Sjonge jonge.quote:Op maandag 5 januari 2015 03:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zit je m'n nachtbagger te verkloten
koffie knallenquote:Op maandag 5 januari 2015 05:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
kill me
ik had al 6 minuten onder de douche moeten staan
ik ben er helemaal klaar meequote:Op maandag 5 januari 2015 05:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Frisse boii hier man
hihaho
ik ben er helemaal klaar voor
Zullen we een camper kopen en samen vluchten? Samen richting pure liefde en geluk, fuck de world en wij alleen elkaarquote:
Gaat je vrouw ook mee en blijf jij dan thuis?quote:Op maandag 5 januari 2015 06:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zullen we een camper kopen en samen vluchten? Samen richting pure liefde en geluk, fuck de world en wij alleen elkaar
ik kwam
keihard afgewezen weer...quote:Op maandag 5 januari 2015 06:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat je vrouw ook mee en blijf jij dan thuis?
Ik twijfel er zelf ook wel eens over.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik weet het nu zeker... jij bent HOTH
Goedemorgenquote:Op maandag 5 januari 2015 06:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik twijfel er zelf ook wel eens over.
Hoe is hetquote:
Ja z'n gangetje, bedankt voor de interessequote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
Je werk-pc aanzetten en dit topic nog open hebben staan
KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #55 Slaap_Zak (L) Willoow
godverdomme
Ouwe snoepertquote:Op maandag 5 januari 2015 08:01 schreef Chai het volgende:
Lekker met iedereen zoenen onder het mom van 'de beste wensen' omnomnom
alleen maar mannen hierquote:Op maandag 5 januari 2015 08:01 schreef Chai het volgende:
jammerquote:Op maandag 5 januari 2015 08:14 schreef Chai het volgende:
Hier ook en ik ga het ook mooi niet doen, sommigen zijn zo lelijk dat het vies is.
Lekker natte smakkerds geven tochquote:Op maandag 5 januari 2015 08:14 schreef Chai het volgende:
Hier ook en ik ga het ook mooi niet doen, sommigen zijn zo lelijk dat het vies is.
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:14 schreef Chai het volgende:
Nee hoor. Ben op school en ze zijn gelukkig niet zo amicaal.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar op jou vliegen ze allemaal af zeker?
hmm, ja, op school wordt wel erg veel ook meteenquote:Op maandag 5 januari 2015 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben op school en ze zijn gelukkig niet zo amicaal.
kutleefquote:Op maandag 5 januari 2015 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja. Eerste uur vrij. Moest daarvoor al kranten trouwens
maar toch goedemorgen enzoquote:
sucks to be youquote:Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Getver, de eerste gelukkignieuwjaars-zoenen op het werk.
Valt mee welquote:
Ik moet nog een uurtje of drie.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:16 schreef Salatrel het volgende:
zo de kop van de week is er weer afik ben weer afgewerkt
maar ik ben om 05:00 begonnenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje of drie.
Ja sowiesoquote:Op maandag 5 januari 2015 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar toch goedemorgen enzo
[..]
sucks to be you
Is dat zo'n ochtendkrant waar alles voor 7.00 uur in de brievenbus moet zijn?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee welga na deze maand stoppen
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:24 schreef Salatrel het volgende:
nouja toen heb ik mijn bammetje en koffie genoten. ik ben om 05:15 begonnen
quote:
nou nou, meteen weer zo negatiefquote:
Ik heb nog steeds een zeer achterwerk.quote:
met koffie adem zeker?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Getver, de eerste gelukkignieuwjaars-zoenen op het werk.
Gelukkig niet..quote:
waarom heb je een zere kont?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een zeer achterwerk.
Eigenlijk moet ik zo'n kussen in de vorm van een donut hebben.
Ik deed een giannitje.quote:
vertel mij meerquote:
Het was zaterdag half vier in de ochtend...quote:
had je gedronken?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was zaterdag half vier in de ochtend...
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ponyrijden doet nog steeds pijn.
Nee, er lag troep op de trapquote:
kijk dan ook waar je loopt...quote:Op maandag 5 januari 2015 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, er lag troep op de trap
En het was mijn trap niet, (vriend)
Kak mn werkruimte is ingepikt voor de komende drie maanden.
nu je het zegtquote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig zijn er nog altijd debiele fokkers die elke eerste maandag van de maand grappig denken te zijn.
de sirene zelf heb ik namelijk niet gehoord
jaquote:Op maandag 5 januari 2015 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat zo'n ochtendkrant waar alles voor 7.00 uur in de brievenbus moet zijn?
Ik hoor die sirene ook nooitquote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig zijn er nog altijd debiele fokkers die elke eerste maandag van de maand grappig denken te zijn.
Er werd net heel serieus gevraagd of het vandaag de eerste maandag van de maand wasquote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
Hopelijk wel een beetje geld opgehaald met je prettigefeestdagen-kaartjes?quote:
niveautje hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er werd net heel serieus gevraagd of het vandaag de eerste maandag van de maand was
Eh.. ja..._
70 euroquote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk wel een beetje geld opgehaald met je prettigefeestdagen-kaartjes?
"drieeneenhalfhonderd"quote:
Op 50 huizen is dat prima.quote:
wat?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"drieeneenhalfhonderd"want driehonderdvijftig zou niet logischer zijn.
Ja klopt.quote:
Ja, ik weet niet waar die mensen hebben leren praten.quote:
qua denkniveau pas je dus prima binnen het bedrijfquote:Op maandag 5 januari 2015 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar die mensen hebben leren praten.
Denk in Zuid-Limburg
Overgekwalificeerd, hoezo?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua denkniveau pas je dus prima binnen het bedrijf
en onderbetaald zekerquote:
Overbetaaldquote:
Ben jij dit?quote:
zit nu al 10 minuten te wachten tot die ballon uit elkaar klaptquote:
Nee, alles zen hier.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:59 schreef Chloroform het volgende:
Valt er nog wat te rellen of blijft het hier zo dood
Jmmrquote:
whehehquote:Op maandag 5 januari 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit nu al 10 minuten te wachten tot die ballon uit elkaar klapt
RELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op maandag 5 januari 2015 14:59 schreef Chloroform het volgende:
Valt er nog wat te rellen of blijft het hier zo dood
Kom danquote:
Neem ook een voor mij mee grquote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ga solo kroketje scoren, doei.
K doei.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ga solo kroketje scoren, doei.
je kan alleen gaan en twee meenemenquote:
Wat wie?quote:
Watquote:
oh dankje. net bij engels kon ik elk moment in slaap vallenquote:
Mijn score tot nu toe vandaag:quote:Op maandag 5 januari 2015 08:01 schreef Chai het volgende:
Ja ligt aan jouquote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mijn score tot nu toe vandaag:
NUL
NUL GODVERDOMME, NAAR BOVEN AFGEROND HE....
NUL
TYFUS
hoe was het nou afgelopen in de kelderquote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mijn score tot nu toe vandaag:
NUL
NUL GODVERDOMME, NAAR BOVEN AFGEROND HE....
NUL
TYFUS
Ik ben nu niet in de stemming voor grapjes jaquote:Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoe was het nou afgelopen in de kelder
Misschien omdat je Duits bent.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
JA JOH, WRIJF HET ER NOG EVEN LEKKER IN ANDERS OOK HE
GODVERDOMME
Waarom quote je niet gewoon, lafaardquote:Op maandag 5 januari 2015 15:21 schreef remi1986 het volgende:
echt he nog ff en het wordt verboden om zelf na te denken. Of je een lege fles Spa Fruit kan inleveren bij een winkel die dat ook verkoopt, maar daar niet is gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef remi1986 het volgende:
het is weer januari hoor .. iedereen is weer depressief
Een Fiat Multipla is ook graflelijk, maar toch rijden er mensen in. Positief denken. Je kan hetquote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]Alsof dat maandspecifiek is bij mij
Gewoon een Fiat Cinquecento.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Een Fiat Multipla is ook graflelijk, maar toch rijden er mensen in. Positief denken. Je kan het
Hij had hem toch overgenomen van haar toen?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch de auto die zijn moeder heeft?
dat zijn sowieso van die koekblikken op wielen. Wil wel iets meer auto.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook een oerlelijk ding overigens.
Toyota Celica.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zijn sowieso van die koekblikken op wielen. Wil wel iets meer auto.
Is een hartstikke mooie auto.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind dat geen mooie auto, maar da's mijn mening natuurlijk
je mag dat vinden. Model 2007 trouwens. Die oudere vind ik ook lelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind dat geen mooie auto, maar da's mijn mening natuurlijk
Ik hou meer van auto's als een MR2, Celica, dat soort spul.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je mag dat vinden. Model 2007 trouwens. Die oudere vind ik ook lelijk.
waarom zo lomp geparkeerd?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een hartstikke mooie auto.
[ afbeelding ]
weet niet, geef mij maar gewoon een Duitse autoquote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hou meer van auto's als een MR2, Celica, dat soort spul.
Het is iig wel kwaliteit.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet niet, geef mij maar gewoon een Duitse auto
waar ik trouwens totaal niet mee zeg dat Toyota slecht is.quote:
Dan is zuinig wel handig inderdaad. Nee Toyota is primaquote:Op maandag 5 januari 2015 15:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar ik trouwens totaal niet mee zeg dat Toyota slecht is.
De Polo is ook nog redelijk zuinig. Rij 140km per dag, dus wel handig opzich.
jij valt op mannen in uniform?quote:
Nou Netflix leeft dus ook niet lang meer.quote:Netflix is starting to block subscribers who access its service using VPN services and other tools that bypass geolocation restrictions. The changes, which may also affect legitimate users, have been requested by the movie studios who want full control over what people can see in their respective countries
als ik straks via hola of een proxy niet meer de amerikaanse netflix kan bekijken kunnen ze ebola krijgenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nou Netflix leeft dus ook niet lang meer.
dus in feite betaal je nu om illegaal films en series te kijkenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik straks via hola of een proxy niet meer de amerikaanse netflix kan bekijken kunnen ze ebola krijgen
als ze nou gewoon ervoor zorgden dat het nederlandse aanbod niet compleet ruk is zou dit geen probleem zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 16:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dus in feite betaal je nu om illegaal films en series te kijken
En toch heb je minstens 1 keer seks gehadquote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ne gewoon omdat ik graflelijk ben
en ja, dat zal ook niet helpen idd...
*kras*
ja als..maar zie dit niet veranderen. Nederland zal altijd achterlopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze nou gewoon ervoor zorgden dat het nederlandse aanbod niet compleet ruk is zou dit geen probleem zijn
vannacht? ja klopt, wel 2 keer zelfsquote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toch heb je minstens 1 keer seks gehad
quote:Op zondag 4 januari 2015 19:09 schreef Stratman het volgende:
Met mijn iPhone 5 heb ik 10 maanden gedaan, toen heb ik hem verkocht omdat ik Apple zat werd.
Toen kocht ik een Huawei, 2 maanden gebruikt totdat na de zoveelste keer het scherm begon te flippen en de GPS er mee kapte, toen een HTC sensation XE gekocht, die was zo traag dat die na 2 weken al weer in de kast belandde.
Toen kwam er een Galaxy S3, was ik erg blij mee, totdat het scherm een dikke barst/olievlek kreeg na een valpartij, die wilde ik toen door de broer van mijn oude scharrel laten maken, en die heeft toen het nieuwe scherm gesloopt (Digitizer laten vallen)
Nou, toen een paar weken met een N95 (kent u hem nog?Gedaan, en dat viel mij helemaal niet tegen, toen mocht ik verlengen en heb ik sinds Juni een Note 3.
En die Note 3 mag ik inprincipe houden tot Januari `16 en daarna mag ik verlengen, maar ben er wel echt verknocht op, heerlijk toestel, dus ik hou hem gewoon net zolang tot hij er geen zin meer in heeft, en of dat nou nog 1 jaar is of nog 5, dit is een blijver
nee heb je en "zo ben ik normaal nooit hoor" kan je krijgenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb een camouflage pyjama, telt dat ook?
Mooi ding. Niks mis meequote:Op maandag 5 januari 2015 17:31 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens. Ik heb de knoop doorgehakt. Heb de Z3 Compact in m'n bezit. Leuk hè? Ja, vind ik ook.
Welke kleur?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:31 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens. Ik heb de knoop doorgehakt. Heb de Z3 Compact in m'n bezit. Leuk hè? Ja, vind ik ook.
Ja, het scherm is al een hele verbetering ten opzichte van de iPhone 5. Wel wennen, even uitvogelen hoe alles werkt.quote:
Dezelfde kleur als m'n hart: zwart.quote:
Niet icequeen wit?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dezelfde kleur als m'n hart: zwart.
mahnigga.gifquote:Op maandag 5 januari 2015 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dezelfde kleur als m'n hart: zwart.
Nee die ziet eruit als plastic. :squote:
Eens. Ik heb hem ook zwart hoor, vind ik ook mooier.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee die ziet eruit als plastic. :s
Nice. :$ Had jij nou ook de compact? Ik wilde eerst wel wit hoor, maar vond die er echt niet mooi uitzien en ja, het oog wil ook wat toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Ik heb hem ook zwart hoor, vind ik ook mooier.
keuzes keuzes keuzes .. launchers, wallpapers, icoontjes, lockscreen, notificatiebalk. Alles kan je aanpassenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, het scherm is al een hele verbetering ten opzichte van de iPhone 5. Wel wennen, even uitvogelen hoe alles werkt.
Nee ik heb de koelkast versie. Maar ik heb dan ook lompe klauwen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. :$ Had jij nou ook de compact? Ik wilde eerst wel wit hoor, maar vond die er echt niet mooi uitzien en ja, het oog wil ook wat toch.
Haha ja, dat is wel wennen. Wel nice. Wat zijn must-have Android-apps?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
keuzes keuzes keuzes .. launchers, wallpapers, icoontjes, lockscreen, notificatiebalk. Alles kan je aanpassen
Kolenschoppen als handen hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik heb de koelkast versie. Maar ik heb dan ook lompe klauwen.
ja must-have, weet niet of het must-have is, maar ik gebruik Battery Doctor en Cleanmaster. Aanzienlijk langere batterijduur en rommel wordt verwijderd wat telefoon zo traag maakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, dat is wel wennen. Wel nice. Wat zijn must-have Android-apps?
Ruzzlequote:Op maandag 5 januari 2015 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, dat is wel wennen. Wel nice. Wat zijn must-have Android-apps?
Dat heb ik zo veel gespeeld hè. Ben echt koning daarin.quote:
Oh nice, zal het eens bekijken. Thanks.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja must-have, weet niet of het must-have is, maar ik gebruik Battery Doctor en Cleanmaster. Aanzienlijk langere batterijduur en rommel wordt verwijderd wat telefoon zo traag maakt.
Verder gebruik ik mijn telefoon eigenlijk als veredelde mp3 speler
ja die is bij mij echt ubertraag en geluidskwaliteit stukken minder dan PowerAMP. Maar goed mijn gehoor is ook niet 100%quote:Op maandag 5 januari 2015 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice, zal het eens bekijken. Thanks.
En ja, ik gebruik gewoon Spotify dus hoef er geen muziek op te zetten ofzo.
Ja straks, eerst met m'n fancy nieuwe telefoon spelen.quote:
Komt door alle herrie die jij luistert.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die is bij mij echt ubertraag en geluidskwaliteit stukken minder dan PowerAMP. Maar goed mijn gehoor is ook niet 100%
klopt.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt door alle herrie die jij luistert.
Ja kalm aan eh, eerst de basis.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt.
Trouwens, als je creatief bent en je een keer verveelt ofzo, kan je met Desktop Visualizer echt leuke dingen doen.
Lastig uit te leggen .. staan wel wat voorbeelden bij
Lijkt op Fylax.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Hoe kun je als man denken dat dit aantrekkelijk is. Dit is het nichterigste wat ik ooit hebt gezien
https://www.facebook.com/video.php?v=607124665998255&pnref=story
Nog nooit zo ongemakkelijk een filmpje bekeken.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Hoe kun je als man denken dat dit aantrekkelijk is. Dit is het nichterigste wat ik ooit hebt gezien
https://www.facebook.com/video.php?v=607124665998255&pnref=story
Zou er zelf ook niet mee gaan lopen inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat vinden jullie nou van die oorknopjes? Ik bedoel ja ik ben een ouwe vent, ik weet het, maar dit is toch gewoon te verwijfd? Ik zie ze ook wel eens op straat, van dat soort gasten, maar god god..
Goud ringetje staat soms wel baasquote:Op maandag 5 januari 2015 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat vinden jullie nou van die oorknopjes? Ik bedoel ja ik ben een ouwe vent, ik weet het, maar dit is toch gewoon te verwijfd? Ik zie ze ook wel eens op straat, van dat soort gasten, maar god god..
Ik vind dat wel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
watquote:
Ja ik vind het echt lachwekkend, vaak hebben ze ook beide oren... in mijn tijdquote:
Staat er wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom staat er nergens een vertaling?
Die details altijdquote:
Jezus, heeft hij een hersenbloeding gehad ofzo.quote:
kaartjes voorgeschoten, ruzie, krijgen geen geld. Hij heeft doodsbedreiging gestuurd via sms en nu aangifte gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom staat er nergens een vertaling?
Zeg dat wel, zonder FOK! was ik haast wereldvreemd, zulke lijpe figuren zie je hier.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:27 schreef deadprez het volgende:
Grappig wel altijd, zo'n kijkje in het leven van een tokkiefamilie.
Ik denk dat het wel echt is.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop altijd zo dat dat niet echt is
Ik hoop hetquote:Op maandag 5 januari 2015 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, heeft hij een hersenbloeding gehad ofzo.
nog eentje die zo goed in spreekwoorden.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?
Maar goed, iets met appels en bomen blijkbaar.
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
om je gerust te stellen:
Je moeder verliest niet haar baan. Als de politie al langskomt komen ze voor jou.
De appel valt niet ver van de boom. Klopt gewoon toch? Moeder is net zo debiel als zoon.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog eentje die zo goed in spreekwoorden.
dan is het boom en geen bomen. En ik denk dan andersom (Zoon net als moeder)quote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boom. Klopt gewoon toch? Moeder is net zo debiel als zoon.
Ja, moet inderdaad andersom. Maar het zo schrijven, 'iets met appels en bomen en zulks' bijvoorbeeld komt wel vaker voor, betekent niet dat ze het spreekwoord verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan is het boom en geen bomen. En ik denk dan andersom (Zoon net als moeder)
ja dacht eerst dat het om een vergelijking ging. Maar sowieso kan die Leandra niet lezen, want het bericht is verwijderd, maar zijn er wel screenshots van gemaakt. Leandra denkt dus dat die screenshots na het verwijderen van het bericht is gebeurd. Nee dat is logicaquote:Op maandag 5 januari 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, moet inderdaad andersom. Maar het zo schrijven, 'iets met appels en bomen en zulks' bijvoorbeeld komt wel vaker voor, betekent niet dat ze het spreekwoord verkeerd gebruikt.
Maar goed, lekker boeiend ook.
Ja, gelijk weer een ban gekregen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik zag dat PausNicolaas was vrijgekomen, is onze goede vriend al in de SC langsgeweest?
heul nietquote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, gelijk weer een ban gekregen.
wie?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik zag dat PausNicolaas was vrijgekomen, is onze goede vriend al in de SC langsgeweest?
Wat een kutgrapquote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, gelijk weer een ban gekregen.
quote:
joquote:
Niksquote:
joquote:
ga jij maar weg hermanquote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik hoopte eigenlijk dat jij wegging
blijven hopenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik hoopte eigenlijk dat jij wegging
omdat ik in het echte leven heel onzeker benquote:Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
waarom probeerde je stoer te doen?
weet je dat zeker?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik in het echte leven heel onzeker ben
Had ik ook maar een echt leven.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ik in het echte leven heel onzeker ben
wanneer ga je dat voor mij maken? :$quote:Op maandag 5 januari 2015 19:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stamppot worteltjes is lekkerderder
Vrijdag, maar jij durft toch niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wanneer ga je dat voor mij maken? :$
/carequote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
precies, zit gewoon tussen de oren. Gewoon iets minder caren.
welquote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vrijdag, maar jij durft toch niet.
staat niet bij mn hoofddoekquote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klompen zou wel leuk zijn
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
staat niet bij mn hoofddoek
gvdquote:Op maandag 5 januari 2015 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoezo niet?![]()
is goed tot vrijdagquote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oke, nou dan zie ik je 5 uur cs assen
waarom nodig je mij niet uitquote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dit speciaal voor mij was. Laat dan maar hoor.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Oh. Ik dacht dat dit speciaal voor mij was. Laat dan maar hoor.
ik breng mijn eigen worst meequote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb ook niet zoveel rookworsten
Voor MIJN stamppot? Ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja wat denk je nou, dat ik naar Assen ga voor stamppot?
mag je op je bek vallenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is te klein om door te gaan als volledige maaltijd
Chevy komt ook uit Assen. Waor kom ie vot dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar ben dus niet de enige Drent hier..gvd, jullie komen steeds dichterbij
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die is te klein om door te gaan als volledige maaltijd
het altijd lelijke en ongezellige Emmenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Chevy komt ook uit Assen. Waor kom ie vot dan?
wel een mooie biosquote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het altijd lelijke en ongezellige Emmen
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..][ afbeelding ]
Trouwens, Assen is te ver.
Ik weet iemand die een paar straten verderop Woontquote:Op maandag 5 januari 2015 19:31 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar ben dus niet de enige Drent hier..gvd, jullie komen steeds dichterbij
Bij mij woonden er ook een aantal akelig dichtbij.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik weet iemand die een paar straten verderop Woont
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik weet iemand die een paar straten verderop Woont
nou spannend, ben nu al zenuwachtigquote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-noordzeeconferentie
spannende tijden voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |