abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148390520

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair)
• Eriksd (Mr. droogkloot & rare-smaak-snuiter)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu

Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu (Maar gaat binnen niet al te lange tijd naar de UU. Verbolgen reacties bleven vanuit het Groningerkamp logischerwijs achterwege). Tevens prof. mr. emo.gif.
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo)
• Ties02 (Novietenhoeder II; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit Maastricht
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• Boterbartje

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Weet je wat cassatie is?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

dan verwijderen ze je ballen
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
pi_148391189
Waar kan je vinden welke rechter of OvJ waar en wanneer zitting heeft? Ik ben fan van een aantal rechters en OvJ en wil graag zaken bijwonen maar dan moet ik weten wanneer ze te vinden zijn en waar
pi_148392029
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:38 schreef mapima het volgende:
Waar kan je vinden welke rechter of OvJ waar en wanneer zitting heeft? Ik ben fan van een aantal rechters en OvJ en wil graag zaken bijwonen maar dan moet ik weten wanneer ze te vinden zijn en waar
Voor zover ik weet ik die info niet openbaar. Mailtje naar rechtbank of arrondissementsparket zou kunnen helpen.
pi_148392059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:38 schreef mapima het volgende:
Ik krijg een heel raar beeld bij 'fan' maar misschien komt omdat ik voor mij zie dat je achter een dranghek loopt te schreeuwen net als die One Direction fans. Dat zou een rare gewaarwording bij een rechtbank.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_148392145
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik krijg een heel raar beeld bij 'fan' maar misschien komt omdat ik voor mij zie dat je achter een dranghek loopt te schreeuwen net als die One Direction fans. Dat zou een rare gewaarwording bij een rechtbank.
Zou de sfeer in de rechtszaal wel verbeteren als mensen lingerie gooien in plaats van stoelen.
pi_148392199
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zou de sfeer in de rechtszaal wel verbeteren als mensen lingerie gooien in plaats van stoelen.
Ja, maar straks gaat de rechter dan kaas naar het publiek gooien..

daarnaast is dat niet al te praktisch in sommige rechtszalen want in Arnhem zit bijv. een glasplaat voor de publiekstribune.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:12:16 #7
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148392202
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die hema tenten van Mapima?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_148392279
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:12 schreef eriksd het volgende:

[..]

Die hema tenten van Mapima?
Ik beschouw elke vrouw op FOK! als een beeldschone voluptueuze jongedame tot er tegenbewijs is.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:36:24 #9
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148393044
KLB / Bedrijfskunde studenten
Heb een fok!-vriend even doorverwezen naar deze reeks!
Hoop dat jullie hem zo goed van dienst kunnen zijn als bij mij het geval was.
Het ga jullie goed!
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_148393169
Godnondeju, wat een credits weer.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_148393318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:36 schreef jantjevertonghen het volgende:
KLB / Bedrijfskunde studenten
Heb een fok!-vriend even doorverwezen naar deze reeks!
Hoop dat jullie hem zo goed van dienst kunnen zijn als bij mij het geval was.
Het ga jullie goed!
Dit boeit echt niemand, en de rest van je onzin verwijder ik altijd dus misschien kun je het beter gewoon niet meer posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2015 16:42:34 ]
pi_148393364
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand, en de rest van je onzin verwijder ik altijd dus misschien kun je het beter gewoon niet meer posten.
Hoi Pax. Alles goed?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_148393458
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hoi Pax. Alles goed?
Jahoor :)

Ben er gister achtergekomen dat ik het druk heb, maar zal vast wel goedkomen

Ben je nog altijd supporter van FC Groningen?
pi_148393527
quote:

[..]

Paxgod _O_
pi_148393528
quote:

[..]

Paks :D
pi_148393541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:45 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jahoor :)

Ben er gister achtergekomen dat ik het druk heb, maar zal vast wel goedkomen

Ben je nog altijd supporter van FC Groningen?
Mooi, gelukkig is Etsu er weer! Dat moet vast een goed gevoel geven.

En zolang jij mod bent, zal ik trouw Grun supporten in Nederland :Y
pi_148393565
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

_O-

Over 2 uur en 13 minuten gaan we pizza's en thee 'klappen' (zoals hij dat altijd noemt).
pi_148393796
Wat vindt iedereen hier van het voorstel van de PvdA omtrent levenslange gevangenisstraffen?
pi_148393951
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Voor zover ik weet ik die info niet openbaar. Mailtje naar rechtbank of arrondissementsparket zou kunnen helpen.
echt? En wat zou ik erin kunnen zetten?
pi_148393964
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

En zolang jij mod bent, zal ik trouw Grun supporten in Nederland :Y
Dat worden lange jaren!
pi_148393994
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef mapima het volgende:

[..]

:')
pi_148394004
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat worden lange jaren!
Maakt niet uit 8-) Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst Eredivisie voetbal heb gezien.
pi_148394063
Was die mongeaul er weer? :')
Ja doei.
pi_148394092
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Was die mongeaul er weer? :')
Ik hoop niet dat je over mij hebt. ;(
pi_148394117
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

Maakt niet uit 8-) Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst Eredivisie voetbal heb gezien.
:{
pi_148394152
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef mapima het volgende:

[..]

Dat je interesse hebt in de rechtspraak en graag zittingen van bepaalde rechters en OvJ's wil bezoeken maar niet kunt vinden wanneer ze zitting hebben? Lijkt me niet al te ingewikkeld.
pi_148394308
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:52 schreef Accursius het volgende:
Wat vindt iedereen hier van het voorstel van de PvdA omtrent levenslange gevangenisstraffen?
Niet pertinent tegen, maar of het echt veel toevoegt aan de bestaande gratieregeling weet ik niet. Levenslang wordt alleen opgelegd bij meerdere verschrikkelijke misdrijven; hoe beoordeel je dan recidive na 25 jaar?
pi_148394678
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet pertinent tegen, maar of het echt veel toevoegt aan de bestaande gratieregeling weet ik niet. Levenslang wordt alleen opgelegd bij meerdere verschrikkelijke misdrijven; hoe beoordeel je dan recidive na 25 jaar?
Goed punt, je zou kunnen denken aan het halen van bepaalde diploma's, leren van bepaalde ambachten. Ook meerdere keren proefverlof (al dan niet onder begeleiding) zou een goed idee zijn. Kijken hoe de dader zich daar gedraagt etc.
pi_148395009
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:14 schreef Accursius het volgende:

[..]

Goed punt, je zou kunnen denken aan het halen van bepaalde diploma's, leren van bepaalde ambachten. Ook meerdere keren proefverlof (al dan niet onder begeleiding) zou een goed idee zijn. Kijken hoe de dader zich daar gedraagt etc.
Maar is dat soort haast triviaal gedrag een teken van berouw of verbetering? Ik neem aan dat veel meervoudige moordenaars vóór hun daad geen mislukte prutsers waren.

http://nl.m.wikipedia.org(...)deelden_in_Nederland

Loi Wah Chung zou dan nu bijvoorbeeld vrij kunnen komen. Verantwoordelijk voor een viervoudige moord op een heel gezin waaronder een baby en dit jaar 26 jaar vast. Kan zoiemand ooit nog een normaal leven leiden, en dan vooral zonder dat zijn omgeving gevaar loopt?
pi_148395113
Geen referral hier.
pi_148395226
_O-
pi_148395349
Ik heb een vraag over Romeins Recht.

A is familievader. B is familievader, hij heeft drie zonen, C, D en E. Als A adoreert, gaat B's gehele vermogen over op A. A is voortaan familievader van B, C, D en E.

Maar ik snap niet waarom A dat zou doen. Zijn er specifieke vereisten om dat te mogen doen of wanneer doe je dat? Waarom doet B dat niet bv? :?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:31:19 #33
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395368
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zo'n iemand heeft dan toch compleet geen leven meer als je nooit meer buiten de gevangenis komt? In dat geval graag doodstraf ná 5 jaar. Dan heeft ie nog 5 jaar om erachter te komen dat ie niet ten onrechte of door een justitiële dwaling is veroordeeld en daarna afmaken.. anders kost het de belastingbetaler bijzonder veel.
pi_148395387
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Zo'n iemand heeft dan toch compleet geen leven meer als je nooit meer buiten de gevangenis komt? In dat geval graag doodstraf ná 5 jaar. Dan heeft ie nog 5 jaar om erachter te komen dat ie niet ten onrechte of door een justitiële dwaling is veroordeeld en daarna afmaken.. anders kost het de belastingbetaler bijzonder veel.
Ik ben tegen de doodstraf.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:32:24 #35
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een vraag over Romeins Recht.

A is familievader. B is familievader, hij heeft drie zonen, C, D en E. Als A adoreert, gaat B's gehele vermogen over op A. A is voortaan familievader van B, C, D en E.

Maar ik snap niet waarom A dat zou doen. Zijn er specifieke vereisten om dat te mogen doen of wanneer doe je dat? Waarom doet B dat niet bv? :?
Ik heb ook een vraag! Ik zie best vaan Romeins recht langskomen. Ik heb dat echter nog nooit gehad en denk ook niet dat ik dat ga krijgen als ik mijn vakken zo doorkijk. Wat vind je er zelf van, heb je er wat aan? Volg je dat omdat je dat leuk vindt of verplicht?
pi_148395439
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:32 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik heb ook een vraag! Ik zie best vaan Romeins recht langskomen. Ik heb dat echter nog nooit gehad en denk ook niet dat ik dat ga krijgen als ik mijn vakken zo doorkijk. Wat vind je er zelf van, heb je er wat aan? Volg je dat omdat je dat leuk vindt of verplicht?
Verplicht vak. Vind het niet leuk, doe het nu ook voor de tweede keer.
pi_148395465
Ik wil meer lezen en al langer was ik benieuwd naar wat grote filosofische werken. Net Machiavelli's Il Principe op de kop getikt bij de boekverkopers onder de Oudemanhuispoort, goed begin.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:34:59 #38
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395512
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben tegen de doodstraf.
Ik ook hoor!
Maar ik ben ook tegen levenslange gevangenisstraffen. Zo'n iemand op z'n 20ste opsluiten en hij zou maar 90 worden.. dan kost dat de maatschappij 70 x 365 x pak 'm beet 200 euro = ruim 5 miljoen euro. Doe mij dan maar de doodstraf, dat kost één spuitje en een begrafenis en dan is het klaar.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:35:47 #39
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395548
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Tchock het volgende:
Ik wil meer lezen en al langer was ik benieuwd naar wat grote filosofische werken. Net Machiavelli's Il Principe op de kop getikt bij de boekverkopers onder de Oudemanhuispoort, goed begin.
Tof! Je kan heel makkelijk filosofie naast rechten volgens als je wil :)
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Verplicht vak. Vind het niet leuk, doe het nu ook voor de tweede keer.
ai, ok ok.
pi_148395725
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik ook hoor!
Maar ik ben ook tegen levenslange gevangenisstraffen. Zo'n iemand op z'n 20ste opsluiten en hij zou maar 90 worden.. dan kost dat de maatschappij 70 x 365 x pak 'm beet 200 euro = ruim 5 miljoen euro. Doe mij dan maar de doodstraf, dat kost één spuitje en een begrafenis en dan is het klaar.
Meuh. Uit onderzoek in de VS blijkt dat de doodstraf om allerlei redenen veel duurder is dan een lange celstraf. Maar nog daarbuiten: ik vind dat de staat geen burgers moet doden, en als dat een paar centen scheelt is dat niet genoeg mij over te halen.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:42:31 #41
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Meuh. Uit onderzoek in de VS blijkt dat de doodstraf om allerlei redenen veel duurder is dan een lange celstraf. Maar nog daarbuiten: ik vind dat de staat geen burgers moet doden, en als dat een paar centen scheelt is dat niet genoeg mij over te halen.
Kan me niet voorstellen dat iemand omleggen meer dan 5 miljoen kost.
Ik ben ook tegen hoor. Maar dat voorbeeld van jou, 4 mensen vermoorden waaronder een kind, als zo'n iemand óf levenslang óf doodstraf moet krijgen dan ben ik voor doodstraf.
Het blijft echter keuze tussen twee kwaden
pi_148395844
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:42 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat iemand omleggen meer dan 5 miljoen kost.
Ik ben ook tegen hoor. Maar dat voorbeeld van jou, 4 mensen vermoorden waaronder een kind, als zo'n iemand óf levenslang óf doodstraf moet krijgen dan ben ik voor doodstraf.
Het blijft echter keuze tussen twee kwaden
Ik ga dan toch voor levenslang. Half omdat ik principieel niet vind dat de doodstraf zou moeten worden uitgevoerd en half omdat levenslang een veel ergere straf is.
pi_148396026
Zo, Grondslagen tentamen van voor de vakantie ook terug. 7,8 _O_

Sluit ik het blok Grondslagen t.w.v. 15 studiepuntjes gewoon nog met een 8 gemiddeld af ook 8-) 8-)

Dikke fuck you naar m'n studiebegeleider op het mbo die beweerde dat ik zelfs hbo niet zou aankunnen. Eerste semester met een dikke 7 gemiddeld voor alles afgesloten.
pi_148396303
Hallon.
pi_148396725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon.
Hoi O+
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:14:21 #46
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148396840
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon.
Hee spot!
Alles goed?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:15:30 #47
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148396867
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:49 schreef Blistering het volgende:

Sluit ik het blok Grondslagen t.w.v. 15 studiepuntjes gewoon nog met een 8 gemiddeld af ook 8-) 8-)

Dikke fuck you naar m'n studiebegeleider op het mbo die beweerde dat ik zelfs hbo niet zou aankunnen. Eerste semester met een dikke 7 gemiddeld voor alles afgesloten.
Zegt nog niets over jouw niveau.
Ik ken genoeg kutjes die tentamens met een 9 afsluiten maar die een vraag die niet volgens de modelcasus verloopt niet kunnen beantwoorden of geen verbanden leggen. Want het is wel zo dat tentamens feitelijk altijd hetzelfde zijn en een casus altijd een zelfde opbouw heeft.
pi_148396899
quote:

[..]

pax _O_
pi_148397014
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik ook hoor!
daarom dwangarbeid invoeren.
pi_148397024
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:15 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Zegt nog niets over jouw niveau.
Ik ken genoeg kutjes die tentamens met een 9 afsluiten maar die een vraag die niet volgens de modelcasus verloopt niet kunnen beantwoorden of geen verbanden leggen. Want het is wel zo dat tentamens feitelijk altijd hetzelfde zijn en een casus altijd een zelfde opbouw heeft.
Ik ben geen kutje :6

Ik houd wel van kutjes :*
pi_148397093
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik ben geen kutje :6

Ik houd wel van kutjes :*
Waardevolle edit hoor. Houden we het niveau er ten minste in.
pi_148397112
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waardevolle edit hoor. Houden we het niveau er ten minste in.
Welk niveau? Etsu is weer terug hé.
pi_148397142
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nou zeg.
pi_148397163
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nou zeg.
Heb je je koffer al? Hoe gaat dat eigenlijk? Moet je dan je maatschappij bellen? En komt PostNL aan de deur met je koffer?

Vragen Etsu, vragen.
pi_148397221
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Heb je je koffer al? Hoe gaat dat eigenlijk? Moet je dan je maatschappij bellen? En komt PostNL aan de deur met je koffer?

Vragen Etsu, vragen.
Nee, wordt thuisgebracht met TNT, nee, nee.

Ze hebben nog tot 19:00 de tijd.
pi_148397253
En dan krijg je 'm, istie leeg _O_

''Ja meneer, u wilde enkel uw koffer terug. Over de inhoud hebben we u niet gehoord''
pi_148397261
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Blistering het volgende:
:'(
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:28:37 #58
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148397355
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik ben ook terug he, hoog niveau.
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee, wordt thuisgebracht met TNT, nee, nee.

Ze hebben nog tot 19:00 de tijd.
Ets, gewoon geld eisen! Altijd leuk! :)
pi_148397893
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Blistering het volgende:

''Ja meneer, u wilde enkel uw koffer terug. Over de inhoud hebben we u niet gehoord''
hehe
pi_148397940
Mij wond lijkt te infecteren... Lekkaaah
pi_148398816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef Yreal het volgende:
Bah, ben aan het eten
pi_148398873
En nog niks gestudeerd vandaag :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 19:16:45 #64
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148399096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef Yreal het volgende:
Wat heb je voor wond dan?a
pi_148399969
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:16 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Wat heb je voor wond dan?a
Operatie? Schildklier?

Get with it Boter.
Geen referral hier.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 19:55:42 #66
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148400769
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:49 schreef Blistering het volgende:

Goed zo meid.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_148400920
Romeins recht niet krijgen. Wat een armoe. Gecondoleerd Bartje
mag het weten
pi_148401054
Ook een hele vrouwelijke ervaring dit. Lekker hormonale problemen.... :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:10:41 #69
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148401383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Operatie? Schildklier?

Get with it Boter.
Weet ik veel, heb hier tijdje niet gelezen. En nu moet ik dus ook nog verplicht in Internet Explorer omdat fok in Chrome flipt
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
Romeins recht niet krijgen. Wat een armoe. Gecondoleerd Bartje
Wij hebben historische ontwikkeling van het publiek recht en historische ontwikkeling van het privaatrecht, beide 2e jaars vakken maar voor één krijg ik vrijstelling, de ander heb ik doorgeschoven naar komend semester. Naar mijn weten zit daar geen romeins recht is maar we zullen het zien.
pi_148401807
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
Al opvliegers gehad?
Geen referral hier.
pi_148402101
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
Meid

:*
pi_148402202
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:10 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Weet ik veel, heb hier tijdje niet gelezen. En nu moet ik dus ook nog verplicht in Internet Explorer omdat fok in Chrome flipt

[..]

Maar IE is MS.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_148402393
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Al opvliegers gehad?
in reverse. Ik bevries steeds en lig opgekrult toch de verwarming
pi_148402429
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

in reverse. Ik bevries steeds en lig opgekrult toch de verwarming
Jammer dat je er niet ineens goed van gaat spellen :{
pi_148402587
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jammer dat je er niet ineens goed van gaat spellen :{
dat is een autocorrect.
pi_148402694
Koffer is er *O*
pi_148402718
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
Koffer is er *O*
Met inhoud?
pi_148402764
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
Koffer is er *O*
Met een folder van de TSA?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:45:01 #79
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148403181
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Maar IE is MS.
Ja, maar ik heb al mijn bladwijzers in Chrome. En IE is het probleem niet, maar nu zit ik met twee browsers en dan moet je steeds schakelen. Dat is wel rot. Op tablet en telefoon gebruik ik sowieso IE
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

dat is een autocorrect.
Kan niet op Windows Phone zijn want die heeft beste autocorrect van alle besturingssystemen
pi_148403819
Dat is waar ja. Maar ik merk dat er wat foutjes in komen met kleine woordjes.
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb al mijn bladwijzers in Chrome. En IE is het probleem niet, maar nu zit ik met twee browsers en dan moet je steeds schakelen. Dat is wel rot. Op tablet en telefoon gebruik ik sowieso IE

[..]

Kan niet op Windows Phone zijn want die heeft beste autocorrect van alle besturingssystemen
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:58:14 #81
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148403906
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef Yreal het volgende:
Dat is waar ja. Maar ik merk dat er wat foutjes in komen met kleine woordjes.

[..]

Komt waarschijnlijk omdat autocorrect leert adhv wat je typt en jij meestal 'foutloos' typt hehe
pi_148404022
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat je interesse hebt in de rechtspraak en graag zittingen van bepaalde rechters en OvJ's wil bezoeken maar niet kunt vinden wanneer ze zitting hebben? Lijkt me niet al te ingewikkeld.
Ik heb in ieder geval een zittingsrooster gevonden van Utrecht.. Ik ga a.s. vrijdag naar een aantal meervoudige kamer zaken, de rechtbank in Utrecht heeft een heel mooi rooster van wat er vrijdag allemaal is.
En ik ben fan van een OvJ in Den Haag, maar daar is geen zittingsrooster. En er staan wel in Utrecht namen van advocaten, mar niet van rechters en de OvJ.

Heeft iemand zittingsroosters van Den Haag, Amsterdam en Rotterdam?
pi_148404047
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

dat is een autocorrect.
Je telefoon corrigeert een goed woord naar "opgekrult"? Curieus.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:02:02 #84
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148404142
De layout ziet er matig uit hier. Alles gecentreerd.
Bis bis bis
pi_148404154
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef mapima het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval een zittingsrooster gevonden van Utrecht.. Ik ga a.s. vrijdag naar een aantal meervoudige kamer zaken, de rechtbank in Utrecht heeft een heel mooi rooster van wat er vrijdag allemaal is.
En ik ben fan van een OvJ in Den Haag, maar daar is geen zittingsrooster. En er staan wel in Utrecht namen van advocaten, mar niet van rechters en de OvJ.

Heeft iemand zittingsroosters van Den Haag, Amsterdam en Rotterdam?
post eens pics van je spandoek?
pi_148404456
Waar staat trouwens de wettelijke bepaling met de strafrechtelijke sancties voor spijbelen van school? Ik kan het niet vinden, de kantonrechter straft toch kinderen die spijbelen?
pi_148404609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef mapima het volgende:
Waar staat trouwens de wettelijke bepaling met de strafrechtelijke sancties voor spijbelen van school? Ik kan het niet vinden, de kantonrechter straft toch kinderen die spijbelen?
Doe nou alsjeblieft een beetje moeite volgende keer voor je elke denkscheet hier neerpleurt, godverdomme zeg :')

art 26
pi_148404636
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je telefoon corrigeert een goed woord naar "opgekrult"? Curieus.
Vrouwen en techniek.
pi_148404724
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef mapima het volgende:
Goeie troll dit. Dit is een van de eerste dingen die ik ooit gepost heb.
pi_148404733
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Met inhoud?
Yes.

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Met een folder van de TSA?
Nee, wel heel veel labels en stickers. ;( Die stickers krijg ik er niet meer af. _O-
pi_148404775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Doe nou alsjeblieft een beetje moeite volgende keer voor je elke denkscheet hier neerpleurt, godverdomme zeg :')

art 26
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

art 26
:') ik heb echt 20 keer die wet doorgezocht maar zie dit nu pas
pi_148404841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef mapima het volgende:

[..]

[..]

:') ik heb echt 20 keer die wet doorgezocht maar zie dit nu pas
Magisch artikel is dat. Je moet eerst met je toverstaf drie keer in het rondte draaien terwijl je "mapima is achterlijk" zingt, dan pas verschijnt het. Heb ik ook net gedaan.
pi_148404929
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Magisch artikel is dat. Je moet eerst met je toverstaf drie keer in het rondte draaien terwijl je "mapima is achterlijk" zingt, dan pas verschijnt het. Heb ik ook net gedaan.
oke en in welk artikel staat de strafrechtelijke sanctie voor minderjarigen met softdrugs?
pi_148404945
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef mapima het volgende:

[..]

oke en in welk artikel staat de strafrechtelijke sanctie voor minderjarigen met softdrugs?
Veel succes met zoeken.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:17:52 #95
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148404952
quote:

[..]

_O-
pi_148405143
quote:

[..]

_O- _O- Baas
pi_148405153
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Veel succes met zoeken.
ik zie nergens in de opiumwet wat staan over minderjarigen, alleen achterin de strafbepalingen voornovertreding van wetten
pi_148405180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef mapima het volgende:

[..]

ik zie nergens in de opiumwet wat staan over minderjarigen, alleen achterin de strafbepalingen voornovertreding van wetten
Verdomd, dan kun je wel lezen :o
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:22:57 #99
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148405181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef mapima het volgende:

[..]

Jeugdstrafrecht een optie?
pi_148405223
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Jeugdstrafrecht een optie?
hebben we niks over gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')