SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Een ware streepjes regen zo aan het begin van het nieuwe jaar!
Starbuck_
Gestreeptestoel
Jagärtrut
Cygne
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door J0ycie88 op 04-01-2015 11:58:28 ]Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Niet gelukt heb al een berichtje gestuurd naar een modje..
Ik open nooit meer topics, dat gaat altijd fout
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?![]()
Volgende keer mag je ook gewoon een berichtje posten in FB hoor, hoeft niet meteen met een topicreport
J0ycie, als het goed is, kun je nog wel zelf de OP wijzigen.![]()
dat gaat de goede kant op Sara! Misschien zit er een superei in deze mooie nieuwe cyclusquote:Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Sara82 het volgende:
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?![]()
Thnx Kyara! Volgende keer zal ik het in FB posten!quote:Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Kyara het volgende:
Volgende keer mag je ook gewoon een berichtje posten in FB hoor, hoeft niet meteen met een topicreport
J0ycie, als het goed is, kun je nog wel zelf de OP wijzigen.Ik heb het aangepast Sara! Het gaat de goede kant op! Hopelijk worden je cyclussen alleen nog maar korter!quote:Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Sara82 het volgende:
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik heb de dames die streepjes geplast hebben uit de OP gehaald, en bij het uitzwaaigedeelte gezet!
Wanneer iemand wijzigingen heeft voor in de op. Quote mij even of stuur een DM!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Bij mij blijft ie nog steeds zo staan. Nog steeds helemaal niets
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 11:17 schreef SilverSjoiis het volgende:
Bij mij blijft ie nog steeds zo staan. Nog steeds helemaal niets
Hier ook niets. Gisteren voor de gein een ovutest gedaan op dat ik wat pijntjes had in mijn onderbuik en zere borsten. Maar had niet echt een piek. Gisteren nog wel even gezellig gemaakt met vriendlief. En kon er niets aan doen, maar ik bleef in mijn hoofd maar denken.. alsjeblieft..... Zo stom.. maar een lange cyclus maakt je op zijn tijd best radeloos.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Mag mijn nod naar 7 februari? Op naar ronde 5!quote:Op zondag 4 januari 2015 10:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb de dames die streepjes geplast hebben uit de OP gehaald, en bij het uitzwaaigedeelte gezet!
Wanneer iemand wijzigingen heeft voor in de op. Quote mij even of stuur een DM!![]()
Vervelend inderdaad, joycie, zo'n lange cyclus.
Ik ben achteraf heel erg verrast over hoe snel het hier gegaan is. natuurlijk, het kan altijd misgaan, maar ik heb er wel vertrouwen in. Gister de eerste regel opgesteld hier in huis: zwangere vrouwen mogen niet gekieteld worden!
Verder Majo: deze ronde heb ik er niet zoveel over nagedacht, wat heel erg fijn was. Ik had natuurlijk erg veel afleiding, doordat we 2 weken lang bij mensen op bezoek waren. Probeer die afleiding te zoeken! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk....![]()
Hart onder de riem voor lange cyclussen: gewoon stug doorgaan met proberenJuist toen ik dacht 'er klopt iets niet met mij' en al weken wachtte op mijn menstruatie, toen was daar opeens die positieve test, op dag 90
. Ik had het toen ongeveer vier weken losgelaten omdat ik wel klaar was met zoveel weken bijna elke dag testen op ovulatie. Ik wist dus ook niet dat er een eisprong was geweest en had het op dat moment van testen echt totaal niet meer verwacht.
Dit betekent uiteraard niet dat het voor anderen ook zo gaat, maar wel dat het niet onmogelijk is![]()
![]()
Thanks Minarosa. Dat geeft wel weer wat hoop. Ik ben er eigenlijk wel heel relaxed onder. Ik ga er gewoon vanuit dat het wat langer zal duren eer dat het raak is en dat vind ik eigenlijk wel prima. We hebben geen haast. Wel over anderhalve week een afspraak in t ziekenhuis omdat ik geen menstruatie heb. Ik was anderhalve maand terug bij de gynaecoloog voor het dragerschap en het toen voor de zekerheid wel even gezegd dat ik geen menstruatie meer heb sinds het stoppen met de pil. Toen er bloed geprikt en daaruit kwam dat m'n hormoonwaardes te hoog waren. Over anderhalve week dus weer naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Maak me er eigenlijk gek genoeg niet heel druk om. Wel een fijn idee dat alles gecheckt wordt.![]()
whohw!quote:Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Sara82 het volgende:
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?Schudden voor gebruik![]()
Hoe is dat uiteindelijk gegaan met kerst/oud en nieuw qua alcohol, wat heb je als smoes gebruikt? En deed er iemand nog moeilijk over dat je niet dronk?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Vervelend inderdaad, joycie, zo'n lange cyclus.
Ik ben achteraf heel erg verrast over hoe snel het hier gegaan is. natuurlijk, het kan altijd misgaan, maar ik heb er wel vertrouwen in. Gister de eerste regel opgesteld hier in huis: zwangere vrouwen mogen niet gekieteld worden!
Verder Majo: deze ronde heb ik er niet zoveel over nagedacht, wat heel erg fijn was. Ik had natuurlijk erg veel afleiding, doordat we 2 weken lang bij mensen op bezoek waren. Probeer die afleiding te zoeken! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk....
Bedankt allemaalIk ga proberen om het wat los te laten. Aan mijn rugpijn te voelen zal de menstruatie niet meer lang op zich laten wachten. Misschien maar beter ook, weer fris de volgende ronde in
Sowieso besloten om niet meer naar mijn lichaam te luisteren, na 32 jaar snap ik die nog steeds voor geen meterNet ook: ik zag er heel erg tegenop om me te wegen na kerst en oud en nieuw, had namelijk helemaal niet opgelet met eten. Ga ik me wegen, ben ik 1,5 kilo afgevallen
Zo zie je maar dat als je het loslaat dat het dan veel beter gaat
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Kerst was eigenlijk wel ok. Op de momenten waar ik er niet onderuit kon (6 cocktails die al op tafel stonden, ofzo), heeft de Duutser voor 2 gedronken.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe is dat uiteindelijk gegaan met kerst/oud en nieuw qua alcohol, wat heb je als smoes gebruikt? En deed er iemand nog moeilijk over dat je niet dronk?
Bedankt allemaalIk ga proberen om het wat los te laten. Aan mijn rugpijn te voelen zal de menstruatie niet meer lang op zich laten wachten. Misschien maar beter ook, weer fris de volgende ronde in
Sowieso besloten om niet meer naar mijn lichaam te luisteren, na 32 jaar snap ik die nog steeds voor geen meterNet ook: ik zag er heel erg tegenop om me te wegen na kerst en oud en nieuw, had namelijk helemaal niet opgelet met eten. Ga ik me wegen, ben ik 1,5 kilo afgevallen
Zo zie je maar dat als je het loslaat dat het dan veel beter gaat
Oud en nieuw denk ik dat al mijn vrienden nu denken dat ik zwanger ben. Toen wist ik hetzelf nog niet, maar die zullen niet te verbaasd zijn...![]()
Zou wel mooi zijn als dan blijkt dat ze dat dachtenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kerst was eigenlijk wel ok. Op de momenten waar ik er niet onderuit kon (6 cocktails die al op tafel stonden, ofzo), heeft de Duutser voor 2 gedronken.
Oud en nieuw denk ik dat al mijn vrienden nu denken dat ik zwanger ben. Toen wist ik hetzelf nog niet, maar die zullen niet te verbaasd zijn...
Waarom ben je uiteindelijk gaan testen? Was je over tijd of had je klachten? En heb je al last van kwaaltjes of valt dat nog wel mee?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
ééntje heeft het me al indirect gevraagd. Ik heb maar terug gezegd dat als ze me wat willen vragen ze dat zeker mogen doen, maar toen durfde hij niet meer!
Ik dacht op 2 januari dat ik ongesteld was geworden, omdat ik wat bloed bij het afvegen had. tampon ingedaan, maar die was nog helemaal wit bij het eruit halen. 's nachts toch maar met een maandverbandje geslapen, maar die was ook erg wit. 's morgens was ik erg nieuwsgierig, en gewoon maar getest met een goedkope test. M'n hart ging zo racen toen er een streepje extra kwam!
Verder geen kwaaltjes, geloof ik. Ik ben moe, maar dat ben ik toch altijd. Kan ook komen door 2 vermoeiende weken met familie. Net knuffelde de Duutser me wat te closen en deden m'n borsten pijn. En verder trekt het een beetje in m'n onderbuik, net alsof ik ongesteld moet worden..![]()
Dat komt vanzelf Cygne.
Hier ook een beetje menstruatie achtig gevoel..![]()
Met oud en nieuw vroeg n vriendin ook of ik zwanger was, omdat ik me niet lekker voelde.
Zijn er andere wachtenden op korte termijn?![]()
krampjes, steken,.t ongesteld worden gevoel hoort erbij... er gaat heel veel gebeuren de komende weken en dat kun je voelen.S. 2014
J. 2016![]()
Mijn NOD is vandaag en van stroopwafel overmorgen. De rest is al wel geweest geloof ik?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat komt vanzelf Cygne.
Hier ook een beetje menstruatie achtig gevoel..![]()
Met oud en nieuw vroeg n vriendin ook of ik zwanger was, omdat ik me niet lekker voelde.
Zijn er andere wachtenden op korte termijn?
En Wizzy maar die heeft al een tijd niet gepost, ze is op vakantie
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ja klopt, had alleen even gekeken naar mensen die rond deze tijd hun NOD hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 19:44 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra87, Pinquit, Bloem en ik volgende week
Mijn nod is ongeveer de 15eToen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Mijn NOD is denk ik binnen nu en 2 weken.. Als ik mijn lichaam mag geloven
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:38 schreef MaJo het volgende:
En Wizzy maar die heeft al een tijd niet gepost, ze is op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.wist niet dat je weer terug was, fijne vakantie gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gewoon weer een streepje in het nieuwe jaarVan harte!
![]()
Starbuck, Gestreeptestoel, Jagärtrut en Cygne ook gefeliciteerd met jullie 2de streepje![]()
![]()
Dit weekend terug gekomen uit Niedersfeld (in de buurt van Winterberg). Lekker een week weg met ons gezin, zonder internet of tv."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."![]()
Dat wordt weer een heeeeele drukke september/augustus! Zouden het ook weer allemaal meisjes zijn?Kwak![]()
Een meisje zouden we erg leuk vindenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
Dat wordt weer een heeeeele drukke september/augustus! Zouden het ook weer allemaal meisjes zijn?![]()
![]()
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."![]()
Gefeliciteerd Wizzy!
Wat een boel streepjes zo in de eerste dagen van het nieuwe jaar!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Wait wut?? Waar heb ik overheen gelezenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:56 schreef Cygne het volgende:
Haha nee. Zit nog een beetje in struisvogelmodus.![]()
![]()
![]()
![]()
Cygne!!! Strepen!! Hoe heb ik het kunnen missen!
Wizzy! Yay!!! Ook strepen!!
Ooooh ik voel prestatiedrang![]()
![]()
Gefeliciteerd Wizzy!
Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein in![]()
![]()
Je vergeet Starbuck, Gestreeptestoel en Jagärtrutquote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Hilzillah het volgende:
Ooooh ik voel prestatiedrang5 meiden in 2 dagen, dat moet toch wel een record zijn
![]()
Bovendien blijft er dan niemand meer over hierquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wizzy gefeliciteerd!![]()
Herkenbaar, Cassandrawij zorgen dan wel voor een streepjesregen in februari
Nee joh. Statistiek moet je loslaten bij het zwanger worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Wizzy!
Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein inEcht hoor!
![]()
Ja euh misschien ben ik in no time weer terug.![]()
Ik hoef trouwens niet meer te gissen naar waar de translocatie vandaan komt. Oma had 7 miskramen en twee doodgeboortes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 04-01-2015 22:43:48 ]![]()
Ja, maar die had ik al gezien en gefeliciteerd in het andere topicquote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je vergeet Starbuck, Gestreeptestoel en Jagärtrut5 meiden in 2 dagen, dat moet toch wel een record zijn
![]()
![]()
![]()
Gaat per topic hè, dus deez is weer open voor nieuwe kansen!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Wizzy!
Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein in![]()
![]()
dees is woensdag al dichtquote:Op zondag 4 januari 2015 22:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gaat per topic hè, dus deez is weer open voor nieuwe kansen!![]()
![]()
Wizzy Cygne Jagar!!! Het voelt als een mooie voetbalwedstrijd. Ik zeg 8-0. Wie wordt nummer zes?
En Cygne voor jou een mooi gezond kindje (de rest ook natuurlijk)![]()
Jaaaa Wizzy, van harte gefeliciteerd! Hoe gaaf is dit zeg, wat een streepjes! Geniet er van!Aaahh, da's lief! Maar any egg will do, ik weet namelijk vrij zeker dat dit een anovulatoire cyclus was. (geen LH-piek, geen progesterontieten...)quote:Op zondag 4 januari 2015 10:26 schreef Daui het volgende:
[..]
dat gaat de goede kant op Sara! Misschien zit er een superei in deze mooie nieuwe cyclus![]()
Ah ok, vond het al zo raarquote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja, maar die had ik al gezien en gefeliciteerd in het andere topic
Ons doel om iedereen hier snel weg te hebben dit jaar gaat wel aardig zo
Wauw! Kijk ik even niet en dan zomaar poef 5 strepen!!
Wizzy, Starbuck, Gestreeptestoel, Jagärtrut en Cygne
Gefeliciteeeeeeeeerd!!!![]()
![]()
[..]
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Gefeliciteerd Wizzy!
Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Hahaha, nou, kom maar op dan!quote:Op zondag 4 januari 2015 23:49 schreef Cygne het volgende:
Ik zal morgen proberen betere streepjes te plassen. Die van gisteren waren matig.
Gefeliciteerd Wizzy!
Pas maar op dat we door de groepsdruk geen paalangst krijgenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Hilzillah het volgende:
Ooooh ik voel prestatiedrang![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:29 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Pas maar op dat we door de groepsdruk geen paalangst krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.gefeliciteerd!! mooie strepen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik![]()
maar je oma heeft ook een boel gezonde kids op de wereld gezet! vergeet dat niet!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:07 schreef Cygne het volgende:
Ja euh misschien ben ik in no time weer terug.![]()
Ik hoef trouwens niet meer te gissen naar waar de translocatie vandaan komt. Oma had 7 miskramen en twee doodgeboortes.
Schudden voor gebruik![]()
[..]
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
[..]
![]()
![]()
Paalangst![]()
Hier vanaf zaterdag al pijnlijke borsten. En het lijkt alleen maar erger te worden. Ze voelen ook wat opgezet. Ik wijd het aan een eventuele eisprong (of menstruatie, maar ik hoop op het andere), verder ook een gevoelige onderbuik en wat steken daar beneden. Kortom ik voel me raar.. (en daarboven op een aanmodderd griepje, helpt niet echt)
Van het weekend wel even goed gebruik gemaakt van het idee dat het misschien een eisprong is. En daar word ik nu een beetje nerveus van.. Ben bang dat ik nu teveel hoop.
Mijn ovutesten gaven wel strepen maar weet nu niet of ze net zo donker als de controlestreep waren (in ieder geval niet heel veel donkerder).
Naja voor mijn gevoel zit ik nu dus echt op het wachtbankje...Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Succes voor de wachtenden
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar heb sinds gisteren wel van die menstruatiekrampen. Zal dus niet meer lang op zich laten wachten denk ik.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Iemand ervaring hier met de Action ovu-testen?
Nu net toch even snel een ovu-test gedaan. Om te kijken of er verschil was.
En heb nu echt een hele lichte streep. Terwijl die van gisteren en eergisteren dus echt een heel stuk donkerder waren. Baal nu zo dat ik geen foto heb van de 2 testen zodat ik kan vergelijken. Maar als het dus betekend dat ik dus wel rond mijn eisprong zat hebben we die in ieder geval wel goed benut.
Nu ben ik helemaal![]()
![]()
Zal mijn lichaam eindelijk weer eens wat doen?
Naja wachten maar dus...
[ Bericht 89% gewijzigd door J0ycie88 op 05-01-2015 11:43:13 ]Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Balen MaJo, hopelijk heb je geen gelijk, en blijft die menstruatie lekker weg!quote:Op maandag 5 januari 2015 11:35 schreef MaJo het volgende:
Succes voor de wachtenden
Ik ben nog steeds niet ongesteld maar heb sinds gisteren wel van die menstruatiekrampen. Zal dus niet meer lang op zich laten wachten denk ik.
Heb je het van het weekend een beetje los kunnen laten?Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
ik merk toch wel dat ik er deze ronde echt mee bezig ben, met de vermoedelijke eisprong rond kerst was het voor mijn gevoel ook wel extra speciaal. Nu is mijn cyclus erg stabiel geweest de afgelopen 4 rondes, dus ik ben erg benieuwdDe streepjes hier helpen ook wel mee
![]()
![]()
Geen ervaring met action ovulatietesten! Maar wel fijn dat je veranderingen opmerkt Joycie!
Sorry voor de afwezigheid all, we hebben thuis een mini-crisis. Vanaf nu ben ik weer iets meer aanwezig.
Ik moet zeggen dat 2015 toch veelbelovend is begonnen met al die strepen! Ik doe vanaf volgende maand weer mee, deze maand moeten we laten schieten in verband met werkreisjes die na elkaar gepland zijn
.
Nooh spannend Bloem! Wanneer wilde je gaan testen?![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er weer bent! Hopelijk valt de crisis een beetje meequote:Op maandag 5 januari 2015 11:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Geen ervaring met action ovulatietesten! Maar wel fijn dat je veranderingen opmerkt Joycie!
Sorry voor de afwezigheid all, we hebben thuis een mini-crisis. Vanaf nu ben ik weer iets meer aanwezig.
Ik moet zeggen dat 2015 toch veelbelovend is begonnen met al die strepen! Ik doe vanaf volgende maand weer mee, deze maand moeten we laten schieten in verband met werkreisjes die na elkaar gepland zijn
.
Nooh spannend Bloem! Wanneer wilde je gaan testen?
Hoop dat alle werkreisjes snel voorbij zijn bij jullie en dat jullie dan weer gericht aan de slag kunnen!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ja, ik ga tussendoor wel proberen te mikken hoor (nja, mijn vriend dan), maar ik ben bang dat we vanaf februari pas weer serieus aan de slag kunnen!quote:Op maandag 5 januari 2015 11:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent! Hopelijk valt de crisis een beetje mee
Hoop dat alle werkreisjes snel voorbij zijn bij jullie en dat jullie dan weer gericht aan de slag kunnen!
Er moet toch iemand hier aan het roer blijven staan als iedereen naar Z&G gaat![]()
![]()
Haha hopelijk kun jij ook snel meequote:Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja, ik ga tussendoor wel proberen te mikken hoor (nja, mijn vriend dan), maar ik ben bang dat we vanaf februari pas weer serieus aan de slag kunnen!
Er moet toch iemand hier aan het roer blijven staan als iedereen naar Z&G gaatIk hoop gewoon dat we allemaal snel mee mogen!
Tijd dat anderen het roer overnemen
Ik heb ze ook liggen, maar nog niet gebruikt. Maar bij mijn andere ovu testen gebeurt dat ook. Vorige maand dag 19 lichte streep - dag 20 donkere streep - dag 21 lichte streepquote:Op maandag 5 januari 2015 11:36 schreef J0ycie88 het volgende:
En heb nu echt een hele lichte streep. Terwijl die van gisteren en eergisteren dus echt een heel stuk donkerder waren. Baal nu zo dat ik geen foto heb van de 2 testen zodat ik kan vergelijken. Maar als het dus betekend dat ik dus wel rond mijn eisprong zat hebben we die in ieder geval wel goed benut.
Nu ben ik helemaal![]()
![]()
Naja wachten maar dus...![]()
Had je getest of getemperatuurd of voel je je eisprong? ik voel m niet namelijkquote:Op zondag 4 januari 2015 22:32 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa Wizzy, van harte gefeliciteerd! Hoe gaaf is dit zeg, wat een streepjes! Geniet er van!
[..]
Aaahh, da's lief! Maar any egg will do, ik weet namelijk vrij zeker dat dit een anovulatoire cyclus was. (geen LH-piek, geen progesterontieten...)![]()
En dag 20 was een eisprong?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:16 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik heb ze ook liggen, maar nog niet gebruikt. Maar bij mijn andere ovu testen gebeurt dat ook. Vorige maand dag 19 lichte streep - dag 20 donkere streep - dag 21 lichte streepJe kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
De ovu test geeft aan dat er binnen 24 tot 48 uur(hoeveel uur hangt van de test af) een eisprong aankomtquote:
die van mij lag tussen dag 21 en 22 in. Ik temperatuur dus ik kon achteraf zien wanneer de eisprong ongeveer was![]()
Ja mijn test zegt ook binnen 24-48 uur.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:27 schreef Daui het volgende:
[..]
De ovu test geeft aan dat er binnen 24 tot 48 uur(hoeveel uur hangt van de test af) een eisprong aankomt
Ik denk dat ik maar even mijn zinnen ga verzetten en wat groente ga halen op een lekker soepje te brouwen. Kan wel wat vitamientjes gebruiken! En afleiding
Mijn NOD zou komende vrijdag moeten zijn, dus ik hoop dat ik tot die tijd kan wachten. Voel verder nog geen gekke dingen, dus ik wacht rustig af op het bankjequote:Op maandag 5 januari 2015 11:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:
.
Nooh spannend Bloem! Wanneer wilde je gaan testen?![]()
![]()
Ze hoeven niet donkerder of even donker te zijn als het controlestreepje om een positieve uitslag te geven.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Paalangst![]()
Hier vanaf zaterdag al pijnlijke borsten. En het lijkt alleen maar erger te worden. Ze voelen ook wat opgezet. Ik wijd het aan een eventuele eisprong (of menstruatie, maar ik hoop op het andere), verder ook een gevoelige onderbuik en wat steken daar beneden. Kortom ik voel me raar.. (en daarboven op een aanmodderd griepje, helpt niet echt)
Van het weekend wel even goed gebruik gemaakt van het idee dat het misschien een eisprong is. En daar word ik nu een beetje nerveus van.. Ben bang dat ik nu teveel hoop.
Mijn ovutesten gaven wel strepen maar weet nu niet of ze net zo donker als de controlestreep waren (in ieder geval niet heel veel donkerder).
Naja voor mijn gevoel zit ik nu dus echt op het wachtbankje...Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Laat Dottey de stuurvrouw dan maar zijn. Iedereen hup strepen piesen!quote:Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja, ik ga tussendoor wel proberen te mikken hoor (nja, mijn vriend dan), maar ik ben bang dat we vanaf februari pas weer serieus aan de slag kunnen!
Er moet toch iemand hier aan het roer blijven staan als iedereen naar Z&G gaat![]()
Overigens had ik nog helemaal niet gezegd hoe bijzonder ik het vind dat er zoveel streepjes zijn de laatste tijd!Dat zie ik graag
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Nu ben ik in de war. Hoe donkerder hoe beter dacht ik altijd? Maar nu had ik dus met het lichte streepje op dag 21 moeten batsen?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze hoeven niet donkerder of even donker te zijn als het controlestreepje om een positieve uitslag te geven.![]()
Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebtquote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war. Hoe donkerder hoe beter dacht ik altijd? Maar nu had ik dus met het lichte streepje op dag 21 moeten batsen?)
Ze noemen dat niet voor niets je vruchtbare tijd.
Ze kunnen al beter erheen gezwommen zijn voor je ei vrij komt, want dan hoeven ze er enkel nog maar op te duiken en zich er doorheen wurmen..
Ze noemen dat hier ook wel bedje van zaadGeregeld aanvullen is mijn motto
![]()
Wellicht dat je een dag of wat lichte streepjes zult hebben (aanloop naar je eisprong) en dan twee donkerdere (eisprong hoera) en dan weer lichter/blanco.
Overigens kan je ook zwanger worden als je op je piek van je eisprong je man bespringt hoorIn ieder geval niets om over in paniek te raken. Het kan hoe dan ook raak zijn.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Hoe gaat het met jou Dottey?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Laat Dottey de stuurvrouw dan maar zijn. Iedereen hup strepen piesen!![]()
Overigens had ik nog helemaal niet gezegd hoe bijzonder ik het vind dat er zoveel streepjes zijn de laatste tijd!Dat zie ik graag
Ik hoop echt dat we jou binnenkort ook mogen uitzwaaien!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Volgende cyclus gaan wij ook weer voor de "bedje van zaad"-methode. Mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebt)
Ze kunnen al beter erheen gezwommen zijn voor je ei vrij komt, want dan hoeven ze er enkel nog maar op te duiken en zich er doorheen wurmen..
![]()
Wellicht dat je een dag of wat lichte streepjes zult hebben (aanloop naar je eisprong) en dan twee donkerdere (eisprong hoera) en dan weer lichter/blanco.
Overigens kan je ook zwanger worden als je op je piek van je eisprong je man bespringt hoorIn ieder geval niets om over in paniek te raken. Het kan hoe dan ook raak zijn.
(ik durf niet te jinxen op het moment). Maar in december zijn mijn vriend en ik alles behalve romantisch en gezellig in bed door de drukte. Dus hopelijk was vriendlief bespringen tijdens de piek voldoende
December maand overleefdquote:Op maandag 5 januari 2015 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou Dottey?
Ik hoop echt dat we jou binnenkort ook mogen uitzwaaien!![]()
![]()
Hete stress verlagende, snelle oplossingen her en der in huis kunnen ook fijn zijnquote:Op maandag 5 januari 2015 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgende cyclus gaan wij ook weer voor de "bedje van zaad"-methode. Mocht dat nodig zijn(ik durf niet te jinxen op het moment). Maar in december zijn mijn vriend en ik alles behalve romantisch en gezellig in bed door de drukte. Dus hopelijk was vriendlief bespringen tijdens de piek voldoende
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:28 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Hahaha, nou, kom maar op dan!
Gefeliciteerd Wizzy!
boven is van zaterdag. Onder van net.![]()
Heerlijk pril.....quote:Op maandag 5 januari 2015 12:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boven is van zaterdag. Onder van net.![]()
de komende dagen zal het alleen maar donkerderderder worden![]()
Kan je het een beetje bevatten?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Gisteren een heel seizoen van The Real L Word gedownload en bijna helemaal gekeken dus dat was zeker goede afleidingquote:Op maandag 5 januari 2015 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Balen MaJo, hopelijk heb je geen gelijk, en blijft die menstruatie lekker weg!
Heb je het van het weekend een beetje los kunnen laten?
En ik weet dat ik niet meer naar symptomen moet kijken maar mijn geur is echt niet normaal op het moment. Ik word helemaal gek van de handzeep die ik normaal zo lekker vind en ruik van een paar meter afstand de grillworst die op tafel klaar ligt voor de lunchIk weet dat ik mezelf niet gek moet maken maar dit is echt vrij bizar
Nee helemaal niet. Een voldragen zwangerschap past niet in mijn belevingswereld, zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heerlijk pril.....![]()
de komende dagen zal het alleen maar donkerderderder worden![]()
Kan je het een beetje bevatten?![]()
Dat lijkt mij ook surreëel als je op je bordje meedraagt wat jij meezeult.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:00 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Een voldragen zwangerschap past niet in mijn belevingswereld, zeg maar.
Maar als je naar je stokjes kijkt.. komt dat een beetje binnen van "zwanger" of heb je zoiets van
Nee Dottey! We laten niemand achter, jij komt maar mooi meequote:Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Laat Dottey de stuurvrouw dan maar zijn. Iedereen hup strepen piesen!![]()
. Blij dat je december hebt overleefd! Gaat het verder goed met je?
![]()
quote:Het lijkt me inderdaad heel logisch dat je gemengde gevoelens hebt! Maar je therapeute had wel maar mooi gelijk.
![]()
![]()
Je streepje wordt echt donkerder Cygne! Ik hoop zo op een gezond kindje voor jullie!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
quote:is goed
![]()
![]()
man oh man.. toen ik het las werd ik al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ervan!
ik kan mij nog geen 10% indenken hoe jij je kunt voelen
Goed hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 13:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Nee Dottey! We laten niemand achter, jij komt maar mooi mee. Blij dat je december hebt overleefd! Gaat het verder goed met je?
![]()
Ik lees geregeld mee hoorIk vergeet alleen soms te reageren
Ja dat vind ik echt superbizar.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:06 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]Het lijkt me inderdaad heel logisch dat je gemengde gevoelens hebt! Maar je therapeute had wel maar mooi gelijk.
![]()
![]()
Daar zit verbetering in!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boven is van zaterdag. Onder van net.De onderste is duidelijk te zien
Hoe zit dat eigenlijk met het overgeven? Ik lees vaak dat meiden dat hier niet als symptoom hebben maar als ze weten zwanger te zijn er wel last van krijgen. Toch een beetje psychisch of is dat gewoon logisch dat het net na het testen komt?quote:
Bedoel met psychisch overigens dat je het dan meer toelaat en eerder tegen kan houden ofzo.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Had t al voor t testen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met het overgeven? Ik lees vaak dat meiden dat hier niet als symptoom hebben maar als ze weten zwanger te zijn er wel last van krijgen. Toch een beetje psychisch of is dat gewoon logisch dat het net na het testen komt?
Bedoel met psychisch overigens dat je het dan meer toelaat en eerder tegen kan houden ofzo.![]()
![]()
Veel vriendinnen/kennissen van mij die zwanger zijn krijgen er vaak pas na een paar weken last van (vanaf week 7/8 ongeveer). Ik merk dat ik vaak rondom mijn menstruatie standaard sneller misselijk ben dan anders. Ik denk ook dat het verschilt per zwangerschapquote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met het overgeven? Ik lees vaak dat meiden dat hier niet als symptoom hebben maar als ze weten zwanger te zijn er wel last van krijgen. Toch een beetje psychisch of is dat gewoon logisch dat het net na het testen komt?
Bedoel met psychisch overigens dat je het dan meer toelaat en eerder tegen kan houden ofzo.![]()
![]()
Ja bij mij (bij vriendinnen) ook. Volgens mij hoort het ook bij de symptonen die dan pas komenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Veel vriendinnen/kennissen van mij die zwanger zijn krijgen er vaak pas na een paar weken last van (vanaf week 7/8 ongeveer). Ik merk dat ik vaak rondom mijn menstruatie standaard sneller misselijk ben dan anders. Ik denk ook dat het verschilt per zwangerschap![]()
Op de dag dat ik testte voelde ik me wat misselijk. Dat zal vast psychologisch geweest zijn. Verder voel ik me kiplekker!![]()
Misselijkheid komt van hcg, dat verdubbelt elke twee dagen in hoeveelheid in je bloed, dus afh. van hoe gevoelig je bent voor het effect van hcg op je spijsverterinf ben je eerder/later/helemaal niet misselijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel met psychisch overigens dat je het dan meer toelaat en eerder tegen kan houden ofzo.
Als t meetbaar is op een teststrip is t nog niet altijd genoeg om misselijk te zijn.dusbdat t na de test begint lijt me niet vreemd.
Daarom stopt normaal gesproken de misselijkheid ook in t eerste trimester ergens (behalve bij hyperemesis gravidarum) omdat je hcg steeds minder wordt naarmate de placenta groeit en het overneemt.Kwak![]()
Je hoeft dus ook niet per se misselijk te worden in je zw. sch. Ik heb het ook nauwelijks gehad (eigenlijk uberhaupt geen symptomen buiten moeheid)...Kwak![]()
Bij mij begon het pas later, week of 6 a 7.
Helaas vanwege HG dus wel overgegeven tot aan de bevalling.
Maar genoeg mensen idd die helemaal niet misselijk zijn.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik lees geregeld mee hoorIk vergeet alleen soms te reageren
S. 2014
J. 2016![]()
Duidelijk verhaalquote:Op maandag 5 januari 2015 14:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Misselijkheid komt van hcg, dat verdubbelt elke twee dagen in hoeveelheid in je bloed, dus afh. van hoe gevoelig je bent voor het effect van hcg op je spijsverterinf ben je eerder/later/helemaal niet misselijk.
Als t meetbaar is op een teststrip is t nog niet altijd genoeg om misselijk te zijn.dusbdat t na de test begint lijt me niet vreemd.
Daarom stopt normaal gesproken de misselijkheid ook in t eerste trimester ergens (behalve bij hyperemesis gravidarum) omdat je hcg steeds minder wordt naarmate de placenta groeit en het overneemt.Het viel me op dat het hier vaak genoemd wordt vlak nadat de test positief is
Ik hoop echt zo dat het overgeven bij mij mee zal vallenIk heb overgeefangst dus dat gaat niet leuk worden
Ik heb tot nu toe nog nergens last van, maar nu ik dit verhaal aan het lezen ben ga ik me steeds minder lekker voelenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duidelijk verhaalHet viel me op dat het hier vaak genoemd wordt vlak nadat de test positief is
Ik hoop echt zo dat het overgeven bij mij mee zal vallenIk heb overgeefangst dus dat gaat niet leuk worden
Ik heb ook emetofobie dus ik hoop dat ik het me nu inbeeld en dat het me verder bespaard blijft..
Semper frakkin fi!![]()
Wel het juiste moment om dat meteen goed aan te pakken, overgeefangst/emetofobie.Ook handig straks als je een kotsend kind hebt.
Hier overigens geen dag last van gehad, voel me sowieso eigenlijk niet zwanger. Gewoon m'n normale zelf.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Dat dacht ik ook nadat ik het getypt had. Mocht ik veel moeten kotsen ben ik er waarschijnlijk gelijk vanaf daarnaquote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Mariposas het volgende:
Wel het juiste moment om dat meteen goed aan te pakken, overgeefangst/emetofobie.Ook handig straks als je een kotsend kind hebt.
Hier overigens geen dag last van gehad, voel me sowieso eigenlijk niet zwanger. Gewoon m'n normale zelf.
Semper frakkin fi!![]()
We lopen achter op schema, jongens! Geen nieuwe streepjes vandaag!
Hier ook iets nieuws (in spoiler ivm too much information)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen tekenen van wat dan ook, dus we wachten verder.
Overigens had ik gister opeens een 'paniekmomentje' toen ik dacht "het zou best raak kunnen zijn". Dat er dan gewoon over 8 maanden een baby is.Na jarenlang rammelen komt het opeens wel erg dichtbij!
![]()
Ik kan ook echt niet tegen overgeven. Ik kan het ook bijna niet. Ik kan de keren in mijn leven op 1 hand tellen. Op de een of andere manier kan ik het tegenhouden ofzo. Ben wel benieuwd doe dat gaat als ik zwanger ben. Of ik veel last krijg van misselijkheid.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier ook iets nieuws (in spoiler ivm too much information)Ik heb het ook wel eens in de gaten proberen te houden, maar ik word er maar weinig wijzer van. Wel heb ik periodes waarin in heel veel afscheiding heb (die ook ruikt) wat soms opeens overlijkt te zijn en na een tijdje begint het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen tekenen van wat dan ook, dus we wachten verder.
Overigens had ik gister opeens een 'paniekmomentje' toen ik dacht "het zou best raak kunnen zijn". Dat er dan gewoon over 8 maanden een baby is.Na jarenlang rammelen komt het opeens wel erg dichtbij!
Maar morgen is je NOD, dus wie weet
Ik heb al twee keer gedacht dat ik vruchtbaar slijm had en beide keren werd ik een paar dagen later ongesteld... Ik heb nog wat te leren, blijktquote:Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens in de gaten proberen te houden, maar ik word er maar weinig wijzer van. Wel heb ik periodes waarin in heel veel afscheiding heb (die ook ruikt) wat soms opeens overlijkt te zijn en na een tijdje begint het weer.
Maar morgen is je NOD, dus wie weet![]()
![]()
Bij mij is het echt precies zoals het werd beschreven in het topic en op andere sites, dus voor mij wel een goede graadmeterquote:Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer gedacht dat ik vruchtbaar slijm had en beide keren werd ik een paar dagen later ongesteld... Ik heb nog wat te leren, blijkt! Wellicht als je met ovulatie testen aan de slag mocht gaan nog steeds in de gaten houden zodat je jouw vruchtbare periode leert herkennen?
![]()
Ik ben alleen maar heel misselijk geweest, kan bijna niet spugen... maar met n 9 weken was t over!S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:04 schreef Cygne het volgende:
Het is een beetje![]()
![]()
![]()
en dan tussendoor.
Cygne, ik vind het rete spannend voor je!!
*Proest* Cola over mijn beeldscherm! Gekke griet!!quote:Op maandag 5 januari 2015 07:29 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Pas maar op dat we door de groepsdruk geen paalangst krijgen
Ik heb ze van de action. Daar waar de ebay testen zelfs als controle streepje heel licht is, geeft action een heldere duidelijke test. Donkerder of net zo donker als controle streep is die van mij niet geweest. Ondanks dat ik een zak vol van die ebay testen heb, heb ik ze toch maar van de action gekocht.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Nu ben ik helemaal![]()
![]()
Naja wachten maar dus...Ik heb een complete slaapzak van zaadquote:Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebt)
![]()
Dr is geen ontkomen aan voor dat ei!
En kotsskils, I haz them not. Altijd helemaal over de rooie als ik moet spugen. Als een ander moet spugen, zit ik er vrolijk naast om het haar omhoog te houden. Gelukkig was ik niet misselijk tijdens mijn zwangerschap![]()
Veel water drinken maakt het spugen dragelijker vind ik.
Mijn zusje had vroeger last van migraine aanvallen dus ik ben een expert in haar omhoog houden, emmers legen en de gootsteen schoonmaken. Kon mijn vriend maar zwanger worden. Dan ruim ik zijn kots wel op![]()
En dan negen maanden gejammer horen zeker. Nee, er is een reden dat vrouwen zwanger zijn en bevallen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Daui het volgende:
Kon mijn vriend maar zwanger worden. Dan ruim ik zijn kots wel op
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Lieve Dotteyquote:Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we geen topic openen waarin jij vragen beantwoord?![]()
Soms lees je om de twee dagen om de drie dagen. Bij elke dag moet zijn zaad in orde zijn toch?![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Daui het volgende:
Kon mijn vriend maar zwanger worden. Dan ruim ik zijn kots wel op![]()
![]()
Oh, een goeie barf kan zo opluchten!![]()
Slijm vind ik ook maar lastig. Ik kan er maar niet het verschil tussen watery en creamy () zien. In googlen heb ik nu nog niet zo'n zin..
![]()
Ik zie het ook niet. En om nou de hele tijd met je vingers in je doos te gaan zitten froetenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:07 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, een goeie barf kan zo opluchten!![]()
Slijm vind ik ook maar lastig. Ik kan er maar niet het verschil tussen watery en creamy () zien. In googlen heb ik nu nog niet zo'n zin..
![]()
![]()
Hahaha mooi filmpjequote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En dan negen maanden gejammer horen zeker. Nee, er is een reden dat vrouwen zwanger zijn en bevallen.
![]()
Gefeliciteerd Wizzy
Streep is stuk duidelijker dan gister Cygne!
2 vriendinnen van me hebben een overgeeffobie, beiden hebben niet overgegeven tijdens zwangerschap. 1 is nog zwanger, die maakt zich nu zorgen over mogelijk overgeven bij bevalling, maar dat hoeft geloof ik ook helemaal niet.
Zelf kwam misselijkheid na NOD, een week later misschien? Bleef bij misselijkheid als ik honger had (en dan eten en na 3 happen vol en misselijk zijn). Schoonzus had bij 1e zwangerschap er wel veel last van. We wisten al een paar dagen na de test dat ze zwanger was en alles goed ging, even later sloeg bij haar de misselijkheid weer goed toe.. Iets na 12 weken trok het gelukkig weer weg.
Ik heb zelf voor NOD geen enkel lichamelijk symptoom gehad. Toen ik m'n NOD miste en de dag erna m'n tepels iets gevoeliger waren, wist ik eigenlijk al dat het raak was. Toen begon bij mij de onzekerheid, als dit echt is hebben we zo een kind! Kan ik dat wel? Zag tijdje terug weer m'n foto van m'n 2e streepje, viel me ineens op dat die best wazig was. Ik stond ook zo te trillen, blijdschap maar vooral ook enorme onzekerheid en ongeloof ineens! Ongeloof is wel weg hoor, maar nu het dichtbij begint te komen vind ik het wel erg spannend worden![]()
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En dan negen maanden gejammer horen zeker. Nee, er is een reden dat vrouwen zwanger zijn en bevallen.
Heb ruim half haar terug tattoo laten zetten (achteraf bleek ik net zwanger, 10 dagen later positieve test..). Viel best mee, maar na 2 uur begon het toch goed rauw en pijnlijk te worden.. Nou wil m'n vriend er ook 1 en ik vraag me echt af hoe hij dat gaat ervaren!! (Ik ging al als eerste, omdat hij eerst liever wilde zien hoe het ging en hoeveel pijn het zou doen)
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier ook iets nieuws (in spoiler ivm too much information)Ruikt hier eigenlijk alleen opvallend anders zo rond de ovulatie, wat zuurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen tekenen van wat dan ook, dus we wachten verder.
Hier ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:20 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Bij mij is het echt precies zoals het werd beschreven in het topic en op andere sites, dus voor mij wel een goede graadmeter! Wellicht als je met ovulatie testen aan de slag mocht gaan nog steeds in de gaten houden zodat je jouw vruchtbare periode leert herkennen?
En werd voor mij bevestigd na gebruik van de ovulatietesten.
![]()
Ik zie 'm nu ook duidelijk Cygne! Ik heb alleen gemist waar je therapeut dan gelijk in had?
Ok, klaag!
Kennen jullie van die dagen dat alles tegen zit? Zo'n dag heb ik.
Vandaag de afspraak gemaakt om Mirena te laten verwijderen (als dat lukt dan) bijde huisarts.
Belt vriend me een half uur later; "schat! Ons droomhuis staat te koop!" (Ons droomhuis? Maar daar woon ik toch in?)
Nahjah, lang verhaal kort; we wonen in het dorp waar vriend is opgegroeid en het huis want nu te koop is gekomen, is het huis waarvan hij als klein mannetje al dacht "wow! Daar wil ik ooit wonen".
Truth be told; het is een mooi huis. Alleen het is GROOT. wat moet je nu met 2 badkamers, 2 keukens en 8 slaapkamers?
Anyway, nu moet ik dus ook vrijdag een huis gaan bezichtigen. Hopelijk valt die mirena weghalen dan mee, anders wordt dat nog wat..
Ik zie mezelf al verhuizen en verbouwen nadat ik 2 streepjes rijker ben. Dus.. Iemand daar ervaring mee?![]()
Nouja ik heb er geen ervaring mee maar bij ons zit die kans er ook in. Wij hebben ons appartement te koop staan. En dan zie ik wel hoe het loopt. Als ik niet zoveel kan verwacht ik dat we wel hulp krijgen, en gelukkig is mijn vriend wel een klusser.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik zie 'm nu ook duidelijk Cygne! Ik heb alleen gemist waar je therapeut dan gelijk in had?
Ok, klaag!
Vandaag de afspraak gemaakt om Mirena te laten verwijderen (als dat lukt dan) bijde huisarts.
Belt vriend me een half uur later; "schat! Ons droomhuis staat te koop!" (Ons droomhuis? Maar daar woon ik toch in?)
Nahjah, lang verhaal kort; we wonen in het dorp waar vriend is opgegroeid en het huis want nu te koop is gekomen, is het huis waarvan hij als klein mannetje al dacht "wow! Daar wil ik ooit wonen".
Truth be told; het is een mooi huis. Alleen het is GROOT. wat moet je nu met 2 badkamers, 2 keukens en 8 slaapkamers?
Anyway, nu moet ik dus ook vrijdag een huis gaan bezichtigen. Hopelijk valt die mirena weghalen dan mee, anders wordt dat nog wat..
Ik zie mezelf al verhuizen en verbouwen nadat ik 2 streepjes rijker ben. Dus.. Iemand daar ervaring mee?
Ik zie daar niet zo veel problemen in. Ok het is niet ideaal, maar het zal vast wel goed komen.
Dus ik zou je daar niet druk om maken. Tenslotte moet eerst die mirena er nog uit, en dan moeten er nog 2 streepjes geplast worden.
Dus ik zou vrijdag gewoon lekker gaan kijken en dan beslissen!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Niet zo druk maken joh.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik zie mezelf al verhuizen en verbouwen nadat ik 2 streepjes rijker ben. Dus.. Iemand daar ervaring mee?Laat het wat over je heenkomen. Is het huis niet toevallig ook ongelofelijk duur, waardoor het niet haalbaar is?
Het is een " doomhuis" , toch.
![]()
Wij zitten nog wel midden in een verbouwing (lees: hebben geen kinderkamer(s), zolang die niet af zijn). Maar maak mij er niet zo druk om. Het komt zoals het komt.![]()
Nee, dat is het rare: het is eigenlijk zeer betaalbaar voor ons samen, het maakt ons huidige huis niet veel en dat staat enkel op naam van mn vriend... Maaaar, dat "vast te duur!" was ook mijn eerste reactie namelijk, maar die ging niet op.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:01 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Niet zo druk maken joh.Laat het wat over je heenkomen. Is het huis niet toevallig ook ongelofelijk duur, waardoor het niet haalbaar is?
Het is een " doomhuis" , toch.
![]()
Wij zitten nog wel midden in een verbouwing (lees: hebben geen kinderkamer(s), zolang die niet af zijn). Maar maak mij er niet zo druk om. Het komt zoals het komt.
Nahjah ik zie wel hoe het loopt inderdaad. Eerst mirena er maar uit (en men wat zie ik daar tegenop. Het zetten deed destijds zo'n zeer!)![]()
Silliest, als t op je pad komt komt t op je pad. Go with the flow. Wij krijgen over twee weken de sleutel, zullen dan ook aan het klussen zijn. Prima, beter nu dan hoogzwangerin t begin nog wel druk om gemaakt, ook met vakantie naar usa, wat nou als.. Maar de als bleef tot nu toe uit en ik geloof ook niet meer dat die op korte termijn komt dus ga ik ook maar met de flow mee. Enige waar ik rekening mee houd is dat ik geen nieuwe baan ga zoeken
Ik heb overigens ook biefstuk in mijn mandje gegooid zonder over na te denken. Ah well, we gaan toch een nieuwe cyclus in volgende week..![]()
Qua voedingsmiddelen en drank ben ik nog niet zo streng zolang ik geen 2 streepjes heb geplast. Al drink ik sowieso amper. Maar een biefstukje medium gebakken laat ik niet staan.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik geloof dat ik me nog moet verdiepen in wat wel en niet mag qua voeding.. Biefstuk en rood vlees wist ik. Maar wat is er met paling dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Qua voedingsmiddelen en drank ben ik nog niet zo streng zolang ik geen 2 streepjes heb geplast. Al drink ik sowieso amper. Maar een biefstukje medium gebakken laat ik niet staan.![]()
Een vissoort die vacuüm verpakt is, kan een listeriabacterie bevatten.
http://www.babyopkomst.nl/article/wat-kun-je-beter-laten-staan/![]()
De kans is zelfs groot dat ik naar een ander land verhuis tijdens mijn zwangerschap.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef silliegirl het volgende:
Ok, klaag!
Ik zie mezelf al verhuizen en verbouwen nadat ik 2 streepjes rijker ben. Dus.. Iemand daar ervaring mee?
In andere woorden: er kan zoveel gebeuren, en overal is wel een oplossing op te vinden, is mijn standpunt. Je kunt wel alles perfect willen hebben voordat je zwanger raakt, maar dan is de kans er dat je nog lang moet wachten!![]()
Oh wauw! Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De kans is zelfs groot dat ik naar een ander land verhuis tijdens mijn zwangerschap.![]()
Verbouwen kan prima. Vorige keer waren we de beneden verdieping aan het doen.
En nu hebben we geen 2e kinderkamer. Dus de zolder moet gedaan worden. Dat is nu 1 muf hok zonder ramen. En dan alles uit de kamer wat kinderkamer moet worden.. Moet naar zolder. Kan prima!![]()
Eigenlijk moet je het uit je baarmoedermond 'trekken' met twee vingers...quote:Op maandag 5 januari 2015 17:11 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet. En om nou de hele tijd met je vingers in je doos te gaan zitten froeten
Ik wacht deze rond nog even af, ga een eventuele volgende ronde temperatuur meten en over stokjes plassen. Het slijmtrekken laat ik dan nog maar even voor wat het is.![]()
En wbt 'elke dag' voor het bedje zaad: bij mijn weten gaat de kwaliteit van het zaad dan achteruit, waardoor de kans juist weer (iets) kleiner wordt. En omdat het zo'n drie-vier dagen blijft leven, is om de dag of om de twee dagen beter. Maar ik kan me vergissen.![]()
Bij het zetten van het spiraaltje wist ik niet wat ik kon verwachten en zag ik bijna sterretjes.. (ik denk ook omdat diegene die het zette niet doordrukte maar steeds stopte e bezorgd vroeg of het wel een beetje ging......)quote:Op maandag 5 januari 2015 18:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, dat is het rare: het is eigenlijk zeer betaalbaar voor ons samen, het maakt ons huidige huis niet veel en dat staat enkel op naam van mn vriend... Maaaar, dat "vast te duur!" was ook mijn eerste reactie namelijk, maar die ging niet op.
Nahjah ik zie wel hoe het loopt inderdaad. Eerst mirena er maar uit (en men wat zie ik daar tegenop. Het zetten deed destijds zo'n zeer!)
Bij vervanging spiraal ging het vlotter en viel het enorm mee (ook al was ik vergeten wat een heisa het was als alles potdicht zit)
Bij het verwijderen was het een keer goed zuchten en was het al klaar. Het grabbelen naar de touwtjes was nog het rotste gevoel. Daarna thuis met een kruik lekker liggen.
Niet te druk maken.. vergeleken bij het zetten is het een 15% pijntje ofzo
Volgens mij is om de dag-2dagen het beste. Ook voor de kwaliteit van het zaad. door elke dag klaar te komen als man zijnde gaat de kwaliteit volgens mij inderdaad achteruit.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het uit je baarmoedermond 'trekken' met twee vingers...
Ik wacht deze rond nog even af, ga een eventuele volgende ronde temperatuur meten en over stokjes plassen. Het slijmtrekken laat ik dan nog maar even voor wat het is.![]()
En wbt 'elke dag' voor het bedje zaad: bij mijn weten gaat de kwaliteit van het zaad dan achteruit, waardoor de kans juist weer (iets) kleiner wordt. En omdat het zo'n drie-vier dagen blijft leven, is om de dag of om de twee dagen beter. Maar ik kan me vergissen.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Er zijn wel meer dames in het topic die antwoorden kunnen geven hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 17:07 schreef Daui het volgende:
[..]
Lieve Dottey
Kunnen we geen topic openen waarin jij vragen beantwoord?![]()
Soms lees je om de twee dagen om de drie dagen. Bij elke dag moet zijn zaad in orde zijn toch?![]()
Als je bij de konijnen af sex het fysiek, geestelijk en met tijdknoeien niet redt (of er geen zin in hebt) ben je echt niet slechter af met om de dag sex hoor![]()
Sterker nog: "te" vaak of te snel achter elkaar klaarkomen voor een man kan invloed hebben op de kwaliteit en op de spermacelleninhoud hebben. Het kan dan van mindere kwaliteit zijn. Dan bedoelen ze een tweede of optimistische derde keer in hetzelfde etmaal.
Het is geloof ik het beste om om de dag en niet langer dan 3 dagen ertussen (anders een tussentijdse lozing ^^, )
maar: Vrouwen worden zwanger van elke dag sex, vrouwen worden zwanger van om de dag sex en vrouwen worden zwanger van toevallige sex![]()
Hij kan altijd opletten op een paar basis dingen om de kwaliteit goed te krijgen/houden
* vitamientjes
* niet te heet, te strak, te warm (dan heb ik het over zijn zaakie niet wat je ermee uitspookt)
* voldoende vocht drinken (en niet te veel alcohol)
* geen sigaretjes en drugs en meer van die meuk
Maar dat is denk ik allemaal wel gezond verstand.
Het is denk ik belangrijker dan te focussen op de wanneer en uitmeten dat je beide lekker in je vel zit en er zin in hebt
Ik heb de dokter geschopt bij het zetten 😳. Ik wil dat hij stopte maar hij bleef doorgaan. En ik ben normaal echt heel lief en aardig, maar op dat moment had mijn been een eigen leven..quote:Op maandag 5 januari 2015 18:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bij het zetten van het spiraaltje wist ik niet wat ik kon verwachten en zag ik bijna sterretjes.. (ik denk ook omdat diegene die het zette niet doordrukte maar steeds stopte e bezorgd vroeg of het wel een beetje ging......)
Bij vervanging spiraal ging het vlotter en viel het enorm mee (ook al was ik vergeten wat een heisa het was als alles potdicht zit)
Bij het verwijderen was het een keer goed zuchten en was het al klaar. Het grabbelen naar de touwtjes was nog het rotste gevoel. Daarna thuis met een kruik lekker liggen.
Niet te druk maken.. vergeleken bij het zetten is het een 15% pijntje ofzo
Vervolgens ben ik flauwgevallen en snapte de dokter er ook niks meer van "het hoort geen pijn te doen!".
Nouja, jou verhaal klinkt geruststellend, die
15% kan ik wel hebben! Maar ik kan helaas niet met een kruikje op de bank want huis bezichtigen.. Daarna dan maar!![]()
Het hoort geen pijn te doen?als je zes kinderen verder bent misschien
maar natuurlijk doet het pijn als er iets in je baarmoeder wordt geplaatst.
Maar niet zoveel pijn als ontsluitingsweeen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Neem dan wel even de nodige pijnstillers in en/of mee. Je kunt erna (lees niet dezelfde minuut) echt een verkrampt gevoel hebben. Mijn tip is om ook van die dikke inlegkruizen of maandverband in huis te halen, want (effe geen tampons) en je kunt bloed vloeien een aantal dagen. Je baarmoeder kan (geheel begrijpelijk) van slag zijn..quote:Op maandag 5 januari 2015 19:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik heb de dokter geschopt bij het zetten 😳. Ik wil dat hij stopte maar hij bleef doorgaan. En ik ben normaal echt heel lief en aardig, maar op dat moment had mijn been een eigen leven..
Vervolgens ben ik flauwgevallen en snapte de dokter er ook niks meer van "het hoort geen pijn te doen!".
Nouja, jou verhaal klinkt geruststellend, die
15% kan ik wel hebben! Maar ik kan helaas niet met een kruikje op de bank want huis bezichtigen.. Daarna dan maar!
Ik leg de nadruk op kan, want het kan ook zomaar zijn dat je flierefluit erna![]()
Heel veel plezier bij het binnenkijken van je droomhuis.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik heb ook eens geleden (in de Quest ofzo) dat de kans op een zwangerschap groter is als de vrouw ook klaar komt.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik allemaal wel gezond verstand.
Het is denk ik belangrijker dan te focussen op de wanneer en uitmeten dat je beide lekker in je vel zit en er zin in hebt
Doe er je voordeel mee![]()
![]()
Het zag er zo logisch en makkelijk uit op de plaatjes maar het is mij de eerste ronde niet gelukt. Maar je moet het dus uit je baarmoedermond trekken. Hoe diep moet je dan wel niet gaan?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je het uit je baarmoedermond 'trekken' met twee vingers...
En wbt 'elke dag' voor het bedje zaad: bij mijn weten gaat de kwaliteit van het zaad dan achteruit, waardoor de kans juist weer (iets) kleiner wordt. En omdat het zo'n drie-vier dagen blijft leven, is om de dag of om de twee dagen beter. Maar ik kan me vergissen.![]()
Hmmm.. even langs de rand strijken, zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:15 schreef Daui het volgende:
[..]
Het zag er zo logisch en makkelijk uit op de plaatjes maar het is mij de eerste ronde niet gelukt. Maar je moet het dus uit je baarmoedermond trekken. Hoe diep moet je dan wel niet gaan?Weet niet hoe anders uit te leggen.
![]()
Heb je ook niets rond je eisprong, Daui?
Op Kindara staat dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is normaal dat je niet altijd wat kan vinden, sommige hebben het alleen rond de eisprong. Ik heb het de hele cyclus door in overvloed, niet altijd even lekker. Maar gezien het erg vruchtbaar is, nu wel blij mee.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Nou ik ben weer terug bij het geloven in mijn symptomenben nu 1 dag na mijn NOD en heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik ben een beetje misselijk, pijn in mijn onderbuik, gevoelige tetten en mijn reuk is echt abnormaal goed. Net toen we bij mijn ouders kwamen rook ik in de huiskamer al het vlees in de keuken, vriend rook niks.
Maak ik mezelf nou gek of zou het dan toch?ik wacht in ieder geval nog even met testen, laatste test van eergisteren was immers negatief.
Meid, ik denk dat je jezelf wel een beetje gek maakt. Al snap ik dat wel hoor, ik maak mezelf ook al heel de dag gek omdat ik zere tetten heb en pijn in mijn onderbuik. Dus ik snap je!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:35 schreef MaJo het volgende:
Nou ik ben weer terug bij het geloven in mijn symptomenben nu 1 dag na mijn NOD en heb echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik ben een beetje misselijk, pijn in mijn onderbuik, gevoelige tetten en mijn reuk is echt abnormaal goed. Net toen we bij mijn ouders kwamen rook ik in de huiskamer al het vlees in de keuken, vriend rook niks.
Maak ik mezelf nou gek of zou het dan toch?ik wacht in ieder geval nog even met testen, laatste test van eergisteren was immers negatief.
Op welke dag zit je nu van de cyclus?
Misschien moet je gewoon testen als jou dat rustiger maakt? Misschien een raar advies.. Maar als ik naar mezelf kijk, zou ik gewoon goedkope testen aanschaffen en testen rond mijn NOD als ik mezelf gek maak..Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:30 schreef Mariposas het volgende:
Heb je ook niets rond je eisprong, Daui?
Op Kindara staat dit:Dankjewel, betere uitleg dan ik had gelezen. Er komt genoeg uit en al een week voor de eisprong is het behoorlijk nat. Na de eisprong en vooral vlak voor de menstruatie komt dat crèmekleurig spul. Maar ik heb nooit dat echte slijmachtige doorzichtig spul kunnen ontdekken. Moet zeggen dat ik alleen de eerste maand het geprobeerd heb. Dat crème spul daar hoef je ook niet veel moeite voor te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is normaal dat je niet altijd wat kan vinden, sommige hebben het alleen rond de eisprong. Ik heb het de hele cyclus door in overvloed, niet altijd even lekker. Maar gezien het erg vruchtbaar is, nu wel blij mee.![]()
![]()
En is het nou juist vruchtbaar als het doorzichtig is, of juist als het dat eiwittige is?
Overigens zojuist tegen vriend uitgevallen omdat de website van KPN zo langzaam is ik vermoed dat ik binnenkort aan de volgende ronde begin![]()
Edit 2: gebruik(te) je die kindara-app ook, Mariposas? Ik gebruik nu een andere, maar deze heeft wel een heel sjieke website () is het een fijne app?
![]()
Nou... toevallig typte ik gister 'watery' in bij FertilityFriend en toen ging meteen het alarm af omdat dit dan MIJN MEEST VRUCHTBARE DAG IS!!!111!!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En is het nou juist vruchtbaar als het doorzichtig is, of juist als het dat eiwittige is?
Dus doorzichtig is het goede antwoord.![]()
![]()
Oh zo bedoel je. Nee daar kwam ik ook niet altijd uit, op Kindara staat ook daar een uitleg over, maar ik zag het verschil ook niet altijd hoor. De nuances hoeven niet zo duidelijk te zijn voor iedereen, volgens mij. En het matchte bij mij ook niet altijd met hoe het zou moeten zijn in een bepaald fase. Maar het zou in plaats van de cremeachtige afscheiding moeten zijn, niet diep daarachter verscholen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:43 schreef Daui het volgende:
[..]
Dankjewel, betere uitleg dan ik had gelezen. Er komt genoeg uit en al een week voor de eisprong is het behoorlijk nat. Na de eisprong en vooral vlak voor de menstruatie komt dat crèmekleurig spul. Maar ik heb nooit dat echte slijmachtige doorzichtig spul kunnen ontdekken. Moet zeggen dat ik alleen de eerste maand het geprobeerd heb. Dat crème spul daar hoef je ook niet veel moeite voor te doenNo hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 5 januari 2015 21:00 schreef Limone het volgende:
Watery was overigens een gok. Het had ook 'semeny' kunnen zijn.![]()
![]()
Ja, vond het de fijnste app. Mooi ontworpen, niet zo hysterisch en vol adds. De community en help sectie die er bij zit is ook heel fijn en leerzaam. Als je echt goed inzicht wilt hebben in je vruchtbaarheid of vruchtbaarheid in het algemeen, is dit echt een goede app.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Edit 2: gebruik(te) je die kindara-app ook, Mariposas? Ik gebruik nu een andere, maar deze heeft wel een heel sjieke website () is het een fijne app?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
dag 37 van mijn cyclus, wil daarom eigenlijk niet voor donderdag testen. Ik heb al van die goedkope testenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Meid, ik denk dat je jezelf wel een beetje gek maakt. Al snap ik dat wel hoor, ik maak mezelf ook al heel de dag gek omdat ik zere tetten heb en pijn in mijn onderbuik. Dus ik snap je!
Op welke dag zit je nu van de cyclus?
Misschien moet je gewoon testen als jou dat rustiger maakt? Misschien een raar advies.. Maar als ik naar mezelf kijk, zou ik gewoon goedkope testen aanschaffen en testen rond mijn NOD als ik mezelf gek maak..misschien dat ik ze daarom ook wat makkelijker pak
Ik wacht nog even rustig af maar de voortekenen zijn goed
Ik vind het knap als je tot donderdag kunt wachtenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
dag 37 van mijn cyclus, wil daarom eigenlijk niet voor donderdag testen. Ik heb al van die goedkope testenmisschien dat ik ze daarom ook wat makkelijker pak
Ik wacht nog even rustig af maar de voortekenen zijn goed
Blaren op de vingers van het duimen joh!!quote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
dag 37 van mijn cyclus, wil daarom eigenlijk niet voor donderdag testen. Ik heb al van die goedkope testenmisschien dat ik ze daarom ook wat makkelijker pak
Ik wacht nog even rustig af maar de voortekenen zijn goed![]()
Spannend Majo, ik hoop het echt voor je!Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Ik ga mijn best doen het vol te houdenmisschien dat ik het iets eerder doe maar wil niet weer teleurgesteld worden dus eerst nog maar eens wachten of ik niet gewoon ongesteld word.
De hond van mijn ouders doet trouwens wel vet raar, hij is altijd heel aanhankelijk maar begroette nu alleen mijn vriend en dook toen snel in zijn mand![]()
Poes is juist super aanhankelijk, ze wist niet hoe snel ze op schoot moest springen
En thanks allemaal! Jullie zijn liev
Klinkt erg veelbelovend, MaJo! Weet je zeker dat je niet eerder wil testen? Ik weet niet of ík het wel red tot donderdag!![]()
![]()
ik misschien ook nietquote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Klinkt erg veelbelovend, MaJo! Weet je zeker dat je niet eerder wil testen? Ik weet niet of ík het wel red tot donderdag!als de symptomen zo heftig aanblijven doe ik het misschien woensdag. Ben zo bang om weer te vroegen te testen. Hoe langer ik wacht hoe meer kans ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 05-01-2015 22:32:39 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Spelletjesmeet?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even iets heel anders: we zitten alweer in januari, gaan we nog een spelletjesmeet plannen?als ik kan ben ik graag van de partij! Al kan ik rampzalig slecht tegen mijn verlies
![]()
![]()
Waarschijnlijk is iedereen rond de Spelletjesmeet zwanger inmiddelsik heb hem in mijn agenda staan op 28 maart. Bij wie zou het ook alweer zijn? Iemand in Almere weet ik nog
28 maart in Almere tochquote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even iets heel anders: we zitten alweer in januari, gaan we nog een spelletjesmeet plannen?![]()
![]()
jaquote:Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef MaJo het volgende:
Waarschijnlijk is iedereen rond de Spelletjesmeet zwanger inmiddelsik heb hem in mijn agenda staan op 28 maart. Bij wie zou het ook alweer zijn? Iemand in Almere weet ik nog
hopelijk is iedereen zwanger dan inderdaad
![]()
Wat mij persoonlijk rust gaf, was dat een positieve test later juist duidelijker is en niet opeens verdwijnt. Wachten met testen betekent dat je hoop kan houden op een goede test, een witte test zorgt dat die hoop verdwijnt. En hoe langer je wacht met testen, des te korter de volgende cyclus weer lijkt als hij negatief is en des te duidelijker het resultaat als hij positief is (en des te korter je daarna weer moet wachten op een afspraak met de VK). Maar goed, ik check mijn Staatsloten ook liever niet om die reden, is toch altijd weer een teleurstelling en tot die teleurstelling zeker is kan ik blijven dromen van die miljoenen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik misschien ook nietals de symptomen zo heftig aanblijven doe ik het misschien woensdag. Ben zo bang om weer te vroegen te testen. Hoe langer ik wacht hoe meer kans ofzo
Hier trouwens geen enkel zwangerschapskwaaltje. Kwam er bij 5 weken achter, en ook rond die tijd kreeg ik pas pijnlijke borsten. En katten die precies hetzelfde doen als altijd.![]()
[wijsneusmodus]quote:Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je bij de konijnen af sex het fysiek, geestelijk en met tijdknoeien niet redt (of er geen zin in hebt) ben je echt niet slechter af met om de dag sex hoor![]()
Sterker nog: "te" vaak of te snel achter elkaar klaarkomen voor een man kan invloed hebben op de kwaliteit en op de spermacelleninhoud hebben. Het kan dan van mindere kwaliteit zijn. Dan bedoelen ze een tweede of optimistische derde keer in hetzelfde etmaal.
Het is geloof ik het beste om om de dag en niet langer dan 3 dagen ertussen (anders een tussentijdse lozing ^^, )
De kwaliteit wordt BETER, de hoeveelheid ietsje minder. (elke dag vs. om de dag). De kans per ronde stijgt met 3% als je op je 6 vruchtbare dagen elke dag seks hebt, in plaats van om de dag. Da's nie veul, je hoeft het er niet voor te doen... Maar, belangrijker: je hoeft er ook zeker niet om te laten omdat je bang bent dat je dan minder kans zou maken! Het tegendeel is waar!
[/wijsneusmodus]
Mijn god, ik heb echt teveel gegoogled de laatste tijd.
getest met stokkies, de enige piek was te zien op mijn boom helaas. Ik pies trouwens NOOIT maar 1 streepje op die dingen. Heb er altijd twee. Zal binnenkort eens een fotootje maken van een random dag in mijn cyclus. Betekent bij mij zeker niet dat mijn vruchtbare dagen eraan zitten te komen.... (en bij een piek issie net zo donker trouwens, nooit donkerder. Maar wel duidelijk een verschil met andere dagen hoor). Ik gebruik ook actionstokjes. Verschilt misschien per merk? Of ik ben kapoet. Dat kan ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef Daui het volgende:
[..]
Had je getest of getemperatuurd of voel je je eisprong? ik voel m niet namelijk![]()
Majo, ik hoop echt dat je kwaaltjes de goede reden hebbenBlijft toch steeds zo spannend he....
Ik zit in een beetje in een wachtenopstreepjessleur.Het is steeds hetzelfde liedje.
1.) wacht een eeuw op een ei![]()
2) pis eens een keer over een zwangerschapstest omdat je nieuwsgierig bent![]()
3) word ongesteld.![]()
Megaboring.Gelukkig is er hier op het forum meer actie!
![]()
![]()
Altijd twee streepjes op ovulatie testen. Verwarrend. En temperaturen? Misschien geeft dat meer duidelijkheid?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
[wijsneusmodus]
De kwaliteit wordt BETER, de hoeveelheid ietsje minder. (elke dag vs. om de dag). De kans per ronde stijgt met 3% als je op je 6 vruchtbare dagen elke dag seks hebt, in plaats van om de dag. Da's nie veul, je hoeft het er niet voor te doen... Maar, belangrijker: je hoeft er ook zeker niet om te laten omdat je bang bent dat je dan minder kans zou maken! Het tegendeel is waar!
[/wijsneusmodus]
[..]
getest met stokkies, de enige piek was te zien op mijn boom helaas. Ik pies trouwens NOOIT maar 1 streepje op die dingen. Heb er altijd twee. Zal binnenkort eens een fotootje maken van een random dag in mijn cyclus. Betekent bij mij zeker niet dat mijn vruchtbare dagen eraan zitten te komen.... (en bij een piek issie net zo donker trouwens, nooit donkerder. Maar wel duidelijk een verschil met andere dagen hoor). Ik gebruik ook actionstokjes. Verschilt misschien per merk? Of ik ben kapoet. Dat kan ook.![]()
Majo, ik hoop echt dat je kwaaltjes de goede reden hebbenBlijft toch steeds zo spannend he....
Ik zit in een beetje in een wachtenopstreepjessleur.Het is steeds hetzelfde liedje.
3) word ongesteld.![]()
Ik hoop dat het ei weer op dag 21/22 komt. Lekker aan het einde van het weekend. Dan hebben we allebei wel de energie om te batsen als konijnen![]()
Vind het wel vervelend dat je eigenlijk helemaal niet weet hoe goed je eieren zijn of zijn zaad. Ook al is het misschien beter om het niet te weten.
Ging je deze maand langs je huisarts?
Nou ik ga maar weer eens verder werken![]()
Mijn vriend is de laatste tijd heel erg aan zichzelf aan het twijfelen. Of dat hij wel goede zaadjes heeft. Zo rot voor hem. Hij had zelfs al op internet gekeken naar zelftesten. Maar heb gezegd dat ik niet wil dat hij dat doet. Niet via een zelftest. Als hij het wilt weten, wil ik dat hij dat via de dokter doet.
Hij is er bang voor omdat hij te vroeg geboren is en dat dat effect heeft.
Kon er via google niets over vinden dat dat effect kan hebben. Heeft iemand van jullie daar een idee van?
Hier nog steeds pijnlijke borsten. Onderbuik wel ietsjes minder zeurderig.. vanavond misschien toch voor de zekerheid nog even gezellig maken. Al is mijn piek zondag al geweest. En heb ik echt een griephoofd.
Ik was benieuwd naar de vitamines waar Dot het over had en toen kwam ik dit tegen. Ik kwam niets tegen over vroeggeboorte van een man en slechter zaad. Heb niet heel uitgebreid gezochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend is de laatste tijd heel erg aan zichzelf aan het twijfelen. Of dat hij wel goede zaadjes heeft. Zo rot voor hem. Hij had zelfs al op internet gekeken naar zelftesten. Maar heb gezegd dat ik niet wil dat hij dat doet. Niet via een zelftest. Als hij het wilt weten, wil ik dat hij dat via de dokter doet.
Kon er via google niets over vinden dat dat effect kan hebben. Heeft iemand van jullie daar een idee van?
Hier nog steeds pijnlijke borsten. Onderbuik wel ietsjes minder zeurderig.. vanavond misschien toch voor de zekerheid nog even gezellig maken. Al is mijn piek zondag al geweest. En heb ik echt een griephoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen onderzoeksverhaal. Als je daar op zoekt kom je genoeg tegen. Ik heb weleens jaren terug een potje vitamine C gekocht voor mijn vriend (hij at nooit fruit) maar hij nam het nooit in.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:44 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar de vitamines waar Dot het over had en toen kwam ik dit tegen. Ik kwam niets tegen over vroeggeboorte van een man en slechter zaad. Heb niet heel uitgebreid gezochtDit heb ik tijdje geleden ook gelezen en heb ook maar een potje Vitamine C gekocht die m'n man en ik nu al een maand braaf innemen elke ochtend. Weet niet of het iets uitmaakt, maar het kan in ieder geval geen kwaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen onderzoeksverhaal. Als je daar op zoekt kom je genoeg tegen. Ik heb weleens jaren terug een potje vitamine C gekocht voor mijn vriend (hij at nooit fruit) maar hij nam het nooit in.![]()
Als we in het topic op dit tempo doorgaan zouden we het zomaar eens kunnen halen..!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jahopelijk is iedereen zwanger dan inderdaad
Ik zal het ook even in mijn agenda blokken ja.![]()
Spelletjesmeet? Wie wat waar? Almere lees ik? Dat is voor mij wel een rot-eind weg, kga is in m'n agenda kijken.
Ik had vanochtend mijn huisarts aan de lijn werkgerelateerd, moest iets overleggen en die eindigde met "tot vrijdag!". Toen ik vervolgens aangaf misschien te gaan verzetten (ik zie dat direct van huisarts af naar huis kijken idee eigenlijk toch niet helemaal zitten), vroeg hij waarom.. en vervolgens bood 'ie aan dat ik maar "gewoon" om 17:00 zou komen, dan zou 'ie wel op me wachten!
Fijn zo'n huisarts!
Dottey: Die maandverbanden is een goede tip. Ik heb die dingen 4,5 jaar niet gebruikt, dus die liggen ook vast niet nog ergens in huis. Maar even inslaan inderdaad. en iets zegt me dat ik mijn menstruaties niet gemist heb.. Hopelijk hoef ik er niet te veel voor ze weer even wegblijven![]()
![]()
Volgens mij moet dat niks uitmaken, ten minste als hij verder daarna wel normaal gegroeid is enzo. Hoeveel te vroeg geboren is hij? Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren dus ben sowieso wel benieuwd of dit effecten heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik voel me nog steeds hetzelfde als gisteren en nog geen bloed. Nog twee daagjes tot ik mag testen van mezelf
Jeetje Majo! Die twee dagen vliegen voorbij, echt! Ik ga donderdag ochtend in ieder geval f5'en hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat niks uitmaken, ten minste als hij verder daarna wel normaal gegroeid is enzo. Hoeveel te vroeg geboren is hij? Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren dus ben sowieso wel benieuwd of dit effecten heeft.
Ik voel me nog steeds hetzelfde als gisteren en nog geen bloed. Nog twee daagjes tot ik mag testen van mezelf![]()
Mijn vriend is met 26 weken geboren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat niks uitmaken, ten minste als hij verder daarna wel normaal gegroeid is enzo. Hoeveel te vroeg geboren is hij? Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren dus ben sowieso wel benieuwd of dit effecten heeft.
Ik voel me nog steeds hetzelfde als gisteren en nog geen bloed. Nog twee daagjes tot ik mag testen van mezelf
Eigenlijk heeft hij nergens last van gehad. In zijn kinderjaren wat van zijn longen (maar dat is niet gek), maar hij heeft er niet aan "overgehouden". Tis nu een beer van een kerel van bijna 2 meter![]()
Ik kan er ook echt niets over terugvinden op internet. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het invloed heeft.
Vind het wel heel vervelend dat mijn vriend aan zichzelf gaat twijfelen. Terwijl het eigenlijk duidelijk bij mij ligt met mijn lange onregelmatige cyclussen.
Zo zie je maar, dat mannen er in hun hoofd ook erg mee bezig kunnen zijn!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
wie zegt dat ik het 's ochtends doequote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Jeetje Majo! Die twee dagen vliegen voorbij, echt! Ik ga donderdag ochtend in ieder geval f5'en hoor!haha nee hoor, ik kan het dan waarschijnlijk niet meer volhouden ook zelf
Voor zover ik weet (en ik weet best wat over invloed van vroeggeboortes op ontwikkelingsproblemen) heeft vroeggeboorte niks te maken met vruchtbaarheid. Bij bepaalde genetische aandoeningen komen wel beide voor, maar als je vriend éen van die dingen had (dan moet je aan handicaps en syndromen denken bijv.) dan wist hij dat al wel. Kortom: hij hoeft zich wat dat betreft echt geen zorgen te maken!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend is met 26 weken geboren.
Eigenlijk heeft hij nergens last van gehad. In zijn kinderjaren wat van zijn longen (maar dat is niet gek), maar hij heeft er niet aan "overgehouden". Tis nu een beer van een kerel van bijna 2 meter![]()
Ik kan er ook echt niets over terugvinden op internet. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het invloed heeft.
Vind het wel heel vervelend dat mijn vriend aan zichzelf gaat twijfelen. Terwijl het eigenlijk duidelijk bij mij ligt met mijn lange onregelmatige cyclussen.
Zo zie je maar, dat mannen er in hun hoofd ook erg mee bezig kunnen zijn!
Majo: spannend! Ik duim voor je.
![]()
leuk is dat he dat ze er ook zo mee bezig zijn? En ook wel logisch, het is voor hen ook wel een grote stap natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend is met 26 weken geboren.
Zo zie je maar, dat mannen er in hun hoofd ook erg mee bezig kunnen zijn!
Als hij verder nu een gezonde kerel is dan denk ik dat het wel goed zit
Thnx voor je antwoord Silliegirl! Dat ga ik mijn vriend vanavond even onder de neus schuiven!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (en ik weet best wat over invloed van vroeggeboortes op ontwikkelingsproblemen) heeft vroeggeboorte niks te maken met vruchtbaarheid. Bij bepaalde genetische aandoeningen komen wel beide voor, maar als je vriend éen van die dingen had (dan moet je aan handicaps en syndromen denken bijv.) dan wist hij dat al wel. Kortom: hij hoeft zich wat dat betreft echt geen zorgen te maken!
Majo: spannend! Ik duim voor je.
Want ik wil niet dat hij zich daar druk om maaktMaar mannen zijn (vaak) zoveel nuchterder als vrouwen. Ik smelt altijd wel als een man zijn zachte kant laat zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
leuk is dat he dat ze er ook zo mee bezig zijn? En ook wel logisch, het is voor hen ook wel een grote stap natuurlijk
Als hij verder nu een gezonde kerel is dan denk ik dat het wel goed zit![]()
En zeker voor hun is het ook een hele stap.
Ik kon me gisteren niet inhouden en heb weer eens allerlei babywinkelsites afgestruind naar kinderwagens, bedjes, kleertjes etc. Ik wou dat ik die mannelijke nuchterheid af en toe had
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kon me gisteren niet inhouden en heb weer eens allerlei babywinkelsites afgestruind naar kinderwagens, bedjes, kleertjes etc. Ik wou dat ik die mannelijke nuchterheid af en toe hadhet is toch leuk af en toe al babykamers kijken, welke verf op de muren, hoe in te richten, kleertjes (ook al sinds ik het verteld heb dat we bezig zijn dumpen mensen meteen alle zwangerschapskleding enzo bij ons lekker opruimen noemen ze het). Ik bedoel je gaat er toch al over nadenken hoe je zaken gaat aanpakken
BABY BERENPAKJE!!!!!! Hebben hebben hebben![]()
![]()
Zoooooo lief
enne voor de rest idd wat sillygirl zei onder zijn neus schuiven. Grote man heb jij zeg (een BEER van een vent hij moet ook een berenpak)
![]()
Haha leuk verjaardagscadeau een matchy-matchy berenpak voor vader en zoon/dochter
Qua kamer hebben we niet veel keuze hier omdat de kleine bij ons op de slaapkamer komt, dat wordt nog wel passen en meten. Maar het is inderdaad heel leuk om na te denken hoe en wat!
Wij hebben ook al de eerste babyaankoop in huis. Een oude stokke tripptrapp die we tweedehands hebben kunnen scoren. Die willen we oppimpen met een laagje verf.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Is dat een kinderstoel op de groei? Bij de kringloop bij ons in de buurt hebben ze ook prima kinderwagens en andere babydingen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha leuk verjaardagscadeau een matchy-matchy berenpak voor vader en zoon/dochter
Qua kamer hebben we niet veel keuze hier omdat de kleine bij ons op de slaapkamer komt, dat wordt nog wel passen en meten. Maar het is inderdaad heel leuk om na te denken hoe en wat!
Wij hebben ook al de eerste babyaankoop in huis. Een oude stokke tripptrapp die we tweedehands hebben kunnen scoren. Die willen we oppimpen met een laagje verf.
Woon je nu in een appartement met 1 slaapkamer? Ik zag eens een documentaire over een stel in New York die superhandige oplossingen hadden voor hun appartement toen ze een baby kregen.
En je hebt van die multifunctionele baby meubelen zoals deze![]()
![]()
Ja inderdaad een kinderstoel op de groei.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Is dat een kinderstoel op de groei? Bij de kringloop bij ons in de buurt hebben ze ook prima kinderwagens en andere babydingen.
Woon je nu in een appartement met 1 slaapkamer? Ik zag eens een documentaire over een stel in New York die superhandige oplossingen hadden voor hun appartement toen ze een baby kregen.
En je hebt van die multifunctionele baby meubelen zoals deze
[ afbeelding ]
Ben ook wel van plan om bij de kringloop te kijken. Maar wil proberen om, als de financiën het toelaten, zoveel mogelijk nieuw te kopen.
Toen we begonnen met het orienteren op een kinderwagen begon mijn vriend met de stokke Xplory, maar dat vind ik echt te duur. Dus nu zitten we te denken aan een maxi cosi mura. Al begin ik nu ook wel te twijfelen, aangezien het me heel fijn lijkt om te dragen. En ik het dan onzin vind om een hele dure kinderwagen aan te schaffen.
Ach zoveel om over na te denken
Wij hebben inderdaad maar 1 slaapkamer, en daar staat nu een gigantische kledingkast in. En we hebben een flink bed van 1.80 bij 2.10. Dus dat wordt nog puzzelen. Heb inderdaad al aan zo'n soort meubel zitten denken. Alleen wil een beetje in de zelfde kleuren blijven en we hebben nu zwart-bruin..
Denk dat we de slaapkamer maar moeten veranderen
Mijn vriend wil graag een rugzak waar de baby in kan. Ben blij dat we verhuisd zijn want hiervoor woonden we in een klein appartement in de stad zonder deuren. Niet zo handig met katten en babyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja inderdaad een kinderstoel op de groei.
Ben ook wel van plan om bij de kringloop te kijken. Maar wil proberen om, als de financiën het toelaten, zoveel mogelijk nieuw te kopen.
Toen we begonnen met het orienteren op een kinderwagen begon mijn vriend met de stokke Xplory, maar dat vind ik echt te duur. Dus nu zitten we te denken aan een maxi cosi mura. Al begin ik nu ook wel te twijfelen, aangezien het me heel fijn lijkt om te dragen. En ik het dan onzin vind om een hele dure kinderwagen aan te schaffen.
Ach zoveel om over na te denken
Wij hebben inderdaad maar 1 slaapkamer, en daar staat nu een gigantische kledingkast in. En we hebben een flink bed van 1.80 bij 2.10. Dus dat wordt nog puzzelen. Heb inderdaad al aan zo'n soort meubel zitten denken. Alleen wil een beetje in de zelfde kleuren blijven en we hebben nu zwart-bruin..
Denk dat we de slaapkamer maar moeten veranderen![]()
Ik woonde hiervoor in een studiootje, en daar woonde ook een aantal gezinnetjes en het kan dus wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:58 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn vriend wil graag een rugzak waar de baby in kan. Ben blij dat we verhuisd zijn want hiervoor woonden we in een klein appartement in de stad zonder deuren. Niet zo handig met katten en baby
Dus dit moet al helemaal kunnen![]()
Heb al wat leuke meubels gevonden!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Dat bed had ik gezien in het wit, super mooi! Alleen dan zonder hemel. Was er helemaal weg van.wat minder. Nu hebben we een kamertje van zes vierkante meter, dus had mij wel handig geleken. In de nieuwe woning is de babykamer iets van drie bij vier en de kleinste (muv de twee kamers op zolder, die zijn kleiner maar worden hobby en logeer kamer) iets van 2,5 bij 3,5. Ik ben weg van de grote baby kamer, zie al helemaal een schommelstoel bij het raam staan
Wij durven trouwens nog niets te kopen. Bang dat we t jinxen. Dan lukt t niet en is t spul wel heel confronterend![]()
Ja ik zou ook wel weten hoe mijn babykamer eruit zou komen te zien als we meer slaapkamers hadden, maar ik denk dat we er van uit moeten gaan dat dat niet het geval gaat zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat bed had ik gezien in het wit, super mooi! Alleen dan zonder hemel. Was er helemaal weg van.wat minder. Nu hebben we een kamertje van zes vierkante meter, dus had mij wel handig geleken. In de nieuwe woning is de babykamer iets van drie bij vier en de kleinste (muv de twee kamers op zolder, die zijn kleiner maar worden hobby en logeer kamer) iets van 2,5 bij 3,5. Ik ben weg van de grote baby kamer, zie al helemaal een schommelstoel bij het raam staan
Wij durven trouwens nog niets te kopen. Bang dat we t jinxen. Dan lukt t niet en is t spul wel heel confronterend
Ischommelstoelen!
Ooooh een schommelstoelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij durven trouwens nog niets te kopen. Bang dat we t jinxen. Dan lukt t niet en is t spul wel heel confronterend![]()
![]()
Ik houd van wijneusmodussenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
[wijsneusmodus]
[/wijsneusmodus]
[..]
getest met stokkies, de enige piek was te zien op mijn boom helaas. Ik pies trouwens NOOIT maar 1 streepje op die dingen. Heb er altijd twee. Zal binnenkort eens een fotootje maken van een random dag in mijn cyclus. Betekent bij mij zeker niet dat mijn vruchtbare dagen eraan zitten te komen.... (en bij een piek issie net zo donker trouwens, nooit donkerder. Maar wel duidelijk een verschil met andere dagen hoor). Ik gebruik ook actionstokjes. Verschilt misschien per merk? Of ik ben kapoet. Dat kan ook.![]()
3) word ongesteld.![]()
![]()
maar ik had het over meerdere zaadlozingen per dag![]()
Zelf heb ik dat ook een tijd gehad de constante zweem bij de ovulatietesten, maar ik zag wel verschil wanneer de daadwerkelijke piek er aan kwam. De testen zijn van 123thuistesten.nl
Heel erg vervelend als je dan niet echt een duidelijk verschil ziet, dan lijkt mij temperaturen (ook al is het intensiever) een goede oplossing. Of bedoel je niet donkerder dan het controle streepje, dan is er niets aan de hand natuurlijk
Ik geloof dat gm87 het ook heel leuk heeft opgelost, die had ook maar een kamer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel weten hoe mijn babykamer eruit zou komen te zien als we meer slaapkamers hadden, maar ik denk dat we er van uit moeten gaan dat dat niet het geval gaat zijn.
Ischommelstoelen!
En is niks ergs aan, als wij hier waren blijven wonen hadden we wel een aparte babykamer, maar denk dat de kleine bij ons op de slaapkamer kwam. Babykamer is nl. op de begane grond en ik heb de kleine graag op dezelfde verdieping. En van minder mogelijkheden wordt je creatief!![]()
Dit. Ik heb nog helemaal niks van babyspul aangeschaft, al moet ik me vaak heel erg inhouden als ik lieve laarsjes zie of mooie jasjes. Mijn vriendinnen doen daar veel minder krampachtig over. Ik heb afgelopen weekend wel bij Ikea bij het babysetje staan zwijmelen, maar daar blijft het ook bijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij durven trouwens nog niets te kopen. Bang dat we t jinxen. Dan lukt t niet en is t spul wel heel confronterend.
![]()
Oh ik vind het ook niet erg. Kijk ideaal is anders, maar erg vind ik het niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik geloof dat gm87 het ook heel leuk heeft opgelost, die had ook maar een kamer.
En is niks ergs aan, als wij hier waren blijven wonen hadden we wel een aparte babykamer, maar denk dat de kleine bij ons op de slaapkamer kwam. Babykamer is nl. op de begane grond en ik heb de kleine graag op dezelfde verdieping. En van minder mogelijkheden wordt je creatief!
Alleen het is wel creatiever denken.
Klopt GM87 had ook een heel leuk meubel.
Alleen ben ik een zeikerd en kan ik er niet tegen als er teveel verschillende kleuren in een kamer zijn. Zwart bruin EN wit gaat me te verDus dat gaan mij nog wat problemen geven.
Wij slapen ook nogsteeds met de jongste bij ons hoor (heel bewust.)
En slapen de oudere 2 samen![]()
de commode staat in de badkamer etc etc.
Ik heb liever 1 grote gedeelde slaapkamer voor de kinderen van 20m2
Waar er later een muurtje tussen komt dan 3 kleintjes.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Gheheh al hormonaal VOOR de hormonen joycie?
Wij hebben ook nog niks.. weten wel welk kamertje de baby kamer wordt.. Daar wordt dus niks meer aan gedaan de komende tijd totdat er een baby komt. .is nog heel erg in de jinx modus.. ik mag het zelfs niet hebben over sparen-voor..
Naja.. komt vast wel goed tzt..
Ik zelf vind een mix van nieuw en oud/gebruikt wel leuk..
Op de een of andere manier vind ik een wagen dan wel iets wat nieuw gekocht moet worden..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
In Amerika zag ik ook zo veel! Kleertjes vooral, spotgoedkoop. Maar ja..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Dit. Ik heb nog helemaal niks van babyspul aangeschaft, al moet ik me vaak heel erg inhouden als ik lieve laarsjes zie of mooie jasjes. Mijn vriendinnen doen daar veel minder krampachtig over. Ik heb afgelopen weekend wel bij Ikea bij het babysetje staan zwijmelen, maar daar blijft het ook bij.
heeft deze meegenomen voor zijn beste vriendin:
Als je het speentje uittrekt, althans aan het koortje, dan klinkt er een slaapliedje. Had t zo graag zelf gehouden. Maar eerst maar zien zwanger te worden, en dan moet t nog blijken of t een jongetje of een meisje is.
Echt stom dat die meubels niet in het zwartbruin zijn. Maar als je kast te groot is en je moet die vervangen kun je die vervangen voor een wittequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook niet erg. Kijk ideaal is anders, maar erg vind ik het niet.
Alleen het is wel creatiever denken.
Klopt GM87 had ook een heel leuk meubel.
Alleen ben ik een zeikerd en kan ik er niet tegen als er teveel verschillende kleuren in een kamer zijn. Zwart bruin EN wit gaat me te verDus dat gaan mij nog wat problemen geven.
Dan alleen je bed nog haha.
Ik herken het wel, in de huiskamer wil ik ook een kleur hebben, dat is ook zwartbruin. Maar nu is onze slaapkamer toevallig wit qua meubels, alleen als het niet anders had gekund had ik er ook niet te veel over nagedacht, is offers maken. Babykamer wordt hoogstwaarschijnlijk eiken grijs (sowieso grijs tinten, met accenten, zoals we er nu tegenover staan) en die kleur hebben we nergens in huis, maar is een aparte kamer, maakt niet zoveel uit dus![]()
Ja en teveel tijd om na te denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh al hormonaal VOOR de hormonen joycie?
Wij hebben ook nog niks.. weten wel welk kamertje de baby kamer wordt.. Daar wordt dus niks meer aan gedaan de komende tijd totdat er een baby komt. .is nog heel erg in de jinx modus.. ik mag het zelfs niet hebben over sparen-voor..
Naja.. komt vast wel goed tzt..
Ik zelf vind een mix van nieuw en oud/gebruikt wel leuk..
Op de een of andere manier vind ik een wagen dan wel iets wat nieuw gekocht moet worden..Januari is altijd te rustig qua werk dus zit ik te veel thuis. Dus dan krijg je dat
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe zit dat met sexleven en baby op de kamer? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen
Nu bromt zij alle dagen
Hahaha daar heb ik ook al eens over nagedacht maar daar denk ik nog maar niet teveel over naquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe zit dat met sexleven en baby op de kamer? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen
En een +1 op Moppert
Voor wanneer je zwanger bentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In Amerika zag ik ook zo veel! Kleertjes vooral, spotgoedkoop. Maar ja..heeft deze meegenomen voor zijn beste vriendin:
[ afbeelding ] Als je het speentje uittrekt, althans aan het koortje, dan klinkt er een slaapliedje. Had t zo graag zelf gehouden. Maar eerst maar zien zwanger te worden, en dan moet t nog blijken of t een jongetje of een meisje is.
[..]
Echt stom dat die meubels niet in het zwartbruin zijn. Maar als je kast te groot is en je moet die vervangen kun je die vervangen voor een witteDan alleen je bed nog haha.
Ik herken het wel, in de huiskamer wil ik ook een kleur hebben, dat is ook zwartbruin. Maar nu is onze slaapkamer toevallig wit qua meubels, alleen als het niet anders had gekund had ik er ook niet te veel over nagedacht, is offers maken. Babykamer wordt hoogstwaarschijnlijk eiken grijs (sowieso grijs tinten, met accenten, zoals we er nu tegenover staan) en die kleur hebben we nergens in huis, maar is een aparte kamer, maakt niet zoveel uit dus
http://www.amazon.com/dp/(...)_pi_dp_a8BXrb07QE31D![]()
Ik had m gezien jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef Daui het volgende:
[..]
Voor wanneer je zwanger bent
http://www.amazon.com/dp/(...)_pi_dp_a8BXrb07QE31D![]()
![]()
En met 3 kinderen en een drukke baan en een partner die veel vroeger gaat slapen zit iedere dag seks er toch niet inMaar dat soort dingen lossen zich op. Vroeger sliep iedereen samen en bleef de populatie ook groeien.
Nu bromt zij alle dagen
Goede anticonceptiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe zit dat met sexleven en baby op de kamer? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen![]()
![]()
Ik durf echt nog niet naar babyspulletjes te kijken en te kopenWat nou als het nooit lukt
Maar zodra ik dat tweede streepje pies ga ik waarschijnlijk wel meteen los hoor
Ja dat heb ik ook wel in mijn achterhoofd maar toch.. Af en toe bezwijk ik ervoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik durf echt nog niet naar babyspulletjes te kijken en te kopenWat nou als het nooit lukt
Maar zodra ik dat tweede streepje pies ga ik waarschijnlijk wel meteen los hoor
Uiteindelijk hoef je natuurlijk niet perse een kind te hebben voor een schommelstoel
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
dat dacht ik ook, maar ik durf nog niet zo goed...Wat als het mis gaat? Eerst maar eens de twaalf weken voorbij!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Maar zodra ik dat tweede streepje pies ga ik waarschijnlijk wel meteen los hoor![]()
Ik zit er gewoon zelf in. Als er n kind komt gaat de stoel wel naar de babykamer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:20 schreef Barreltje het volgende:
Uiteindelijk hoef je natuurlijk niet perse een kind te hebben voor een schommelstoel![]()
Met meteen bedoel ik ook eerst oriënterenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar ik durf nog niet zo goed...Wat als het mis gaat? Eerst maar eens de twaalf weken voorbij!Het echt aanschaffen van spulletjes zou ik pas doen als ik een eerste echo heb gehad denk ik. Dat wil zeggen de grotere spullen. Kleine dingetjes moeten wel eerder kunnen denk ik
Ik heb nu al 3 dagen zo'n zeurderige menstruatie-achtige kramp in mijn buik. Normaal word ik dan meteen ongesteld maar nu dus niet. Ondertussen is poes helemaal aan me vastgeplakt
Ik zou echt n test doen,.Bedoel t niet lullig maar je maakt jezelf aardig gek zo, en dan gaat r best een grote teleurstelling worden... + dat je op deze manier psychisch ook je menstruatie tegen kan houden (weet ik uit ervaring)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met meteen bedoel ik ook eerst oriënterenHet echt aanschaffen van spulletjes zou ik pas doen als ik een eerste echo heb gehad denk ik. Dat wil zeggen de grotere spullen. Kleine dingetjes moeten wel eerder kunnen denk ik
Ik heb nu al 3 dagen zo'n zeurderige menstruatie-achtige kramp in mijn buik. Normaal word ik dan meteen ongesteld maar nu dus niet. Ondertussen is poes helemaal aan me vastgeplakt
hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.S. 2014
J. 2016![]()
Helemaal eens..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zou echt n test doen,.Bedoel t niet lullig maar je maakt jezelf aardig gek zo, en dan gaat r best een grote teleurstelling worden... + dat je op deze manier psychisch ook je menstruatie tegen kan houden (weet ik uit ervaring)
hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik ben het met jullie eens hoorMaar wil deze samen met vriend doen dus dan wordt het op z'n vroegst morgenochtend
Gewoon morgen testen MaJo...Volgens mij wordt jij inderdaad gekker door de hoop dan een 'afwijzings-streepje'. Hoewel je dan nog steeds te vroeg kan zijn. Jij staat er anders in: jij hebt hoop dat het raak is en hebt ook wel een soort voorgevoel denk ik uit je posts op te maken. Ik had juist geen hoop: ging ervan uit dat het niet raak zou zijn, en heb daarom pas 2 dagen na NOD getest.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Ik heb al een bedjeMaar ik wist welke ik sowieso wilde en iemand deed m voor cheapo weg via MP. Als t nooit gaat lukken heb ik m zo weer doorverkocht
Verder niks aangeschaft hoor, hebben we als t raak is nog 9 hele maanden voor, veel leuker om gericht te kunnen winkelenje hebt niks aan een berenpakje als je een zomerkind krijgt bijv.
Ik heb inderdaad een voorgevoelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef Mariposas het volgende:
Gewoon morgen testen MaJo...Volgens mij wordt jij inderdaad gekker door de hoop dan een 'afwijzings-streepje'. Hoewel je dan nog steeds te vroeg kan zijn. Jij staat er anders in: jij hebt hoop dat het raak is en hebt ook wel een soort voorgevoel denk ik uit je posts op te maken. Ik had juist geen hoop: ging ervan uit dat het niet raak zou zijn, en heb daarom pas 2 dagen na NOD getest.Maar moet zeggen dat het vandaag wel weer minder is dan gisteren. Gisteren was ik er echt van overtuigd, nu denk ik weer dat ik mezelf gek maak. Morgen zit ik 3 dagen na mijn NOD en 1 dag voor mijn langste cyclus dus dat is wel een goed moment. En zelfs dan kan het nog te vroeg zijn inderdaad
Even een vervolg vanuit mijn kant uit de "streepjes op de Action-ovutesten"-verhaal.
Heb net nog een ovutest gedaan en heb nu helemaal geen streepje.
Zaterdag: donkere streep, bijna net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Zondag: donkere streep, net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Maandag: licht streepje.
Dinsdag: een heel licht streepje.
Dat zou betekenen dat ik ongeveer de 17e - 18e mijn NOD heb!
Conclusie, ik snap de ovulatietestenWaar ik in het begin dacht hoe moet ik daar ooit wijs uit komen met die streepjes. Lijken dit me vrij duidelijk ovulatietesten. Dus een aanrader voor mensen die willen beginnen met ovulatietesten!
Action, 5 voor 2,50. (in mijn geval, mede mogelijk gemaakt door: Gevalletje!)Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Dat heb ik dus ook met de stokke tripptrapp die wij hebben liggen. Mochten we hem zelf niet neer mogen zetten, dan is het zo weer doorverkocht!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een bedjeMaar ik wist welke ik sowieso wilde en iemand deed m voor cheapo weg via MP. Als t nooit gaat lukken heb ik m zo weer doorverkocht
Verder niks aangeschaft hoor, hebben we als t raak is nog 9 hele maanden voor, veel leuker om gericht te kunnen winkelenje hebt niks aan een berenpakje als je een zomerkind krijgt bijv.
Jep idd! (haha tripptrapp had ik ook bijna gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met de stokke tripptrapp die wij hebben liggen. Mochten we hem zelf niet neer mogen zetten, dan is het zo weer doorverkocht!maargoed, toen besefte ik dat t na een zwangerschap nog wel ff duurt voordat kind in een kinderstoel gaat zitten
die dingen staan ook vaaak op MP!)
ja klopt wij hebben hem hier in de buurt kunnen ophalen voor 40 euro terwijl hij nieuw over de 100 euro kost. En omdat wij graag de newborn-set erop willen zal hij bij ons vrij snel staanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jep idd! (haha tripptrapp had ik ook bijna gekochtmaargoed, toen besefte ik dat t na een zwangerschap nog wel ff duurt voordat kind in een kinderstoel gaat zitten
die dingen staan ook vaaak op MP!)
Ik zal vriend nog maar niet lastigvallen met meubeltjes en dergelijke, denk dat hij dat nog niet gaat trekken
Ik vind de tripptrap echt de meest verschrikkelijke stoel ever.
En je moet echt opletten welke stoel je hebt want de hele oude kan je niets meer nieuw voor kopen en passen dan weer de dingen van nu niet op en andersom, blughhIk ga duimen voor je!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een voorgevoelMaar moet zeggen dat het vandaag wel weer minder is dan gisteren. Gisteren was ik er echt van overtuigd, nu denk ik weer dat ik mezelf gek maak. Morgen zit ik 3 dagen na mijn NOD en 1 dag voor mijn langste cyclus dus dat is wel een goed moment. En zelfs dan kan het nog te vroeg zijn inderdaad
Nu bromt zij alle dagen
Ik heb even opgezocht wat die triptrapp nou is maar dat is wel wat ik verwachtte. Die stoel lijkt me ook niks, ziet er heel oncomfortabel uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:56 schreef Moppert het volgende:
Ik vind de tripptrap echt de meest verschrikkelijke stoel ever.
En je moet echt opletten welke stoel je hebt want de hele oude kan je niets meer nieuw voor kopen en passen dan weer de dingen van nu niet op en andersom, blughhMaar wel handig dat ie op de groei is. Ergens las ik (waarschijnlijk in het babytopic) dat die stoel helemaal niet goed is
Thanksquote:Ik ga duimen voor je!
Nog 1 nachtje wachten meiden(ik schreef jongens en heb dat maar weggehaald
)
Nu eerst in een (niet te heet) bad
Zomer of winter een berenpak is van alle seizoenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
![]()
Wat voor bedje heb je gekocht![]()
SPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We willen natuurlijk wel de uitlsag weten he terwijl de test nog nat is Majo
Nu bromt zij alle dagen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:
SPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Een cosleeper van Babybayquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:01 schreef Daui het volgende:
[..]
Zomer of winter een berenpak is van alle seizoenen
Wat voor bedje heb je gekocht
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef pinquit het volgende:
[..]Ja, maar dat deed hij met een maand of 3 a 4 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 6 maand ging hij al helemaal zelf van lig naar zit en toch kon hij in de tripptrapp niet zitten.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Je hebt hem dus toch gekocht!quote:![]()
![]()
![]()
Wij zijn er zo blij mee
Nu bromt zij alle dagen
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef Moppert het volgende:
[..]
Je hebt hem dus toch gekocht!![]()
![]()
![]()
Wij zijn er zo blij mee![]()
de maxi, voor 80,- op MP
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:
uiteraardSPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We willen natuurlijk wel de uitlsag weten he terwijl de test nog nat is Majo![]()
wil het sowieso meteen met jullie delen, ook als het negatief is.
Wow dat is echt echt een mega koopje![]()
Ik heb trouwens ook een voorgevoel dat het raak is bij ons.
Nu bromt zij alle dagen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat handig
Dan rol je niet over je baby heen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Ik heb trouwens ook een voorgevoel dat het raak is bij ons.en je moeder?
Op naar een fijne zwangerschap!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Ik heb trouwens ook een voorgevoel dat het raak is bij ons.![]()
Hoe ik er nu over denk is dat ik de stoel in eerste instantie met de newbornset gebruik ter vervanging van een wipstoel. En als de baby goed zelf kan zitten pas de stoelinzet.
Wij gebruiken de stoel zelf op het werk en voornamelijk bij peuters en kleuters vind ik het heel fijn dat ze de voetjes ergens op kunnen steunen.
Sowieso wil ik mijn kindje in het begin voornamelijk op schoot voeden. Ook fruithappen en brood e.d.
(maar misschien denk ik als het zover is wel heel anders..)Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Die ookquote:
Nu bromt zij alle dagen
hoezo denk je dat? Ik dacht het aan het begin van deze ronde al, dit gaat hem wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Ik heb trouwens ook een voorgevoel dat het raak is bij ons.Maar ja gevoel zegt ook niks als ik niet gewoon zwanger test natuurlijk
![]()
Zou wel heel tof zijn moppert!
Ben benieuwd Moppert! Waardoor heb je het voorgevoel? En wanneer kun je testen?Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
F5! F5! F5! F5!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
de 15e, en ik heb dit voorgevoel vaker gehad en toen zat het ook goed
maar dat heeft geen bijzondere reden mijn voorgevoel
Nu bromt zij alle dagen
Zou super zijn Moppert! Hopelijk laat je gevoel je niet in de steek.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Damn nog 9 dagen wachten..
![]()
![]()
Ik heb wel wat beters te doen..
![]()
Overigens heb ik elke maand het gevoel dat t wel eens raak kan zijndus ben benieuwd wat ik 'voel' als ik écht zwanger ben.
Ben nu ook weer misselijk bijvoorbeeld, maar dat was ik vorige maand rond deze tijd in mijn cyclus ook. Ook af en toe een zwaar gevoel in d'n buik, maarrr dat had ik vorige maand rond deze tijd dus ookNet als een aantal dagen onmogelijk koud hebben, zere tetten, raar voelende tepels and so on.
Bwaargh
Ja, het is gek dat we dit opeens zo voelen, maar dat komt juist omdat we nu op ieder pijnscheutje aan het letten zijn. Sinds de eerste keer dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, bijna een jaar geleden, ben ik kritischer gaan kijken naar wat ik elke maand voel voor ik ongesteld moet worden. En verrek; mijn borsten zijn altijd gevoeliger. Mijn ochtendcappuccino valt minder lekker een paar dagen voor ik ongesteld word en ja, ik heb meer last van hoofdpijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef pinquit het volgende:
Overigens heb ik elke maand het gevoel dat t wel eens raak kan zijndus ben benieuwd wat ik 'voel' als ik écht zwanger ben.
Ben nu ook weer misselijk bijvoorbeeld, maar dat was ik vorige maand rond deze tijd in mijn cyclus ook. Ook af en toe een zwaar gevoel in d'n buik, maarrr dat had ik vorige maand rond deze tijd dus ookNet als een aantal dagen onmogelijk koud hebben, zere tetten, raar voelende tepels and so on.
Bwaargh
Dat is heel logisch, omdat de zwangerschapssymptomen en ongesteldheidssymptomen dus eigenlijk best heel veel overeenkomsten hebben. Googelen heeft dus ook geen nut, want je zoekt alleen maar naar bevestiging![]()
![]()
Nou exact wat je zegt idd![]()
Het enige waar ik me altijd wel bewust van ben geweest is mn zere borsten, dat heb ik al zolang ik menstrueer (en dan ook zo erg dat van de trap aflopen hels is), maar de rest was nieuw voor me
+1, dat is ook zo verwarrend!! Het enige wat ik nu niet heb en altijd wel is hoofdpijn. Ik zie dat maar als een goed tekenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja, het is gek dat we dit opeens zo voelen, maar dat komt juist omdat we nu op ieder pijnscheutje aan het letten zijn. Sinds de eerste keer dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, bijna een jaar geleden, ben ik kritischer gaan kijken naar wat ik elke maand voel voor ik ongesteld moet worden. En verrek; mijn borsten zijn altijd gevoeliger. Mijn ochtendcappuccino valt minder lekker een paar dagen voor ik ongesteld word en ja, ik heb meer last van hoofdpijn.
Dat is heel logisch, omdat de zwangerschapssymptomen en ongesteldheidssymptomen dus eigenlijk best heel veel overeenkomsten hebben. Googelen heeft dus ook geen nut, want je zoekt alleen maar naar bevestiging
Ik heb een hele waslijst aan "klachten" die ik niet hoop te hebben als ik zwanger ben..
Beetje gekke vraag maar zijn het dan ook grote borsten? Die van mij kunnen niet echt op en neer gaan en ze doen nooit pijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef pinquit het volgende:
Nou exact wat je zegt idd![]()
Het enige waar ik me altijd wel bewust van ben geweest is mn zere borsten, dat heb ik al zolang ik menstrueer (en dan ook zo erg dat van de trap aflopen hels is), maar de rest was nieuw voor me
![]()
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:22 schreef Daui het volgende:
[..]
Beetje gekke vraag maar zijn het dan ook grote borsten? Die van mij kunnen niet echt op en neer gaan en ze doen nooit pijn.aan de stevige kant ja
Nog geen streepjes in dit topic he? Wel veel voorgevoelens en vermoedens en symptomen. Dat belooft wat!
Ik heb overigens steekjes en krampjes. Mijn nod is de 11e, gebaseerd op een lange cyclus. Maar gezien de steekjes en krampjes kan ik best wel weer een kortere cyclus hebben, of in ieder geval weer eerder bloedverlies. Ik hoop dat het nog even uitgesteld wordt tot in ieder geval donderdag, want woensdag heb ik een afspraak om weer gewaxt te worden![]()
![]()
Ik wil nu welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:02 schreef mignonne het volgende:
wanneer ga je testen pinq? *duimt alvast*maar ik denk niet dat dat zin heeft
vrij- of zaterdag denk
oeeeeh spennund!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik wil nu welmaar ik denk niet dat dat zin heeft
vrij- of zaterdag denk
![]()
![]()
en wat tof van dat bedje joh, wat een fijn koopje! ik mag toch wel aan de brei hè als je een baby bakt?![]()
:)![]()
Proest!quote:Spelletjesquote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even iets heel anders: we zitten alweer in januari, gaan we nog een spelletjesmeet plannen?
Niet die groepsdruk er op leggenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef MaJo het volgende:
Hahahaha
Yeah!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vervolg vanuit mijn kant uit de "streepjes op de Action-ovutesten"-verhaal.
Heb net nog een ovutest gedaan en heb nu helemaal geen streepje.
Zaterdag: donkere streep, bijna net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Zondag: donkere streep, net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Maandag: licht streepje.
Dinsdag: een heel licht streepje.
Dat zou betekenen dat ik ongeveer de 17e - 18e mijn NOD heb!
Conclusie, ik snap de ovulatietestenWaar ik in het begin dacht hoe moet ik daar ooit wijs uit komen met die streepjes. Lijken dit me vrij duidelijk ovulatietesten. Dus een aanrader voor mensen die willen beginnen met ovulatietesten!
Action, 5 voor 2,50. (in mijn geval, mede mogelijk gemaakt door: Gevalletje!)
----
En we mogen dus duimen voor Majo, Moppert & Pinq!![]()
Jaaa keileukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeeeeh spennund!![]()
![]()
en wat tof van dat bedje joh, wat een fijn koopje! ik mag toch wel aan de brei hè als je een baby bakt?![]()
ik wil wel mijn baby in een echte Mignonne© kunnen proppen
yaaaayquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jaaa keileukik wil wel mijn baby in een echte Mignonne© kunnen proppen
pinqbaby
ik vind je nu al leuk
![]()
:)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: