weet niet, geef mij maar gewoon een Duitse autoquote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hou meer van auto's als een MR2, Celica, dat soort spul.

Het is iig wel kwaliteit.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet niet, geef mij maar gewoon een Duitse auto

waar ik trouwens totaal niet mee zeg dat Toyota slecht is.quote:

Dan is zuinig wel handig inderdaad. Nee Toyota is primaquote:Op maandag 5 januari 2015 15:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waar ik trouwens totaal niet mee zeg dat Toyota slecht is.
De Polo is ook nog redelijk zuinig. Rij 140km per dag, dus wel handig opzich.

jij valt op mannen in uniform?quote:

Nou Netflix leeft dus ook niet lang meer.quote:Netflix is starting to block subscribers who access its service using VPN services and other tools that bypass geolocation restrictions. The changes, which may also affect legitimate users, have been requested by the movie studios who want full control over what people can see in their respective countries

als ik straks via hola of een proxy niet meer de amerikaanse netflix kan bekijken kunnen ze ebola krijgenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Nou Netflix leeft dus ook niet lang meer.

dus in feite betaal je nu om illegaal films en series te kijkenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik straks via hola of een proxy niet meer de amerikaanse netflix kan bekijken kunnen ze ebola krijgen

als ze nou gewoon ervoor zorgden dat het nederlandse aanbod niet compleet ruk is zou dit geen probleem zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 16:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dus in feite betaal je nu om illegaal films en series te kijken

En toch heb je minstens 1 keer seks gehadquote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ne gewoon omdat ik graflelijk ben
en ja, dat zal ook niet helpen idd...
*kras*

ja als..maar zie dit niet veranderen. Nederland zal altijd achterlopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze nou gewoon ervoor zorgden dat het nederlandse aanbod niet compleet ruk is zou dit geen probleem zijn

vannacht? ja klopt, wel 2 keer zelfsquote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En toch heb je minstens 1 keer seks gehad

quote:Op zondag 4 januari 2015 19:09 schreef Stratman het volgende:
Met mijn iPhone 5 heb ik 10 maanden gedaan, toen heb ik hem verkocht omdat ik Apple zat werd.
Toen kocht ik een Huawei, 2 maanden gebruikt totdat na de zoveelste keer het scherm begon te flippen en de GPS er mee kapte, toen een HTC sensation XE gekocht, die was zo traag dat die na 2 weken al weer in de kast belandde.
Toen kwam er een Galaxy S3, was ik erg blij mee, totdat het scherm een dikke barst/olievlek kreeg na een valpartij, die wilde ik toen door de broer van mijn oude scharrel laten maken, en die heeft toen het nieuwe scherm gesloopt (Digitizer laten vallen)
Nou, toen een paar weken met een N95 (kent u hem nog?Gedaan, en dat viel mij helemaal niet tegen, toen mocht ik verlengen en heb ik sinds Juni een Note 3.
En die Note 3 mag ik inprincipe houden tot Januari `16 en daarna mag ik verlengen, maar ben er wel echt verknocht op, heerlijk toestel, dus ik hou hem gewoon net zolang tot hij er geen zin meer in heeft, en of dat nou nog 1 jaar is of nog 5, dit is een blijver

nee heb je en "zo ben ik normaal nooit hoor" kan je krijgenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb een camouflage pyjama, telt dat ook?

Mooi ding. Niks mis meequote:Op maandag 5 januari 2015 17:31 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens. Ik heb de knoop doorgehakt. Heb de Z3 Compact in m'n bezit. Leuk hè? Ja, vind ik ook.

Welke kleur?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:31 schreef Chloroform het volgende:
Nou jongens. Ik heb de knoop doorgehakt. Heb de Z3 Compact in m'n bezit. Leuk hè? Ja, vind ik ook.

Ja, het scherm is al een hele verbetering ten opzichte van de iPhone 5. Wel wennen, even uitvogelen hoe alles werkt.quote:

Dezelfde kleur als m'n hart: zwart.quote:

Niet icequeen wit?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dezelfde kleur als m'n hart: zwart.

mahnigga.gifquote:Op maandag 5 januari 2015 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dezelfde kleur als m'n hart: zwart.

Nee die ziet eruit als plastic. :squote:

Eens. Ik heb hem ook zwart hoor, vind ik ook mooier.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee die ziet eruit als plastic. :s

Nice. :$ Had jij nou ook de compact? Ik wilde eerst wel wit hoor, maar vond die er echt niet mooi uitzien en ja, het oog wil ook wat toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens. Ik heb hem ook zwart hoor, vind ik ook mooier.

keuzes keuzes keuzes .. launchers, wallpapers, icoontjes, lockscreen, notificatiebalk. Alles kan je aanpassenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, het scherm is al een hele verbetering ten opzichte van de iPhone 5. Wel wennen, even uitvogelen hoe alles werkt.

Nee ik heb de koelkast versie. Maar ik heb dan ook lompe klauwen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. :$ Had jij nou ook de compact? Ik wilde eerst wel wit hoor, maar vond die er echt niet mooi uitzien en ja, het oog wil ook wat toch.

Haha ja, dat is wel wennen. Wel nice. Wat zijn must-have Android-apps?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
keuzes keuzes keuzes .. launchers, wallpapers, icoontjes, lockscreen, notificatiebalk. Alles kan je aanpassen

Kolenschoppen als handen hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik heb de koelkast versie. Maar ik heb dan ook lompe klauwen.

ja must-have, weet niet of het must-have is, maar ik gebruik Battery Doctor en Cleanmaster. Aanzienlijk langere batterijduur en rommel wordt verwijderd wat telefoon zo traag maakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, dat is wel wennen. Wel nice. Wat zijn must-have Android-apps?

Ruzzlequote:Op maandag 5 januari 2015 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, dat is wel wennen. Wel nice. Wat zijn must-have Android-apps?

Dat heb ik zo veel gespeeld hè. Ben echt koning daarin.quote:

Oh nice, zal het eens bekijken. Thanks.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja must-have, weet niet of het must-have is, maar ik gebruik Battery Doctor en Cleanmaster. Aanzienlijk langere batterijduur en rommel wordt verwijderd wat telefoon zo traag maakt.
Verder gebruik ik mijn telefoon eigenlijk als veredelde mp3 speler

ja die is bij mij echt ubertraag en geluidskwaliteit stukken minder dan PowerAMP. Maar goed mijn gehoor is ook niet 100%quote:Op maandag 5 januari 2015 17:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice, zal het eens bekijken. Thanks.
En ja, ik gebruik gewoon Spotify dus hoef er geen muziek op te zetten ofzo.

Ja straks, eerst met m'n fancy nieuwe telefoon spelen.quote:

Komt door alle herrie die jij luistert.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja die is bij mij echt ubertraag en geluidskwaliteit stukken minder dan PowerAMP. Maar goed mijn gehoor is ook niet 100%

klopt.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt door alle herrie die jij luistert.

Ja kalm aan eh, eerst de basis.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
klopt.
Trouwens, als je creatief bent en je een keer verveelt ofzo, kan je met Desktop Visualizer echt leuke dingen doen.
Lastig uit te leggen .. staan wel wat voorbeelden bij

Lijkt op Fylax.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Hoe kun je als man denken dat dit aantrekkelijk is. Dit is het nichterigste wat ik ooit hebt gezien
https://www.facebook.com/video.php?v=607124665998255&pnref=story
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |