quote:Op maandag 5 januari 2015 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead Prez probeert het verouderingsproces tegen te gaan door elke nacht het bloed van zesenveertig maagden te drinken...
... hetgeen de daling in aantal posts op FOK verklaart.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hangt er van af hoeveel drank ik in huis heb
Gratis WiFiquote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dead heeft ook echt zo'n oud vies busje waar 'Gratis snoep' op staat.
Leuk weekend was datquote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben echt blij dat je er weer bent heb al 2 vreugdefapjes gezetquote:
ik snap die volwassenen niet zo die altijd zeggen dat je niet naar zulke busjes met vreemden moet gaan. niet geschoten is altijd mis, toch? wie weet loop je dan kkgoeie snoep misquote:Op maandag 5 januari 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ze gunnen het je niet, je moet gewoon instappen.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap die volwassenen niet zo die altijd zeggen dat je niet naar zulke busjes met vreemden moet gaan. niet geschoten is altijd mis, toch? wie weet loop je dan kkgoeie snoep mis
een tatta is een nederlanderquote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
overigens, wat is een tatta en waarom windt Mapima zich erover op?
een toverlolly ofzo.. je weet wel, zo eentje die groeit als je eraan liktquote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap die volwassenen niet zo die altijd zeggen dat je niet naar zulke busjes met vreemden moet gaan. niet geschoten is altijd mis, toch? wie weet loop je dan kkgoeie snoep mis
een nederlanderquote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
overigens, wat is een tatta en waarom windt Mapima zich erover op?
Sorry.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Als hetzalallemaalwel nou gewoon meegedaan had.
Patat promoten, uiteraardquote:Op maandag 5 januari 2015 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inderdaad... die moest zeker weer 'nuttige dingen' doen..
Zozoquote:
Inderdaad, het gaat vooral over Hollanders.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh OK... daar hoor ik niet bij als Brabander.
ik ook niet boksquote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja die herinner ik wel, zat niet veel smaak aanquote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
een toverlolly ofzo.. je weet wel, zo eentje die groeit als je eraan likt
die kunnen Nederlander dan ook niet uitspreken. Zie het maar als een spraakgebrekquote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op naar de sterren, en daar voorbij!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Op naar de sterren, en daar voorbij!
Gewoon een fiets.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Welke vehikel deadprez ook rijdt, volgens mij kun je met die wietdampen de dijken ophogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |