Maar hoe oud was je nou?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die worst van je is zo oud dat het vast supertaai is, ik snap Chai wel
Snap ik wel.quote:
hij is 14quote:
TARDISquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Went dat op een gegeven moment niet gewoon?
Heb ik bij jou ookquote:Op maandag 5 januari 2015 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuke UI maar ik vond je vorige leuker.
het kan me geen reet schelen wat jij denkt, remiquote:Op maandag 5 januari 2015 21:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
geestelijk zal het niet meer dan 12 zijn
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
SlaapZak! Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriend van mij!
Ik ook, Is onder dwangquote:Op maandag 5 januari 2015 21:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuke UI maar ik vond je vorige leuker.
Ja behoorlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo, wat werden wij ingemaakt Dead...
quote:
dan had je nog erger verlorenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Als hetzalallemaalwel nou gewoon meegedaan had.
Inderdaad... die moest zeker weer 'nuttige dingen' doen..quote:Op maandag 5 januari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Nee man, hij is er best goed in.quote:
Ik dacht eerst dat jij gewoon een kloon van voederbietel was.quote:
ik had het gewaardeerdquote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde ik typen maar was te obvious
Lollig.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
is er een woord voor slachtoffer van een serie-afwijzing?
Waarom zou je dat denken?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij gewoon een kloon van voederbietel was.
ahemquote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben in opstand tegen iedere FOK!er in dit topic
behalve Willoow
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve Willoow
doe nou niet jochie, wordt straks huilen bij mamaquote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve Willoow
ik merk het ja, met je constante gehuil.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve Willoow
Jullie lijken wel op elkaar qua postgedragquote:
Dat was echt zo baas... en deed me meteen herinneren waarom ik drank heb afgezworenquote:
En jij?quote:
het klinkt alsof het een beetje diep bij je zitquote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik merk het ja, met je constante gehuil.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was echt zo baas... en deed me meteen herinneren waarom ik drank heb afgezworen
Dat wat diep bij me zit?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het klinkt alsof het een beetje diep bij je zit
haha bejaardequote:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad... Oud....![]()
Wij zijn pas oud
Voederbietel is mijn koffiemaat maar hij is minder koffie gaan drinken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie lijken wel op elkaar qua postgedrag
En gestopt met roken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voederbietel is mijn koffiemaat maar hij is minder koffie gaan drinken.
Oeh op naar de 30quote:
Hoeveel koffie drink je?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voederbietel is mijn koffiemaat maar hij is minder koffie gaan drinken.
Toen je 4 was zekerquote:Op maandag 5 januari 2015 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd pienter voor mijn leeftijd, maar dat wordt steeds minder.
ja 2 jaar geleden kon je nog een gesprek voeren met jou.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd pienter voor mijn leeftijd, maar dat wordt steeds minder.
Nee ook toen ik 16 was. Toen zat ik al op FOK! en er is geen pikante rar van mij. Meeste meisjes op FOK! van die leeftijd maken die fout wel.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead Prez probeert het verouderingsproces tegen te gaan door elke nacht het bloed van zesenveertig maagden te drinken...
... hetgeen de daling in aantal posts op FOK verklaart.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hangt er van af hoeveel drank ik in huis heb
Gratis WiFiquote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead heeft ook echt zo'n oud vies busje waar 'Gratis snoep' op staat.
Leuk weekend was datquote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben echt blij dat je er weer bent heb al 2 vreugdefapjes gezetquote:
ik snap die volwassenen niet zo die altijd zeggen dat je niet naar zulke busjes met vreemden moet gaan. niet geschoten is altijd mis, toch? wie weet loop je dan kkgoeie snoep misquote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ze gunnen het je niet, je moet gewoon instappen.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap die volwassenen niet zo die altijd zeggen dat je niet naar zulke busjes met vreemden moet gaan. niet geschoten is altijd mis, toch? wie weet loop je dan kkgoeie snoep mis
een tatta is een nederlanderquote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
overigens, wat is een tatta en waarom windt Mapima zich erover op?
een toverlolly ofzo.. je weet wel, zo eentje die groeit als je eraan liktquote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap die volwassenen niet zo die altijd zeggen dat je niet naar zulke busjes met vreemden moet gaan. niet geschoten is altijd mis, toch? wie weet loop je dan kkgoeie snoep mis
een nederlanderquote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
overigens, wat is een tatta en waarom windt Mapima zich erover op?
Sorry.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Patat promoten, uiteraardquote:Op maandag 5 januari 2015 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad... die moest zeker weer 'nuttige dingen' doen..
Zozoquote:
Inderdaad, het gaat vooral over Hollanders.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh OK... daar hoor ik niet bij als Brabander.
ik ook niet boksquote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja die herinner ik wel, zat niet veel smaak aanquote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
een toverlolly ofzo.. je weet wel, zo eentje die groeit als je eraan likt
die kunnen Nederlander dan ook niet uitspreken. Zie het maar als een spraakgebrekquote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op naar de sterren, en daar voorbij!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Op naar de sterren, en daar voorbij!
Gewoon een fiets.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Welke vehikel deadprez ook rijdt, volgens mij kun je met die wietdampen de dijken ophogen.
Zo zo...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die kunnen Nederlander dan ook niet uitspreken. Zie het maar als een spraakgebrek
Ah ben je weer vrijquote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Op naar de sterren, en daar voorbij!
Roger roger![]()
Jaja, leuk he?quote:
Heb je een draaimolen met een aapje?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja en alle grappen al 1000x gehoord
Onterechtquote:Op maandag 5 januari 2015 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jaja, leuk he?
Heb al 3 topics gemaakt en geen een heeft een slotje
Doe je goed.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jaja, leuk he?
Heb al 3 topics gemaakt en geen een heeft een slotje
precies, die jaquote:Op maandag 5 januari 2015 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je een draaimolen met een aapje?
Hahahahahahahahahahahahaha etc.
Van die grapjes?
Nee, wel in de buurt... Mierlo.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
Is iemand van jullie wel eens op Corto Maltese geweest?
boks!!!!!!!quote:Op maandag 5 januari 2015 21:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
JA DANKJE hij gaf niet, was echt genant.
Ik heb je rug toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
JA DANKJE hij gaf niet, was echt genant.
quote:
weet niet hoe ik me moet voelenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vrienden staan naast je... niet achter je..backstabber
Een ziljoen-triljoen-biljoen-meloen-citroen-katoen keer excuses, jongedame...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
weet niet hoe ik me moet voelen
pijnlijk want jij vangt eerste klapquote:Op maandag 5 januari 2015 21:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Nee, ging over TARDIS dit. Maar bedankt hoor Ettoquote:Op maandag 5 januari 2015 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een ziljoen-triljoen-biljoen-meloen-citroen-katoen keer excuses, jongedame...
BOKS
In strijd.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat voor club.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
wie kijkt nog meer Ouran Highschool Host Club
niet allemaal tegelijk graagquote:Op maandag 5 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Heb je nog link van die gast in je ui ?quote:
COME UP TO MEET YOU .. TELL YOU IM SORRY .. YOU DONT KNOW HOW LOVELY YOU ARE!!!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je nog link van die gast in je ui ?
Ja maar daar waren toch ook YouTube filmpjes van?quote:
Op reddit niet, maar regel 34 is sowieso van toepassing.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is hier een regel 34 subreddit van?
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar daar waren toch ook YouTube filmpjes van?
die ja, vriendelijk bedanktquote:
dan post je eerst hardcore en kom je vervolgens met club ofzo .. jammer ditquote:
van die high school animes, bahquote:Op maandag 5 januari 2015 21:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Dan hoef ik het niet te zien.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Op reddit niet, maar regel 34 is sowieso van toepassing.
wie?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken jullie wel eens Doctor Who hahaha gr
was laatst op tv, wat een schijt was dat zegquote:Op maandag 5 januari 2015 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
Kijken jullie wel eens Doctor Who hahaha gr
niet gekliktquote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
Trouwens voor die hokjesdenkers die denken dat er alleen maar leipe mensen en agressie is met hardcore...
meer sfeer dan menig dance festival
Teknofeestjes zijn nog leuker.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
Trouwens voor die hokjesdenkers die denken dat er alleen maar leipe mensen en agressie is met hardcore...
ja ik heb er ook weinig meequote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was laatst op tv, wat een schijt was dat zeg
geklikt met geluid uitquote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
geklikt, niet overtuigd geraaktquote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
ik heb liever wat actie of mysterie in mijn anime je weet tokquote:Op maandag 5 januari 2015 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ok geeft niet hoor jongens
moet je pokemon eens kijken, het ene mysterie na het anderequote:Op maandag 5 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb liever wat actie of mysterie in mijn anime je weet tok
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
geklikt, niet overtuigd geraakt
geen zorgen, genoeg pokemon gezienquote:Op maandag 5 januari 2015 22:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet je pokemon eens kijken, het ene mysterie na het andere
Je vindt Death Note zeker wel leukquote:Op maandag 5 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb liever wat actie of mysterie in mijn anime je weet tok
Is gekkigheidquote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom heeft aberalla een variatie op jouw ui, wat is dat
die ben ik toevallig nou aan het kijkenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je vindt Death Note zeker wel leuk
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen, genoeg pokemon gezien
Ik ben altijd wel te porren voor wat gekkigheid.quote:
vaak genoeg ter sprake gekomen hier. Moest eraan denken toen Dima net dat nummer postte en daarna dat housefeest.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef deadprez het volgende:
Maar wie beweert dan dat er een kutsfeer is op dat soort feesten?
Ah oké.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vaak genoeg ter sprake gekomen hier. Moest eraan denken toen Dima net dat nummer postte en daarna dat housefeest.
Sluipschuttersquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben echt de enige die dit grappig vind of wat?
Ronald Goedemondtquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:27 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Sluipschutters
Leo Alkemade![]()
![]()
M'n oude oppas
Kenners.quote:
Wat mij betreft welquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ronald is ook gieren. Mag van beide de humorquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar daar waren toch ook YouTube filmpjes van?
Ik wilde het zo graag grappig vinden.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
ga maar weer tekenfilms kijken ofzo..kssstquote:Op maandag 5 januari 2015 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wilde het zo graag grappig vinden.
wij hebben niets gemeen denk ik eigenlijksquote:Op maandag 5 januari 2015 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wilde het zo graag grappig vinden.
ja die kende ik al wel. Toegegeven, op ene feest is anders dan de andere .. maar ze filmen dan van de 10 of 20.000 juist die paar en Nederland kan weer een mening vormenquote:
Niks mis mee, zo te zien.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die kende ik al wel. Toegegeven, op ene feest is anders dan de andere .. maar ze filmen dan van de 10 of 20.000 juist die paar en Nederland kan weer een mening vormen
quote:
Beter dan een feest vol dronken volk.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach staan zo strak als een kanarie..duidelijk te zien. Maar idd, verder gebeurt er ook niks.
nou idd..piratenfeest is standaard vechtpartijenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter dan een feest vol dronken volk.
ga weg, kloontjequote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef sr.Chief het volgende:
Der_Mann
Zullen we vanaf nu weer gewoon afspreken dat je Hermann heet
nacht tv zeker ..BEL ME!!! Nee bel jij mij maar sletquote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
Haha dom hoertje dat meteen zegt dat ze "bekend is van tv".
Even serieus, hoe heet je?quote:
Ah, ok. Thanks voor de duidelijkheid dan. Ik geloof jequote:
Hihihihaho sry geen idee wr jij over hebt hihihi :$quote:Op maandag 5 januari 2015 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Hey S_Z, ik zei laatst toch dat ik dacht dat jij helemaal para ging op mij? Ik zie 'm nu posten. Dat was jij inderdaad niet, dat was Zaktabak. Hehehe sry :$
waaromquote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga maar weer tekenfilms kijken ofzo..kssst
denk het ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij hebben niets gemeen denk ik eigenlijks
Optiefen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hihihihaho sry geen idee wr jij over hebt hihihi :$
typisch hoor dat je de schuld op mij afschuift ;squote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt denk ik wel aan jou hoor
dacht jij daar anders over dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
typisch hoor dat je de schuld op mij afschuift ;s
Ja, inderdaad. Moet even dealen met deze emoties hoor.quote:
alles wat ik wilde was wat stamppot en oreo churros.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht jij daar anders over dan?
Meer een Osdorp Posse rip-off, maar ja zoiets. Gewoon oude nederhop.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet dit nou een soort van rip-off betekenen van Wu-Tang?
Yes.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat dat over drs. janmaat?
jij zegt af omdat je het "te ver" vindt, niet ikquote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alles wat ik wilde was wat stamppot en oreo churros.
ewaquote:
quote:
Hoelang zal het deze keer duren voor er een streep door je naam staat.quote:
Ik kan geen reden bedenken voor een ban.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoelang zal het deze keer duren voor er een streep door je naam staat.
Nee lil wayne en zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoofdmannetje houdt alleen van depressieve shit
Hahaha mooie. Toen kon dat nog gewoonquote:
quote:
Is mijn voorkeur ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoofdmannetje houdt alleen van depressieve shit
wie is het danquote:Op maandag 5 januari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoelang zal het deze keer duren voor er een streep door je naam staat.
Ik heb mijn oortjes beneden laten liggen en ik ben naaktquote:Op maandag 5 januari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hier dit is wel wat voor versehoofdheadgod
ik wil niet snitchenquote:
vind je wel een btje bijdehand doen ;squote:Op maandag 5 januari 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij is nieuw weenie hoor ;s
Nachtelijk ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vooral dit schijn jij dagelijks te moeten melden
en is nog steeds beter dan menig Nederlandse "hiphop"quote:Op maandag 5 januari 2015 23:09 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hahaha mooie. Toen kon dat nog gewoon
Met een piepstem op rap tracks verschijnen
sorry, weet me even geen houding te gevenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je wel een btje bijdehand doen ;s
ik weet wel een houding voor jequote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry, weet me even geen houding te geven
Fresku - Twijfelquote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry, weet me even geen houding te geven
Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaanquote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet wel een houding voor je
liever bijdehand dan bijdevoet, dan moet je bukkenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je wel een btje bijdehand doen ;s
Dit was de laatste keer, sry.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan
weenie mag wel hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer, sry.
Word upquote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en is nog steeds beter dan menig Nederlandse "hiphop"
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef remi1986 het volgende:
o Godhoofd is die van gisteren ... naam ff kwijt![]()
door je kkkop zeker ahaha ;Dquote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef GodHoofd het volgende:
Ik ben wel echt een apart typetje, mij herken je uit duizenden.
je tikgedrag jaquote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn gedrag, maar ik zie al dat je je bieries weer open hebt.
ik moest Boca ff duidelijk maken dat je bij een verhuizing de telefoonlijn niet mee kan nemen...maar ja is te moeilijk, want die snapt ze nietquote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef GodHoofd het volgende:
Ik ben wel echt een apart typetje, mij herken je uit duizenden.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en dan moet ik even bekijken wat ik doe. Want ik wil m'n vaste telefoonlijn houden maar van Ziggo af. Echt niet meer. Dat wordt nog een uitzoekerij.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die lijn kan je niet meenemen hoor
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet? Waarom niet? Wat NU weer (Ziggo is altijd hét middel om hoofdpijn te krijgen).
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha nee bedoelde de letterlijke lijn. Die loopt toch door het huis![]()
nummer weet ik eigenlijk niet. Geloof het wel
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... nee ik bel draadloos, helaas. Met een dect-foon of zoiets? Ook van die vreemde dingen: die beginnen ook maar zomaar te piepen na een aantal maanden. En zoiets moet je handig vinden! Dat vind ik helemaal niet handig! Die telefoons met tiptoetsen piepten nóóit en deden het áltijd. Wifi fifi weetikfie, wat een flauwekul is dat toch.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik moest Boca ff duidelijk maken dat je bij een verhuizing de telefoonlijn niet mee kan nemen...maar ja is te moeilijk, want die snapt ze niet
Heyyy, zit jij mij hier een beetje uit te lachen schurk. Jij denkt zelf dat ik de buitenkabel van Ziggo mee ga nemen naar m'n nieuwe huis. Dat is niet logisch gedacht. Málle.quote:
nee :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |