ja ik heb er ook weinig meequote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was laatst op tv, wat een schijt was dat zeg
geklikt met geluid uitquote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
Trouwens voor die hokjesdenkers die denken dat er alleen maar leipe mensen en agressie is met hardcore...
meer sfeer dan menig dance festival
geklikt, niet overtuigd geraaktquote:Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
Trouwens voor die hokjesdenkers die denken dat er alleen maar leipe mensen en agressie is met hardcore...
meer sfeer dan menig dance festival
ik heb liever wat actie of mysterie in mijn anime je weet tokquote:Op maandag 5 januari 2015 22:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ok geeft niet hoor jongens
moet je pokemon eens kijken, het ene mysterie na het anderequote:Op maandag 5 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb liever wat actie of mysterie in mijn anime je weet tok
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
geklikt, niet overtuigd geraakt
geen zorgen, genoeg pokemon gezienquote:Op maandag 5 januari 2015 22:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
moet je pokemon eens kijken, het ene mysterie na het andere
Je vindt Death Note zeker wel leukquote:Op maandag 5 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb liever wat actie of mysterie in mijn anime je weet tok
Is gekkigheidquote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom heeft aberalla een variatie op jouw ui, wat is dat
die ben ik toevallig nou aan het kijkenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je vindt Death Note zeker wel leuk
quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen, genoeg pokemon gezien
Ik ben altijd wel te porren voor wat gekkigheid.quote:
vaak genoeg ter sprake gekomen hier. Moest eraan denken toen Dima net dat nummer postte en daarna dat housefeest.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef deadprez het volgende:
Maar wie beweert dan dat er een kutsfeer is op dat soort feesten?
Ah oké.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
vaak genoeg ter sprake gekomen hier. Moest eraan denken toen Dima net dat nummer postte en daarna dat housefeest.
Sluipschuttersquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben echt de enige die dit grappig vind of wat?
Ronald Goedemondtquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben echt de enige die dit grappig vind of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |