Nog nooit zo ongemakkelijk een filmpje bekeken.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Hoe kun je als man denken dat dit aantrekkelijk is. Dit is het nichterigste wat ik ooit hebt gezien
https://www.facebook.com/video.php?v=607124665998255&pnref=story
Zou er zelf ook niet mee gaan lopen inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat vinden jullie nou van die oorknopjes? Ik bedoel ja ik ben een ouwe vent, ik weet het, maar dit is toch gewoon te verwijfd? Ik zie ze ook wel eens op straat, van dat soort gasten, maar god god..
Goud ringetje staat soms wel baasquote:Op maandag 5 januari 2015 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wat vinden jullie nou van die oorknopjes? Ik bedoel ja ik ben een ouwe vent, ik weet het, maar dit is toch gewoon te verwijfd? Ik zie ze ook wel eens op straat, van dat soort gasten, maar god god..
Ik vind dat wel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
watquote:
Ja ik vind het echt lachwekkend, vaak hebben ze ook beide oren... in mijn tijdquote:
Staat er wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom staat er nergens een vertaling?
Die details altijdquote:
Jezus, heeft hij een hersenbloeding gehad ofzo.quote:
kaartjes voorgeschoten, ruzie, krijgen geen geld. Hij heeft doodsbedreiging gestuurd via sms en nu aangifte gedaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom staat er nergens een vertaling?
Zeg dat wel, zonder FOK! was ik haast wereldvreemd, zulke lijpe figuren zie je hier.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:27 schreef deadprez het volgende:
Grappig wel altijd, zo'n kijkje in het leven van een tokkiefamilie.
Ik denk dat het wel echt is.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop altijd zo dat dat niet echt is
Ik hoop hetquote:Op maandag 5 januari 2015 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jezus, heeft hij een hersenbloeding gehad ofzo.
nog eentje die zo goed in spreekwoorden.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bericht verwijderd maar wel een screenshot gemaakt? Wat is de logica daarvan?
Maar goed, iets met appels en bomen blijkbaar.
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef 44rdbei het volgende:
om je gerust te stellen:
Je moeder verliest niet haar baan. Als de politie al langskomt komen ze voor jou.
De appel valt niet ver van de boom. Klopt gewoon toch? Moeder is net zo debiel als zoon.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nog eentje die zo goed in spreekwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |