Geniaalquote:
quote:
De site loopt vast.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef Chai het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)_een_moeilijke_keuze
Janko neemt ze allemaal op de eerste date mee naar huis. #hosselaar
Op het filmpje lijkt hij best leuk met ze om te gaan
Willem. "Kinderachtige lul" onder vrienden.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Willem. "Kinderachtige lul" onder vrienden.
Lijkt mij wel toffe vrouw verder eigenlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Fascination het volgende:
Veel brieven kreeg de lesbienne, niet verwacht. Het is niet echt een knappe meid of zo.
Dat wel inderdaad, dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toffe vrouw verder eigenlijk.
Dat was toch die waterski boer?quote:
Ondankbare lul nderdaad. Zo'n Janco is gewoon blij met iedere brief die hij krijgt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Willem. "Kinderachtige lul" onder vrienden.
twitter:SimonHendriksen twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:07:04Hoor net over Duitse baas die helft sollicitatiebrieven altijd direct wegmieterde met: 'menschen ohne glück brauchen wir überhaupt nicht' reageer retweet
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Heufd het volgende:
In Toms situatie:twitter:SimonHendriksen twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:07:04Hoor net over Duitse baas die helft sollicitatiebrieven altijd direct wegmieterde met: 'menschen ohne glück brauchen wir überhaupt nicht' reageer retweet
Hahahaquote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Heufd het volgende:
In Toms situatie:twitter:SimonHendriksen twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:07:04Hoor net over Duitse baas die helft sollicitatiebrieven altijd direct wegmieterde met: 'menschen ohne glück brauchen wir überhaupt nicht' reageer retweet
10 keer beter dan die jankerd met zijn 56 brieven. Die doet het duidelijk meer voor de aandacht van het programma dan om een vrouw te vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:02 schreef DonnaRush het volgende:
Die boer met maar 2 brieven vond ik juist zo leuk.
Want dat is ook het enige waar het om draaitquote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Fascination het volgende:
Veel brieven kreeg de lesbienne, niet verwacht. Het is niet echt een knappe meid of zo.
Nee, natuurlijk niet, maar laten we eerlijk zijn, uiterlijk is wel een van de belangrijkste factoren voor het aantal brieven. Ik vind het leuk dat ze erbij zit trouwens.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Want dat is ook het enige waar het om draaitIk vind haar een prima hoofd hebben. Had best kunnen schrijven, ware het niet dat ik beslist niet aan een datingshow op tv mee ga doen.
Ja, pottentv!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar laten we eerlijk zijn, uiterlijk is wel een van de belangrijkste factoren voor het aantal brieven. Ik vind het leuk dat ze erbij zit trouwens.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Heufd het volgende:
Was dat niet degene die de eerste keer met Yvon macho in z'n bootje met de (bagger)muziek op 10 ging varen?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:02 schreef DonnaRush het volgende:
Die boer met maar 2 brieven vond ik juist zo leuk.
Waarom zou je dure actrices in gaan huren als er genoeg naar aandacht hunkerende vrouwen zijn die graag langs komen?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:24 schreef 10minuteman het volgende:
Vraag mij af hoeveel brieven ingestudeerd zijn. En dat er actrices opdagen. 1018 brieven. Kan gewoon niet waar zijn.
Ach de twee vrouwen die hij had zagen er in ieder geval beter uit dan hetgeen waar Janko het mee moet doen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:20 schreef Andromache het volgende:
ik vind het heel raar dat op die ene kerel maar 2 brieven zijn binnengekomen. nee, niet de meest sociale kerel, maar dan nog. zat best een leuke kop op, en toch minstens zo leuk als Janko, die 12 brieven had.
Mja die Janko was volgens mij ook een stuk ouder toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach de twee vrouwen die hij had zagen er in ieder geval beter uit dan hetgeen waar Janko het mee moet doen.
Scheelt maar drie jaarquote:Op zondag 4 januari 2015 23:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mja die Janko was volgens mij ook een stuk ouder toch?
Ach, als je denkt de strijd te moeten aangaan met tig schrijfsters die allemaal hun meest optimale foto hebben meegestuurd, en je blijkt dan 1 van de 2 te zijn, dan kan ik me voorstellen dat je grijstquote:Op zondag 4 januari 2015 23:40 schreef Hexagon het volgende:
Maar als ik die grijns van die Janneke zo zie in die bonusvideo van Gert-Jan is die al helemaal verkocht
Uit de tijd dat ik nog achter de meiden aanzat kan ik me herinneren dat als ze op die manier naar je zitten te kijken alle seinen op groen staan.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als je denkt de strijd te moeten aangaan met tig schrijfsters die allemaal hun meest optimale foto hebben meegestuurd, en je blijkt dan 1 van de 2 te zijn, dan kan ik me voorstellen dat je grijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hans.
quote:Op maandag 5 januari 2015 00:04 schreef bascross het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Blake Lively ook geschreven op Tom?Ligt aan jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
1808quote:Op zondag 4 januari 2015 22:24 schreef 10minuteman het volgende:
Vraag mij af hoeveel brieven ingestudeerd zijn. En dat er actrices opdagen. 1018 brieven. Kan gewoon niet waar zijn.
Dat zou wel interessant zijn.... kunnen ze nog een scene doen dat haar man verhaal komt halen.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:44 schreef bascross het volgende:
[..]
We zullen het volgende week zien, maar ik denk het niet.
Henk ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
1808
Kan best, volgens mij had Frank er ook meer dan 1000.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)even-voor-boeren-bzvquote:Dit keer hebben 2388 vrouwen een brief geschreven naar de boeren en de boerin uit het nieuwe seizoen van Boer zoekt Vrouw. Dat is een record in het tienjarig bestaan van het datingprogramma.
In het eerste seizoen werden nog geen duizend brieven verstuurd.
De nieuwe boeren en boerin zijn begin september voorgesteld aan het kijkerspubliek. Zondag 4 januari brengt presentatrice Yvon Jaspers de post bij ze langs.
Op de tweede plek van het aantal ingezonden brieven staat de editie van 2010, met 2354 brieven. In die serie zaten onder anderen Frank en Gijsbert.
Mooie kijkcijfers dusquote:Op maandag 5 januari 2015 08:59 schreef Arcee het volgende:
BZV-kijkcijfers 2015
01 04-01-2015 3.733.000 (vorig seizoen 3.144.000)
Bij mij kan ik het gewoon zien.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:21 schreef Postbus100 het volgende:
Kunnen jullie wel op de site van 10e?
http://www.10e.nl/tag/boer-zoekt-vrouw
Bij mij blijft het scherm wit
Die vrouwen ook, na de grove beschrijvingen door het publiek. .quote:
In eerste instantie kwam hij goed over. Misschien mede door de zoontjes. De oudste is autistisch, dat drukt natuurlijk wel een stempel. Toch vind ik het aantal brieven aan de lage kant. Het best tegen de 80 kunnen zijn, als Tom niet zo raar veel aandacht kreeg en daarmee ongezond veel brieven trok. Door de aantallen van de laatste paar seizoenen klinkt 56 best karig. Misschien was deelname toch wel een soort reddingsboei. Hij is iets ouder dan hij lijkt en denkt misschien in termen van laatste kans.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan niet herinneren hoe hij in het intro filmpje was, was hij daar wel vrolijk?![]()
Dit vind ik wel een redelijke uitkomst. Levendige uitstraling en bisexuseel, dus een dubbele kans.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Fascination het volgende:
Er is ook veel drang om op tv te komen. Zag ooit in de reacties dat iemand beweerde pas net begrepen te hebben dat je uitverkoren worden, de partner werd. Had het als een vrijblijvende boerensoap gezien. Maar dit seizoen begint wel erg raar met 1808 voor één boer en zo'n 500 voor de andere negen plus figuranten (hond, zoontjes? vrienden?).quote:Op zondag 4 januari 2015 22:24 schreef 10minuteman het volgende:
Dat denk ik ook. Het zit echt raar deze keer.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:47 schreef -0- het volgende:
Die vent met 2 brieven heeft denk ik ook last gehad van Tom, zelfde leeftijdscategorie ongeveer, dus als vrouwen dan schrijven zal het eerder op Tom zijn.
Overigens wel een record aantal brieven maar volgens mij is het aantal brieven buiten Tom gerekend wel minder?
Wat zie je dan? Bij mij blijft het ook wit. Heeft ze ook over de terugblikken geschreven?quote:
Doe geen moeite, ik kan het wel zien en het is echt flauwer dan flauw. En ook niet grappig.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:21 schreef Postbus100 het volgende:
Kunnen jullie wel op de site van 10e?
http://www.10e.nl/tag/boer-zoekt-vrouw
Bij mij blijft het scherm wit
Hoe kom je erbij dat ze biseksueel is?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:40 schreef Teslynd het volgende:
Dit vind ik wel een redelijke uitkomst. Levendige uitstraling en bisexuseel, dus een dubbele kans.
Oh, nu zie ik het welquote:Op maandag 5 januari 2015 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik kan het wel zien en het is echt flauwer dan flauw. En ook niet grappig.
Heeft ze ergens gezegd. Ze heeft ook een relatie met een man gehad.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze biseksueel is?
Dat heeft bijna elke homo heeft wel een heterorelatie gehad.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Heeft ze ergens gezegd. Ze heeft ook een relatie met een man gehad.
Klopt, maar zij noemde het als uiting van bisexueel zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat heeft bijna elke homo heeft wel een heterorelatie gehad.
Ze is spontaan, vrolijk en volgens mij voor onwijs veel in. Iemand waar je mee gaat picknicken, maar ook een avondje in Amsterdam kunt doorzakken in de kroegquote:Op maandag 5 januari 2015 12:40 schreef Teslynd het volgende:
Dit vind ik wel een redelijke uitkomst. Levendige uitstraling en bisexuseel, dus een dubbele kans.
quote:Op maandag 5 januari 2015 14:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Klopt, maar zij noemde het als uiting van bisexueel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Duderinnetje op 05-01-2015 15:42:24 ]Snobs have more fun!
KLIK!
Done!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Doe maar effe in een spoiler, niet echt leuk om te lezen al dit soort dingen
Ah okey, had het zelf nog niet helemaal gekeken vandaar, in dat geval maakt het wat minder uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Janko doet toch niet mee, dus dan hoeft dat toch niet in een spoiler, dat komt toch niet meer in beeld.
Nou ja, nog wel in die webstories dacht ik, toch? Misschien dat mensen dat ook willen volgen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Janko doet toch niet mee, dus dan hoeft dat toch niet in een spoiler, dat komt toch niet meer in beeld.
Ze vertellen verder niets en doen mee aan het geheimhouden over de details. Kennelijk mocht Janko dit gewoon zelf al vertellen. Zo begreep ik het.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ah okey, had het zelf nog niet helemaal gekeken vandaar, in dat geval maakt het wat minder uit.
Maar erger me wel altijd aan die domme regionale flut omroepen die dan hopen een scoop te vinden, terwijl de meeste kijkers daar helemaal niet op zitten te wachten
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=143334quote:Op maandag 5 januari 2015 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze vertellen verder niets en doen mee aan het geheimhouden over de details. Kennelijk mocht Janko dit gewoon zelf al vertellen. Zo begreep ik het.
Jawel, in de webserie.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Klopt op wegstories kun je elke dinsdag en donderdag kijken hoe het met de anderen vijf boeren is gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, nog wel in die webstories dacht ik, toch? Misschien dat mensen dat ook willen volgen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie weet mochten ze dat wel niet maar dachten ze zich veilig te wanen in zo'n klein dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Oh dat gaat ongetwijfeld enorm tegenvallen. Yvon had ook al laten doorschemeren dat er mindere kanten aan hem waren en die meisjes zullen ook niet allemaal even oprecht zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:39 schreef Lanah het volgende:
Zonde dat de boeren van wie ik het meest wilde volgen, niet mee zijn geselecteerddraait toch allemaal om de looks en de popi jopies helaas. Hoop nog te gaan lachen om geert. Die denkt dat ie alle slagen al heeft gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |