Ik kan geen reden bedenken voor een ban.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoelang zal het deze keer duren voor er een streep door je naam staat.
Nee lil wayne en zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoofdmannetje houdt alleen van depressieve shit
Hahaha mooie. Toen kon dat nog gewoonquote:
quote:
Is mijn voorkeur ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoofdmannetje houdt alleen van depressieve shit
wie is het danquote:Op maandag 5 januari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoelang zal het deze keer duren voor er een streep door je naam staat.
Ik heb mijn oortjes beneden laten liggen en ik ben naaktquote:Op maandag 5 januari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hier dit is wel wat voor versehoofdheadgod
ik wil niet snitchenquote:
vind je wel een btje bijdehand doen ;squote:Op maandag 5 januari 2015 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij is nieuw weenie hoor ;s
Nachtelijk ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vooral dit schijn jij dagelijks te moeten melden
en is nog steeds beter dan menig Nederlandse "hiphop"quote:Op maandag 5 januari 2015 23:09 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hahaha mooie. Toen kon dat nog gewoon
Met een piepstem op rap tracks verschijnen
sorry, weet me even geen houding te gevenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je wel een btje bijdehand doen ;s
ik weet wel een houding voor jequote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry, weet me even geen houding te geven
Fresku - Twijfelquote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry, weet me even geen houding te geven
Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaanquote:Op maandag 5 januari 2015 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet wel een houding voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |