Ah, ok. Thanks voor de duidelijkheid dan. Ik geloof jequote:

Hihihihaho sry geen idee wr jij over hebt hihihi :$quote:Op maandag 5 januari 2015 22:45 schreef Chloroform het volgende:
Hey S_Z, ik zei laatst toch dat ik dacht dat jij helemaal para ging op mij? Ik zie 'm nu posten. Dat was jij inderdaad niet, dat was Zaktabak. Hehehe sry :$

waaromquote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga maar weer tekenfilms kijken ofzo..kssst
denk het ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wij hebben niets gemeen denk ik eigenlijks

Optiefen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hihihihaho sry geen idee wr jij over hebt hihihi :$

typisch hoor dat je de schuld op mij afschuift ;squote:Op maandag 5 januari 2015 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt denk ik wel aan jou hoor

dacht jij daar anders over dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
typisch hoor dat je de schuld op mij afschuift ;s

Ja, inderdaad. Moet even dealen met deze emoties hoor.quote:

alles wat ik wilde was wat stamppot en oreo churros.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht jij daar anders over dan?

Meer een Osdorp Posse rip-off, maar ja zoiets. Gewoon oude nederhop.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet dit nou een soort van rip-off betekenen van Wu-Tang?
Yes.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat dat over drs. janmaat?

jij zegt af omdat je het "te ver" vindt, niet ikquote:Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
alles wat ik wilde was wat stamppot en oreo churros.

ewaquote:

quote:

Hoelang zal het deze keer duren voor er een streep door je naam staat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |