SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik zou jou ook wel doorbakken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Die chicks zijn wel erg doorbakken.
je moet boldenon pakken vriend daar word jy echt kkgroot vanquote:Op maandag 5 januari 2015 21:34 schreef Jahr00n het volgende:
Jeff pullt redelijk makkelijk die chicks. Ik ga ook tren zetten.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:43 schreef seto het volgende:
is gesloten op verzoek van die biggetjes van dieetclub omdat ze overal werden uitgelachen
alsjeblieft maatquote:Op maandag 5 januari 2015 21:38 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom is die sherlock functie nog niet een keer gemaakt dan? Ik wil op de hoogte blijven.
twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:47:44Signalement: jongen, 14 a 16 jaar oud, noord afri/zuid europa uiterl, 160 cm lang, norm postuur, zwart/rood petje met hond als logo, 1/2 reageer retweet
heb wel paar eisenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:20 schreef Beach het volgende:
seto wil je per se asian vriendin of is een hollandse ook goed
Waarom wil je bloemen en plantenquote:- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
Beetje raar dit.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef seto het volgende:
- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
Vind ik ook wel belangrijk aan een sletje. Enig kind zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef seto het volgende:
[..]
heb wel paar eisen
- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van haar wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- manvriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- haar familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- haar familie en vrienden horen ook manvriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, zij gaat dus niet vanaf het begin haar eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt haar ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat haar kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat haar kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat haar kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m70 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium getint
- zo blond mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- scheert lichaamshaar
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
Noord Afrikaans uiterlijkquote:Op maandag 5 januari 2015 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
NWS / Verstandelijk beperkte jongen mishandeld na groet
Manlet rage.twitter:Senior1354ldnz twitterde op maandag 05-01-2015 om 17:47:44Signalement: jongen, 14 a 16 jaar oud, noord afri/zuid europa uiterl, 160 cm lang, norm postuur, zwart/rood petje met hond als logo, 1/2 reageer retweet
Niet zo snel oordelen, vriend. Staat niks over een bontkraag of Gucci pet.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Noord Afrikaans uiterlijk
goh
noracist
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk dat ik perfect voor je ben, seto.
quote:- gezond gewicht en buikomtrek
Wel een beetje beta Setoquote:- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
Gewoon lekker jezelf zijn, ja toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef seto het volgende:
ik word gewoon helemaal warm van binnen bij de gedachte dat een meisje mij een buxus geeft ok
Heb je al dm?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel shots firen op haar tieten hoor.
Mannen dmmen is niet mijn stijl om aan pimmel te komen vrind.quote:
Namen willen we horen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen dmmen is niet mijn stijl om aan pimmel te komen vrind.
Wel mooi als jullie weer eens losgaan, zijn de whiteknights die dan gaan dmmen dat ik me er niets van aan moet trekken en je bent echt wel leuk hoor en haha hun loss ja toch..
waar heb je die copy pasta vandaanquote:Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef seto het volgende:
[..]
heb wel paar eisen
- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van haar wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- manvriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- haar familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- haar familie en vrienden horen ook manvriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, zij gaat dus niet vanaf het begin haar eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt haar ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat haar kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat haar kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat haar kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden
- tussen 1m70 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium getint
- zo blond mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- scheert lichaamshaar
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings
100% zeker dat cor er één van isquote:
R&P / keuze voor vriendin/vriendquote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
waar heb je die copy pasta vandaan?
Nee echt onbekende lurkers dus. Eng hoeveel mensen op fok alleen meelezen. Ook nav datingtopic krijg je als vrouw moeilijk veel DM'squote:
Waarom zouden mensen sowieso hier mee willen lurken en dan gaan whiteknightenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee echt onbekende lurkers dus. Eng hoeveel mensen op fok alleen meelezen. Ook nav datingtopic krijg je als vrouw moeilijk veel DM's
HAHA WAT TRIEST BEN JE DAN. COME AT ME LURKERBRAHquote:Op maandag 5 januari 2015 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee echt onbekende lurkers dus. Eng hoeveel mensen op fok alleen meelezen. Ook nav datingtopic krijg je als vrouw moeilijk veel DM's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |