Oja thnxquote:Op maandag 5 januari 2015 07:44 schreef Fylax het volgende:
Ik weet niet hoelang je een ban hebt gehad, maar antiklachten mogen niet meer gr.
Jaa dit, moeilijk is het nooit natuurlijk, want je kan alles bestellen op internet tegenwoordig.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:48 schreef Scuidward het volgende:
Met jeans van Cavalli natuurlijk.
Moeilijk niet, gecompliceerd duur echter wel.
Mix en match is helemaal hot tegenwoordig. Designer om je benen en budget om je torso.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Jaa dit, moeilijk is het nooit natuurlijk, want je kan alles bestellen op internet tegenwoordig.
Maar daar honderden aan uitgeven is absurd!
Hier klopt niks vanquote:Op maandag 5 januari 2015 07:45 schreef PausNicolaas het volgende:
Had met nitraten lopen knallen dus moest met Oud&Nieuw even de cel in.
quote:
Wolla namaak waz met jou is echte van marktkraam uit Marrakesh tochquote:Op maandag 5 januari 2015 08:47 schreef Sapstengel het volgende:
Al die paupers kopen gewoon namaak man alsof ze echte kunnen betalen.
Verzonnen topicquote:Op maandag 5 januari 2015 07:45 schreef PausNicolaas het volgende:
Had met nitraten lopen knallen dus moest met Oud&Nieuw even de cel in.
Heeft u eventueel een linkje waar ik dat kan kopen? Ik wil graag hip zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 09:38 schreef Eyip het volgende:
Bontkraag jas met daaronder een shirt met tijgerprint of zebra print. Strakke wit grijze spijkerbroek met wat witte gympen.
Prachtig
Verzonnen jouw hoofdquote:
Aldus Haan de swekmaestroquote:Op maandag 5 januari 2015 09:32 schreef haan33 het volgende:
Swek kun je niet kopen, swek is aangeboren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |