liever bijdehand dan bijdevoet, dan moet je bukkenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind je wel een btje bijdehand doen ;s
Dit was de laatste keer, sry.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan
weenie mag wel hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer, sry.
Word upquote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en is nog steeds beter dan menig Nederlandse "hiphop"
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef remi1986 het volgende:
o Godhoofd is die van gisteren ... naam ff kwijt![]()
door je kkkop zeker ahaha ;Dquote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef GodHoofd het volgende:
Ik ben wel echt een apart typetje, mij herken je uit duizenden.
je tikgedrag jaquote:Op maandag 5 januari 2015 23:24 schreef GodHoofd het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn gedrag, maar ik zie al dat je je bieries weer open hebt.
ik moest Boca ff duidelijk maken dat je bij een verhuizing de telefoonlijn niet mee kan nemen...maar ja is te moeilijk, want die snapt ze nietquote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef GodHoofd het volgende:
Ik ben wel echt een apart typetje, mij herken je uit duizenden.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en dan moet ik even bekijken wat ik doe. Want ik wil m'n vaste telefoonlijn houden maar van Ziggo af. Echt niet meer. Dat wordt nog een uitzoekerij.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:21 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die lijn kan je niet meenemen hoor
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Niet? Waarom niet? Wat NU weer (Ziggo is altijd hét middel om hoofdpijn te krijgen).
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahaha nee bedoelde de letterlijke lijn. Die loopt toch door het huis![]()
nummer weet ik eigenlijk niet. Geloof het wel
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eh... nee ik bel draadloos, helaas. Met een dect-foon of zoiets? Ook van die vreemde dingen: die beginnen ook maar zomaar te piepen na een aantal maanden. En zoiets moet je handig vinden! Dat vind ik helemaal niet handig! Die telefoons met tiptoetsen piepten nóóit en deden het áltijd. Wifi fifi weetikfie, wat een flauwekul is dat toch.
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik moest Boca ff duidelijk maken dat je bij een verhuizing de telefoonlijn niet mee kan nemen...maar ja is te moeilijk, want die snapt ze niet
Heyyy, zit jij mij hier een beetje uit te lachen schurk. Jij denkt zelf dat ik de buitenkabel van Ziggo mee ga nemen naar m'n nieuwe huis. Dat is niet logisch gedacht. Málle.quote:
nee :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |