dan is het boom en geen bomen. En ik denk dan andersom (Zoon net als moeder)quote:Op maandag 5 januari 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boom. Klopt gewoon toch? Moeder is net zo debiel als zoon.
Ja, moet inderdaad andersom. Maar het zo schrijven, 'iets met appels en bomen en zulks' bijvoorbeeld komt wel vaker voor, betekent niet dat ze het spreekwoord verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan is het boom en geen bomen. En ik denk dan andersom (Zoon net als moeder)
ja dacht eerst dat het om een vergelijking ging. Maar sowieso kan die Leandra niet lezen, want het bericht is verwijderd, maar zijn er wel screenshots van gemaakt. Leandra denkt dus dat die screenshots na het verwijderen van het bericht is gebeurd. Nee dat is logicaquote:Op maandag 5 januari 2015 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, moet inderdaad andersom. Maar het zo schrijven, 'iets met appels en bomen en zulks' bijvoorbeeld komt wel vaker voor, betekent niet dat ze het spreekwoord verkeerd gebruikt.
Maar goed, lekker boeiend ook.
Ja, gelijk weer een ban gekregen.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik zag dat PausNicolaas was vrijgekomen, is onze goede vriend al in de SC langsgeweest?
heul nietquote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, gelijk weer een ban gekregen.
wie?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
ik zag dat PausNicolaas was vrijgekomen, is onze goede vriend al in de SC langsgeweest?
Wat een kutgrapquote:Op maandag 5 januari 2015 19:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, gelijk weer een ban gekregen.
quote:
joquote:
Niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |