Ik dacht eerst dat jij gewoon een kloon van voederbietel was.quote:
ik had het gewaardeerdquote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde ik typen maar was te obvious
Lollig.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
is er een woord voor slachtoffer van een serie-afwijzing?
Waarom zou je dat denken?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij gewoon een kloon van voederbietel was.
ahemquote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben in opstand tegen iedere FOK!er in dit topic
behalve Willoow
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve Willoow
doe nou niet jochie, wordt straks huilen bij mamaquote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve Willoow
ik merk het ja, met je constante gehuil.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve Willoow
Jullie lijken wel op elkaar qua postgedragquote:
Dat was echt zo baas... en deed me meteen herinneren waarom ik drank heb afgezworenquote:
En jij?quote:
het klinkt alsof het een beetje diep bij je zitquote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik merk het ja, met je constante gehuil.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was echt zo baas... en deed me meteen herinneren waarom ik drank heb afgezworen
Dat wat diep bij me zit?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het klinkt alsof het een beetje diep bij je zit
haha bejaardequote:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad... Oud....![]()
Wij zijn pas oud
Voederbietel is mijn koffiemaat maar hij is minder koffie gaan drinken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jullie lijken wel op elkaar qua postgedrag
En gestopt met roken.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voederbietel is mijn koffiemaat maar hij is minder koffie gaan drinken.
Oeh op naar de 30quote:
Hoeveel koffie drink je?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voederbietel is mijn koffiemaat maar hij is minder koffie gaan drinken.
Toen je 4 was zekerquote:Op maandag 5 januari 2015 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd pienter voor mijn leeftijd, maar dat wordt steeds minder.
ja 2 jaar geleden kon je nog een gesprek voeren met jou.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd pienter voor mijn leeftijd, maar dat wordt steeds minder.
Nee ook toen ik 16 was. Toen zat ik al op FOK! en er is geen pikante rar van mij. Meeste meisjes op FOK! van die leeftijd maken die fout wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |