Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja deze zal als grap geplaatst zijn. Normaal staat er wel wat fatsoenlijks tussen
"voor een keertje"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.
Ik heb wel grenzen man wtf dit is gewoon een soort tokkie van 53quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.
Salisbury steakquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:18 schreef Drinky het volgende:
Shoarmawraps met worchester saus.
Iemand gains nodig?
Yea al 3x gemaakt. Heel makkelijk om te maken en de smaak isquote:
*standaard portie x2 crew checking in* De standaard porties zijn niet gemaakt voor anabole mensen als ons.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yea al 3x gemaakt. Heel makkelijk om te maken en de smaak is.
Alvast één tip. Had de eerste keer de hoeveelheid ingrediënten voor 5 personen gebruikt terwijl we met 3 man gingen eten. Alle pannen waren al leeg voordat mijn honger was gestild. Neem dus op zijn minst een dubbele portie.
wat een monsterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta love het maatje meer topic in KPD
Yea, uit de oven. Wat dat betreft is een combioven ook ideaal voor ovenschalen (lasagne, witlof- of prei-schotel, vis/vlees etc.) Kan je gelijk voor 2 dagen klaar maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
*standaard portie x2 crew checking in* De standaard porties zijn niet gemaakt voor anabole mensen als ons.
Maar nice dat het goed smaakte. Had je het in de oven gedaan? Ik moet nog steeds een combioven op de kop tikken, denk ik.
Ja man, zeker. Het allerliefste wil ik een crockpot kopen. Dat is ook fucking episch man. Gewoon een zooi vlees, groente en aardappels ingooien, aanzetten, en wanneer je thuiskomt heb je fucking anabool voedsel klaar om gegeten te worden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yea, uit de oven. Wat dat betreft is een combioven ook ideaal voor ovenschalen (lasagne, witlof- of prei-schotel, vis/vlees etc.) Kan je gelijk voor 2 dagen klaar maken.
10 euro voor een paar doners, kom nouquote:
Ik heb nog een halve roti kipfilet voor je liggen, nomsayin'.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
10 euro voor een paar doners, kom nou
Kom brengen geef ik je fooi in natura.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve roti kipfilet voor je liggen, nomsayin'.
Nee man lig te lekker sorry. Daar kan geen piemel tegenop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom brengen geef ik je fooi in natura.
Bedoelde gewoon petsen in je gezicht (#nosexist)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man lig te lekker sorry. Daar kan geen piemel tegenop.
Turkse fooiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon petsen in je gezicht (#nosexist)
Heb ik nu concurrentie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd gast heeft me toegevoegd op facebook, blabla gezellig, maar elke keer doet hij zo'n ninja-actie en nodigt uit tot videogesprek. En dan verbaasd zijn als ik niet accepteer. Lig hier gvd onderuit op de bank met aidshoofd, ga ik m'n webcam toch niet aanzetten. Mannen
.
Cammen sowiesoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Gvd gast heeft me toegevoegd op facebook, blabla gezellig, maar elke keer doet hij zo'n ninja-actie en nodigt uit tot videogesprek. En dan verbaasd zijn als ik niet accepteer. Lig hier gvd onderuit op de bank met aidshoofd, ga ik m'n webcam toch niet aanzetten. Mannen
.
Knor knor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta love het maatje meer topic in KPD
Als ze liever met een kettlebell speelt is dat natuurlijk ook goed. Maar ik ben blij dat ook jij inziet dat hardlopen het niet gaat worden voor haarquote:
dima?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Knor knor.
Ik gisteren naar de turk 2x grote kapsalon gehaald,hij:
" eyy man, ik twee week gelede bij jou bezorgd!"
Gelukkig geef ik altijd een euromuntje aan bezeogers anders nu rochel in kapsalon.
Oke ff kwarkje geklapt trustenweer
IIFYMquote:
Ik kan er ook niet zo goed tegen nee, tegen dat facetime. Rot op, ik wil in m'n neus zitten als ik daar zin in heb!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 02:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cammen sowiesofucking irritant man ik wil gewoon op mn gemak reageren en als een dooie op de bank liggen idd.
Too much information,maar je hebt wel een punt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zo goed tegen nee, tegen dat facetime. Rot op, ik wil in m'n neus zitten als ik daar zin in heb!
zo doe is rustigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet zo goed tegen nee, tegen dat facetime. Rot op, ik wil in m'n neus zitten als ik daar zin in heb!
Ik zit lekker rustig met thee in de zon te werken hoorquote:
borderlinerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit lekker rustig met thee in de zon te werken hoor
Verschrikkelijke "trend" he?quote:
Jup, eentje waar ik me ook aan ergerquote:
Net als "me boek".quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Jup, eentje waar ik me ook aan erger
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Zit gewoon standaard op je iPhone/iPad toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |