Waardevolle edit hoor. Houden we het niveau er ten minste in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben geen kutje
Ik houd wel van kutjes
Welk niveau? Etsu is weer terug hé.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waardevolle edit hoor. Houden we het niveau er ten minste in.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Welk niveau? Etsu is weer terug hé.
Heb je je koffer al? Hoe gaat dat eigenlijk? Moet je dan je maatschappij bellen? En komt PostNL aan de deur met je koffer?quote:
Nee, wordt thuisgebracht met TNT, nee, nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb je je koffer al? Hoe gaat dat eigenlijk? Moet je dan je maatschappij bellen? En komt PostNL aan de deur met je koffer?
Vragen Etsu, vragen.
Ik ben ook terug he, hoog niveau.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Welk niveau? Etsu is weer terug hé.
Ets, gewoon geld eisen! Altijd leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wordt thuisgebracht met TNT, nee, nee.
Ze hebben nog tot 19:00 de tijd.
hehequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Blistering het volgende:
En dan krijg je 'm, istie leeg
''Ja meneer, u wilde enkel uw koffer terug. Over de inhoud hebben we u niet gehoord''
Wat heb je voor wond dan?aquote:
Goed zo meid.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:49 schreef Blistering het volgende:
Zo, Grondslagen tentamen van voor de vakantie ook terug. 7,8![]()
Sluit ik het blok Grondslagen t.w.v. 15 studiepuntjes gewoon nog met een 8 gemiddeld af ook![]()
![]()
Dikke fuck you naar m'n studiebegeleider op het mbo die beweerde dat ik zelfs hbo niet zou aankunnen. Eerste semester met een dikke 7 gemiddeld voor alles afgesloten.
Weet ik veel, heb hier tijdje niet gelezen. En nu moet ik dus ook nog verplicht in Internet Explorer omdat fok in Chrome fliptquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Operatie? Schildklier?
Get with it Boter.
Wij hebben historische ontwikkeling van het publiek recht en historische ontwikkeling van het privaatrecht, beide 2e jaars vakken maar voor één krijg ik vrijstelling, de ander heb ik doorgeschoven naar komend semester. Naar mijn weten zit daar geen romeins recht is maar we zullen het zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
Romeins recht niet krijgen. Wat een armoe. Gecondoleerd Bartje
Al opvliegers gehad?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
Ook een hele vrouwelijke ervaring dit. Lekker hormonale problemen....
Meidquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
Ook een hele vrouwelijke ervaring dit. Lekker hormonale problemen....
Maar IE is MS.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb hier tijdje niet gelezen. En nu moet ik dus ook nog verplicht in Internet Explorer omdat fok in Chrome flipt
[..]
Jammer dat je er niet ineens goed van gaat spellenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
in reverse. Ik bevries steeds en lig opgekrult toch de verwarming
dat is een autocorrect.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet ineens goed van gaat spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |