quote:Op maandag 5 januari 2015 22:27 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Sluipschutters
Leo Alkemade![]()
![]()
M'n oude oppas
Kenners.quote:
Wat mij betreft welquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben echt de enige die dit grappig vind of wat?
Ronald is ook gieren. Mag van beide de humorquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja maar daar waren toch ook YouTube filmpjes van?
Ik wilde het zo graag grappig vinden.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben echt de enige die dit grappig vind of wat?
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
Trouwens voor die hokjesdenkers die denken dat er alleen maar leipe mensen en agressie is met hardcore...
meer sfeer dan menig dance festival
ga maar weer tekenfilms kijken ofzo..kssstquote:Op maandag 5 januari 2015 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wilde het zo graag grappig vinden.
wij hebben niets gemeen denk ik eigenlijksquote:Op maandag 5 januari 2015 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wilde het zo graag grappig vinden.
ja die kende ik al wel. Toegegeven, op ene feest is anders dan de andere .. maar ze filmen dan van de 10 of 20.000 juist die paar en Nederland kan weer een mening vormenquote:
Niks mis mee, zo te zien.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die kende ik al wel. Toegegeven, op ene feest is anders dan de andere .. maar ze filmen dan van de 10 of 20.000 juist die paar en Nederland kan weer een mening vormen
quote:
Beter dan een feest vol dronken volk.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ach staan zo strak als een kanarie..duidelijk te zien. Maar idd, verder gebeurt er ook niks.
nou idd..piratenfeest is standaard vechtpartijenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter dan een feest vol dronken volk.
ga weg, kloontjequote:Op maandag 5 januari 2015 22:40 schreef sr.Chief het volgende:
Der_Mann
Zullen we vanaf nu weer gewoon afspreken dat je Hermann heet
nacht tv zeker ..BEL ME!!! Nee bel jij mij maar sletquote:Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
Haha dom hoertje dat meteen zegt dat ze "bekend is van tv".
Even serieus, hoe heet je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |