Staat op facebook.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:53 schreef Leandra het volgende:
Ik kan hier echt niets van maken.
Hoe weet je dat er aangifte tegen je gedaan is?
Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:53 schreef Leandra het volgende:
Ik kan hier echt niets van maken.
Hoe weet je dat er aangifte tegen je gedaan is?
Tip: probeer het nog eens. Beknopt, duidelijk, zonder spreektaal en graag ook het héle verhaal..quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.
watquote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg het op het werk te horen dat er aangifte tegen mij is gedaan, vertelt door de leiding van haar werk.
Oke, bedankt.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
om je gerust te stellen:
Je moeder verliest niet haar baan. Als de politie al langskomt komen ze voor jou.
Nu zul jij je moeder moeten onderhouden, hopelijk werk je alquote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Grappig wel. Een werkgever zegt tegen je moeder dat er aangifte tegen jou gedaan is. Juist jaquote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wazig, wat heeft het werk van jouw moeder ermee te maken?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Elke ouwe zak heeft nu wel facebook.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wazig, wat heeft het werk van jouw moeder ermee te maken?
Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
Het is natuurlijk erg belangrijk dat je precies opschrijft wat je aan haar hebt gestuurd (heb je sterretjes gestuurd of stond er iets anders?) maar iemand shockeren is geen doodsbedreiging. Verder zorgen dat je al haar berichten hebt (eventueel uitprinten). Verder is mijn vraag ook hoe weet je dat aangifte is gedaan?
ik weet het niet meer precies want het was paar maanden geleden dat ik het stuurde en heb nu een andere mobiel, de baas van mijn moeder had het vertelt aan mijn moeder vanochtend en zij ook dat er aangifte gedaan is tegen mij. De leidinggevende zei dat ze het had gelezen en het was uitgeprint.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:58 schreef Wespensteek het volgende:
Het is natuurlijk erg belangrijk dat je precies opschrijft wat je aan haar hebt gestuurd (heb je sterretjes gestuurd of stond er iets anders?) maar iemand shockeren is geen doodsbedreiging. Verder zorgen dat je al haar berichten hebt (eventueel uitprinten). Verder is mijn vraag ook hoe weet je dat aangifte is gedaan?
En wat heeft dat ermee te maken?quote:
Maar goed, shockeren kan ook door nog meer plaatjes van een lijk te sturen, hoeft niet gelijk echt fysiek te betekenen zou ik zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.
Nee maar wel handig om duidelijk te maken dat je iemand kunt shockeren, al is het vreemd om daarmee nog te dreigen als je het al hebt gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als ik Ts goed begrijp zat er een plaatje bij van een lijk, niet echt vriendelijk dus.
Kan je dit toelichten? Wat heb je nou precies verstuurd?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
.... toen werd ik echt heel kwaad en stuurde via mijn eigen nummer naar haar echt nummer dat ze''Moest op ******* en dat als zij nog vaker dit gaat doen dat ik haar eens zou shockeren'' met een ms 13 plaatje van een lijk.
dat klopt van ms 13.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ja ik weet het ongeveer nog;quote:Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Kan je dit toelichten? Wat heb je nou precies verstuurd?
Niet als hij verstandig is.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:00 schreef Karloklp het volgende:
[..]
Elke ouwe zak heeft nu wel facebook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |