Ik studeer nog. Nu vrij tot de 23ste.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben je nog steeds student of nu gewoon fulltime gamer?
Gamen op een quadroquote:
Dem feels. Ik word dit jaar 25quote:Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht maar tot de 30 in zicht komt.
*kras
Hoe ben jij erover heen gekomen?quote:
Jij bent ook van Oosterse origine hè? Die worden sneller grijs. Ik heb dit jaar m'n allereerste ontdekt, en heb echt bijna moeten huilenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dem feels. Ik word dit jaar 25Bijna 50
Je bent bijna 2 keer zo oud als No1uknowquote:Op maandag 5 januari 2015 23:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dem feels. Ik word dit jaar 25Bijna 50
Jij wil ook wel ergens overheen of nietquote:
Arabische maar m'n moeder ziet er nog vrij jong uit voor haar leeftijd (50). Hopelijk neem ik dat later van haar overquote:Op maandag 5 januari 2015 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij bent ook van Oosterse origine hè? Die worden sneller grijs. Ik heb dit jaar m'n allereerste ontdekt, en heb echt bijna moeten huilen
Jup!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je bent bijna 2 keer zo oud als No1uknow
Jammer.quote:
Ik heb een te hoge libidoquote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jij wil ook wel ergens overheen of niet
1.86 en 87 kilo. Nog beetje cutten aankomende maand.quote:
Ik hoop met je meequote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Arabische maar m'n moeder ziet er nog vrij jong uit voor haar leeftijd (50). Hopelijk neem ik dat later van haar over
Uit welke land?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Arabische maar m'n moeder ziet er nog vrij jong uit voor haar leeftijd (50). Hopelijk neem ik dat later van haar over
Istanbulquote:
6'1, 192lbs dusquote:Op maandag 5 januari 2015 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1.86 en 87 kilo. Nog beetje cutten aankomende maand.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef IrCute het volgende:
Over white knights gesproken trouwens. Ik stream dus op twitch.tv als een camsletje enz. Had 2 grapjassen afgelopen week die net alsof deden dat ze shit van mijn amazon wishlist hadden gekocht, maar was dus niet waar. Een andere kerel zag dat en vond het zielig voor mij en heeft voor bijna 500$ aan spul gekocht voor mijVandaag binnengekregen. Michael Kors horloge, ray ban zonnebril, faux fur deken van 120$, fohn van 60$ en een nieuwe webcam
Ez life als vrouwtje, hoef niet eens uit de kleren of te neuken ervoor.
inb4 rage jealousy posts
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef Myrr het volgende:
Uiterlijk;
- Getint
- Mooie tanden, volle lippen (bij mensen met smalle lippen voel ik me een soort visachtige) in combinatie met een million dollar killer smile![]()
![]()
- Redelijk facial hair maar niet Tarkan style
- Minstens 15 cm langer dan ik
- Zo een egale perfect bruine huid die goed samen kan met mijn nagels
- Verzorgd, maar niet metro
- Casual, geen hipster dingen
Innerlijk;
- Zorgzaam
- Aansluitende humor
- Manman(nelijk)
- Niet extrovert/druk/spotlight
- Knuffelig
- Trouw
- Levensgenieter/Niet teveel stressen om dingen
- Verantwoordelijk
- Intelligent
- Niet plaatsgebonden
- Open minded zijn en lust hebben, heel veel lust
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:30 schreef Klokov het volgende:
Myrr, ben je toevallig 1,55m? (hey dima)
quote:
Do self normalquote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend, zelfs de VS wil overstappen op het metrische systeem, gewoon normaal doen.
Maar hoe zit het nou. Ben ik geschikt of niet?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend, zelfs de VS wil overstappen op het metrische systeem, gewoon normaal doen.
Weet ik veel, voldoe je aan het lijstje?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou. Ben ik geschikt of niet?
hey klokkie hoe hoog is 185?quote:
masterrace checking in.quote:
godverquote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
yolo, hier mijn youtube video met cleavage
no hate pls
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet ik veel, voldoe je aan het lijstje?
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Cliché, maar uiterlijk doet me uiteindelijk altijd minder dan innerlijk, als het op verliefd worden aankomt. Maar goed:
- Langer dan ik (1.76m) Check
- Mooie ogen Gewoon standaard
- Drugs/alcohol met mate Al besproken
- Niet continu schattigliefleuk willen doen, een eigen leven kunnen leiden Check
- Grove humor kunnen behappen, me kunnen laten lachen Check
- Discussies kunnen en durven voeren, waarbij geen heilige huisjes bestaan Check
- Niet honkvast zijn, niet alles vooraf gepland willen hebben Ik plan niks
- Lief ende zorgzaam zijn. Dubbel check
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
godver
je zit op treinmeisje level
Hoezo jij plant niks jij plant nu hoe je in haar broekje kan komen smerig ventje.quote:
Heb ik een deadline?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, dan verwacht ik een schattig maar brutaal dmmetje in de inbox.
Jezus is dit echtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta love het maatje meer topic in KPD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |