"Een paar doden durf ik wel grapjes over te maken, maar zó veel niet!"twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]"Een paar doden durf ik wel grapjes over te maken, maar zó veel niet!"twitter:JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
![]()
tja, een definitie kwestie. WvSr zegt in ieder geval ditquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet je wat terrorisme letterlijk is? Niet enkel zomaar mensen vermoorden.
Precies. En Breivik deed het niet om angst aan te jagen, maar enkel om zo veel mogelijk slachtoffers te maken. Althans, dat idee krijg ik uit de media, want ik ga echt niet dat hele manifest doorploegen. In elk geval is hem een terrorist noemen niet totaal uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
tja, een definitie kwestie. WvSr zegt in ieder geval dit
Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen.
Maar er zijn er ook weer die zeggen de bevolking angst aanjagen door terreur. Een breivik schaar ik daar weer onder.
dan krijgen we weer de discussie wat angst isquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En Breivik deed het niet om angst aan te jagen, maar enkel om zo veel mogelijk slachtoffers te maken. Althans, dat idee krijg ik uit de media, want ik ga echt niet dat hele manifest doorploegen.
En natuurlijk is het een definitiekwestie. We praten juist over de definitie
Maar je snapt het onderscheid toch? Waarom de schietpartij in dat winkelcentrum in Alphen aan de Rijn geen terrorisme is en 9/11 wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan krijgen we weer de discussie wat angst is
Ik geloof in ieder geval wel dat mensen in Zweden niet echt rustig geslapen hebben.
Breivik is Noorsquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan krijgen we weer de discussie wat angst is
Ik geloof in ieder geval wel dat mensen in Zweden niet echt rustig geslapen hebben.
Alpen had geen enkel politiek of religieus motief.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je snapt het onderscheid toch? Waarom de schietpartij in dat winkelcentrum in Alphen aan de Rijn geen terrorisme is en 9/11 wel?
Een natte pot?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is er koud, donker, de vrouwen mooi en de drank duur. Een pot nat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef Blistering het volgende:
[..]baaaaaahhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boristwitter:Borisham twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:44:43Moslimsextremisten in Parijs denken Mohammed dienst te bewijzen door satire over hem te wreken. Wie maakt nu een karikatuur van de islam? reageer retweet
mwah. Ik vind ook wel dat die stripjes helemaal nergens op slaan. Niet dat je er iemand om dood hoeft te schieten..quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef Blistering het volgende:
Boristwitter:Borisham twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:44:43Moslimsextremisten in Parijs denken Mohammed dienst te bewijzen door satire over hem te wreken. Wie maakt nu een karikatuur van de islam? reageer retweet
ik word er een beetje onpasselijk van ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
Dat filmpje van die agent die door z'n kop wordt geschoten is echt ziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cartoon in de spoiler. Ik moet eerlijk zijn dat ik dit geen journalistiek hoogstandje vind. Geen keiharde diepzinnige satirische spotprent. Neu....
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef Yreal het volgende:
Onderbroekhumor is het. Maar ik vond die eerdere prent van ze over Mohammed ook al helemaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cartoon in de spoiler. Ik moet eerlijk zijn dat ik dit geen journalistiek hoogstandje vind. Geen keiharde diepzinnige satirische spotprent. Neu....
Geef niequote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onderbroekhumor is het. Maar ik vond die eerdere prent van ze over Mohammed ook al helemaal niet grappig.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onderbroekhumor is het. Maar ik vond die eerdere prent van ze over Mohammed ook al helemaal niet grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan ik wel waarderen
Ik kan me eigenlijk sowieso niet voorstellen dat je iemand dood wil omdat zijn grapjes je niet aan staan. Zeker als ze niet eens persoonlijk over jou zijn. Maar goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef nie
Ik vind Paul de Leeuw ook geen flikker aan, maar hij hoeft ook niet perse doodgeschoten te worden ofzo.
Nouuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef nie
Ik vind Paul de Leeuw ook geen flikker aan, maar hij hoeft ook niet perse doodgeschoten te worden ofzo.
quote:Geen doden bij satirische aanval
Bij een satirische aanval van het Franse weekblad Charlie Hebdo zijn geen doden of gewonden gevallen. Het incident brengt het totaal aantal slachtoffers van satirische aanvallen sinds het begin van de jaartelling op nul
twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Ik hoop dat ze vooral zichzelf bedoeltquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
En wie is deze walgelijke vrouw? Stelt ze wat voor bij de Groenlinks?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vooral zichzelf bedoelt
Snedig!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef Blistering het volgende:
Neuh. Zestiende op de lijst voor de gemeenteraad van Nijmegen (waar uiteindelijk 8 Groenlinksers in zijn gekozen).quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
En wie is deze walgelijke vrouw? Stelt ze wat voor bij de Groenlinks?
heuh Nijmegenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Zestiende op de lijst voor de gemeenteraad van Nijmegen (waar uiteindelijk 8 Groenlinksers in zijn gekozen).
Mensen blijven me steeds quoten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Blistering het volgende:
Tchock, ren weg uit dat NWS topic nu het nog kan.
SOG, SOG, Soggerdesogquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Blistering het volgende:
Tchock, ren weg uit dat NWS topic nu het nog kan.
Dat zegt niet zoveel... Dat zijn de opvulplaatsen voor het onrealistische geval dat ze eropeens 16 zouden krijgen. Aan de andere kant is Nijmegen nog best groot dus ze zal wel wat te zeggen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Zestiende op de lijst voor de gemeenteraad van Nijmegen (waar uiteindelijk 8 Groenlinksers in zijn gekozen).
Nijmegenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel... Dat zijn de opvulplaatsen voor het onrealistische geval dat ze eropeens 16 zouden krijgen. Aan de andere kant is Nijmegen nog best groot dus ze zal wel wat te zeggen hebben.
Het zegt dat ze geen grote bobo is binnen de partij, maar gewoon een lid dat niet verkozen is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel... Dat zijn de opvulplaatsen voor het onrealistische geval dat ze eropeens 16 zouden krijgen. Aan de andere kant is Nijmegen nog best groot dus ze zal wel wat te zeggen hebben.
Ach niets van waarquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het grote linkse-mensen bolwerk.
Ik ook niet. Boks.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zeurt iedereen daar toch over? Ik heb daar tot nu toe 0x last van gehad.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zeurt iedereen daar toch over? Ik heb daar tot nu toe 0x last van gehad.
Man man man, deze is niet helemaal 100%twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Zou dat wief bij RaRa hebben gezeten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef Ties02 het volgende:
Man man man, deze is niet helemaal 100%twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef Ties02 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |