Wat hebben ze gedaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onaangekondigd? Het was aangekondigd. Misschien wat vaker het nieuws kijken
Wanneer is dat aangekondigd dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onaangekondigd? Het was aangekondigd. Misschien wat vaker het nieuws kijken
Iets met fusie tussen UPC en Ziggo waardoor enkele dingen opnieuw ingesteld moesten worden. TV gaat op zwart en je moet enkele stappen uitvoeren om weer beeld te krijgen. Niet al te moeilijk, als je het niet kan, heb je een IQ van een baksteen. Kort samengevatquote:
Ziggo heeft aangegeven dat je je huidige settopboxen en CI+ modules gewoon kan blijven gebruikenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Zolang het gehanteerde encryptiesysteem maar hezelfde blijft en ik niet zo'n klote horizon box nodig heb, zal het mij roesten.
Maar verder terechte klacht en zo. Je weet verdomme nooit niet waar je aan toe bent bij die Ziggo.quote:
Encryptiesysteem, dat snappen die miljoenen mensen niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Zolang het gehanteerde encryptiesysteem maar hezelfde blijft en ik niet zo'n klote horizon box nodig heb, zal het mij roesten.
binnenkort gaat UPC toch ook Ziggo heten?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is ze godverdomme geraden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ziggo heeft aangegeven dat je je huidige settopboxen en CI+ modules gewoon kan blijven gebruiken
Lekker boeiend, heb ik geen last van.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:21 schreef glasshole het volgende:
[..]
Niks mis met onaangekondigde veranderingen waar miljoenen mensen de dupe van zijn?
dupe van zijn?? Je hoeft alleen je settings even te updatenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:21 schreef glasshole het volgende:
[..]
Niks mis met onaangekondigde veranderingen waar miljoenen mensen de dupe van zijn?
Je opa of oma wel, als je die nog hebt.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:21 schreef deadprez het volgende:
Zolang ze van mijn internet afblijven vind ik het allemaal helemaal mooi.
Die heb ik inderdaad niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:22 schreef glasshole het volgende:
[..]
Je opa of oma wel, als je die nog hebt.
Mja, ik heb geen reden om dat te denken, maar als je zwartkijkt dan zal het allemaal wel eng zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is ze godverdomme geraden.
Maar ooit gaan ze daar op terugkomen, je weet het gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |