abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148360360
Hallo beste mensen,
er is aangifte gedaan tegen mij en ik wil graag weten wat ik moet doen het begon zo:
ik en mijn moeder gingen op vakantie met haar beste vriendin en haar kinderen.
En zij hadden ook een concert geboekt waar hun heen gingen zonder mij, later vertel ik daar veder over.
Nu weer veder met de vakantie, mijn moeder moest alles betalen dus het eten,benzine, uitjes.
maar ervoor vroeg mijn moeder aan haar hoeveel moet ik betalen voor de benzine.
Zij zei eerst 75 euro, nou na de vakantie had mijn moeder alles betaalt, dus ook de benzine. omdat zei geen geld meer had (de vrouw/vriendin) en diep in de schulden zat wou ze meer geld voor de benzine. mijn moeder had toen maar gewoon 100 euro aan haar gegeven maar ze kregen wel ruzie.
Paar maanden later wou ze het geld voor de kaartjes van het concert.
waar mijn moeder niet meer mee wou omdat ze ruzie hadden.
Ze tegen mijn moeder dat als ze zou gaan betalen dat die vrouw haar kaartjes later zouden terug betalen.
Toen naar het concert hoorden we niks meer van hun dus gingen wij berichten sturen (ongeveer 3) wanneer ze zou gaan betalen.
En nog weer later kreeg mijn moeder dood berichten (in filmpjes) en filmpjes van dat iemand onthoofd werd, toen we gingen vragen wie hij/zij was stuurde zij een smiley mes, mijn moeder ging vragen of zij het was zei ze ''Daar kom je nog wel achter..' toen werd ik echt heel kwaad en stuurde via mijn eigen nummer naar haar echt nummer dat ze''Moest op ******* en dat als zij nog vaker dit gaat doen dat ik haar eens zou shockeren'' met een ms 13 plaatje van een lijk
.
nu heeft ze het op facebook gezet alles en later weer verwijdert en aangifte gedaan voor dood bedreiging. En mijn moeder is bang dat ze haar baan verliest door mij. Ik weet echt niet wat ik moet doen.... kan iemand misschien suggesties geven of advies en wat voor straf ik misschien zou kunnen krijgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door 6star6lord6 op 05-01-2015 16:57:34 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 16:53:52 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148360600
Ik kan hier echt niets van maken.
Hoe weet je dat er aangifte tegen je gedaan is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148360618
Maar even serieuze reactie want ik moet het snel typen, sorry voor de grammatica.
pi_148360629
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:53 schreef Leandra het volgende:
Staat op facebook.
pi_148360668
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:53 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.
pi_148360707
om je gerust te stellen:

Je moeder verliest niet haar baan. Als de politie al langskomt komen ze voor jou.
pi_148360731
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.
Tip: probeer het nog eens. Beknopt, duidelijk, zonder spreektaal en graag ook het héle verhaal..
pi_148360742
quote:

[..]

wat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148360743
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
om je gerust te stellen:

Je moeder verliest niet haar baan. Als de politie al langskomt komen ze voor jou.
Oke, bedankt.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:58:19 #10
435060 Varg89
Heeft een wolvenshirt!
pi_148360745
quote:

[..]

Nu zul jij je moeder moeten onderhouden, hopelijk werk je al :D
Die Furcht ist die Mutter der Moral.
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
pi_148360749
Het is natuurlijk erg belangrijk dat je precies opschrijft wat je aan haar hebt gestuurd (heb je sterretjes gestuurd of stond er iets anders?) maar iemand shockeren is geen doodsbedreiging. Verder zorgen dat je al haar berichten hebt (eventueel uitprinten). Verder is mijn vraag ook hoe weet je dat aangifte is gedaan?
pi_148360763
quote:

[..]

Grappig wel. Een werkgever zegt tegen je moeder dat er aangifte tegen jou gedaan is. Juist ja :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148360780
quote:

[..]

Wazig, wat heeft het werk van jouw moeder ermee te maken?
pi_148360799
Ts zijn moeder werkt bij de politie :P
pi_148360822
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wazig, wat heeft het werk van jouw moeder ermee te maken?
Elke ouwe zak heeft nu wel facebook.
pi_148360827
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
Het is natuurlijk erg belangrijk dat je precies opschrijft wat je aan haar hebt gestuurd (heb je sterretjes gestuurd of stond er iets anders?) maar iemand shockeren is geen doodsbedreiging. Verder zorgen dat je al haar berichten hebt (eventueel uitprinten). Verder is mijn vraag ook hoe weet je dat aangifte is gedaan?
Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.
pi_148360840
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
ik weet het niet meer precies want het was paar maanden geleden dat ik het stuurde en heb nu een andere mobiel, de baas van mijn moeder had het vertelt aan mijn moeder vanochtend en zij ook dat er aangifte gedaan is tegen mij. De leidinggevende zei dat ze het had gelezen en het was uitgeprint.
pi_148360848
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef Karloklp het volgende:
En wat heeft dat ermee te maken?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:01:44 #19
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_148360859
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.
Maar goed, shockeren kan ook door nog meer plaatjes van een lijk te sturen, hoeft niet gelijk echt fysiek te betekenen zou ik zeggen.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_148360863
quote:

[..]

Nee maar wel handig om duidelijk te maken dat je iemand kunt shockeren, al is het vreemd om daarmee nog te dreigen als je het al hebt gedaan.
pi_148360939
Blijkbaar heeft het dus op facebook gestaan maar is dat nu weg, ga rustig slapen en droom niet teveel van foto's van lijken, oh en verstuur ze ook maar niet aan anderen.
pi_148360942
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
.... toen werd ik echt heel kwaad en stuurde via mijn eigen nummer naar haar echt nummer dat ze''Moest op ******* en dat als zij nog vaker dit gaat doen dat ik haar eens zou shockeren'' met een ms 13 plaatje van een lijk.

Kan je dit toelichten? Wat heb je nou precies verstuurd?
pi_148360963
quote:

[..]

dat klopt van ms 13.

http://catholicmom.jimdo.(...)t-danger-to-america/

dit plaatje
pi_148361027
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Kan je dit toelichten? Wat heb je nou precies verstuurd?
ja ik weet het ongeveer nog;
Kanker eens op met die kk video zou ik jou eens shockeren. kk hoer.

ongeveer zoiets.
pi_148361032
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef Karloklp het volgende:

[..]

Niet als hij verstandig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')