Sjonge jonge.quote:Op maandag 5 januari 2015 03:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zit je m'n nachtbagger te verkloten
koffie knallenquote:Op maandag 5 januari 2015 05:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
kill me
ik had al 6 minuten onder de douche moeten staan
ik ben er helemaal klaar meequote:Op maandag 5 januari 2015 05:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Frisse boii hier man
hihaho
ik ben er helemaal klaar voor
Zullen we een camper kopen en samen vluchten? Samen richting pure liefde en geluk, fuck de world en wij alleen elkaarquote:
Gaat je vrouw ook mee en blijf jij dan thuis?quote:Op maandag 5 januari 2015 06:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zullen we een camper kopen en samen vluchten? Samen richting pure liefde en geluk, fuck de world en wij alleen elkaar
ik kwam
keihard afgewezen weer...quote:Op maandag 5 januari 2015 06:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gaat je vrouw ook mee en blijf jij dan thuis?
Ik twijfel er zelf ook wel eens over.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik weet het nu zeker... jij bent HOTH
Goedemorgenquote:Op maandag 5 januari 2015 06:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik twijfel er zelf ook wel eens over.
Hoe is hetquote:
Ja z'n gangetje, bedankt voor de interessequote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
Je werk-pc aanzetten en dit topic nog open hebben staan
KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - #55 Slaap_Zak (L) Willoow
godverdomme
Ouwe snoepertquote:Op maandag 5 januari 2015 08:01 schreef Chai het volgende:
Lekker met iedereen zoenen onder het mom van 'de beste wensen' omnomnom
alleen maar mannen hierquote:Op maandag 5 januari 2015 08:01 schreef Chai het volgende:
Lekker met iedereen zoenen onder het mom van 'de beste wensen' omnomnom
jammerquote:Op maandag 5 januari 2015 08:14 schreef Chai het volgende:
Hier ook en ik ga het ook mooi niet doen, sommigen zijn zo lelijk dat het vies is.
Lekker natte smakkerds geven tochquote:Op maandag 5 januari 2015 08:14 schreef Chai het volgende:
Hier ook en ik ga het ook mooi niet doen, sommigen zijn zo lelijk dat het vies is.
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:14 schreef Chai het volgende:
Nee hoor. Ben op school en ze zijn gelukkig niet zo amicaal.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar op jou vliegen ze allemaal af zeker?
hmm, ja, op school wordt wel erg veel ook meteenquote:Op maandag 5 januari 2015 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben op school en ze zijn gelukkig niet zo amicaal.
kutleefquote:Op maandag 5 januari 2015 08:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja. Eerste uur vrij. Moest daarvoor al kranten trouwens
maar toch goedemorgen enzoquote:
sucks to be youquote:Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Getver, de eerste gelukkignieuwjaars-zoenen op het werk.
Valt mee welquote:
Ik moet nog een uurtje of drie.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:16 schreef Salatrel het volgende:
zo de kop van de week is er weer afik ben weer afgewerkt
maar ik ben om 05:00 begonnenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik moet nog een uurtje of drie.
Ja sowiesoquote:Op maandag 5 januari 2015 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar toch goedemorgen enzo
[..]
sucks to be you
Is dat zo'n ochtendkrant waar alles voor 7.00 uur in de brievenbus moet zijn?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Valt mee welga na deze maand stoppen
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:24 schreef Salatrel het volgende:
nouja toen heb ik mijn bammetje en koffie genoten. ik ben om 05:15 begonnen
quote:
nou nou, meteen weer zo negatiefquote:
Ik heb nog steeds een zeer achterwerk.quote:
met koffie adem zeker?quote:Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Getver, de eerste gelukkignieuwjaars-zoenen op het werk.
Gelukkig niet..quote:
waarom heb je een zere kont?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een zeer achterwerk.
Eigenlijk moet ik zo'n kussen in de vorm van een donut hebben.
Ik deed een giannitje.quote:
vertel mij meerquote:
Het was zaterdag half vier in de ochtend...quote:
had je gedronken?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was zaterdag half vier in de ochtend...
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ponyrijden doet nog steeds pijn.
Nee, er lag troep op de trapquote:
kijk dan ook waar je loopt...quote:Op maandag 5 januari 2015 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, er lag troep op de trap
En het was mijn trap niet, (vriend)
Kak mn werkruimte is ingepikt voor de komende drie maanden.
nu je het zegtquote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig zijn er nog altijd debiele fokkers die elke eerste maandag van de maand grappig denken te zijn.
de sirene zelf heb ik namelijk niet gehoord
jaquote:Op maandag 5 januari 2015 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat zo'n ochtendkrant waar alles voor 7.00 uur in de brievenbus moet zijn?
Ik hoor die sirene ook nooitquote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
gelukkig zijn er nog altijd debiele fokkers die elke eerste maandag van de maand grappig denken te zijn.
Er werd net heel serieus gevraagd of het vandaag de eerste maandag van de maand wasquote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
Hopelijk wel een beetje geld opgehaald met je prettigefeestdagen-kaartjes?quote:
niveautje hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er werd net heel serieus gevraagd of het vandaag de eerste maandag van de maand was
Eh.. ja..._
70 euroquote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk wel een beetje geld opgehaald met je prettigefeestdagen-kaartjes?
"drieeneenhalfhonderd"quote:
Op 50 huizen is dat prima.quote:
wat?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"drieeneenhalfhonderd"want driehonderdvijftig zou niet logischer zijn.
Ja klopt.quote:
Ja, ik weet niet waar die mensen hebben leren praten.quote:
qua denkniveau pas je dus prima binnen het bedrijfquote:Op maandag 5 januari 2015 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar die mensen hebben leren praten.
Denk in Zuid-Limburg
Overgekwalificeerd, hoezo?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua denkniveau pas je dus prima binnen het bedrijf
en onderbetaald zekerquote:
Overbetaaldquote:
Ben jij dit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |