quote:Geen doden bij satirische aanval
Bij een satirische aanval van het Franse weekblad Charlie Hebdo zijn geen doden of gewonden gevallen. Het incident brengt het totaal aantal slachtoffers van satirische aanvallen sinds het begin van de jaartelling op nul
twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Ik hoop dat ze vooral zichzelf bedoeltquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
En wie is deze walgelijke vrouw? Stelt ze wat voor bij de Groenlinks?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vooral zichzelf bedoelt
Snedig!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef Blistering het volgende:
Boristwitter:Borisham twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:44:43Moslimsextremisten in Parijs denken Mohammed dienst te bewijzen door satire over hem te wreken. Wie maakt nu een karikatuur van de islam? reageer retweet
Neuh. Zestiende op de lijst voor de gemeenteraad van Nijmegen (waar uiteindelijk 8 Groenlinksers in zijn gekozen).quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
En wie is deze walgelijke vrouw? Stelt ze wat voor bij de Groenlinks?
heuh Nijmegenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Zestiende op de lijst voor de gemeenteraad van Nijmegen (waar uiteindelijk 8 Groenlinksers in zijn gekozen).
Mensen blijven me steeds quoten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Blistering het volgende:
Tchock, ren weg uit dat NWS topic nu het nog kan.
SOG, SOG, Soggerdesogquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Blistering het volgende:
Tchock, ren weg uit dat NWS topic nu het nog kan.
Dat zegt niet zoveel... Dat zijn de opvulplaatsen voor het onrealistische geval dat ze eropeens 16 zouden krijgen. Aan de andere kant is Nijmegen nog best groot dus ze zal wel wat te zeggen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh. Zestiende op de lijst voor de gemeenteraad van Nijmegen (waar uiteindelijk 8 Groenlinksers in zijn gekozen).
Nijmegenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel... Dat zijn de opvulplaatsen voor het onrealistische geval dat ze eropeens 16 zouden krijgen. Aan de andere kant is Nijmegen nog best groot dus ze zal wel wat te zeggen hebben.
Het zegt dat ze geen grote bobo is binnen de partij, maar gewoon een lid dat niet verkozen is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel... Dat zijn de opvulplaatsen voor het onrealistische geval dat ze eropeens 16 zouden krijgen. Aan de andere kant is Nijmegen nog best groot dus ze zal wel wat te zeggen hebben.
Ach niets van waarquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het grote linkse-mensen bolwerk.
Ik ook niet. Boks.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zeurt iedereen daar toch over? Ik heb daar tot nu toe 0x last van gehad.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zeurt iedereen daar toch over? Ik heb daar tot nu toe 0x last van gehad.
Man man man, deze is niet helemaal 100%twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Zou dat wief bij RaRa hebben gezeten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef Ties02 het volgende:
Man man man, deze is niet helemaal 100%twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef Ties02 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |