Als je nou even google nieuws opzoekt en recourt invoert ben je al een heel eind.quote:
Er is maar 1 iemand die mij aanspreekt. En dat is hij niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is een naakte negroide man. Moet je toch aanspreken...
quote:
aiquote:
nog steeds?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die mij aanspreekt. En dat is hij niet.
valid is een betere bron dan Google..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je nou even google nieuws opzoekt en recourt invoert ben je al een heel eind.
Nee, het gaat over jou, sorry.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mag ik ook mee genieten?
Dit is ongeveer het equivalent van fluisteren in het openbaar
Jij wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cool, mag ík dan meegenieten?
Ties zie DM
Bij mij op het werk is nu een appverbodquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mag ik ook mee genieten?
Dit is ongeveer het equivalent van fluisteren in het openbaar
Te laat. Fredje Teeven staat as we speak met zijn toverstaf in de rondte te draaien en te zingen om er achter te komen wat voor snode plannen er in dit topic besproken worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:07 schreef Ties02 het volgende:
Nee moet daar nog aan beginnen, wel iets voor de zomervakantie ofzo, nu al druk zat
Vind terrorisme altijd wel interessant
*AIVD zo bedoel ik het niet pls*
Het is ook zeer zeker interessant.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:07 schreef Ties02 het volgende:
Nee moet daar nog aan beginnen, wel iets voor de zomervakantie ofzo, nu al druk zat
Vind terrorisme altijd wel interessant
*AIVD zo bedoel ik het niet pls*
Ik ben voor een appverbod.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is nu een appverbodCollega's gingen met elkaar appen over andere collega's, en nu mag het dus helemaal niet meer. Wel een beetje naziregime hoor.
![]()
Overigens is dat eigenlijk totaal niet relevant op wat jij zegt, maar ik wou het gewoon kwijt.
edit: Oja Ties, kijk jij ook Homeland? Wat een serie is dat jom.
Toch niet deze meneer: http://www.telegraaf.nl/t(...)j_Dakar_Rally__.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Yreal het volgende:
Bah. Mijn favoriete rijder ligt al uit de Dakar
Cool!quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb met Hawaii zoveel Award Miles gespaard waardoor ik nu voor 2 weekjes naar Egypte kan met die Miles en 70 euro bijbetalen.
KLM
Dakar is wel cool ok okquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Yreal het volgende:
Bah. Mijn favoriete rijder ligt al uit de Dakar
14772quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Cool!
Hoeveel Awardmiles heb je? Kreeg net een mailtje dat die van mij gaan vervallen als ik niet snel vlieg
Ik heb bij OneWorld wel een hele boel mijlen, maar ik zit bij executive club van BA en het kutte is dat alles via Londen gaat en je dus daar al keiveel mijlen aan kwijt bent. En ze vliegen niet op gave bestemmingen vanuit AMS zoals Tromso en Ijsland
wat een vreselijke fotoquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Toch niet deze meneer: http://www.telegraaf.nl/t(...)j_Dakar_Rally__.html
afrikaquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
14772
Even doorsparen en dan besteden aan Azië ofzo. Beetje zonde om nu te besteden aan voornamelijk Europa en Afrika.
Zomer 2015 wordt hopelijk Afrika. Anders Scandinavië.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
afrika. Zag gister nog half pension reisjes met vliegticket voor 140¤
wie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:35 schreef Tchock het volgende:
Hebben jullie Eefje al gezien? Hoe vinden jullie dat ze het doet?
waar Afrika?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zomer 2015 wordt hopelijk Afrika. Anders Scandinavië.
Kan nu al niet wachten
Ik wil heel graag safari doen in Tanzania/Kenia. Weet niet waar t leukst is.quote:
volgens mij kenia.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil heel graag safari doen in Tanzania/Kenia. Weet niet waar t leukst is.
Maar geen zuid-afrika.
Oja, dat is niet zo heel veel gek meer dan ik heb en ik kan er geen kut meequote:Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
14772
Even doorsparen en dan besteden aan Azië ofzo. Beetje zonde om nu te besteden aan voornamelijk Europa en Afrika.
Mja voor dat aantal kan je niet veel nee idd. Vaak heb je voor verre bestemmingen 30.000 nodig, helaas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oja, dat is niet zo heel veel gek meer dan ik heb en ik kan er geen kut mee![]()
Je bent wel reislustig geworden ofniet ets?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zomer 2015 wordt hopelijk Afrika. Anders Scandinavië.
Kan nu al niet wachten
Stiekem wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bent wel reislustig geworden ofniet ets?
Dat heb ik bij BA wel die 30.000 alleen daar zijn brandstoftoeslagen vrij prijzig. Maar binnen Europa geldt gelukkig een flatfree van 42 euro. Is alsnog wel veel, maar voor 42 ergens heen vind ik wel chill. En heb genoeg mijlen voor 4 retourtjes = 2x vakantie met chick. Fantastischquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja voor dat aantal kan je niet veel nee idd. Vaak heb je voor verre bestemmingen 30.000 nodig, helaas.
Verstandiger - eigenlijk - dan na studie een jaar reizen. Eigenlijk is chillste reizen voor dat je gaat studeren, maar daar is het helaas te laat voorquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stiekem wel.
Zou zo een jaar stoppen met de studie om te reizen, maar niet verstandig.
Hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Verstandiger - eigenlijk - dan na studie een jaar reizen. Eigenlijk is chillste reizen voor dat je gaat studeren, maar daar is het helaas te laat voor
Nou omdat je dan nog aan je master moet beginnen en je dan de arbeidsmarkt betreedt met 'verse' kennis. Terwijl als je na je afstuderen niet gelijk aan de slag gaat maar eerst gaat reizen je in feite niet meer met up-to-date kennis op de arbeidsmarkt zit terwijl je ook geen ervaring hebt (ja, coole reiservaring maar daar hebben ze vaak niet zoveel aan) en dan pak je net zo makkelijk een verse student.quote:
volgens mij is het best gebruikelijk dat mensen worden aangenomen en voor de start nog gaan reizen..quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou omdat je dan nog aan je master moet beginnen en je dan de arbeidsmarkt betreedt met 'verse' kennis. Terwijl als je na je afstuderen niet gelijk aan de slag gaat maar eerst gaat reizen je in feite niet meer met up-to-date kennis op de arbeidsmarkt zit terwijl je ook geen ervaring hebt (ja, coole reiservaring maar daar hebben ze vaak niet zoveel aan) en dan pak je net zo makkelijk een verse student.
Dit is natuurlijk niet van toepassing als je geen carrière ambieert in de advocatuur oid, ligt natuurlijk ook een beetje aan de persoon en aan de lengte van je reis maar het lijkt me geen onrealistische gedachte.
Dan heb je het denk ik over een kleine reis nietwaar? Ik denk gelijk aan minimaal 1 jaar maar waarschijnlijk 1-3 jaar reizen. Als je tenminste iets van de wereld wil zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
volgens mij is het best gebruikelijk dat mensen worden aangenomen en voor de start nog gaan reizen..
3 jaar weg.. Man man, doe normaal.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan heb je het denk ik over een kleine reis nietwaar? Ik denk gelijk aan minimaal 1 jaar maar waarschijnlijk 1-3 jaar reizen. Als je tenminste iets van de wereld wil zien.
Kan me best voorstellen dat je wel een stedentripje mag maken of een eurotrip maar ze gaan toch niet iemand aannemen die 3 jaar weg is?
Nou er zijn anders heel veel toffe dingen te zien in de wereld en te doen... daar kun je prima 3 jaar mee bezig zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
3 jaar weg.. Man man, doe normaal.
Hoe ga je dat überhaupt betalen en waar zou je heen moeten?
Lopen naar Australië?
ach je leven is niet voorbij Als je gaat werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou er zijn anders heel veel toffe dingen te zien in de wereld en te doen... daar kun je prima 3 jaar mee bezig zijn.
Ik zeg niet dat ik het kan betalen, maar als ik het kon.. had ik het gedaan.
Enkele opties:
- carretera austral fietsen in patagonië
- John Muir Trail lopen in California (of evt zelf een langer stuk van de AT)
- De rest van heel fucking VS (is groot)
- Canada (in elk geval BC)
- Transiberie expres en overal uitstappen
- Great Himalyan Trail (6 weken oid?)
- Heel China door
- Mooi trails in Nieuw Zeeland en sowieso hele land verkennen
- Afrika van noord naar zuid
- Je kan prima een jaar vermaken in Zuid-Oost Azië, beetje duiken etc.
- Groenland/Ijsland
- Centraal Amerika (trekt mij wat minder maar goed)
- Het overhypte Australië
En daarnaast kan je prima op zo'n reis een keer ergens een half jaar gaan werken of wonen. Genoeg mensen gezien die dat hebben gedaan en super tijd hebben gehad.
Snap ik, maar het is dan een andere vakantie dan een strandvakantie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ach je leven is niet voorbij Als je gaat werken.
Bovendien, werken op vakantie begin ik niet aan.
Naja jij ziet eruit als jaren weg. Dat gaat natuurlijk niet, maar er zullen heel weinig mensen zijn die daar zin in hebben...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is dan een andere vakantie dan een strandvakantie.
Baantjes in een kroeg, fruitplukken in Australië, genoeg mensen die model worden (in Azië kicken ze op mensen met normale ogen), duik instructeur/dive master.. wel de chille baantjes natuurlijk.
Maar je leven is best voorbij als je gaat werken. Eenmaal begonnen ga je er moeilijk uit, en eenmaal eruit kom je moeilijk terug. En op een luchtbedje liggen in je tent met storm is minder chill als je 67 bent denk ik
Ok!quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Naja jij ziet eruit als jaren weg. Dat gaat natuurlijk niet, maar er zullen heel weinig mensen zijn die daar zin in hebben...
Er zit natuurlijk een stap tussen kamperen op texel en 3 jaar door azie zwerven he. Misschien wel 3 stapjes...quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok!
Weet ik, sommige mensen worden al bang van Duitsland.
Gelukkig, moet er niet aan denken om lekker ergens buitenaf in China te lopen om dan Harry en Anita tegen het lijf te lopen met sokken in de sandalen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een stap tussen kamperen op texel en 3 jaar door azie zwerven he. Misschien wel 3 stapjes...
Ook de oudjes gaan nog wel eens weg hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gelukkig, moet er niet aan denken om lekker ergens buitenaf in China te lopen om dan Harry en Anita tegen het lijf te lopen met sokken in de sandalen.
Ieder z'n ding natuurlijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je Yrealizer staat nog aan.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je Yrealizer staat nog aan.
Wat een gezever zeg..quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:22 schreef eriksd het volgende:
NWS / Minima niet blij met gratis PC
Ik las Mapima
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nieuws voor de komende week:
http://www.nu.nl/buitenla(...)magazine-parijs.html
Ze moeten toch de journaals vullen hé.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nieuws voor de komende week:
http://www.nu.nl/buitenla(...)magazine-parijs.html
CTRL+F ''Islam''quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Yreal het volgende:
Medelijden met de moderator van de comment-sectie
Dat laat zich wel raden, niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Terwijl er geen woord in het artikel staat over de afkomst of motivatie van de daders.
Volgens sommige mensen laat het zich altijd wel raden. Gevaarlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat laat zich wel raden, niet?
Overigens
http://www.francetvinfo.f(...)ie-hebdo_790543.html
Duidelijk Allahu Akbar. Triest.
Ook die heb je, jammer genoeg. Maar laten we wel wezen, de eerste gedachte - na het bekend worden van wat dit tijdschrift zoal heeft gepubliceerd - zal niet zijn geweest dat het boze figuren waren, omdat het stopzetten van hun abonnement op dit type tijdschrift niet goed was doorgekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen laat het zich altijd wel raden. Gevaarlijk.
En triest is het natuurlijk sowieso.
Dat klopt, maar er zijn veel meer (politieke) motieven denkbaar. Ook nu.nl suggereert meteen naar moslimextremisten hoewel daar blijkens de tekst (nog) geen concrete aanwijzingen voor zijn. Dat helpt alleen maar een angstcultuur te scheppen waar elke ramp of aanslag meteen in de schoenen van bepaalde groepen wordt geschoven, ook al blijkt dat later lang niet altijd te kloppen. Dat werd bijvoorbeeld ook direct geroepen toen een vuilnisauto mensen aanreed in Glasgow een paar weken geleden, wat achteraf een ongeluk bleek te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ook die heb je, jammer genoeg. Maar laten we wel wezen, de eerste gedachte - na het bekend worden van wat dit tijdschrift zoal heeft gepubliceerd - zal niet zijn geweest dat het boze figuren waren, omdat het stopzetten van hun abonnement op dit type tijdschrift niet goed was doorgekomen.
dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ook die heb je, jammer genoeg. Maar laten we wel wezen, de eerste gedachte - na het bekend worden van wat dit tijdschrift zoal heeft gepubliceerd - zal niet zijn geweest dat het boze figuren waren, omdat het stopzetten van hun abonnement op dit type tijdschrift niet goed was doorgekomen.
Realiteit is wel dat in de afgelopen jaren weinig terroristische acties uit een andere hoek dan de moslim-extremisten hoek zijn gekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zijn veel meer (politieke) motieven denkbaar. Ook nu.nl suggereert meteen naar moslimextremisten hoewel daar blijkens de tekst (nog) geen concrete aanwijzingen voor zijn. Dat helpt alleen maar een angstcultuur te scheppen waar elke ramp of aanslag meteen in de schoenen van bepaalde groepen wordt geschoven, ook al blijkt dat later lang niet altijd te kloppen. Dat werd bijvoorbeeld ook direct geroepen toen een vuilnisauto mensen aanreed in Glasgow een paar weken geleden, wat achteraf een ongeluk bleek te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |