Met inhoud?quote:
Met een folder van de TSA?quote:
Ja, maar ik heb al mijn bladwijzers in Chrome. En IE is het probleem niet, maar nu zit ik met twee browsers en dan moet je steeds schakelen. Dat is wel rot. Op tablet en telefoon gebruik ik sowieso IEquote:
Kan niet op Windows Phone zijn want die heeft beste autocorrect van alle besturingssystemenquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al mijn bladwijzers in Chrome. En IE is het probleem niet, maar nu zit ik met twee browsers en dan moet je steeds schakelen. Dat is wel rot. Op tablet en telefoon gebruik ik sowieso IE
[..]
Kan niet op Windows Phone zijn want die heeft beste autocorrect van alle besturingssystemen
Komt waarschijnlijk omdat autocorrect leert adhv wat je typt en jij meestal 'foutloos' typt hehequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef Yreal het volgende:
Dat is waar ja. Maar ik merk dat er wat foutjes in komen met kleine woordjes.
[..]
Ik heb in ieder geval een zittingsrooster gevonden van Utrecht.. Ik ga a.s. vrijdag naar een aantal meervoudige kamer zaken, de rechtbank in Utrecht heeft een heel mooi rooster van wat er vrijdag allemaal is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je interesse hebt in de rechtspraak en graag zittingen van bepaalde rechters en OvJ's wil bezoeken maar niet kunt vinden wanneer ze zitting hebben? Lijkt me niet al te ingewikkeld.
post eens pics van je spandoek?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een zittingsrooster gevonden van Utrecht.. Ik ga a.s. vrijdag naar een aantal meervoudige kamer zaken, de rechtbank in Utrecht heeft een heel mooi rooster van wat er vrijdag allemaal is.
En ik ben fan van een OvJ in Den Haag, maar daar is geen zittingsrooster. En er staan wel in Utrecht namen van advocaten, mar niet van rechters en de OvJ.
Heeft iemand zittingsroosters van Den Haag, Amsterdam en Rotterdam?
Doe nou alsjeblieft een beetje moeite volgende keer voor je elke denkscheet hier neerpleurt, godverdomme zegquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef mapima het volgende:
Waar staat trouwens de wettelijke bepaling met de strafrechtelijke sancties voor spijbelen van school? Ik kan het niet vinden, de kantonrechter straft toch kinderen die spijbelen?
Vrouwen en techniek.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je telefoon corrigeert een goed woord naar "opgekrult"? Curieus.
Goeie troll dit. Dit is een van de eerste dingen die ik ooit gepost heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef mapima het volgende:
Waar staat trouwens de wettelijke bepaling met de strafrechtelijke sancties voor spijbelen van school? Ik kan het niet vinden, de kantonrechter straft toch kinderen die spijbelen?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nou alsjeblieft een beetje moeite volgende keer voor je elke denkscheet hier neerpleurt, godverdomme zeg
art 26
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe nou alsjeblieft een beetje moeite volgende keer voor je elke denkscheet hier neerpleurt, godverdomme zeg
art 26
Magisch artikel is dat. Je moet eerst met je toverstaf drie keer in het rondte draaien terwijl je "mapima is achterlijk" zingt, dan pas verschijnt het. Heb ik ook net gedaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef mapima het volgende:
[..]
[..]ik heb echt 20 keer die wet doorgezocht maar zie dit nu pas
oke en in welk artikel staat de strafrechtelijke sanctie voor minderjarigen met softdrugs?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Magisch artikel is dat. Je moet eerst met je toverstaf drie keer in het rondte draaien terwijl je "mapima is achterlijk" zingt, dan pas verschijnt het. Heb ik ook net gedaan.
Veel succes met zoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef mapima het volgende:
[..]
oke en in welk artikel staat de strafrechtelijke sanctie voor minderjarigen met softdrugs?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Magisch artikel is dat. Je moet eerst met je toverstaf drie keer in het rondte draaien terwijl je "mapima is achterlijk" zingt, dan pas verschijnt het. Heb ik ook net gedaan.
[..]
ik zie nergens in de opiumwet wat staan over minderjarigen, alleen achterin de strafbepalingen voornovertreding van wettenquote:
Verdomd, dan kun je wel lezenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef mapima het volgende:
[..]
ik zie nergens in de opiumwet wat staan over minderjarigen, alleen achterin de strafbepalingen voornovertreding van wetten
Jeugdstrafrecht een optie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef mapima het volgende:
[..]
ik zie nergens in de opiumwet wat staan over minderjarigen, alleen achterin de strafbepalingen voornovertreding van wetten
Pax en ik moesten lachen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan schrijf je op dat je hier niets over gehad hebt en dat je daarom de vraag niet kunt beantwoorden.quote:
[..]
Denk niet dat de juf dat accepteert...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan schrijf je op dat je hier niets over gehad hebt en dat je daarom de vraag niet kunt beantwoorden.
Klaag haar aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef mapima het volgende:
[..]
Denk niet dat de juf dat accepteert...
Pics van je juf?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef mapima het volgende:
[..]
Denk niet dat de juf dat accepteert...
Onze golddigger.quote:
Hallo jumboquote:
In dezelfde wet dat Mapima haar huiswerk zelf moet maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef mapima het volgende:
Waar in de formele wetten staat dat minderjarigen geen wiet mogen hebben?
Artikel 106 wetboek van Strafvordering.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef mapima het volgende:
die is vervallenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Artikel 106 wetboek van Strafvordering.
Tchock, onze strafrechtweetjesexpertquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Artikel 106 wetboek van Strafvordering.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Artikel 106 wietboek van Strafvordering.
Opiumwet. Artikel 11 lid nog wat.quote:
de apv artikel 5.76quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef mapima het volgende:
Bij Ivo Opstelten of Fred Teeven in hun kelder.quote:
Weet ik veel. Kijk in die aanwijzing gedoodbeleid ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:43 schreef mapima het volgende:
[..]
ja zesde lid maar dat geldt toch niet voorminderjarigen, waar staat dat?
Als Belgie betaalt, prima.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:43 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van fredje zijn laatste actie trouwens, die belgse pedo naar nl halen?
Wat een baas
QFedit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kijk in die aanwijzing gedoodbeleid ofzo.
Tja, het is ook een mens die recht heeft op goede psychische hulp. Als ie dit hier kan vinden en België betaalt voor hem, dan is het prima.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:43 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van fredje zijn laatste actie trouwens, die belgse pedo naar nl halen?
Wat een baas
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Tja, het is ook een mens die recht heeft op goede psychische hulp. Als ie dit hier kan vinden en België betaalt voor hem, dan is het prima.
Check dat filmpje in treinen topic wat ik net heb gepostquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Yreal het volgende:
Vooral dat fredje nu internationaal ook criminelen aanpakt
is ie nou naakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Check dat filmpje in treinen topic wat ik net heb gepostErnstig weer.
quote:
quote:
quote:
Toen ik het las, dacht ik.. is helemaal niet grappig.quote:
Jaquote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Toen ik het las, dacht ik.. is helemaal niet grappig.
Daarna zag ik pas wat voor onzin ze verder uitkraamde... ik ken haar niet maar is het altijd zo? In dat geval was het wel terecht hoor tsjok.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Check dat filmpje in treinen topic wat ik net heb gepostErnstig weer.
wat wil ie dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef Valid het volgende:
Interessant item nu bij Nieuwsuur over dat voorstel van Recourt over levenslange gevangenisstraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |