Ik versta ook allesquote:Op zondag 4 januari 2015 21:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is het raar dat ik vrijwel elk accent kan verstaan?
Tja hij is natuurlijk niet voor niets single (kut uitspraak maar ik denk dat er wel iets in zit? Waarom zou hij niet gewoon al in dat leuke kneuterdorp waar hij boert een lokale blonde aan de haak hebben geslagen? Of wil hij er perse een met zo'n bloemending en hebben ze die gewoon niet in lutjebroek?)quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
Om de een of andere reden lijkt hij mij echt geen makkelijke jongen. Maar dat is puur een gevoel, geen idee waarom. Hij straalt iets lastigs uit. En een pittige dame is dan geen match nee.
Die zit al maanden te dromen over het feit op tv te komen en PATS hij is nu niet door.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Zijn die jongens in de jungle opgegroeid dat ze zo raar praten?
Hij heeft juist de meeste brieven van degenen die niet doorgaan toch? Dat is juist ideaal. Dat gedoe op tv met die keuzes is niet optimaal om iemand te vinden.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef Kinga het volgende:
56 vrouwen die je willen en dan zo'n teleurgestelde kop trekken... Soms lijkt het wel de omgekeerde wereld in dit programma... "booehhoeeee ik kan niemand krijgen" " hoeveel brieven denk je?" " 200!!" " Nee jammer, máár 16"
''Geen duuzend.''quote:Op zondag 4 januari 2015 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zit al maanden te dromen over het feit op tv te komen en PATS hij is nu niet door.
Dat ja. Zijn vrienden en broers hebben ook gewone vriendinnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja hij is natuurlijk niet voor niets single (kut uitspraak maar ik denk dat er wel iets in zit? Waarom zou hij niet gewoon al in dat leuke kneuterdorp waar hij boert een lokale blonde aan de haak hebben geslagen? Of wil hij er perse een met zo'n bloemending en hebben ze die gewoon niet in lutjebroek?)
Regelt straks zelf één van die korte kapsels.quote:
Haha dat dacht ik net ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |