abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148382224
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja :D hopelijk is iedereen zwanger dan inderdaad
Als we in het topic op dit tempo doorgaan zouden we het zomaar eens kunnen halen..!

Ik zal het ook even in mijn agenda blokken ja.
pi_148384266
Spelletjesmeet? Wie wat waar? Almere lees ik? Dat is voor mij wel een rot-eind weg, kga is in m'n agenda kijken.

Ik had vanochtend mijn huisarts aan de lijn werkgerelateerd, moest iets overleggen en die eindigde met "tot vrijdag!". Toen ik vervolgens aangaf misschien te gaan verzetten (ik zie dat direct van huisarts af naar huis kijken idee eigenlijk toch niet helemaal zitten), vroeg hij waarom.. en vervolgens bood 'ie aan dat ik maar "gewoon" om 17:00 zou komen, dan zou 'ie wel op me wachten!
Fijn zo'n huisarts!

Dottey: Die maandverbanden is een goede tip. Ik heb die dingen 4,5 jaar niet gebruikt, dus die liggen ook vast niet nog ergens in huis. Maar even inslaan inderdaad. en iets zegt me dat ik mijn menstruaties niet gemist heb.. Hopelijk hoef ik er niet te veel voor ze weer even wegblijven ;)
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 11:50:38 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148384324
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 08:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend is de laatste tijd heel erg aan zichzelf aan het twijfelen. Of dat hij wel goede zaadjes heeft. Zo rot voor hem. Hij had zelfs al op internet gekeken naar zelftesten. Maar heb gezegd dat ik niet wil dat hij dat doet. Niet via een zelftest. Als hij het wilt weten, wil ik dat hij dat via de dokter doet.
Hij is er bang voor omdat hij te vroeg geboren is en dat dat effect heeft.
Kon er via google niets over vinden dat dat effect kan hebben. Heeft iemand van jullie daar een idee van?

Hier nog steeds pijnlijke borsten. Onderbuik wel ietsjes minder zeurderig.. vanavond misschien toch voor de zekerheid nog even gezellig maken :P. Al is mijn piek zondag al geweest. En heb ik echt een griephoofd.
Volgens mij moet dat niks uitmaken, ten minste als hij verder daarna wel normaal gegroeid is enzo. Hoeveel te vroeg geboren is hij? Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren dus ben sowieso wel benieuwd of dit effecten heeft.

Ik voel me nog steeds hetzelfde als gisteren en nog geen bloed. Nog twee daagjes tot ik mag testen van mezelf :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148384499
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat niks uitmaken, ten minste als hij verder daarna wel normaal gegroeid is enzo. Hoeveel te vroeg geboren is hij? Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren dus ben sowieso wel benieuwd of dit effecten heeft.

Ik voel me nog steeds hetzelfde als gisteren en nog geen bloed. Nog twee daagjes tot ik mag testen van mezelf :D
Jeetje Majo! Die twee dagen vliegen voorbij, echt! Ik ga donderdag ochtend in ieder geval f5'en hoor!
pi_148384525
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Mijn vriend is met 26 weken geboren.
Eigenlijk heeft hij nergens last van gehad. In zijn kinderjaren wat van zijn longen (maar dat is niet gek), maar hij heeft er niet aan "overgehouden". Tis nu een beer van een kerel van bijna 2 meter ;)

Ik kan er ook echt niets over terugvinden op internet. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het invloed heeft.
Vind het wel heel vervelend dat mijn vriend aan zichzelf gaat twijfelen. Terwijl het eigenlijk duidelijk bij mij ligt met mijn lange onregelmatige cyclussen.
Zo zie je maar, dat mannen er in hun hoofd ook erg mee bezig kunnen zijn!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 12:00:04 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148384586
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Jeetje Majo! Die twee dagen vliegen voorbij, echt! Ik ga donderdag ochtend in ieder geval f5'en hoor!
wie zegt dat ik het 's ochtends doe ;) haha nee hoor, ik kan het dan waarschijnlijk niet meer volhouden ook zelf :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148384620
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft hij nergens last van gehad. In zijn kinderjaren wat van zijn longen (maar dat is niet gek), maar hij heeft er niet aan "overgehouden". Tis nu een beer van een kerel van bijna 2 meter ;)

Ik kan er ook echt niets over terugvinden op internet. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het invloed heeft.
Vind het wel heel vervelend dat mijn vriend aan zichzelf gaat twijfelen. Terwijl het eigenlijk duidelijk bij mij ligt met mijn lange onregelmatige cyclussen.
Voor zover ik weet (en ik weet best wat over invloed van vroeggeboortes op ontwikkelingsproblemen) heeft vroeggeboorte niks te maken met vruchtbaarheid. Bij bepaalde genetische aandoeningen komen wel beide voor, maar als je vriend éen van die dingen had (dan moet je aan handicaps en syndromen denken bijv.) dan wist hij dat al wel. Kortom: hij hoeft zich wat dat betreft echt geen zorgen te maken!

Majo: spannend! Ik duim voor je :).
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 12:01:48 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148384637
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

leuk is dat he dat ze er ook zo mee bezig zijn? En ook wel logisch, het is voor hen ook wel een grote stap natuurlijk :D

Als hij verder nu een gezonde kerel is dan denk ik dat het wel goed zit ^O^
pi_148384859
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Voor zover ik weet (en ik weet best wat over invloed van vroeggeboortes op ontwikkelingsproblemen) heeft vroeggeboorte niks te maken met vruchtbaarheid. Bij bepaalde genetische aandoeningen komen wel beide voor, maar als je vriend éen van die dingen had (dan moet je aan handicaps en syndromen denken bijv.) dan wist hij dat al wel. Kortom: hij hoeft zich wat dat betreft echt geen zorgen te maken!

Majo: spannend! Ik duim voor je :).
Thnx voor je antwoord Silliegirl! Dat ga ik mijn vriend vanavond even onder de neus schuiven!
Want ik wil niet dat hij zich daar druk om maakt :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef MaJo het volgende:

[..]

leuk is dat he dat ze er ook zo mee bezig zijn? En ook wel logisch, het is voor hen ook wel een grote stap natuurlijk :D

Als hij verder nu een gezonde kerel is dan denk ik dat het wel goed zit ^O^
Maar mannen zijn (vaak) zoveel nuchterder als vrouwen. Ik smelt altijd wel als een man zijn zachte kant laat zien. O+
En zeker voor hun is het ook een hele stap.

Ik kon me gisteren niet inhouden en heb weer eens allerlei babywinkelsites afgestruind naar kinderwagens, bedjes, kleertjes etc. Ik wou dat ik die mannelijke nuchterheid af en toe had ;)
pi_148385251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:

Ik kon me gisteren niet inhouden en heb weer eens allerlei babywinkelsites afgestruind naar kinderwagens, bedjes, kleertjes etc. Ik wou dat ik die mannelijke nuchterheid af en toe had ;)
:) het is toch leuk af en toe al babykamers kijken, welke verf op de muren, hoe in te richten, kleertjes (ook al sinds ik het verteld heb dat we bezig zijn dumpen mensen meteen alle zwangerschapskleding enzo bij ons lekker opruimen noemen ze het). Ik bedoel je gaat er toch al over nadenken hoe je zaken gaat aanpakken

BABY BERENPAKJE!!!!!! Hebben hebben hebben O+ O+ O+ Zoooooo lief

enne voor de rest idd wat sillygirl zei onder zijn neus schuiven. Grote man heb jij zeg (een BEER van een vent hij moet ook een berenpak ;) )
pi_148386153
Haha leuk verjaardagscadeau een matchy-matchy berenpak voor vader en zoon/dochter :P

Qua kamer hebben we niet veel keuze hier omdat de kleine bij ons op de slaapkamer komt, dat wordt nog wel passen en meten. Maar het is inderdaad heel leuk om na te denken hoe en wat!
Wij hebben ook al de eerste babyaankoop in huis. Een oude stokke tripptrapp die we tweedehands hebben kunnen scoren. Die willen we oppimpen met een laagje verf.
pi_148387538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha leuk verjaardagscadeau een matchy-matchy berenpak voor vader en zoon/dochter :P

Qua kamer hebben we niet veel keuze hier omdat de kleine bij ons op de slaapkamer komt, dat wordt nog wel passen en meten. Maar het is inderdaad heel leuk om na te denken hoe en wat!
Wij hebben ook al de eerste babyaankoop in huis. Een oude stokke tripptrapp die we tweedehands hebben kunnen scoren. Die willen we oppimpen met een laagje verf.
Is dat een kinderstoel op de groei? Bij de kringloop bij ons in de buurt hebben ze ook prima kinderwagens en andere babydingen.

Woon je nu in een appartement met 1 slaapkamer? Ik zag eens een documentaire over een stel in New York die superhandige oplossingen hadden voor hun appartement toen ze een baby kregen.
En je hebt van die multifunctionele baby meubelen zoals deze

pi_148387832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Daui het volgende:

[..]

Is dat een kinderstoel op de groei? Bij de kringloop bij ons in de buurt hebben ze ook prima kinderwagens en andere babydingen.

Woon je nu in een appartement met 1 slaapkamer? Ik zag eens een documentaire over een stel in New York die superhandige oplossingen hadden voor hun appartement toen ze een baby kregen.
En je hebt van die multifunctionele baby meubelen zoals deze
[ afbeelding ]
Ja inderdaad een kinderstoel op de groei.
Ben ook wel van plan om bij de kringloop te kijken. Maar wil proberen om, als de financiën het toelaten, zoveel mogelijk nieuw te kopen.
Toen we begonnen met het orienteren op een kinderwagen begon mijn vriend met de stokke Xplory, maar dat vind ik echt te duur. Dus nu zitten we te denken aan een maxi cosi mura. Al begin ik nu ook wel te twijfelen, aangezien het me heel fijn lijkt om te dragen. En ik het dan onzin vind om een hele dure kinderwagen aan te schaffen.

Ach zoveel om over na te denken ;)

Wij hebben inderdaad maar 1 slaapkamer, en daar staat nu een gigantische kledingkast in. En we hebben een flink bed van 1.80 bij 2.10. Dus dat wordt nog puzzelen. Heb inderdaad al aan zo'n soort meubel zitten denken. Alleen wil een beetje in de zelfde kleuren blijven en we hebben nu zwart-bruin..
Denk dat we de slaapkamer maar moeten veranderen :P
pi_148388057
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja inderdaad een kinderstoel op de groei.
Ben ook wel van plan om bij de kringloop te kijken. Maar wil proberen om, als de financiën het toelaten, zoveel mogelijk nieuw te kopen.
Toen we begonnen met het orienteren op een kinderwagen begon mijn vriend met de stokke Xplory, maar dat vind ik echt te duur. Dus nu zitten we te denken aan een maxi cosi mura. Al begin ik nu ook wel te twijfelen, aangezien het me heel fijn lijkt om te dragen. En ik het dan onzin vind om een hele dure kinderwagen aan te schaffen.

Ach zoveel om over na te denken ;)

Wij hebben inderdaad maar 1 slaapkamer, en daar staat nu een gigantische kledingkast in. En we hebben een flink bed van 1.80 bij 2.10. Dus dat wordt nog puzzelen. Heb inderdaad al aan zo'n soort meubel zitten denken. Alleen wil een beetje in de zelfde kleuren blijven en we hebben nu zwart-bruin..
Denk dat we de slaapkamer maar moeten veranderen :P
Mijn vriend wil graag een rugzak waar de baby in kan. Ben blij dat we verhuisd zijn want hiervoor woonden we in een klein appartement in de stad zonder deuren. Niet zo handig met katten en baby
pi_148388164
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:58 schreef Daui het volgende:

[..]

Mijn vriend wil graag een rugzak waar de baby in kan. Ben blij dat we verhuisd zijn want hiervoor woonden we in een klein appartement in de stad zonder deuren. Niet zo handig met katten en baby
Ik woonde hiervoor in een studiootje, en daar woonde ook een aantal gezinnetjes en het kan dus wel.
Dus dit moet al helemaal kunnen :P
Heb al wat leuke meubels gevonden!
pi_148388273
Dat bed had ik gezien in het wit, super mooi! Alleen dan zonder hemel. Was er helemaal weg van. O+ wat minder. Nu hebben we een kamertje van zes vierkante meter, dus had mij wel handig geleken. In de nieuwe woning is de babykamer iets van drie bij vier en de kleinste (muv de twee kamers op zolder, die zijn kleiner maar worden hobby en logeer kamer) iets van 2,5 bij 3,5. Ik ben weg van de grote baby kamer, zie al helemaal een schommelstoel bij het raam staan *;

Wij durven trouwens nog niets te kopen. Bang dat we t jinxen. Dan lukt t niet en is t spul wel heel confronterend
pi_148388448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat bed had ik gezien in het wit, super mooi! Alleen dan zonder hemel. Was er helemaal weg van. O+ wat minder. Nu hebben we een kamertje van zes vierkante meter, dus had mij wel handig geleken. In de nieuwe woning is de babykamer iets van drie bij vier en de kleinste (muv de twee kamers op zolder, die zijn kleiner maar worden hobby en logeer kamer) iets van 2,5 bij 3,5. Ik ben weg van de grote baby kamer, zie al helemaal een schommelstoel bij het raam staan *;

Wij durven trouwens nog niets te kopen. Bang dat we t jinxen. Dan lukt t niet en is t spul wel heel confronterend
Ja ik zou ook wel weten hoe mijn babykamer eruit zou komen te zien als we meer slaapkamers hadden, maar ik denk dat we er van uit moeten gaan dat dat niet het geval gaat zijn.
I O+ schommelstoelen!
pi_148388489
quote:

Ooooh een schommelstoel O+
pi_148388686
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 04:24 schreef Sara82 het volgende:

[..]

[wijsneusmodus]
De kwaliteit wordt BETER, de hoeveelheid ietsje minder. (elke dag vs. om de dag). De kans per ronde stijgt met 3% als je op je 6 vruchtbare dagen elke dag seks hebt, in plaats van om de dag. Da's nie veul, je hoeft het er niet voor te doen... Maar, belangrijker: je hoeft er ook zeker niet om te laten omdat je bang bent dat je dan minder kans zou maken! Het tegendeel is waar!
[/wijsneusmodus]

Mijn god, ik heb echt teveel gegoogled de laatste tijd. :')

[..]

getest met stokkies, de enige piek was te zien op mijn boom helaas. Ik pies trouwens NOOIT maar 1 streepje op die dingen. Heb er altijd twee. Zal binnenkort eens een fotootje maken van een random dag in mijn cyclus. Betekent bij mij zeker niet dat mijn vruchtbare dagen eraan zitten te komen.... (en bij een piek issie net zo donker trouwens, nooit donkerder. Maar wel duidelijk een verschil met andere dagen hoor). Ik gebruik ook actionstokjes. Verschilt misschien per merk? Of ik ben kapoet. Dat kan ook. :{

Majo, ik hoop echt dat je kwaaltjes de goede reden hebben *O* Blijft toch steeds zo spannend he....

Ik zit in een beetje in een wachtenopstreepjessleur. :@ Het is steeds hetzelfde liedje.
1.) wacht een eeuw op een ei :Z
2) pis eens een keer over een zwangerschapstest omdat je nieuwsgierig bent :P
3) word ongesteld. -O-

Megaboring. :O Gelukkig is er hier op het forum meer actie! *O*
Ik houd van wijneusmodussen O+

maar ik had het over meerdere zaadlozingen per dag ;)

Zelf heb ik dat ook een tijd gehad de constante zweem bij de ovulatietesten, maar ik zag wel verschil wanneer de daadwerkelijke piek er aan kwam. De testen zijn van 123thuistesten.nl
Heel erg vervelend als je dan niet echt een duidelijk verschil ziet, dan lijkt mij temperaturen (ook al is het intensiever) een goede oplossing. Of bedoel je niet donkerder dan het controle streepje, dan is er niets aan de hand natuurlijk :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148388870
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja ik zou ook wel weten hoe mijn babykamer eruit zou komen te zien als we meer slaapkamers hadden, maar ik denk dat we er van uit moeten gaan dat dat niet het geval gaat zijn.
I O+ schommelstoelen!
Ik geloof dat gm87 het ook heel leuk heeft opgelost, die had ook maar een kamer.
En is niks ergs aan, als wij hier waren blijven wonen hadden we wel een aparte babykamer, maar denk dat de kleine bij ons op de slaapkamer kwam. Babykamer is nl. op de begane grond en ik heb de kleine graag op dezelfde verdieping. En van minder mogelijkheden wordt je creatief!
pi_148388938
quote:
Dit. Ik heb nog helemaal niks van babyspul aangeschaft, al moet ik me vaak heel erg inhouden als ik lieve laarsjes zie of mooie jasjes. Mijn vriendinnen doen daar veel minder krampachtig over. Ik heb afgelopen weekend wel bij Ikea bij het babysetje staan zwijmelen, maar daar blijft het ook bij :).
pi_148388993
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik geloof dat gm87 het ook heel leuk heeft opgelost, die had ook maar een kamer.
En is niks ergs aan, als wij hier waren blijven wonen hadden we wel een aparte babykamer, maar denk dat de kleine bij ons op de slaapkamer kwam. Babykamer is nl. op de begane grond en ik heb de kleine graag op dezelfde verdieping. En van minder mogelijkheden wordt je creatief!
Oh ik vind het ook niet erg. Kijk ideaal is anders, maar erg vind ik het niet.
Alleen het is wel creatiever denken.
Klopt GM87 had ook een heel leuk meubel.
Alleen ben ik een zeikerd en kan ik er niet tegen als er teveel verschillende kleuren in een kamer zijn. Zwart bruin EN wit gaat me te ver :P Dus dat gaan mij nog wat problemen geven.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:30:26 #223
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148389158
Wij slapen ook nogsteeds met de jongste bij ons hoor (heel bewust.)
En slapen de oudere 2 samen :D
de commode staat in de badkamer etc etc.

Ik heb liever 1 grote gedeelde slaapkamer voor de kinderen van 20m2
Waar er later een muurtje tussen komt dan 3 kleintjes.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:31:03 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148389174
Gheheh al hormonaal VOOR de hormonen joycie? ;)
Wij hebben ook nog niks.. weten wel welk kamertje de baby kamer wordt.. Daar wordt dus niks meer aan gedaan de komende tijd totdat er een baby komt. . O+ is nog heel erg in de jinx modus.. ik mag het zelfs niet hebben over sparen-voor..
Naja.. komt vast wel goed tzt..

Ik zelf vind een mix van nieuw en oud/gebruikt wel leuk..
Op de een of andere manier vind ik een wagen dan wel iets wat nieuw gekocht moet worden..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_148389196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Dit. Ik heb nog helemaal niks van babyspul aangeschaft, al moet ik me vaak heel erg inhouden als ik lieve laarsjes zie of mooie jasjes. Mijn vriendinnen doen daar veel minder krampachtig over. Ik heb afgelopen weekend wel bij Ikea bij het babysetje staan zwijmelen, maar daar blijft het ook bij :).
In Amerika zag ik ook zo veel! Kleertjes vooral, spotgoedkoop. Maar ja..
O+ heeft deze meegenomen voor zijn beste vriendin:
Als je het speentje uittrekt, althans aan het koortje, dan klinkt er een slaapliedje. Had t zo graag zelf gehouden. Maar eerst maar zien zwanger te worden, en dan moet t nog blijken of t een jongetje of een meisje is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Oh ik vind het ook niet erg. Kijk ideaal is anders, maar erg vind ik het niet.
Alleen het is wel creatiever denken.
Klopt GM87 had ook een heel leuk meubel.
Alleen ben ik een zeikerd en kan ik er niet tegen als er teveel verschillende kleuren in een kamer zijn. Zwart bruin EN wit gaat me te ver :P Dus dat gaan mij nog wat problemen geven.
Echt stom dat die meubels niet in het zwartbruin zijn. Maar als je kast te groot is en je moet die vervangen kun je die vervangen voor een witte :P Dan alleen je bed nog haha.
Ik herken het wel, in de huiskamer wil ik ook een kleur hebben, dat is ook zwartbruin. Maar nu is onze slaapkamer toevallig wit qua meubels, alleen als het niet anders had gekund had ik er ook niet te veel over nagedacht, is offers maken. Babykamer wordt hoogstwaarschijnlijk eiken grijs (sowieso grijs tinten, met accenten, zoals we er nu tegenover staan) en die kleur hebben we nergens in huis, maar is een aparte kamer, maakt niet zoveel uit dus
pi_148389222
Hoe zit dat met sexleven en baby op de kamer? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen :o
pi_148389325
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh al hormonaal VOOR de hormonen joycie? ;)
Wij hebben ook nog niks.. weten wel welk kamertje de baby kamer wordt.. Daar wordt dus niks meer aan gedaan de komende tijd totdat er een baby komt. . O+ is nog heel erg in de jinx modus.. ik mag het zelfs niet hebben over sparen-voor..
Naja.. komt vast wel goed tzt..

Ik zelf vind een mix van nieuw en oud/gebruikt wel leuk..
Op de een of andere manier vind ik een wagen dan wel iets wat nieuw gekocht moet worden..
Ja en teveel tijd om na te denken ;) Januari is altijd te rustig qua werk dus zit ik te veel thuis. Dus dan krijg je dat ;)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:37:29 #228
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148389356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe zit dat met sexleven en baby op de kamer? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen :o
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148389364
quote:
Hahaha daar heb ik ook al eens over nagedacht maar daar denk ik nog maar niet teveel over na :P

En een +1 op Moppert ;)
pi_148389369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

In Amerika zag ik ook zo veel! Kleertjes vooral, spotgoedkoop. Maar ja..
O+ heeft deze meegenomen voor zijn beste vriendin:
[ afbeelding ] Als je het speentje uittrekt, althans aan het koortje, dan klinkt er een slaapliedje. Had t zo graag zelf gehouden. Maar eerst maar zien zwanger te worden, en dan moet t nog blijken of t een jongetje of een meisje is.

[..]

Echt stom dat die meubels niet in het zwartbruin zijn. Maar als je kast te groot is en je moet die vervangen kun je die vervangen voor een witte :P Dan alleen je bed nog haha.
Ik herken het wel, in de huiskamer wil ik ook een kleur hebben, dat is ook zwartbruin. Maar nu is onze slaapkamer toevallig wit qua meubels, alleen als het niet anders had gekund had ik er ook niet te veel over nagedacht, is offers maken. Babykamer wordt hoogstwaarschijnlijk eiken grijs (sowieso grijs tinten, met accenten, zoals we er nu tegenover staan) en die kleur hebben we nergens in huis, maar is een aparte kamer, maakt niet zoveel uit dus
Voor wanneer je zwanger bent
http://www.amazon.com/dp/(...)_pi_dp_a8BXrb07QE31D
pi_148389405
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef Moppert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat kan ook natuurlijk :D
pi_148389416
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef Daui het volgende:

[..]

Voor wanneer je zwanger bent
http://www.amazon.com/dp/(...)_pi_dp_a8BXrb07QE31D
Ik had m gezien ja :)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:43:54 #233
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148389545
En met 3 kinderen en een drukke baan en een partner die veel vroeger gaat slapen zit iedere dag seks er toch niet in :+ Maar dat soort dingen lossen zich op. Vroeger sliep iedereen samen en bleef de populatie ook groeien.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:45:33 #234
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148389592
quote:
Goede anticonceptie :Y

;)
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 14:58:54 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148390018
Ik durf echt nog niet naar babyspulletjes te kijken en te kopen :o Wat nou als het nooit lukt :@

Maar zodra ik dat tweede streepje pies ga ik waarschijnlijk wel meteen los hoor _O-
pi_148390171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik durf echt nog niet naar babyspulletjes te kijken en te kopen :o Wat nou als het nooit lukt :@

Maar zodra ik dat tweede streepje pies ga ik waarschijnlijk wel meteen los hoor _O-
Ja dat heb ik ook wel in mijn achterhoofd maar toch.. Af en toe bezwijk ik ervoor :P
pi_148390295

O+

Ook leuk.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:20:30 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148390623
Uiteindelijk hoef je natuurlijk niet perse een kind te hebben voor een schommelstoel ;)
pi_148390685
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:

dat dacht ik ook, maar ik durf nog niet zo goed...Wat als het mis gaat? Eerst maar eens de twaalf weken voorbij!
pi_148390744
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:20 schreef Barreltje het volgende:
Uiteindelijk hoef je natuurlijk niet perse een kind te hebben voor een schommelstoel ;)
Ik zit er gewoon zelf in. Als er n kind komt gaat de stoel wel naar de babykamer.
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 15:25:17 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148390769
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat dacht ik ook, maar ik durf nog niet zo goed...Wat als het mis gaat? Eerst maar eens de twaalf weken voorbij!
Met meteen bedoel ik ook eerst oriënteren ;) Het echt aanschaffen van spulletjes zou ik pas doen als ik een eerste echo heb gehad denk ik. Dat wil zeggen de grotere spullen. Kleine dingetjes moeten wel eerder kunnen denk ik O+

Ik heb nu al 3 dagen zo'n zeurderige menstruatie-achtige kramp in mijn buik. Normaal word ik dan meteen ongesteld maar nu dus niet. Ondertussen is poes helemaal aan me vastgeplakt O+
pi_148390906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Met meteen bedoel ik ook eerst oriënteren ;) Het echt aanschaffen van spulletjes zou ik pas doen als ik een eerste echo heb gehad denk ik. Dat wil zeggen de grotere spullen. Kleine dingetjes moeten wel eerder kunnen denk ik O+

Ik heb nu al 3 dagen zo'n zeurderige menstruatie-achtige kramp in mijn buik. Normaal word ik dan meteen ongesteld maar nu dus niet. Ondertussen is poes helemaal aan me vastgeplakt O+
Ik zou echt n test doen,.Bedoel t niet lullig maar je maakt jezelf aardig gek zo, en dan gaat r best een grote teleurstelling worden... + dat je op deze manier psychisch ook je menstruatie tegen kan houden (weet ik uit ervaring)
hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_148390938
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik zou echt n test doen,.Bedoel t niet lullig maar je maakt jezelf aardig gek zo, en dan gaat r best een grote teleurstelling worden... + dat je op deze manier psychisch ook je menstruatie tegen kan houden (weet ik uit ervaring)
hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.
Helemaal eens..
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 15:33:00 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148390993
Ik ben het met jullie eens hoor :D Maar wil deze samen met vriend doen dus dan wordt het op z'n vroegst morgenochtend :)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:40:42 #245
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148391250
Gewoon morgen testen MaJo...Volgens mij wordt jij inderdaad gekker door de hoop dan een 'afwijzings-streepje'. Hoewel je dan nog steeds te vroeg kan zijn. Jij staat er anders in: jij hebt hoop dat het raak is en hebt ook wel een soort voorgevoel denk ik uit je posts op te maken. Ik had juist geen hoop: ging ervan uit dat het niet raak zou zijn, en heb daarom pas 2 dagen na NOD getest.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_148391368
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D :D _O_
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:46:14 #247
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148391407
Ik heb al een bedje :P Maar ik wist welke ik sowieso wilde en iemand deed m voor cheapo weg via MP. Als t nooit gaat lukken heb ik m zo weer doorverkocht :D
Verder niks aangeschaft hoor, hebben we als t raak is nog 9 hele maanden voor, veel leuker om gericht te kunnen winkelen :) je hebt niks aan een berenpakje als je een zomerkind krijgt bijv. :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148391437
ik durf echt nog niet te denken aan spulletjes, ben bang dat ik het dan jinx ofzo :+
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 15:49:04 #249
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148391521
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef Mariposas het volgende:
Gewoon morgen testen MaJo...Volgens mij wordt jij inderdaad gekker door de hoop dan een 'afwijzings-streepje'. Hoewel je dan nog steeds te vroeg kan zijn. Jij staat er anders in: jij hebt hoop dat het raak is en hebt ook wel een soort voorgevoel denk ik uit je posts op te maken. Ik had juist geen hoop: ging ervan uit dat het niet raak zou zijn, en heb daarom pas 2 dagen na NOD getest.
Ik heb inderdaad een voorgevoel :Y Maar moet zeggen dat het vandaag wel weer minder is dan gisteren. Gisteren was ik er echt van overtuigd, nu denk ik weer dat ik mezelf gek maak. Morgen zit ik 3 dagen na mijn NOD en 1 dag voor mijn langste cyclus dus dat is wel een goed moment. En zelfs dan kan het nog te vroeg zijn inderdaad :Y
pi_148391546
Even een vervolg vanuit mijn kant uit de "streepjes op de Action-ovutesten"-verhaal.
Heb net nog een ovutest gedaan en heb nu helemaal geen streepje.

Zaterdag: donkere streep, bijna net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Zondag: donkere streep, net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Maandag: licht streepje.
Dinsdag: een heel licht streepje.

Dat zou betekenen dat ik ongeveer de 17e - 18e mijn NOD heb!

Conclusie, ik snap de ovulatietesten :P Waar ik in het begin dacht hoe moet ik daar ooit wijs uit komen met die streepjes. Lijken dit me vrij duidelijk ovulatietesten. Dus een aanrader voor mensen die willen beginnen met ovulatietesten!
Action, 5 voor 2,50. (in mijn geval, mede mogelijk gemaakt door: Gevalletje!)
pi_148391579
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een bedje :P Maar ik wist welke ik sowieso wilde en iemand deed m voor cheapo weg via MP. Als t nooit gaat lukken heb ik m zo weer doorverkocht :D
Verder niks aangeschaft hoor, hebben we als t raak is nog 9 hele maanden voor, veel leuker om gericht te kunnen winkelen :) je hebt niks aan een berenpakje als je een zomerkind krijgt bijv. :P
Dat heb ik dus ook met de stokke tripptrapp die wij hebben liggen. Mochten we hem zelf niet neer mogen zetten, dan is het zo weer doorverkocht!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:52:17 #252
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148391628
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook met de stokke tripptrapp die wij hebben liggen. Mochten we hem zelf niet neer mogen zetten, dan is het zo weer doorverkocht!
Jep idd! (haha tripptrapp had ik ook bijna gekocht :') maargoed, toen besefte ik dat t na een zwangerschap nog wel ff duurt voordat kind in een kinderstoel gaat zitten :+ die dingen staan ook vaaak op MP!)
pi_148391690
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:52 schreef pinquit het volgende:

[..]

Jep idd! (haha tripptrapp had ik ook bijna gekocht :') maargoed, toen besefte ik dat t na een zwangerschap nog wel ff duurt voordat kind in een kinderstoel gaat zitten :+ die dingen staan ook vaaak op MP!)
ja klopt wij hebben hem hier in de buurt kunnen ophalen voor 40 euro terwijl hij nieuw over de 100 euro kost. En omdat wij graag de newborn-set erop willen zal hij bij ons vrij snel staan :)
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 15:56:09 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148391766
Ik zal vriend nog maar niet lastigvallen met meubeltjes en dergelijke, denk dat hij dat nog niet gaat trekken :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:56:25 #255
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148391776
Ik vind de tripptrap echt de meest verschrikkelijke stoel ever.

En je moet echt opletten welke stoel je hebt want de hele oude kan je niets meer nieuw voor kopen en passen dan weer de dingen van nu niet op en andersom, blughh :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad een voorgevoel :Y Maar moet zeggen dat het vandaag wel weer minder is dan gisteren. Gisteren was ik er echt van overtuigd, nu denk ik weer dat ik mezelf gek maak. Morgen zit ik 3 dagen na mijn NOD en 1 dag voor mijn langste cyclus dus dat is wel een goed moment. En zelfs dan kan het nog te vroeg zijn inderdaad :Y
Ik ga duimen voor je!
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 15:59:10 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148391856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:56 schreef Moppert het volgende:
Ik vind de tripptrap echt de meest verschrikkelijke stoel ever.

En je moet echt opletten welke stoel je hebt want de hele oude kan je niets meer nieuw voor kopen en passen dan weer de dingen van nu niet op en andersom, blughh :D

Ik heb even opgezocht wat die triptrapp nou is maar dat is wel wat ik verwachtte. Die stoel lijkt me ook niks, ziet er heel oncomfortabel uit :D Maar wel handig dat ie op de groei is. Ergens las ik (waarschijnlijk in het babytopic) dat die stoel helemaal niet goed is :?

quote:
Ik ga duimen voor je!
Thanks O+

Nog 1 nachtje wachten meiden ;) (ik schreef jongens en heb dat maar weggehaald :'))

Nu eerst in een (niet te heet) bad :)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:00:41 #257
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148391911
Ik vind m zelf heerlijk zitten :P :D
pi_148391937
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Zomer of winter een berenpak is van alle seizoenen ;)

Wat voor bedje heb je gekocht
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:06:08 #259
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148392033
SPOILER: offtopic stoel gelul
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We willen natuurlijk wel de uitlsag weten he terwijl de test nog nat is Majo ;)
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:07:48 #260
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148392071
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:09:49 #261
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148392130
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:01 schreef Daui het volgende:

[..]

Zomer of winter een berenpak is van alle seizoenen ;)

Wat voor bedje heb je gekocht
Een cosleeper van Babybay :)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:11:11 #262
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148392167
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef pinquit het volgende:

[..]

SPOILER
Ja, maar dat deed hij met een maand of 3 a 4 al :D
Met 6 maand ging hij al helemaal zelf van lig naar zit en toch kon hij in de tripptrapp niet zitten.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:11:39 #263
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148392180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:09 schreef pinquit het volgende:

[..]

Je hebt hem dus toch gekocht! *O* *O* *O*
Wij zijn er zo blij mee :Y
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:11:51 #264
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148392184
Hm, even wat stoelen uitproberen is wel handig dan idd :)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:12:09 #265
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148392194
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef Moppert het volgende:

[..]

Je hebt hem dus toch gekocht! *O* *O* *O*
Wij zijn er zo blij mee :Y
Ja :D O+ de maxi, voor 80,- op MP *O*
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 16:12:59 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148392214
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:
We willen natuurlijk wel de uitlsag weten he terwijl de test nog nat is Majo ;)
uiteraard :D wil het sowieso meteen met jullie delen, ook als het negatief is.
pi_148392225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:09 schreef pinquit het volgende:

[..]

Wat handig
Dan rol je niet over je baby heen
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:13:15 #268
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148392227
Wow dat is echt echt een mega koopje :o

Ik heb trouwens ook een voorgevoel dat het raak is bij ons. :o
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:13:50 #269
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148392240
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Daui het volgende:

[..]

Wat handig
Dan rol je niet over je baby heen
:D
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:14:02 #270
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148392246
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:

*O* en je moeder?
pi_148392287
quote:

Op naar een fijne zwangerschap!
pi_148392305
Hoe ik er nu over denk is dat ik de stoel in eerste instantie met de newbornset gebruik ter vervanging van een wipstoel. En als de baby goed zelf kan zitten pas de stoelinzet.
Wij gebruiken de stoel zelf op het werk en voornamelijk bij peuters en kleuters vind ik het heel fijn dat ze de voetjes ergens op kunnen steunen.

Sowieso wil ik mijn kindje in het begin voornamelijk op schoot voeden. Ook fruithappen en brood e.d.
(maar misschien denk ik als het zover is wel heel anders..)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:17:01 #273
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148392319
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:14 schreef pinquit het volgende:

[..]

*O* en je moeder?
Die ook 8)7
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:17:40 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148392347
omg *O* wanneer ga je testen? :P
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 16:17:57 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148392360
quote:

hoezo denk je dat? Ik dacht het aan het begin van deze ronde al, dit gaat hem worden O+ Maar ja gevoel zegt ook niks als ik niet gewoon zwanger test natuurlijk :')

Zou wel heel tof zijn moppert! O+
pi_148392364
Ben benieuwd Moppert! Waardoor heb je het voorgevoel? En wanneer kun je testen?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:20:11 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148392423
F5! F5! F5! F5!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:20:52 #278
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148392451
de 15e, en ik heb dit voorgevoel vaker gehad en toen zat het ook goed :D
maar dat heeft geen bijzondere reden mijn voorgevoel :')
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148392530
Zou super zijn Moppert! Hopelijk laat je gevoel je niet in de steek.
pi_148392559
Ooh Moppert! Ik duim heel hard voor je!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:25:11 #281
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148392599
Damn nog 9 dagen wachten.. :o
pi_148392729
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Damn nog 9 dagen wachten.. :o
Dan ben je nog wel even aan het F5en :P
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:32:35 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148392884
:{w
Ik heb wel wat beters te doen..

B-) 8-)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:32:36 #284
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148392885
Overigens heb ik elke maand het gevoel dat t wel eens raak kan zijn :P dus ben benieuwd wat ik 'voel' als ik écht zwanger ben.
Ben nu ook weer misselijk bijvoorbeeld, maar dat was ik vorige maand rond deze tijd in mijn cyclus ook. Ook af en toe een zwaar gevoel in d'n buik, maarrr dat had ik vorige maand rond deze tijd dus ook :') Net als een aantal dagen onmogelijk koud hebben, zere tetten, raar voelende tepels and so on.

Bwaargh }:|
pi_148393160
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef pinquit het volgende:
Overigens heb ik elke maand het gevoel dat t wel eens raak kan zijn :P dus ben benieuwd wat ik 'voel' als ik écht zwanger ben.
Ben nu ook weer misselijk bijvoorbeeld, maar dat was ik vorige maand rond deze tijd in mijn cyclus ook. Ook af en toe een zwaar gevoel in d'n buik, maarrr dat had ik vorige maand rond deze tijd dus ook :') Net als een aantal dagen onmogelijk koud hebben, zere tetten, raar voelende tepels and so on.

Bwaargh }:|
Ja, het is gek dat we dit opeens zo voelen, maar dat komt juist omdat we nu op ieder pijnscheutje aan het letten zijn. Sinds de eerste keer dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, bijna een jaar geleden, ben ik kritischer gaan kijken naar wat ik elke maand voel voor ik ongesteld moet worden. En verrek; mijn borsten zijn altijd gevoeliger. Mijn ochtendcappuccino valt minder lekker een paar dagen voor ik ongesteld word en ja, ik heb meer last van hoofdpijn.

Dat is heel logisch, omdat de zwangerschapssymptomen en ongesteldheidssymptomen dus eigenlijk best heel veel overeenkomsten hebben. Googelen heeft dus ook geen nut, want je zoekt alleen maar naar bevestiging :P
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:42:28 #286
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148393328
Nou exact wat je zegt idd :)
Het enige waar ik me altijd wel bewust van ben geweest is mn zere borsten, dat heb ik al zolang ik menstrueer (en dan ook zo erg dat van de trap aflopen hels is :') ), maar de rest was nieuw voor me :)
pi_148393421
Stom zeg :*
  Moderator dinsdag 6 januari 2015 @ 16:45:06 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148393451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ja, het is gek dat we dit opeens zo voelen, maar dat komt juist omdat we nu op ieder pijnscheutje aan het letten zijn. Sinds de eerste keer dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, bijna een jaar geleden, ben ik kritischer gaan kijken naar wat ik elke maand voel voor ik ongesteld moet worden. En verrek; mijn borsten zijn altijd gevoeliger. Mijn ochtendcappuccino valt minder lekker een paar dagen voor ik ongesteld word en ja, ik heb meer last van hoofdpijn.

Dat is heel logisch, omdat de zwangerschapssymptomen en ongesteldheidssymptomen dus eigenlijk best heel veel overeenkomsten hebben. Googelen heeft dus ook geen nut, want je zoekt alleen maar naar bevestiging :P
+1, dat is ook zo verwarrend!! Het enige wat ik nu niet heb en altijd wel is hoofdpijn. Ik zie dat maar als een goed teken :+
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:49:09 #289
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_148393621
Ik heb een hele waslijst aan "klachten" die ik niet hoop te hebben als ik zwanger ben.. :P
pi_148395032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef pinquit het volgende:
Nou exact wat je zegt idd :)
Het enige waar ik me altijd wel bewust van ben geweest is mn zere borsten, dat heb ik al zolang ik menstrueer (en dan ook zo erg dat van de trap aflopen hels is :') ), maar de rest was nieuw voor me :)
Beetje gekke vraag maar zijn het dan ook grote borsten? Die van mij kunnen niet echt op en neer gaan en ze doen nooit pijn.
pi_148395787
Oohh Moppert! Spannend!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:44:57 #292
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148395886
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:22 schreef Daui het volgende:

[..]

Beetje gekke vraag maar zijn het dan ook grote borsten? Die van mij kunnen niet echt op en neer gaan en ze doen nooit pijn.
Ja :D aan de stevige kant ja ;)
pi_148396458
wanneer ga je testen pinq? *duimt alvast* c_/
:)
pi_148396520
Nog geen streepjes in dit topic he? Wel veel voorgevoelens en vermoedens en symptomen. Dat belooft wat! *O*

Ik heb overigens steekjes en krampjes. Mijn nod is de 11e, gebaseerd op een lange cyclus. Maar gezien de steekjes en krampjes kan ik best wel weer een kortere cyclus hebben, of in ieder geval weer eerder bloedverlies. Ik hoop dat het nog even uitgesteld wordt tot in ieder geval donderdag, want woensdag heb ik een afspraak om weer gewaxt te worden :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:07:54 #295
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148396632
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:02 schreef mignonne het volgende:
wanneer ga je testen pinq? *duimt alvast* c_/
Ik wil nu wel :P maar ik denk niet dat dat zin heeft :') vrij- of zaterdag denk :)
pi_148396672
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:07 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik wil nu wel :P maar ik denk niet dat dat zin heeft :') vrij- of zaterdag denk :)
oeeeeh spennund! *O* O+
en wat tof van dat bedje joh, wat een fijn koopje! ik mag toch wel aan de brei hè als je een baby bakt? :9 :s)
pi_148396792
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Proest! :D

quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even iets heel anders: we zitten alweer in januari, gaan we nog een spelletjesmeet plannen? :D
Spelletjes O+

quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef MaJo het volgende:
Waarschijnlijk is iedereen rond de Spelletjesmeet zwanger inmiddels _O- ik heb hem in mijn agenda staan op 28 maart. Bij wie zou het ook alweer zijn? Iemand in Almere weet ik nog :D
Niet die groepsdruk er op leggen O-) Hahahaha
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vervolg vanuit mijn kant uit de "streepjes op de Action-ovutesten"-verhaal.
Heb net nog een ovutest gedaan en heb nu helemaal geen streepje.

Zaterdag: donkere streep, bijna net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Zondag: donkere streep, net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Maandag: licht streepje.
Dinsdag: een heel licht streepje.

Dat zou betekenen dat ik ongeveer de 17e - 18e mijn NOD heb!

Conclusie, ik snap de ovulatietesten :P Waar ik in het begin dacht hoe moet ik daar ooit wijs uit komen met die streepjes. Lijken dit me vrij duidelijk ovulatietesten. Dus een aanrader voor mensen die willen beginnen met ovulatietesten!
Action, 5 voor 2,50. (in mijn geval, mede mogelijk gemaakt door: Gevalletje!)
Yeah! *O*

----

En we mogen dus duimen voor Majo, Moppert & Pinq! _O_ w/
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:13:16 #298
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148396804
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

oeeeeh spennund! *O* O+
en wat tof van dat bedje joh, wat een fijn koopje! ik mag toch wel aan de brei hè als je een baby bakt? :9 :s)
Jaaa keileuk *O* ik wil wel mijn baby in een echte Mignonne© kunnen proppen O+
pi_148396834
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:13 schreef pinquit het volgende:

[..]

Jaaa keileuk *O* ik wil wel mijn baby in een echte Mignonne© kunnen proppen O+
yaaaay O+ pinqbaby O+ ik vind je nu al leuk :D :7
pi_148396911
Ik wil ook kunnen breien en haken.. Lijkt me zo leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo