wat een aidsverhaalquote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Zijn eigenlijk pas echt erg.
Geschiedenis studenten hebben nog normen en waarden.
Bkunde eikeltjes die allemaal flutcommissies doen bij studievereniging en dat zo omhoog lullen
op linkedin: COnsultant of exchange bla bla 77th board.. external relations.
Zelfvoldane blagen, allemaal
Je leert alles van ondernemen...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Begrijp niet echt waarom je voor een studie bedrijfskunde zou kiezen. Waarom dan niet gewoon economie en bedrijfseconomie met managementvakken in je minor? Niet om lullig te doen, lijkt me gewoon dat je dan meer grondige kennis opdoet. Kan een bedrijfskundige dit uitleggen?
Gaan we dit weer krijgen. Zometeen pakken we rechtsgeleerdheid nog even aan en dan hebben we alles weer gehad.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef housesoftheholy het volgende:
Begrijp niet echt waarom je voor een studie bedrijfskunde zou kiezen. Waarom dan niet gewoon economie en bedrijfseconomie met managementvakken in je minor? Niet om lullig te doen, lijkt me gewoon dat je dan meer grondige kennis opdoet. Kan een bedrijfskundige dit uitleggen?
Kun je wel dramatisch gaan doen, maar het was gewoon een oprechte vraag.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Gaan we dit weer krijgen. Zometeen pakken we rechtsgeleerdheid nog even aan en dan hebben we alles weer gehad.
Hij is best een baas. Zal toch wel iets bereikt hebben neem ik aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:31 schreef pijltjegooien het volgende:
Wat heb jij zoal bereikt in het leven?
Wat studeer je zelf dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kun je wel dramatisch gaan doen, maar het was gewoon een oprechte vraag.
TS en een vriendinquote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
TS z'n vriendinnetje heeft zich laten ballen door een paar gasten die bedrijfskunde studeren.![]()
Ja jezus doet dat ertoe? Ik stel die vraag omdat ik wil begrijpen wat de studie bedrijfskunde onderscheidt van de combinatie die ik noemde, als je dat niet wilt of kunt uitleggen kunnen we wel gewoon stoppen met deze zinloze uitwisseling van woorden.quote:
O ik heb het al gevonden, je studeert rechten. Gek dat je dan op andere studies neerkijkt terwijl meestal mensen op jouw studie neerkijken waardoor je het al helemaal niet zou moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja jezus doet dat ertoe? Ik stel die vraag omdat ik wil begrijpen wat de studie bedrijfskunde onderscheidt van de combinatie die ik noemde, als je dat niet wilt of kunt uitleggen kunnen we wel gewoon stoppen met deze zinloze uitwisseling van woorden.
Volgens mij ben je geestelijk niet in orde als je nog steeds denkt dat dit draait om het neerkijken op studies. Ik stel gewoon een vraag, als ik me denigrerend wilde uitlaten over bedrijfskunde had ik niet er niet omslachtig over gedaan. Misschien moet je even afstand nemen van dit topic aangezien het je nogal persoonlijk schijnt te raken.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
O ik heb het al gevonden, je studeert rechten. Gek dat je dan op andere studies neerkijkt terwijl meestal mensen op jouw studie neerkijken waardoor je het al helemaal niet zou moeten doen.
Verre van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Volgens mij ben je geestelijk niet in orde als je nog steeds denkt dat dit draait om het neerkijken op studies. Ik stel gewoon een vraag, als ik me denigrerend wilde uitlaten over bedrijfskunde had ik niet er niet omslachtig over gedaan. Misschien moet je even afstand nemen van dit topic aangezien het je nogal persoonlijk schijnt te raken.
mijn broertje wil ook een beta worden omdat hij door sites als fok alfa's dom vindtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |