SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik zou jou ook wel doorbakken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Die chicks zijn wel erg doorbakken.
je moet boldenon pakken vriend daar word jy echt kkgroot vanquote:Op maandag 5 januari 2015 21:34 schreef Jahr00n het volgende:
Jeff pullt redelijk makkelijk die chicks. Ik ga ook tren zetten.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:43 schreef seto het volgende:
is gesloten op verzoek van die biggetjes van dieetclub omdat ze overal werden uitgelachen
alsjeblieft maatquote:Op maandag 5 januari 2015 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom is die sherlock functie nog niet een keer gemaakt dan? Ik wil op de hoogte blijven.
twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:47:44Signalement: jongen, 14 a 16 jaar oud, noord afri/zuid europa uiterl, 160 cm lang, norm postuur, zwart/rood petje met hond als logo, 1/2 reageer retweet
heb wel paar eisenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:20 schreef Beach het volgende:
seto wil je per se asian vriendin of is een hollandse ook goed
Waarom wil je bloemen en plantenquote:- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
Beetje raar dit.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef seto het volgende:
- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
Vind ik ook wel belangrijk aan een sletje. Enig kind zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef seto het volgende:
[..]
heb wel paar eisen
- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van haar wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- manvriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- haar familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- haar familie en vrienden horen ook manvriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, zij gaat dus niet vanaf het begin haar eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt haar ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat haar kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat haar kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat haar kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m70 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium getint
- zo blond mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- scheert lichaamshaar
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
Noord Afrikaans uiterlijkquote:Op maandag 5 januari 2015 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
NWS / Verstandelijk beperkte jongen mishandeld na groet
Manlet rage.twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:47:44Signalement: jongen, 14 a 16 jaar oud, noord afri/zuid europa uiterl, 160 cm lang, norm postuur, zwart/rood petje met hond als logo, 1/2 reageer retweet
Niet zo snel oordelen, vriend. Staat niks over een bontkraag of Gucci pet.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Noord Afrikaans uiterlijk
goh
noracist
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik perfect voor je ben, seto.
quote:- gezond gewicht en buikomtrek
Wel een beetje beta Setoquote:- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
Gewoon lekker jezelf zijn, ja toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef seto het volgende:
ik word gewoon helemaal warm van binnen bij de gedachte dat een meisje mij een buxus geeft ok
Heb je al dm?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel shots firen op haar tieten hoor.
Mannen dmmen is niet mijn stijl om aan pimmel te komen vrind.quote:
Namen willen we horen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen dmmen is niet mijn stijl om aan pimmel te komen vrind.
Wel mooi als jullie weer eens losgaan, zijn de whiteknights die dan gaan dmmen dat ik me er niets van aan moet trekken en je bent echt wel leuk hoor en haha hun loss ja toch..
waar heb je die copy pasta vandaanquote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef seto het volgende:
[..]
heb wel paar eisen
- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van haar wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- manvriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- haar familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- haar familie en vrienden horen ook manvriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, zij gaat dus niet vanaf het begin haar eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt haar ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat haar kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat haar kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat haar kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m70 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium getint
- zo blond mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- scheert lichaamshaar
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
100% zeker dat cor er één van isquote:
R&P / keuze voor vriendin/vriendquote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
waar heb je die copy pasta vandaan?
Nee echt onbekende lurkers dus. Eng hoeveel mensen op fok alleen meelezen. Ook nav datingtopic krijg je als vrouw moeilijk veel DM'squote:
Waarom zouden mensen sowieso hier mee willen lurken en dan gaan whiteknightenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee echt onbekende lurkers dus. Eng hoeveel mensen op fok alleen meelezen. Ook nav datingtopic krijg je als vrouw moeilijk veel DM's
HAHA WAT TRIEST BEN JE DAN. COME AT ME LURKERBRAHquote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee echt onbekende lurkers dus. Eng hoeveel mensen op fok alleen meelezen. Ook nav datingtopic krijg je als vrouw moeilijk veel DM's
dit ^quote:
Zijn er ook mannen die je dmen die niet in dit topic posten maar alleen lurken?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen dmmen is niet mijn stijl om aan pimmel te komen vrind.
Wel mooi als jullie weer eens losgaan, zijn de whiteknights die dan gaan dmmen dat ik me er niets van aan moet trekken en je bent echt wel leuk hoor en haha hun loss ja toch..
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zijn er ook mannen die je dmen die niet in dit topic posten maar alleen lurken?
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey C_C, neuken?quote:
Wel goede plek, genoeg om te whiteknighten met al onze opmerkingen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen sowieso hier mee willen lurken en dan gaan whiteknighten
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef Klokov het volgende:
Uiterlijk en innerlijk wegen even zwaar, beide minstens 8/10. Verder moet ze:
• Goed kunnen koken, als het even kan elke dag
• Zelf het huishouden doen, zware/vieze huishoudelijke taken kan ik eventueel zelf doen
• Geen voorkeur voor drama hebben, zeuren doe je maar ergens anders
• Ook haarzelf kunnen vermaken
• Haarzelf goed onderhouden
• Geen drugs gebruiken en niet roken
• Geen tatoeages of piercings hebben
• Mij over de financien laten gaan
• Een goed gevoel voor humor hebben en in ieder geval met mijn humor om kunnen gaan
• Politiek geen voorkeur voor SP/PVV hebben
• Een gesprek op niveau kunnen voeren
• Lief, romantisch en zorgzaam zijn
Ik denk dat dit het ongeveer is. Misschien dat ik het later aanvul maar dit is wat ik even snel verzonnen heb.
Van de vijf vrouwen zijn er drie weg (fanta JB ircute) en is er één bezet (GRS) dus krijgt c_c alle aandachtquote:Op maandag 5 januari 2015 23:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel goede plek, genoeg om te whiteknighten met al onze opmerkingen.
Als ik zo'n DM zou krijgen zou ik de halve wereld afreizen om pik te zuigen (nohomo).quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef IrCute het volgende:
Log ik in op fok, beetje dit topic kijken, zie ik dit
[ afbeelding ]
relevant
ewa zemmel wat praat jijquote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Van de vijf vrouwen zijn er drie weg (fanta JB ircute) en is er één bezet (GRS) dus krijgt c_c alle aandacht
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef liekeespeldoorn het volgende:
hé allemaal,
ik heb ALTIJD steek in mijn zij tijdens het hardlopen. de steek zit meestal rechtmidden.
ik heb al van alles geprobeerd. ik heb lang genoeg gewacht na het eten namelijk 3 uur, ik let op mijn ademhaling, ik voetbal al 13 jaar dus conditie heb ik wel, ik doe net alsof ik iets vast heb. please heeft iemand de gouden tip ik word er gek van want ik wil aan mijn conditie werken alleen de steek in mijn zij belemmerd mij heel erg.
groetjes Lieke
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
Je kan het beste maar accepteren dat hardlopen niets voor jou is en een racefiets kopen.
Wij van het vrouwvriendelijke recreatieve wielrentopic helpen je graag verder. SPT / Recreatief Wielrennen #463: Levitas slaapt zeker nog.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:09 schreef Klokov het volgende:
Je kan het beste maar accepteren dat hardlopen niets voor jou is en een kettlebell kopen.
Wij van het vrouwvriendelijke kettlebelltopic helpen je graag verder. SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
"Ff aan het rondsnuffelen"quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
relevant
US / Hoe zie je er nu uit? #131quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
relevant
25 posts per pagina hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
relevant
Scheelt dat het maar een topic van 9 maand geleden isquote:Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"Ff aan het rondsnuffelen"
Creeps
3/4 jaar geledenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
relevant
- Yolo lifequote:
Sws, jij bent ook bezet en dan ook nog eens ver weg. Telt niet omdat de meeste beta's dit stukje achtergrond informatie niet bezitten (nja, vast wel, waarschijnlijk een hele map met kladblok copy/pasta van je posts en geindexeerd fotoalbum)quote:
Inb4 DM's van lurkers?quote:
Wauw, nu ben ik niet meer populair. Wat doe je.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sws, jij bent ook bezet en dan ook nog eens ver weg. Telt niet omdat de meeste beta's dit stukje achtergrond informatie niet bezitten (nja, vast wel, waarschijnlijk een hele map met kladblok copy/pasta van je posts en geindexeerd fotoalbum)
Wachtwat.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
Over white knights gesproken trouwens. Ik stream dus op twitch.tv als een camsletje enz. Had 2 grapjassen afgelopen week die net alsof deden dat ze shit van mijn amazon wishlist hadden gekocht, maar was dus niet waar. Een andere kerel zag dat en vond het zielig voor mij en heeft voor bijna 500$ aan spul gekocht voor mijVandaag binnengekregen. Michael Kors horloge, ray ban zonnebril, faux fur deken van 120$, fohn van 60$ en een nieuwe webcam
Ez life als vrouwtje, hoef niet eens uit de kleren of te neuken ervoor.
inb4 rage jealousy posts
Haha ik voel mij ook wel beetje vies nu met mn nieuwe horloge om mijn pols en dekentje op schoot. Alsof ik iemand heb beroofdquote:Op maandag 5 januari 2015 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kan er niet helemaal bij wat voor beta faget dat zou doennohate op jou jij krijgt die dingen maar als man ben je dan toch best kansloos of niet
Heb je wel shirts met inkijk aan? Zo ja dan schakel ik ook ff in.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
Over white knights gesproken trouwens. Ik stream dus op twitch.tv als een camsletje enz. Had 2 grapjassen afgelopen week die net alsof deden dat ze shit van mijn amazon wishlist hadden gekocht, maar was dus niet waar. Een andere kerel zag dat en vond het zielig voor mij en heeft voor bijna 500$ aan spul gekocht voor mijVandaag binnengekregen. Michael Kors horloge, ray ban zonnebril, faux fur deken van 120$, fohn van 60$ en een nieuwe webcam
inb4 rage jealousy posts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Heb je een gemiddeld uiterlijk? Cup D+ en kun je beetje gamen en heb je tijd om erin te investeren?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je wel shirts met inkijk aan? Zo ja dan schakel ik ook ff in.mja nauwelijks eigenlijk. Soms. Had een YT video gemaakt met een unboxing en heb al meteen 5k views en 255 subs met 1 videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watquote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
inb4 rage jealousy posts
Zou het ook gewoon aannemen als ik vrouw was, waarom niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha ik voel mij ook wel beetje vies nu met mn nieuwe horloge om mijn pols en dekentje op schoot. Alsof ik iemand heb beroofd
Game niet, helaas. Damn.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb je een gemiddeld uiterlijk? Cup D+ en kun je beetje gamen en heb je tijd om erin te investeren?
Wtfquote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
mja nauwelijks eigenlijk. Soms. Had een YT video gemaakt met een unboxing en heb al meteen 5k views en 255 subs met 1 video
Oja, mijn punt was dus dat ik in die video wel een trui aan had met beetje inkijk (was eigenlijk niet bewust gedaan, had mij niet speciaal aangekleed om een YT video te gaan filmen).quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Wtfen als man moet je wel van het kaliber pewdiepie of totalbiscuit zijn voordat je dat ssoort subs krijgt.
Ach, terwijl jij onder jouw dekentje ligt hoef je er alleen maar aan te denken dat hij op dat moment onder hetzelfde dekentje ligt,quote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Haha ik voel mij ook wel beetje vies nu met mn nieuwe horloge om mijn pols en dekentje op schoot. Alsof ik iemand heb beroofd
verkoop je die shit echt die je mij net ook aanbood? ?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Oja, mijn punt was dus dat ik in die video wel een trui aan had met beetje inkijk (was eigenlijk niet bewust gedaan, had mij niet speciaal aangekleed om een YT video te gaan filmen).
Belangrijkere vraag, je bent toch geen COD faggot?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef IrCute het volgende:
[..]
Tis een hardcore redneck ook nog eensquote:Op maandag 5 januari 2015 23:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ach, terwijl jij onder jouw dekentje ligt hoef je er alleen maar aan te denken dat hij op dat moment onder hetzelfde dekentje ligt,
te fappen op je twitch stream
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Cliché, maar uiterlijk doet me uiteindelijk altijd minder dan innerlijk, als het op verliefd worden aankomt. Maar goed:
- Langer dan ik (1.76m)
- Mooie ogen
- Drugs/alcohol met mate
- Niet continu schattigliefleuk willen doen, een eigen leven kunnen leiden
- Grove humor kunnen behappen, me kunnen laten lachen
- Discussies kunnen en durven voeren, waarbij geen heilige huisjes bestaan
- Niet honkvast zijn, niet alles vooraf gepland willen hebben
- Lief ende zorgzaam zijn.
Heb wel COD voor de ps4 maar speel het niet veel. Voornamelijk CS:GO en GTA V en wat andere random nieuwe spellen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag, je bent toch geen COD faggot?
Je zou je verbazen over hoe moeilijk het is om daar al aan te voldoenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:27 schreef Klokov het volgende:
CC heeft wel een erg makkelijk lijstje trouwens
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
verkoop je die shit echt die je mij net ook aanbood? ?
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb wel COD voor de ps4 maar speel het niet veel. Voornamelijk CS:GO en GTA V en wat andere random nieuwe spellen.
dima valt al af bij het eerste op je lijstjequote:Op maandag 5 januari 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou je verbazen over hoe moeilijk het is om daar al aan te voldoen
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
inb4 rage jealousy posts
Ja erg he? Snap niet wat er boeiend aan is, om te kijken naar iemand die gamed. Kun je nog beter gewoon naar camgirls kijken daar kun je nog op fappen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar dat zijn gewoon mannen die een beetje toekijken terwijl jij gamet? Godverdomme, de wereld gaat naar de kloten. Wel goed geregeld.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef Myrr het volgende:
Uiterlijk;
- Getint
- Mooie tanden, volle lippen (bij mensen met smalle lippen voel ik me een soort visachtige) in combinatie met een million dollar killer smile![]()
![]()
- Redelijk facial hair maar niet Tarkan style
- Minstens 15 cm langer dan ik
- Zo een egale perfect bruine huid die goed samen kan met mijn nagels
- Verzorgd, maar niet metro
- Casual, geen hipster dingen
Innerlijk;
- Zorgzaam
- Aansluitende humor
- Manman(nelijk)
- Niet extrovert/druk/spotlight
- Knuffelig
- Trouw
- Levensgenieter/Niet teveel stressen om dingen
- Verantwoordelijk
- Intelligent
- Niet plaatsgebonden
- Open minded zijn en lust hebben, heel veel lust
Wel goed lijstje trouwensquote:Op maandag 5 januari 2015 23:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
dima valt al af bij het eerste op je lijstje
Ik gebruik geen drugs met matequote:Op maandag 5 januari 2015 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zou je verbazen over hoe moeilijk het is om daar al aan te voldoen
Jaquote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Game niet, helaas. Damn.
Maar dat zijn gewoon mannen die een beetje toekijken terwijl jij gamet? Godverdomme, de wereld gaat naar de kloten. Wel goed geregeld.
Mja ok, maar daar gaat nog best wat tijd in zitten van jouw kant ook of niet?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
JaEigenlijk soort van TMF chat met een webcam. Heb ook mensen die iedere dag 8 uur lang kijken naar mij ofzo. Gaat ook veel om de ''community'' om je stream heen. Mensen raken bevriend met elkaar en leren elkaar kennen enz.
Nevermind...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Cliché, maar uiterlijk doet me uiteindelijk altijd minder dan innerlijk, als het op verliefd worden aankomt. Maar goed:
- Langer dan ik (1.76m)
Als je dan toch al de hele dag gamedquote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja ok, maar daar gaat nog best wat tijd in zitten van jouw kant ook of niet?
Ja, vaak 6 uur per dag of meer. Maar ik verdien dan ook wel redelijk en het is meer een hobby en makkelijk omdat ik normaal toch al zoveel game in mijn vrije tijdquote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja ok, maar daar gaat nog best wat tijd in zitten van jouw kant ook of niet?
Anders dm'en ze nietquote:Op maandag 5 januari 2015 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Klokov, klootzak.
Bedankt voor weglaten van de tweede zin wel.
Oh ja nee, die tijd heb ik er niet voor. Godver, moet ik toch maar gewoon carrière gaan maken.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, vaak 6 uur per dag of meer. Maar ik verdien dan ook wel redelijk en het is meer een hobby en makkelijk omdat ik normaal toch al zoveel game in mijn vrije tijd
Je gaat gewoon yolo op je whey shakes en creatine maar ondertussen wel keihard GEEN DRUGS HELEMAAL NATUREL.quote:
fapfapquote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
yolo, hier mijn youtube video met cleavage
no hate pls
oh ja maar je bent dan ook gewoon fokkin cute, dat filmpie heeft een hoop zaad doen vliegen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
no hate pls
echt vaag om te zien een wijffie die een computer openmaakt. ik kan dat zelf niet eensquote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
no hate pls
Ik heb hier een har...hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
no hate pls
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
oh ja maar je bent dan ook gewoon fokkin cute, dat filmpie heeft een hoop zaad doen vliegen.
15quote:Op maandag 5 januari 2015 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier een har...hoe oud ben je eigenlijk?
Waar kom jij ineens vandaan vriend?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier een har...hoe oud ben je eigenlijk?
Cutiequote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
no hate pls
http://www.amazon.com/gp/(...)3YXYW/ref=cm_sw_su_wquote:Op maandag 5 januari 2015 23:36 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
echt vaag om te zien een wijffie die een computer openmaakt. ik kan dat zelf niet eens
(zou wel een bevuilde slip aanschaffen nu ik dit gezien heb.)
Wow... hoe? Ook van iemand gehad? Misschien moet ik dan maar gaan streamen want ik kan ook wel een upgrade gebruiken.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja was nodig, oude gpu was ook beetje naar de klote. En toch gratiesch via mn stream.
Donation goal opgezet: binnen 3 dagen 350$ binnen gehaald ervoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Wow... hoe? Ook van iemand gehad? Misschien moet ik dan maar gaan streamen want ik kan ook wel een upgrade gebruiken.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:40 schreef IrCute het volgende:
[..]
Donation goal opgezet: binnen 3 dagen 350$ binnen gehaald ervoor.
Ben nu ook 23. Mid mid life crisisquote:
Ik studeer nog. Nu vrij tot de 23ste.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je nog steeds student of nu gewoon fulltime gamer?
Gamen op een quadroquote:
Dem feels. Ik word dit jaar 25quote:Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht maar tot de 30 in zicht komt.
*kras
Hoe ben jij erover heen gekomen?quote:
Jij bent ook van Oosterse origine hè? Die worden sneller grijs. Ik heb dit jaar m'n allereerste ontdekt, en heb echt bijna moeten huilenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dem feels. Ik word dit jaar 25Bijna 50
Je bent bijna 2 keer zo oud als No1uknowquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dem feels. Ik word dit jaar 25Bijna 50
Jij wil ook wel ergens overheen of nietquote:
Arabische maar m'n moeder ziet er nog vrij jong uit voor haar leeftijd (50). Hopelijk neem ik dat later van haar overquote:Op maandag 5 januari 2015 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent ook van Oosterse origine hè? Die worden sneller grijs. Ik heb dit jaar m'n allereerste ontdekt, en heb echt bijna moeten huilen
Jup!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je bent bijna 2 keer zo oud als No1uknow
Jammer.quote:
Ik heb een te hoge libidoquote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij wil ook wel ergens overheen of niet
1.86 en 87 kilo. Nog beetje cutten aankomende maand.quote:
Ik hoop met je meequote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Arabische maar m'n moeder ziet er nog vrij jong uit voor haar leeftijd (50). Hopelijk neem ik dat later van haar over
Uit welke land?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Arabische maar m'n moeder ziet er nog vrij jong uit voor haar leeftijd (50). Hopelijk neem ik dat later van haar over
Istanbulquote:
6'1, 192lbs dusquote:Op maandag 5 januari 2015 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1.86 en 87 kilo. Nog beetje cutten aankomende maand.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
inb4 rage jealousy posts
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef Myrr het volgende:
Uiterlijk;
- Getint
- Mooie tanden, volle lippen (bij mensen met smalle lippen voel ik me een soort visachtige) in combinatie met een million dollar killer smile![]()
![]()
- Redelijk facial hair maar niet Tarkan style
- Minstens 15 cm langer dan ik
- Zo een egale perfect bruine huid die goed samen kan met mijn nagels
- Verzorgd, maar niet metro
- Casual, geen hipster dingen
Innerlijk;
- Zorgzaam
- Aansluitende humor
- Manman(nelijk)
- Niet extrovert/druk/spotlight
- Knuffelig
- Trouw
- Levensgenieter/Niet teveel stressen om dingen
- Verantwoordelijk
- Intelligent
- Niet plaatsgebonden
- Open minded zijn en lust hebben, heel veel lust
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:30 schreef Klokov het volgende:
Myrr, ben je toevallig 1,55m? (hey dima)
quote:
Do self normalquote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend, zelfs de VS wil overstappen op het metrische systeem, gewoon normaal doen.
Maar hoe zit het nou. Ben ik geschikt of niet?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend, zelfs de VS wil overstappen op het metrische systeem, gewoon normaal doen.
Weet ik veel, voldoe je aan het lijstje?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou. Ben ik geschikt of niet?
hey klokkie hoe hoog is 185?quote:
masterrace checking in.quote:
godverquote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
no hate pls
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet ik veel, voldoe je aan het lijstje?
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
- Langer dan ik (1.76m) Check
- Mooie ogen Gewoon standaard
- Drugs/alcohol met mate Al besproken
- Niet continu schattigliefleuk willen doen, een eigen leven kunnen leiden Check
- Grove humor kunnen behappen, me kunnen laten lachen Check
- Discussies kunnen en durven voeren, waarbij geen heilige huisjes bestaan Check
- Niet honkvast zijn, niet alles vooraf gepland willen hebben Ik plan niks
- Lief ende zorgzaam zijn. Dubbel check
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
godver
je zit op treinmeisje level
Hoezo jij plant niks jij plant nu hoe je in haar broekje kan komen smerig ventje.quote:
Heb ik een deadline?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, dan verwacht ik een schattig maar brutaal dmmetje in de inbox.
Jezus is dit echtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta love het maatje meer topic in KPD
Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja deze zal als grap geplaatst zijn. Normaal staat er wel wat fatsoenlijks tussen
"voor een keertje"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.
Ik heb wel grenzen man wtf dit is gewoon een soort tokkie van 53quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.
Salisbury steakquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:18 schreef Drinky het volgende:
Shoarmawraps met worchester saus.
Iemand gains nodig?
Yea al 3x gemaakt. Heel makkelijk om te maken en de smaak isquote:
*standaard portie x2 crew checking in* De standaard porties zijn niet gemaakt voor anabole mensen als ons.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yea al 3x gemaakt. Heel makkelijk om te maken en de smaak is.
Alvast één tip. Had de eerste keer de hoeveelheid ingrediënten voor 5 personen gebruikt terwijl we met 3 man gingen eten. Alle pannen waren al leeg voordat mijn honger was gestild. Neem dus op zijn minst een dubbele portie.
wat een monsterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Yea, uit de oven. Wat dat betreft is een combioven ook ideaal voor ovenschalen (lasagne, witlof- of prei-schotel, vis/vlees etc.) Kan je gelijk voor 2 dagen klaar maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
*standaard portie x2 crew checking in* De standaard porties zijn niet gemaakt voor anabole mensen als ons.
Maar nice dat het goed smaakte. Had je het in de oven gedaan? Ik moet nog steeds een combioven op de kop tikken, denk ik.
Ja man, zeker. Het allerliefste wil ik een crockpot kopen. Dat is ook fucking episch man. Gewoon een zooi vlees, groente en aardappels ingooien, aanzetten, en wanneer je thuiskomt heb je fucking anabool voedsel klaar om gegeten te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yea, uit de oven. Wat dat betreft is een combioven ook ideaal voor ovenschalen (lasagne, witlof- of prei-schotel, vis/vlees etc.) Kan je gelijk voor 2 dagen klaar maken.
10 euro voor een paar doners, kom nouquote:
Ik heb nog een halve roti kipfilet voor je liggen, nomsayin'.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
10 euro voor een paar doners, kom nou
Kom brengen geef ik je fooi in natura.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve roti kipfilet voor je liggen, nomsayin'.
Nee man lig te lekker sorry. Daar kan geen piemel tegenop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom brengen geef ik je fooi in natura.
Bedoelde gewoon petsen in je gezicht (#nosexist)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man lig te lekker sorry. Daar kan geen piemel tegenop.
Turkse fooiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon petsen in je gezicht (#nosexist)
Heb ik nu concurrentie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd gast heeft me toegevoegd op facebook, blabla gezellig, maar elke keer doet hij zo'n ninja-actie en nodigt uit tot videogesprek. En dan verbaasd zijn als ik niet accepteer. Lig hier gvd onderuit op de bank met aidshoofd, ga ik m'n webcam toch niet aanzetten. Mannen
.
Cammen sowiesoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd gast heeft me toegevoegd op facebook, blabla gezellig, maar elke keer doet hij zo'n ninja-actie en nodigt uit tot videogesprek. En dan verbaasd zijn als ik niet accepteer. Lig hier gvd onderuit op de bank met aidshoofd, ga ik m'n webcam toch niet aanzetten. Mannen
.
Knor knor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze liever met een kettlebell speelt is dat natuurlijk ook goed. Maar ik ben blij dat ook jij inziet dat hardlopen het niet gaat worden voor haarquote:
dima?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Knor knor.
Ik gisteren naar de turk 2x grote kapsalon gehaald,hij:
" eyy man, ik twee week gelede bij jou bezorgd!"
Gelukkig geef ik altijd een euromuntje aan bezeogers anders nu rochel in kapsalon.
Oke ff kwarkje geklapt trustenweer
IIFYMquote:
Ik kan er ook niet zo goed tegen nee, tegen dat facetime. Rot op, ik wil in m'n neus zitten als ik daar zin in heb!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cammen sowiesofucking irritant man ik wil gewoon op mn gemak reageren en als een dooie op de bank liggen idd.
Too much information,maar je hebt wel een punt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zo goed tegen nee, tegen dat facetime. Rot op, ik wil in m'n neus zitten als ik daar zin in heb!
zo doe is rustigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zo goed tegen nee, tegen dat facetime. Rot op, ik wil in m'n neus zitten als ik daar zin in heb!
Ik zit lekker rustig met thee in de zon te werken hoorquote:
borderlinerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit lekker rustig met thee in de zon te werken hoor
Verschrikkelijke "trend" he?quote:
Jup, eentje waar ik me ook aan ergerquote:
Net als "me boek".quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Jup, eentje waar ik me ook aan erger
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Zit gewoon standaard op je iPhone/iPad toch?
Niet per se, gewoon kijken wat je typtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:24 schreef Eleiko het volgende:
Het zou al een hoop schelen als iedereen de autocorrect en auto-aanvul op zijn/haar smartphone uit zou zetten.
watser danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Niet per se, gewoon kijken wat je typt
Lolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:25 schreef Eleiko het volgende:
Verder: typo in de TT: moet zijn VVGE (Vereniging van Gymeigenaren).
Ben je ook buitenlander?quote:
Word.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cammen sowiesofucking irritant man ik wil gewoon op mn gemak reageren en als een dooie op de bank liggen idd.
LOL.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
En iig. 2e V met een kleine letter graag
Edit:ray mot jij nodig zeggen met die random d's en t's van je
Applequote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Zit gewoon standaard op je iPhone/iPad toch?
Hoeveel potten heb jij dan wel niet achterover geslagen??quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:08 schreef kaasplankje het volgende:
Komt door creatine worden de hersens langzaam aangetast voor
Ik ben er ook niet weg van. We kregen een iPad. Iets met gegeven paard en bek enzo, maar als ik zelf een tablet had gekocht had ik voor een android gekozen. Vind het niet je-van-het.quote:
no1knowsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
No1uknow werkt in de genius bar toch bij een Apple store
Daar werkt echt niemand die ik ken!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
No1uknow werkt in de genius bar toch bij een Apple store
Heb je... heb je... wat ik denk dat je hebt?quote:
Nou, soms denk ik dat het er wel eens tegen aan zit ja. D's en t's is in principe gewoon taalfouten door regels niet toe te passen, dus dat zou geen excuus mogen zijn, maar soms schrijf ik een woord echt totaal belachelijk op zonder het te zien. En dan na 4 x het zelf te lezen zie ik pas dat er misschien iets niet klopt lolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
LOL.
Ray: srs: heb jij wellicht dyslexie?
yesssss bby.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je... heb je... wat ik denk dat je hebt?
Een piemel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je... heb je... wat ik denk dat je hebt?
S&G/KBP-ridders te paard zekerquote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Psycho.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
relevant
Dus je hebt een verlanglijstje en als mensen het willen kunnen ze dus die spullen voor je kopenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
inb4 rage jealousy posts
Daar is dan weer weinig mis mee.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef IrCute het volgende:
[..]
Tis een hardcore redneck ook nog eensFord F150 met 6 inch lift en draagt een gun
Online bevriend raken omdat je naar een gamend meisje zit te kijken. Ja dat schept wel een band als je allebei vanuit de kelder van grootmoder zit te koekeloeren met je broek op je enkels. 'I feel yo bro'quote:Op maandag 5 januari 2015 23:32 schreef IrCute het volgende:
[..]
JaEigenlijk soort van TMF chat met een webcam. Heb ook mensen die iedere dag 8 uur lang kijken naar mij ofzo. Gaat ook veel om de ''community'' om je stream heen. Mensen raken bevriend met elkaar en leren elkaar kennen enz.
Bijna 28, nog geen kras in zicht. Hell, ik kan wel stellen dat ik met het jaar aantrekkelijker wordt.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht maar tot de 30 in zicht komt.
*kras
je vist in de verkeerde vijverquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja ik moet er nog ff bijzetten dat hij het verschil tussen d/dt/t-gebruik moet kennen.
Ik ga alleen eindigen, met 12 katten
Het is ook nooit goed he. Krijg je een keer aandacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Knor knor.
Ik gisteren naar de turk 2x grote kapsalon gehaald,hij:
" eyy man, ik twee week gelede bij jou bezorgd!"
Gelukkig geef ik altijd een euromuntje aan bezeogers anders nu rochel in kapsalon.
Oke ff kwarkje geklapt trustenweer
Of gewoon een Blackberry neemt. Die doet namelijk wel wat je wil.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:24 schreef Eleiko het volgende:
Het zou al een hoop schelen als iedereen de autocorrect en auto-aanvul op zijn/haar smartphone uit zou zetten.
Gewoon eruit lopen/zwemmen. Niet zo miepen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohgoddespierpijnisnietteharden.
Restday in bed doorbrengen is acceptabel, toch?
Onschuldige mensen noten op FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |