Oke Hans, bedankt voor deze post.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:45 schreef .sfinx het volgende:
ts is zo'n stuk verdriet dat al meteen moord en brand schreeuwt als er ook maar 1x een storing is van een provider waar het nimmer tot nooit voorkomt. echt zo'n geval wat later achter de geraniums zit te kankeren op alles en nog wat en zodra er wat gebouwd wordt in de buurt is hij haantje de eerste om een klacht in te dienen bij de gemeente
volk als jij is Nederland liever kwijt dan rijk
Werkt hier in Delft perfect hoor, dus deze post slaat als een slappe lul op een drumstel.quote:
Dupe? Één fucking instelling... Even een frequentie veranderen. Done.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:21 schreef glasshole het volgende:
[..]
Niks mis met onaangekondigde veranderingen waar miljoenen mensen de dupe van zijn?
Dat slaat helemaal niet hard.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Werkt hier in Delft perfect hoor, dus deze post slaat als een slappe lul op een drumstel.
Superstabiel hier. 90 mbit en geen dip te bekennen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil je een aan/uit verbinding, neem dan Ziggo. Werkelijk, rampzalige provider is dat. Die hebben geen glasvezelkabel, maar werken nog met rooksignalen. Zodra ik van ze af kan, stap ik over. Met XS4all nooit, ooit problemen gehad.
XS4allquote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil je een aan/uit verbinding, neem dan Ziggo. Werkelijk, rampzalige provider is dat. Die hebben geen glasvezelkabel, maar werken nog met rooksignalen. Zodra ik van ze af kan, stap ik over. Met XS4all nooit, ooit problemen gehad.
Dit klopt trouwens, de naam wordt in zijn geheel Ziggo.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
binnenkort gaat UPC toch ook Ziggo heten?
Ben jij dalijk ook niet meer na de naamsveranderingquote:
xs4allquote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil je een aan/uit verbinding, neem dan Ziggo. Werkelijk, rampzalige provider is dat. Die hebben geen glasvezelkabel, maar werken nog met rooksignalen. Zodra ik van ze af kan, stap ik over. Met XS4all nooit, ooit problemen gehad.
Sinds ik bij Ziggo zit is m'n attainable rate 748/944 kbps en m'n interleaving delay 10/50 ms. En dan heb ik nog wel een TPS_TC van G.992.3_Annex_K_ATM. Zou jij daar blij van worden?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:41 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
xs4alltrage verbinding. Ik zit al jaren bij Ziggo al sinds de tijd toen het nog @home was.
Heb een stabiel 180/18 Mbit lijntje nog nooit uitval gehad. Ziggo![]()
Ga je met een dsl lijntje niet halen, zulke snelheden.
loop jij hele dag films te uploaden ofzo dat je dat nodig hebt? Volgens mij heb je geen idee wat het eigenlijk is. Toegegeven met die ubee modems is weleens wat aan de hand...maar bel je op, krijg je zo een nieuwe.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil je een aan/uit verbinding, neem dan Ziggo. Werkelijk, rampzalige provider is dat. Die hebben geen glasvezelkabel, maar werken nog met rooksignalen. Zodra ik van ze af kan, stap ik over. Met XS4all nooit, ooit problemen gehad.
Mijn verbinding ligt er de helft van de week 5 keer per avond uit. De andere helft van de week niet. Volgens Ziggo ligt het aan mijn modem. Die moet vernieuwd worden. Ding is 2 jaar oud. Wat klopt hier niet?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
loop jij hele dag films te uploaden ofzo dat je dat nodig hebt? Volgens mij heb je geen idee wat het eigenlijk is. Toegegeven met die ubee modems is weleens wat aan de hand...maar bel je op, krijg je zo een nieuwe.
True, ik wil mijn dreambox houden.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Zolang het gehanteerde encryptiesysteem maar hezelfde blijft en ik niet zo'n klote horizon box nodig heb, zal het mij roesten.
ja zeg ik kan aan modem liggen...Maar dat is ff vervangen en klaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mijn verbinding ligt er de helft van de week 5 keer per avond uit. De andere helft van de week niet. Volgens Ziggo ligt het aan mijn modem. Die moet vernieuwd worden. Ding is 2 jaar oud. Wat klopt hier niet?![]()
Toen ik nog XS4all had: noooooooit problemen met m'n verbinding gehad. Noooiiittttt.
De modem doet het dus de ene helft van de week prima en de andere helft niet. Wat is er dan mis mee? Hij kán het wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja zeg ik kan aan modem liggen...Maar dat is ff vervangen en klaar.
die dingen zijn gewoon brak. Heb er één gehad die spontaan een hoog geluid begon te produceren.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De modem doet het dus de ene helft van de week prima en de andere helft niet. Wat is er dan mis mee? Hij kán het wel.
?!?
Ik ga binnenkort verhuizen en dan moet ik even bekijken wat ik doe. Want ik wil m'n vaste telefoonlijn houden maar van Ziggo af. Echt niet meer. Dat wordt nog een uitzoekerij.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die dingen zijn gewoon brak. Heb er één gehad die spontaan een hoog geluid begon te produceren.
Maar met gewoon adsl ga je nooit de snelheden halen die je bij Ziggo haalt. En glasvezel is ook nog lang niet overal beschikbaar.
die lijn kan je niet meenemen hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en dan moet ik even bekijken wat ik doe. Want ik wil m'n vaste telefoonlijn houden maar van Ziggo af. Echt niet meer. Dat wordt nog een uitzoekerij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |