zit nu al 10 minuten te wachten tot die ballon uit elkaar klaptquote:

Nee, alles zen hier.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:59 schreef Chloroform het volgende:
Valt er nog wat te rellen of blijft het hier zo dood

Jmmrquote:

whehehquote:Op maandag 5 januari 2015 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit nu al 10 minuten te wachten tot die ballon uit elkaar klapt

RELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op maandag 5 januari 2015 14:59 schreef Chloroform het volgende:
Valt er nog wat te rellen of blijft het hier zo dood

Kom danquote:

Neem ook een voor mij mee grquote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ga solo kroketje scoren, doei.

K doei.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ga solo kroketje scoren, doei.

je kan alleen gaan en twee meenemenquote:

Wat wie?quote:

Watquote:

oh dankje. net bij engels kon ik elk moment in slaap vallenquote:

Mijn score tot nu toe vandaag:quote:Op maandag 5 januari 2015 08:01 schreef Chai het volgende:
Lekker met iedereen zoenen onder het mom van 'de beste wensen' omnomnom

Ja ligt aan jouquote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mijn score tot nu toe vandaag:
NUL
NUL GODVERDOMME, NAAR BOVEN AFGEROND HE....
NUL
TYFUS

hoe was het nou afgelopen in de kelderquote:Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mijn score tot nu toe vandaag:
NUL
NUL GODVERDOMME, NAAR BOVEN AFGEROND HE....
NUL
TYFUS

Ik ben nu niet in de stemming voor grapjes jaquote:Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoe was het nou afgelopen in de kelder

Misschien omdat je Duits bent.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
JA JOH, WRIJF HET ER NOG EVEN LEKKER IN ANDERS OOK HE
GODVERDOMME

Waarom quote je niet gewoon, lafaardquote:Op maandag 5 januari 2015 15:21 schreef remi1986 het volgende:
echt he nog ff en het wordt verboden om zelf na te denken. Of je een lege fles Spa Fruit kan inleveren bij een winkel die dat ook verkoopt, maar daar niet is gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef remi1986 het volgende:
het is weer januari hoor .. iedereen is weer depressief

Een Fiat Multipla is ook graflelijk, maar toch rijden er mensen in. Positief denken. Je kan hetquote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]Alsof dat maandspecifiek is bij mij

Gewoon een Fiat Cinquecento.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Een Fiat Multipla is ook graflelijk, maar toch rijden er mensen in. Positief denken. Je kan het

Hij had hem toch overgenomen van haar toen?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch de auto die zijn moeder heeft?

dat zijn sowieso van die koekblikken op wielen. Wil wel iets meer auto.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook een oerlelijk ding overigens.

Toyota Celica.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat zijn sowieso van die koekblikken op wielen. Wil wel iets meer auto.

Is een hartstikke mooie auto.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind dat geen mooie auto, maar da's mijn mening natuurlijk

je mag dat vinden. Model 2007 trouwens. Die oudere vind ik ook lelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind dat geen mooie auto, maar da's mijn mening natuurlijk

Ik hou meer van auto's als een MR2, Celica, dat soort spul.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je mag dat vinden. Model 2007 trouwens. Die oudere vind ik ook lelijk.

waarom zo lomp geparkeerd?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een hartstikke mooie auto.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |