Nou... toevallig typte ik gister 'watery' in bij FertilityFriend en toen ging meteen het alarm af omdat dit dan MIJN MEEST VRUCHTBARE DAG IS!!!111!!quote:Op maandag 5 januari 2015 20:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
En is het nou juist vruchtbaar als het doorzichtig is, of juist als het dat eiwittige is?
Oh zo bedoel je. Nee daar kwam ik ook niet altijd uit, op Kindara staat ook daar een uitleg over, maar ik zag het verschil ook niet altijd hoor. De nuances hoeven niet zo duidelijk te zijn voor iedereen, volgens mij. En het matchte bij mij ook niet altijd met hoe het zou moeten zijn in een bepaald fase. Maar het zou in plaats van de cremeachtige afscheiding moeten zijn, niet diep daarachter verscholen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:43 schreef Daui het volgende:
[..]
Dankjewel, betere uitleg dan ik had gelezen. Er komt genoeg uit en al een week voor de eisprong is het behoorlijk nat. Na de eisprong en vooral vlak voor de menstruatie komt dat crèmekleurig spul. Maar ik heb nooit dat echte slijmachtige doorzichtig spul kunnen ontdekken. Moet zeggen dat ik alleen de eerste maand het geprobeerd heb. Dat crème spul daar hoef je ook niet veel moeite voor te doen
Herkenbaarquote:Op maandag 5 januari 2015 21:00 schreef Limone het volgende:
Watery was overigens een gok. Het had ook 'semeny' kunnen zijn.
Ja, vond het de fijnste app. Mooi ontworpen, niet zo hysterisch en vol adds. De community en help sectie die er bij zit is ook heel fijn en leerzaam. Als je echt goed inzicht wilt hebben in je vruchtbaarheid of vruchtbaarheid in het algemeen, is dit echt een goede app.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:56 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Edit 2: gebruik(te) je die kindara-app ook, Mariposas? Ik gebruik nu een andere, maar deze heeft wel een heel sjieke website () is het een fijne app?
dag 37 van mijn cyclus, wil daarom eigenlijk niet voor donderdag testen. Ik heb al van die goedkope testenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Meid, ik denk dat je jezelf wel een beetje gek maakt. Al snap ik dat wel hoor, ik maak mezelf ook al heel de dag gek omdat ik zere tetten heb en pijn in mijn onderbuik. Dus ik snap je!
Op welke dag zit je nu van de cyclus?
Misschien moet je gewoon testen als jou dat rustiger maakt? Misschien een raar advies.. Maar als ik naar mezelf kijk, zou ik gewoon goedkope testen aanschaffen en testen rond mijn NOD als ik mezelf gek maak..
Ik vind het knap als je tot donderdag kunt wachtenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
dag 37 van mijn cyclus, wil daarom eigenlijk niet voor donderdag testen. Ik heb al van die goedkope testenmisschien dat ik ze daarom ook wat makkelijker pak
Ik wacht nog even rustig af maar de voortekenen zijn goed
Blaren op de vingers van het duimen joh!!quote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
dag 37 van mijn cyclus, wil daarom eigenlijk niet voor donderdag testen. Ik heb al van die goedkope testenmisschien dat ik ze daarom ook wat makkelijker pak
Ik wacht nog even rustig af maar de voortekenen zijn goed
ik misschien ook nietquote:Op maandag 5 januari 2015 21:49 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Klinkt erg veelbelovend, MaJo! Weet je zeker dat je niet eerder wil testen? Ik weet niet of ík het wel red tot donderdag!
Spelletjesmeet?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even iets heel anders: we zitten alweer in januari, gaan we nog een spelletjesmeet plannen?
28 maart in Almere tochquote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even iets heel anders: we zitten alweer in januari, gaan we nog een spelletjesmeet plannen?
jaquote:Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef MaJo het volgende:
Waarschijnlijk is iedereen rond de Spelletjesmeet zwanger inmiddelsik heb hem in mijn agenda staan op 28 maart. Bij wie zou het ook alweer zijn? Iemand in Almere weet ik nog
Wat mij persoonlijk rust gaf, was dat een positieve test later juist duidelijker is en niet opeens verdwijnt. Wachten met testen betekent dat je hoop kan houden op een goede test, een witte test zorgt dat die hoop verdwijnt. En hoe langer je wacht met testen, des te korter de volgende cyclus weer lijkt als hij negatief is en des te duidelijker het resultaat als hij positief is (en des te korter je daarna weer moet wachten op een afspraak met de VK). Maar goed, ik check mijn Staatsloten ook liever niet om die reden, is toch altijd weer een teleurstelling en tot die teleurstelling zeker is kan ik blijven dromen van die miljoenen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik misschien ook nietals de symptomen zo heftig aanblijven doe ik het misschien woensdag. Ben zo bang om weer te vroegen te testen. Hoe langer ik wacht hoe meer kans ofzo
[wijsneusmodus]quote:Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als je bij de konijnen af sex het fysiek, geestelijk en met tijdknoeien niet redt (of er geen zin in hebt) ben je echt niet slechter af met om de dag sex hoor![]()
Sterker nog: "te" vaak of te snel achter elkaar klaarkomen voor een man kan invloed hebben op de kwaliteit en op de spermacelleninhoud hebben. Het kan dan van mindere kwaliteit zijn. Dan bedoelen ze een tweede of optimistische derde keer in hetzelfde etmaal.
Het is geloof ik het beste om om de dag en niet langer dan 3 dagen ertussen (anders een tussentijdse lozing ^^, )
getest met stokkies, de enige piek was te zien op mijn boom helaas. Ik pies trouwens NOOIT maar 1 streepje op die dingen. Heb er altijd twee. Zal binnenkort eens een fotootje maken van een random dag in mijn cyclus. Betekent bij mij zeker niet dat mijn vruchtbare dagen eraan zitten te komen.... (en bij een piek issie net zo donker trouwens, nooit donkerder. Maar wel duidelijk een verschil met andere dagen hoor). Ik gebruik ook actionstokjes. Verschilt misschien per merk? Of ik ben kapoet. Dat kan ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef Daui het volgende:
[..]
Had je getest of getemperatuurd of voel je je eisprong? ik voel m niet namelijk
Altijd twee streepjes op ovulatie testen. Verwarrend. En temperaturen? Misschien geeft dat meer duidelijkheid?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
[wijsneusmodus]
De kwaliteit wordt BETER, de hoeveelheid ietsje minder. (elke dag vs. om de dag). De kans per ronde stijgt met 3% als je op je 6 vruchtbare dagen elke dag seks hebt, in plaats van om de dag. Da's nie veul, je hoeft het er niet voor te doen... Maar, belangrijker: je hoeft er ook zeker niet om te laten omdat je bang bent dat je dan minder kans zou maken! Het tegendeel is waar!
[/wijsneusmodus]
Mijn god, ik heb echt teveel gegoogled de laatste tijd.
[..]
getest met stokkies, de enige piek was te zien op mijn boom helaas. Ik pies trouwens NOOIT maar 1 streepje op die dingen. Heb er altijd twee. Zal binnenkort eens een fotootje maken van een random dag in mijn cyclus. Betekent bij mij zeker niet dat mijn vruchtbare dagen eraan zitten te komen.... (en bij een piek issie net zo donker trouwens, nooit donkerder. Maar wel duidelijk een verschil met andere dagen hoor). Ik gebruik ook actionstokjes. Verschilt misschien per merk? Of ik ben kapoet. Dat kan ook.![]()
Majo, ik hoop echt dat je kwaaltjes de goede reden hebbenBlijft toch steeds zo spannend he....
Ik zit in een beetje in een wachtenopstreepjessleur.Het is steeds hetzelfde liedje.
1.) wacht een eeuw op een ei![]()
2) pis eens een keer over een zwangerschapstest omdat je nieuwsgierig bent![]()
3) word ongesteld.![]()
Megaboring.Gelukkig is er hier op het forum meer actie!
Ik was benieuwd naar de vitamines waar Dot het over had en toen kwam ik dit tegen. Ik kwam niets tegen over vroeggeboorte van een man en slechter zaad. Heb niet heel uitgebreid gezochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend is de laatste tijd heel erg aan zichzelf aan het twijfelen. Of dat hij wel goede zaadjes heeft. Zo rot voor hem. Hij had zelfs al op internet gekeken naar zelftesten. Maar heb gezegd dat ik niet wil dat hij dat doet. Niet via een zelftest. Als hij het wilt weten, wil ik dat hij dat via de dokter doet.
Hij is er bang voor omdat hij te vroeg geboren is en dat dat effect heeft.
Kon er via google niets over vinden dat dat effect kan hebben. Heeft iemand van jullie daar een idee van?
Hier nog steeds pijnlijke borsten. Onderbuik wel ietsjes minder zeurderig.. vanavond misschien toch voor de zekerheid nog even gezellig maken. Al is mijn piek zondag al geweest. En heb ik echt een griephoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen onderzoeksverhaal. Als je daar op zoekt kom je genoeg tegen. Ik heb weleens jaren terug een potje vitamine C gekocht voor mijn vriend (hij at nooit fruit) maar hij nam het nooit in.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:44 schreef Daui het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar de vitamines waar Dot het over had en toen kwam ik dit tegen. Ik kwam niets tegen over vroeggeboorte van een man en slechter zaad. Heb niet heel uitgebreid gezochtDit heb ik tijdje geleden ook gelezen en heb ook maar een potje Vitamine C gekocht die m'n man en ik nu al een maand braaf innemen elke ochtend. Weet niet of het iets uitmaakt, maar het kan in ieder geval geen kwaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geen onderzoeksverhaal. Als je daar op zoekt kom je genoeg tegen. Ik heb weleens jaren terug een potje vitamine C gekocht voor mijn vriend (hij at nooit fruit) maar hij nam het nooit in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |