Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onaangekondigd? Het was aangekondigd. Misschien wat vaker het nieuws kijken
Wanneer is dat aangekondigd dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onaangekondigd? Het was aangekondigd. Misschien wat vaker het nieuws kijken
Iets met fusie tussen UPC en Ziggo waardoor enkele dingen opnieuw ingesteld moesten worden. TV gaat op zwart en je moet enkele stappen uitvoeren om weer beeld te krijgen. Niet al te moeilijk, als je het niet kan, heb je een IQ van een baksteen. Kort samengevatquote:
Ziggo heeft aangegeven dat je je huidige settopboxen en CI+ modules gewoon kan blijven gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Zolang het gehanteerde encryptiesysteem maar hezelfde blijft en ik niet zo'n klote horizon box nodig heb, zal het mij roesten.
Maar verder terechte klacht en zo. Je weet verdomme nooit niet waar je aan toe bent bij die Ziggo.quote:
Encryptiesysteem, dat snappen die miljoenen mensen niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Zolang het gehanteerde encryptiesysteem maar hezelfde blijft en ik niet zo'n klote horizon box nodig heb, zal het mij roesten.
binnenkort gaat UPC toch ook Ziggo heten?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is ze godverdomme geraden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ziggo heeft aangegeven dat je je huidige settopboxen en CI+ modules gewoon kan blijven gebruiken
Lekker boeiend, heb ik geen last van.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:21 schreef glasshole het volgende:
[..]
Niks mis met onaangekondigde veranderingen waar miljoenen mensen de dupe van zijn?
dupe van zijn?? Je hoeft alleen je settings even te updatenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:21 schreef glasshole het volgende:
[..]
Niks mis met onaangekondigde veranderingen waar miljoenen mensen de dupe van zijn?
Je opa of oma wel, als je die nog hebt.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:21 schreef deadprez het volgende:
Zolang ze van mijn internet afblijven vind ik het allemaal helemaal mooi.
Die heb ik inderdaad niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:22 schreef glasshole het volgende:
[..]
Je opa of oma wel, als je die nog hebt.
Mja, ik heb geen reden om dat te denken, maar als je zwartkijkt dan zal het allemaal wel eng zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is ze godverdomme geraden.
Maar ooit gaan ze daar op terugkomen, je weet het gewoon.
Jonge ik geef geen neuk, echt niet.quote:
Heel veel mensen kunnen dat niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iets met fusie tussen UPC en Ziggo waardoor enkele dingen opnieuw ingesteld moesten worden. TV gaat op zwart en je moet enkele stappen uitvoeren om weer beeld te krijgen. Niet al te moeilijk, als je het niet kan, heb je een IQ van een baksteen. Kort samengevat
Daarom heeft ziggo monteurs standby. en anders kent iedereen wel iemand die dat wel kan (zo moeilijk is het niet)quote:Op maandag 5 januari 2015 17:24 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen dat niet.
Ik vind het raar dat ik op tv te horen krijg dat Ziggo miljoenen mensen opzadelt met iets waar ze geen kennis van hebben.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jonge ik geef geen neuk, echt niet.En zoals gezegd is het dus blijkbaar wel gewoon aangekondigd en is het verder ook niet heel ingewikkeld allemaal. Echt, waar maak je je druk om man?
Net zeg je nog dat het onaangekondigd is, nu heb je het op tv gezien. En ze hebben toch een helpdesk voor de josti's die er niet mee om kunnen gaan?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:25 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik op tv te horen krijg dat Ziggo miljoenen mensen opzadelt met iets waar ze geen kennis van hebben.
Precies dit. HELPDESKquote:Op maandag 5 januari 2015 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het onaangekondigd is, nu heb je het op tv gezien. En ze hebben toch een helpdesk voor de josti's die er niet mee om kunnen gaan?
zit niet zo te janken man watjequote:Op maandag 5 januari 2015 17:25 schreef glasshole het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik op tv te horen krijg dat Ziggo miljoenen mensen opzadelt met iets waar ze geen kennis van hebben.
Gezellig in die grot van je?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef glasshole het volgende:
Ziggo & UPC zijn in november opgegaan in 1 miljardenbedrijf, weten we dat ook weer
wist je dat niet? kom eens van je zolderkamer afquote:Op maandag 5 januari 2015 17:33 schreef glasshole het volgende:
Ziggo & UPC zijn in november opgegaan in 1 miljardenbedrijf, weten we dat ook weer
Ik kijk niet illegaal. Heb alleen tv basisquote:Op maandag 5 januari 2015 17:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen reden om dat te denken, maar als je zwartkijkt dan zal het allemaal wel eng zijn
ik bedoelde Zwartkijken als in negatief denkenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kijk niet illegaal. Heb alleen tv basis
Och we zien wel
Oh zo, ok.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik bedoelde Zwartkijken als in negatief denken
Gorredijk (Fries: De Gordyk) is het grootste dorp in de gemeente Opsterland, in de Nederlandse provincie Friesland. Het dorp telde in 2012 7.365 inwoners.quote:
Oke Hans, bedankt voor deze post.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:45 schreef .sfinx het volgende:
ts is zo'n stuk verdriet dat al meteen moord en brand schreeuwt als er ook maar 1x een storing is van een provider waar het nimmer tot nooit voorkomt. echt zo'n geval wat later achter de geraniums zit te kankeren op alles en nog wat en zodra er wat gebouwd wordt in de buurt is hij haantje de eerste om een klacht in te dienen bij de gemeente
volk als jij is Nederland liever kwijt dan rijk
Werkt hier in Delft perfect hoor, dus deze post slaat als een slappe lul op een drumstel.quote:
Dupe? Één fucking instelling... Even een frequentie veranderen. Done.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:21 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal niet hard.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Werkt hier in Delft perfect hoor, dus deze post slaat als een slappe lul op een drumstel.
Superstabiel hier. 90 mbit en geen dip te bekennen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil je een aan/uit verbinding, neem dan Ziggo. Werkelijk, rampzalige provider is dat. Die hebben geen glasvezelkabel, maar werken nog met rooksignalen. Zodra ik van ze af kan, stap ik over. Met XS4all nooit, ooit problemen gehad.
XS4allquote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil je een aan/uit verbinding, neem dan Ziggo. Werkelijk, rampzalige provider is dat. Die hebben geen glasvezelkabel, maar werken nog met rooksignalen. Zodra ik van ze af kan, stap ik over. Met XS4all nooit, ooit problemen gehad.
Dit klopt trouwens, de naam wordt in zijn geheel Ziggo.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
binnenkort gaat UPC toch ook Ziggo heten?
Ben jij dalijk ook niet meer na de naamsveranderingquote:
xs4allquote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Sinds ik bij Ziggo zit is m'n attainable rate 748/944 kbps en m'n interleaving delay 10/50 ms. En dan heb ik nog wel een TPS_TC van G.992.3_Annex_K_ATM. Zou jij daar blij van worden?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:41 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
xs4alltrage verbinding. Ik zit al jaren bij Ziggo al sinds de tijd toen het nog @home was.
Heb een stabiel 180/18 Mbit lijntje nog nooit uitval gehad. Ziggo![]()
Ga je met een dsl lijntje niet halen, zulke snelheden.
loop jij hele dag films te uploaden ofzo dat je dat nodig hebt? Volgens mij heb je geen idee wat het eigenlijk is. Toegegeven met die ubee modems is weleens wat aan de hand...maar bel je op, krijg je zo een nieuwe.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn verbinding ligt er de helft van de week 5 keer per avond uit. De andere helft van de week niet. Volgens Ziggo ligt het aan mijn modem. Die moet vernieuwd worden. Ding is 2 jaar oud. Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
loop jij hele dag films te uploaden ofzo dat je dat nodig hebt? Volgens mij heb je geen idee wat het eigenlijk is. Toegegeven met die ubee modems is weleens wat aan de hand...maar bel je op, krijg je zo een nieuwe.
True, ik wil mijn dreambox houden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
ja zeg ik kan aan modem liggen...Maar dat is ff vervangen en klaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn verbinding ligt er de helft van de week 5 keer per avond uit. De andere helft van de week niet. Volgens Ziggo ligt het aan mijn modem. Die moet vernieuwd worden. Ding is 2 jaar oud. Wat klopt hier niet?![]()
Toen ik nog XS4all had: noooooooit problemen met m'n verbinding gehad. Noooiiittttt.
De modem doet het dus de ene helft van de week prima en de andere helft niet. Wat is er dan mis mee? Hij kán het wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja zeg ik kan aan modem liggen...Maar dat is ff vervangen en klaar.
die dingen zijn gewoon brak. Heb er één gehad die spontaan een hoog geluid begon te produceren.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De modem doet het dus de ene helft van de week prima en de andere helft niet. Wat is er dan mis mee? Hij kán het wel.
?!?
Ik ga binnenkort verhuizen en dan moet ik even bekijken wat ik doe. Want ik wil m'n vaste telefoonlijn houden maar van Ziggo af. Echt niet meer. Dat wordt nog een uitzoekerij.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die dingen zijn gewoon brak. Heb er één gehad die spontaan een hoog geluid begon te produceren.
Maar met gewoon adsl ga je nooit de snelheden halen die je bij Ziggo haalt. En glasvezel is ook nog lang niet overal beschikbaar.
die lijn kan je niet meenemen hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en dan moet ik even bekijken wat ik doe. Want ik wil m'n vaste telefoonlijn houden maar van Ziggo af. Echt niet meer. Dat wordt nog een uitzoekerij.
Niet? Waarom niet? Wat NU weer (Ziggo is altijd hét middel om hoofdpijn te krijgen).quote:Op maandag 5 januari 2015 23:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die lijn kan je niet meenemen hoor
hahaha nee bedoelde de letterlijke lijn. Die loopt toch door het huisquote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet? Waarom niet? Wat NU weer (Ziggo is altijd hét middel om hoofdpijn te krijgen).
Eh... nee ik bel draadloos, helaas. Met een dect-foon of zoiets? Ook van die vreemde dingen: die beginnen ook maar zomaar te piepen na een aantal maanden. En zoiets moet je handig vinden! Dat vind ik helemaal niet handig! Die telefoons met tiptoetsen piepten nóóit en deden het áltijd. Wifi fifi weetikfie, wat een flauwekul is dat toch.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha nee bedoelde de letterlijke lijn. Die loopt toch door het huis![]()
kom op..lijn komt toch je huis binnen in die modem.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... nee ik bel draadloos, helaas. Met een dect-foon of zoiets? Ook van die vreemde dingen: die beginnen ook maar zomaar te piepen na een aantal maanden. En zoiets moet je handig vinden! Dat vind ik helemaal niet handig! Die telefoons met tiptoetsen piepten nóóit en deden het áltijd. Wifi fifi weetikfie, wat een flauwekul is dat toch.
Ohw, die lijn die van buiten komt? Ja nee, natuurlijk kan ik die niet meenemen. Die ga ik toch niet uit de kabel trekken? ahahahahhahaah, dat snap ik ook nog wel. Maar vanuit de meterkast mag ik wel dingen meenemen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kom op..lijn komt toch je huis binnen in die modem.
nerd speakquote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sinds ik bij Ziggo zit is m'n attainable rate 748/944 kbps en m'n interleaving delay 10/50 ms. En dan heb ik nog wel een TPS_TC van G.992.3_Annex_K_ATM. Zou jij daar blij van worden?
ja telefoon zelf en zo uiteraard. Maar ja weet niet zeker, maar geloof een telefoon die werkt met ziggo, werkt niet met adsl...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohw, die lijn die van buiten komt? Ja nee, natuurlijk kan ik die niet meenemen. Die ga ik toch niet uit de kabel trekken? ahahahahhahaah, dat snap ik ook nog wel. Maar vanuit de meterkast mag ik wel dingen meenemen.
Nou, ik zie het wel. Komt allemaal goed. Ik denk dat een monteur dat maar even moet doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja telefoon zelf en zo uiteraard. Maar ja weet niet zeker, maar geloof een telefoon die werkt met ziggo, werkt niet met adsl...
Je doet heel nerderig ziggo afzeiken en dan deze faalpost.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... nee ik bel draadloos, helaas. Met een dect-foon of zoiets? Ook van die vreemde dingen: die beginnen ook maar zomaar te piepen na een aantal maanden. En zoiets moet je handig vinden! Dat vind ik helemaal niet handig! Die telefoons met tiptoetsen piepten nóóit en deden het áltijd. Wifi fifi weetikfie, wat een flauwekul is dat toch.
Zij zelf ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nerd speak
Niemand weet wat je hier zegt
Dan moet ie er wel liggen..quote:Op maandag 5 januari 2015 23:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tijd om maar eens op te zeggen en glasvezek te nemen dan
Wil je zeggen dat die er bij jou nog steeds niet ligt?quote:
eerlijkheidshalve moet ik daar "ja" op antwoorden. Iets met achtergebleven gebied enzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat die er bij jou nog steeds niet ligt?
Ik neem aan dat hetgeen wat je hier schrijft nog even haarfijn gaat uitleggen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sinds ik bij Ziggo zit is m'n attainable rate 748/944 kbps en m'n interleaving delay 10/50 ms. En dan heb ik nog wel een TPS_TC van G.992.3_Annex_K_ATM. Zou jij daar blij van worden?
Eén post verder (#67)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:38 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hetgeen wat je hier schrijft nog even haarfijn gaat uitleggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |