Willem. "Kinderachtige lul" onder vrienden.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Willem. "Kinderachtige lul" onder vrienden.
Lijkt mij wel toffe vrouw verder eigenlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Fascination het volgende:
Veel brieven kreeg de lesbienne, niet verwacht. Het is niet echt een knappe meid of zo.
Dat wel inderdaad, dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toffe vrouw verder eigenlijk.
Dat was toch die waterski boer?quote:
Ondankbare lul nderdaad. Zo'n Janco is gewoon blij met iedere brief die hij krijgt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Willem. "Kinderachtige lul" onder vrienden.
twitter:SimonHendriksen twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:07:04Hoor net over Duitse baas die helft sollicitatiebrieven altijd direct wegmieterde met: 'menschen ohne glück brauchen wir überhaupt nicht' reageer retweet
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Heufd het volgende:
In Toms situatie:twitter:SimonHendriksen twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:07:04Hoor net over Duitse baas die helft sollicitatiebrieven altijd direct wegmieterde met: 'menschen ohne glück brauchen wir überhaupt nicht' reageer retweet
Hahahaquote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Heufd het volgende:
In Toms situatie:twitter:SimonHendriksen twitterde op zondag 04-01-2015 om 21:07:04Hoor net over Duitse baas die helft sollicitatiebrieven altijd direct wegmieterde met: 'menschen ohne glück brauchen wir überhaupt nicht' reageer retweet
10 keer beter dan die jankerd met zijn 56 brieven. Die doet het duidelijk meer voor de aandacht van het programma dan om een vrouw te vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:02 schreef DonnaRush het volgende:
Die boer met maar 2 brieven vond ik juist zo leuk.
Want dat is ook het enige waar het om draaitquote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Fascination het volgende:
Veel brieven kreeg de lesbienne, niet verwacht. Het is niet echt een knappe meid of zo.
Nee, natuurlijk niet, maar laten we eerlijk zijn, uiterlijk is wel een van de belangrijkste factoren voor het aantal brieven. Ik vind het leuk dat ze erbij zit trouwens.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Want dat is ook het enige waar het om draaitIk vind haar een prima hoofd hebben. Had best kunnen schrijven, ware het niet dat ik beslist niet aan een datingshow op tv mee ga doen.
Ja, pottentv!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar laten we eerlijk zijn, uiterlijk is wel een van de belangrijkste factoren voor het aantal brieven. Ik vind het leuk dat ze erbij zit trouwens.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Heufd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |