Maar hoe zit het nou. Ben ik geschikt of niet?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend, zelfs de VS wil overstappen op het metrische systeem, gewoon normaal doen.
Weet ik veel, voldoe je aan het lijstje?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou. Ben ik geschikt of niet?
hey klokkie hoe hoog is 185?quote:
masterrace checking in.quote:
godverquote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef IrCute het volgende:
yolo, hier mijn youtube video met cleavage
no hate pls
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet ik veel, voldoe je aan het lijstje?
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Cliché, maar uiterlijk doet me uiteindelijk altijd minder dan innerlijk, als het op verliefd worden aankomt. Maar goed:
- Langer dan ik (1.76m) Check
- Mooie ogen Gewoon standaard
- Drugs/alcohol met mate Al besproken
- Niet continu schattigliefleuk willen doen, een eigen leven kunnen leiden Check
- Grove humor kunnen behappen, me kunnen laten lachen Check
- Discussies kunnen en durven voeren, waarbij geen heilige huisjes bestaan Check
- Niet honkvast zijn, niet alles vooraf gepland willen hebben Ik plan niks
- Lief ende zorgzaam zijn. Dubbel check
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
godver
je zit op treinmeisje level
Hoezo jij plant niks jij plant nu hoe je in haar broekje kan komen smerig ventje.quote:
Heb ik een deadline?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, dan verwacht ik een schattig maar brutaal dmmetje in de inbox.
Jezus is dit echtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta love het maatje meer topic in KPD
Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja deze zal als grap geplaatst zijn. Normaal staat er wel wat fatsoenlijks tussen
"voor een keertje"quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.
Ik heb wel grenzen man wtf dit is gewoon een soort tokkie van 53quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit is wel typisch iemand voor Sapstengel.
Salisbury steakquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:18 schreef Drinky het volgende:
Shoarmawraps met worchester saus.
Iemand gains nodig?
Yea al 3x gemaakt. Heel makkelijk om te maken en de smaak isquote:
*standaard portie x2 crew checking in* De standaard porties zijn niet gemaakt voor anabole mensen als ons.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yea al 3x gemaakt. Heel makkelijk om te maken en de smaak is.
Alvast één tip. Had de eerste keer de hoeveelheid ingrediënten voor 5 personen gebruikt terwijl we met 3 man gingen eten. Alle pannen waren al leeg voordat mijn honger was gestild. Neem dus op zijn minst een dubbele portie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |