Dat heeft bijna elke homo heeft wel een heterorelatie gehad.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Heeft ze ergens gezegd. Ze heeft ook een relatie met een man gehad.
Klopt, maar zij noemde het als uiting van bisexueel zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat heeft bijna elke homo heeft wel een heterorelatie gehad.
Ze is spontaan, vrolijk en volgens mij voor onwijs veel in. Iemand waar je mee gaat picknicken, maar ook een avondje in Amsterdam kunt doorzakken in de kroegquote:Op maandag 5 januari 2015 12:40 schreef Teslynd het volgende:
Dit vind ik wel een redelijke uitkomst. Levendige uitstraling en bisexuseel, dus een dubbele kans.
quote:Op maandag 5 januari 2015 14:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Klopt, maar zij noemde het als uiting van bisexueel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Duderinnetje op 05-01-2015 15:42:24 ]Snobs have more fun!
KLIK!
Done!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Doe maar effe in een spoiler, niet echt leuk om te lezen al dit soort dingen
Ah okey, had het zelf nog niet helemaal gekeken vandaar, in dat geval maakt het wat minder uit.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Janko doet toch niet mee, dus dan hoeft dat toch niet in een spoiler, dat komt toch niet meer in beeld.
Nou ja, nog wel in die webstories dacht ik, toch? Misschien dat mensen dat ook willen volgen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Janko doet toch niet mee, dus dan hoeft dat toch niet in een spoiler, dat komt toch niet meer in beeld.
Ze vertellen verder niets en doen mee aan het geheimhouden over de details. Kennelijk mocht Janko dit gewoon zelf al vertellen. Zo begreep ik het.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ah okey, had het zelf nog niet helemaal gekeken vandaar, in dat geval maakt het wat minder uit.
Maar erger me wel altijd aan die domme regionale flut omroepen die dan hopen een scoop te vinden, terwijl de meeste kijkers daar helemaal niet op zitten te wachten
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=143334quote:Op maandag 5 januari 2015 16:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze vertellen verder niets en doen mee aan het geheimhouden over de details. Kennelijk mocht Janko dit gewoon zelf al vertellen. Zo begreep ik het.
Jawel, in de webserie.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Klopt op wegstories kun je elke dinsdag en donderdag kijken hoe het met de anderen vijf boeren is gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja, nog wel in die webstories dacht ik, toch? Misschien dat mensen dat ook willen volgen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie weet mochten ze dat wel niet maar dachten ze zich veilig te wanen in zo'n klein dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Oh dat gaat ongetwijfeld enorm tegenvallen. Yvon had ook al laten doorschemeren dat er mindere kanten aan hem waren en die meisjes zullen ook niet allemaal even oprecht zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:39 schreef Lanah het volgende:
Zonde dat de boeren van wie ik het meest wilde volgen, niet mee zijn geselecteerddraait toch allemaal om de looks en de popi jopies helaas. Hoop nog te gaan lachen om geert. Die denkt dat ie alle slagen al heeft gewonnen.
Idd zit even te kijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:39 schreef Lanah het volgende:
Zonde dat de boeren van wie ik het meest wilde volgen, niet mee zijn geselecteerddraait toch allemaal om de looks en de popi jopies helaas. Hoop nog te gaan lachen om geert. Die denkt dat ie alle slagen al heeft gewonnen.
Dat denk ik ook idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:13 schreef Chai het volgende:
Gert Jan krijgt vast nog wel meer brieven achteraf. Hij heeft een mooi bedrijf opgebouwd, maar ook gewoon leuke hobby's naast zijn bedrijf. Vrouw is er niet door de manier waarop hij zijn tijd heeft geïnvesteerd in combinatie met zijn terughoudendheid op dat gebied.
Tom heeft al wel genoeg tijd in vrouwen geïnvesteerd, maar iets serieus rolt er steeds niet uit en hij heeft rare naïeve ideeën over relaties. Boer zoekt vrouw is dé gelegenheid om je horizon te verbreden en verder te kijken dan waar je normaal voor gaat. Maar dat doet hij niet.![]()
Ik denk dat Gert Jan meer kans heeft op duurzaam succes door bzv dan Tom.
Misschien had boer Tom iedereen uit de omgeving gehad en probeert hij op deze manier een nieuwe markt te openen.quote:'Boer Tom heeft al een vriendin'
Er zijn grote vraagtekens rond de beweegredenen van Tom Groot, de grootste polderhunk van dit seizoen. Waarom doet hij nu echt mee aan het programma Boer zoekt vrouw? Er wordt zelfs gespeculeerd dat boer Tom buiten het programma om al een vriendin zou hebben gevonden, nog voor de opnamen van start gingen.
„Tom is dol op vrouwen en kermissen”, weet een bekende uit het dorp. Een ander zegt stellig: „Een van de laatste keren heeft hij op de kermis een leuke vrouw ontmoet; dat is zijn vriendin geworden. Hij doet alleen maar voor de show mee aan het programma.”
Tulpenkweker Tom (32) uit Nieuwe Niedorp ontving maar liefst 1808 brieven van vrouwen en er moest zelfs een speciaal busje worden ingezet om alle liefdespost te vervoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |