. Het is minder stof maar ook makkelijker: Op het hbo geldt dat als je er maar genoeg tijd in stopt je het vanzelf haalt. Op uni heb je ook wat talent nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:16 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Zit dat niveauverschil hem vooral in de hoeveelheid stof of het niveau van de stof? Haal je nu op het hbo heel makkelijk hoge punten?
Ik wil gewoon uni doen maar ik wil wel weten wat ik ongeveer kan verwachten, ik wil fiscaal recht doen. Met welke vakken had je het meeste moeite op de uni, de juridische vakken of de economische vakken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:22 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Beide. Het is minder stof maar ook makkelijker: Op het hbo geldt dat als je er maar genoeg tijd in stopt je het vanzelf haalt. Op uni heb je ook wat talent nodigHoezo, twijfel jij tussen hbo en uni
Aha je wil fiscaal recht doen om de baankansen en salarissen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uni doen maar ik wil wel weten wat ik ongeveer kan verwachten, ik wil fiscaal recht doen. Met welke vakken had je het meeste moeite op de uni, de juridische vakken of de economische vakken?
Fiscaal recht, klote vakquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon uni doen maar ik wil wel weten wat ik ongeveer kan verwachten, ik wil fiscaal recht doen. Met welke vakken had je het meeste moeite op de uni, de juridische vakken of de economische vakken?
Meld je even in het rechten topic (Valt onder SES),quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:25 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Nee, ik vind het daadwerkelijk interessant.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:26 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Aha je wil fiscaal recht doen om de baankansen en salarissen?
Dan heb ik slecht nieuws voor je, dat is verleden tijd.
Middelbare school vriend ging fiscaal recht studeren in Amsterdam en daar stroomt het nu vol met dat soort lui.
Welke opleiding doe jij? Ik hoor vaak dat fiscaal recht moeilijker is dan rechtsgeleerdheid, in hoeverre klopt dat en waar komt dat door?quote:
Ik had meer moeite met den economische vakken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:32 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Welke opleiding doe jij? Ik hoor vaak dat fiscaal recht moeilijker is dan rechtsgeleerdheid, in hoeverre klopt dat en waar komt dat door?
Dit kan ik niet serieus nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Meld je even in het rechten topic (Valt onder SES),
mijn ervaring is dat daar enorm competente gasten zitten die je graag van advies voorzien.
Die zouden jou goed kunnen helpen met het vinden van stages,
heb er zelf een baan aan over gehouden in de financiele sector.
De rechten-reeks is een grote netwerk show dus zorg dat je goed in de groep ligt
Iets zegt mij dat jij nu lopende band werk doet of in een callcenter zit gezien je aversie..quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Alsof TS een vriendin heeftquote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
TS z'n vriendinnetje heeft zich laten ballen door een paar gasten die bedrijfskunde studeren.![]()
Zeg ik toch nergens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |