Dat heb ik dus ook met de stokke tripptrapp die wij hebben liggen. Mochten we hem zelf niet neer mogen zetten, dan is het zo weer doorverkocht!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een bedjeMaar ik wist welke ik sowieso wilde en iemand deed m voor cheapo weg via MP. Als t nooit gaat lukken heb ik m zo weer doorverkocht
Verder niks aangeschaft hoor, hebben we als t raak is nog 9 hele maanden voor, veel leuker om gericht te kunnen winkelenje hebt niks aan een berenpakje als je een zomerkind krijgt bijv.
![]()
Jep idd! (haha tripptrapp had ik ook bijna gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met de stokke tripptrapp die wij hebben liggen. Mochten we hem zelf niet neer mogen zetten, dan is het zo weer doorverkocht!
ja klopt wij hebben hem hier in de buurt kunnen ophalen voor 40 euro terwijl hij nieuw over de 100 euro kost. En omdat wij graag de newborn-set erop willen zal hij bij ons vrij snel staanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jep idd! (haha tripptrapp had ik ook bijna gekochtmaargoed, toen besefte ik dat t na een zwangerschap nog wel ff duurt voordat kind in een kinderstoel gaat zitten
die dingen staan ook vaaak op MP!)
Ik ga duimen voor je!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een voorgevoelMaar moet zeggen dat het vandaag wel weer minder is dan gisteren. Gisteren was ik er echt van overtuigd, nu denk ik weer dat ik mezelf gek maak. Morgen zit ik 3 dagen na mijn NOD en 1 dag voor mijn langste cyclus dus dat is wel een goed moment. En zelfs dan kan het nog te vroeg zijn inderdaad
Ik heb even opgezocht wat die triptrapp nou is maar dat is wel wat ik verwachtte. Die stoel lijkt me ook niks, ziet er heel oncomfortabel uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:56 schreef Moppert het volgende:
Ik vind de tripptrap echt de meest verschrikkelijke stoel ever.
En je moet echt opletten welke stoel je hebt want de hele oude kan je niets meer nieuw voor kopen en passen dan weer de dingen van nu niet op en andersom, blughh
Thanksquote:Ik ga duimen voor je!
Zomer of winter een berenpak is van alle seizoenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een bedjeMaar ik wist welke ik sowieso wilde en iemand deed m voor cheapo weg via MP. Als t nooit gaat lukken heb ik m zo weer doorverkocht
Verder niks aangeschaft hoor, hebben we als t raak is nog 9 hele maanden voor, veel leuker om gericht te kunnen winkelenje hebt niks aan een berenpakje als je een zomerkind krijgt bijv.
![]()
SPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We willen natuurlijk wel de uitlsag weten he terwijl de test nog nat is Majo
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:
SPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Een cosleeper van Babybayquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:01 schreef Daui het volgende:
[..]
Zomer of winter een berenpak is van alle seizoenen
Wat voor bedje heb je gekocht
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef pinquit het volgende:
[..]Ja, maar dat deed hij met een maand of 3 a 4 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 6 maand ging hij al helemaal zelf van lig naar zit en toch kon hij in de tripptrapp niet zitten.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Je hebt hem dus toch gekocht!quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef Moppert het volgende:
[..]
Je hebt hem dus toch gekocht!![]()
![]()
![]()
Wij zijn er zo blij mee
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:
uiteraardSPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We willen natuurlijk wel de uitlsag weten he terwijl de test nog nat is Majo![]()
wil het sowieso meteen met jullie delen, ook als het negatief is.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat handig
Dan rol je niet over je baby heen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Wow dat is echt echt een mega koopje![]()
Ik heb trouwens ook een voorgevoel dat het raak is bij ons.
Op naar een fijne zwangerschap!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Die ookquote:
hoezo denk je dat? Ik dacht het aan het begin van deze ronde al, dit gaat hem wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Ja, het is gek dat we dit opeens zo voelen, maar dat komt juist omdat we nu op ieder pijnscheutje aan het letten zijn. Sinds de eerste keer dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, bijna een jaar geleden, ben ik kritischer gaan kijken naar wat ik elke maand voel voor ik ongesteld moet worden. En verrek; mijn borsten zijn altijd gevoeliger. Mijn ochtendcappuccino valt minder lekker een paar dagen voor ik ongesteld word en ja, ik heb meer last van hoofdpijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef pinquit het volgende:
Overigens heb ik elke maand het gevoel dat t wel eens raak kan zijndus ben benieuwd wat ik 'voel' als ik écht zwanger ben.
Ben nu ook weer misselijk bijvoorbeeld, maar dat was ik vorige maand rond deze tijd in mijn cyclus ook. Ook af en toe een zwaar gevoel in d'n buik, maarrr dat had ik vorige maand rond deze tijd dus ookNet als een aantal dagen onmogelijk koud hebben, zere tetten, raar voelende tepels and so on.
Bwaargh
+1, dat is ook zo verwarrend!! Het enige wat ik nu niet heb en altijd wel is hoofdpijn. Ik zie dat maar als een goed tekenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja, het is gek dat we dit opeens zo voelen, maar dat komt juist omdat we nu op ieder pijnscheutje aan het letten zijn. Sinds de eerste keer dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, bijna een jaar geleden, ben ik kritischer gaan kijken naar wat ik elke maand voel voor ik ongesteld moet worden. En verrek; mijn borsten zijn altijd gevoeliger. Mijn ochtendcappuccino valt minder lekker een paar dagen voor ik ongesteld word en ja, ik heb meer last van hoofdpijn.
Dat is heel logisch, omdat de zwangerschapssymptomen en ongesteldheidssymptomen dus eigenlijk best heel veel overeenkomsten hebben. Googelen heeft dus ook geen nut, want je zoekt alleen maar naar bevestiging
Beetje gekke vraag maar zijn het dan ook grote borsten? Die van mij kunnen niet echt op en neer gaan en ze doen nooit pijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef pinquit het volgende:
Nou exact wat je zegt idd![]()
Het enige waar ik me altijd wel bewust van ben geweest is mn zere borsten, dat heb ik al zolang ik menstrueer (en dan ook zo erg dat van de trap aflopen hels is), maar de rest was nieuw voor me
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:22 schreef Daui het volgende:
[..]
Beetje gekke vraag maar zijn het dan ook grote borsten? Die van mij kunnen niet echt op en neer gaan en ze doen nooit pijn.
Ik wil nu welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:02 schreef mignonne het volgende:
wanneer ga je testen pinq? *duimt alvast*
oeeeeh spennund!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik wil nu welmaar ik denk niet dat dat zin heeft
vrij- of zaterdag denk
Proest!quote:
Spelletjesquote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even iets heel anders: we zitten alweer in januari, gaan we nog een spelletjesmeet plannen?
Niet die groepsdruk er op leggenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef MaJo het volgende:
Waarschijnlijk is iedereen rond de Spelletjesmeet zwanger inmiddelsik heb hem in mijn agenda staan op 28 maart. Bij wie zou het ook alweer zijn? Iemand in Almere weet ik nog
Yeah!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vervolg vanuit mijn kant uit de "streepjes op de Action-ovutesten"-verhaal.
Heb net nog een ovutest gedaan en heb nu helemaal geen streepje.
Zaterdag: donkere streep, bijna net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Zondag: donkere streep, net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Maandag: licht streepje.
Dinsdag: een heel licht streepje.
Dat zou betekenen dat ik ongeveer de 17e - 18e mijn NOD heb!
Conclusie, ik snap de ovulatietestenWaar ik in het begin dacht hoe moet ik daar ooit wijs uit komen met die streepjes. Lijken dit me vrij duidelijk ovulatietesten. Dus een aanrader voor mensen die willen beginnen met ovulatietesten!
Action, 5 voor 2,50. (in mijn geval, mede mogelijk gemaakt door: Gevalletje!)
Jaaa keileukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeeeeh spennund!![]()
![]()
en wat tof van dat bedje joh, wat een fijn koopje! ik mag toch wel aan de brei hè als je een baby bakt?![]()
yaaaayquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jaaa keileukik wil wel mijn baby in een echte Mignonne© kunnen proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |