Als we in het topic op dit tempo doorgaan zouden we het zomaar eens kunnen halen..!quote:Op maandag 5 januari 2015 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jahopelijk is iedereen zwanger dan inderdaad
Volgens mij moet dat niks uitmaken, ten minste als hij verder daarna wel normaal gegroeid is enzo. Hoeveel te vroeg geboren is hij? Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren dus ben sowieso wel benieuwd of dit effecten heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend is de laatste tijd heel erg aan zichzelf aan het twijfelen. Of dat hij wel goede zaadjes heeft. Zo rot voor hem. Hij had zelfs al op internet gekeken naar zelftesten. Maar heb gezegd dat ik niet wil dat hij dat doet. Niet via een zelftest. Als hij het wilt weten, wil ik dat hij dat via de dokter doet.
Hij is er bang voor omdat hij te vroeg geboren is en dat dat effect heeft.
Kon er via google niets over vinden dat dat effect kan hebben. Heeft iemand van jullie daar een idee van?
Hier nog steeds pijnlijke borsten. Onderbuik wel ietsjes minder zeurderig.. vanavond misschien toch voor de zekerheid nog even gezellig maken. Al is mijn piek zondag al geweest. En heb ik echt een griephoofd.
Jeetje Majo! Die twee dagen vliegen voorbij, echt! Ik ga donderdag ochtend in ieder geval f5'en hoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat niks uitmaken, ten minste als hij verder daarna wel normaal gegroeid is enzo. Hoeveel te vroeg geboren is hij? Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren dus ben sowieso wel benieuwd of dit effecten heeft.
Ik voel me nog steeds hetzelfde als gisteren en nog geen bloed. Nog twee daagjes tot ik mag testen van mezelf
Mijn vriend is met 26 weken geboren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat niks uitmaken, ten minste als hij verder daarna wel normaal gegroeid is enzo. Hoeveel te vroeg geboren is hij? Mijn vriend is 2 maanden te vroeg geboren dus ben sowieso wel benieuwd of dit effecten heeft.
Ik voel me nog steeds hetzelfde als gisteren en nog geen bloed. Nog twee daagjes tot ik mag testen van mezelf
wie zegt dat ik het 's ochtends doequote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Jeetje Majo! Die twee dagen vliegen voorbij, echt! Ik ga donderdag ochtend in ieder geval f5'en hoor!
Voor zover ik weet (en ik weet best wat over invloed van vroeggeboortes op ontwikkelingsproblemen) heeft vroeggeboorte niks te maken met vruchtbaarheid. Bij bepaalde genetische aandoeningen komen wel beide voor, maar als je vriend éen van die dingen had (dan moet je aan handicaps en syndromen denken bijv.) dan wist hij dat al wel. Kortom: hij hoeft zich wat dat betreft echt geen zorgen te maken!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend is met 26 weken geboren.
Eigenlijk heeft hij nergens last van gehad. In zijn kinderjaren wat van zijn longen (maar dat is niet gek), maar hij heeft er niet aan "overgehouden". Tis nu een beer van een kerel van bijna 2 meter![]()
Ik kan er ook echt niets over terugvinden op internet. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het invloed heeft.
Vind het wel heel vervelend dat mijn vriend aan zichzelf gaat twijfelen. Terwijl het eigenlijk duidelijk bij mij ligt met mijn lange onregelmatige cyclussen.
Zo zie je maar, dat mannen er in hun hoofd ook erg mee bezig kunnen zijn!
leuk is dat he dat ze er ook zo mee bezig zijn? En ook wel logisch, het is voor hen ook wel een grote stap natuurlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend is met 26 weken geboren.
Eigenlijk heeft hij nergens last van gehad. In zijn kinderjaren wat van zijn longen (maar dat is niet gek), maar hij heeft er niet aan "overgehouden". Tis nu een beer van een kerel van bijna 2 meter![]()
Ik kan er ook echt niets over terugvinden op internet. Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het invloed heeft.
Vind het wel heel vervelend dat mijn vriend aan zichzelf gaat twijfelen. Terwijl het eigenlijk duidelijk bij mij ligt met mijn lange onregelmatige cyclussen.
Zo zie je maar, dat mannen er in hun hoofd ook erg mee bezig kunnen zijn!
Thnx voor je antwoord Silliegirl! Dat ga ik mijn vriend vanavond even onder de neus schuiven!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Voor zover ik weet (en ik weet best wat over invloed van vroeggeboortes op ontwikkelingsproblemen) heeft vroeggeboorte niks te maken met vruchtbaarheid. Bij bepaalde genetische aandoeningen komen wel beide voor, maar als je vriend éen van die dingen had (dan moet je aan handicaps en syndromen denken bijv.) dan wist hij dat al wel. Kortom: hij hoeft zich wat dat betreft echt geen zorgen te maken!
Majo: spannend! Ik duim voor je.
Maar mannen zijn (vaak) zoveel nuchterder als vrouwen. Ik smelt altijd wel als een man zijn zachte kant laat zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
leuk is dat he dat ze er ook zo mee bezig zijn? En ook wel logisch, het is voor hen ook wel een grote stap natuurlijk
Als hij verder nu een gezonde kerel is dan denk ik dat het wel goed zit
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kon me gisteren niet inhouden en heb weer eens allerlei babywinkelsites afgestruind naar kinderwagens, bedjes, kleertjes etc. Ik wou dat ik die mannelijke nuchterheid af en toe had
Is dat een kinderstoel op de groei? Bij de kringloop bij ons in de buurt hebben ze ook prima kinderwagens en andere babydingen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha leuk verjaardagscadeau een matchy-matchy berenpak voor vader en zoon/dochter
Qua kamer hebben we niet veel keuze hier omdat de kleine bij ons op de slaapkamer komt, dat wordt nog wel passen en meten. Maar het is inderdaad heel leuk om na te denken hoe en wat!
Wij hebben ook al de eerste babyaankoop in huis. Een oude stokke tripptrapp die we tweedehands hebben kunnen scoren. Die willen we oppimpen met een laagje verf.
Ja inderdaad een kinderstoel op de groei.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:42 schreef Daui het volgende:
[..]
Is dat een kinderstoel op de groei? Bij de kringloop bij ons in de buurt hebben ze ook prima kinderwagens en andere babydingen.
Woon je nu in een appartement met 1 slaapkamer? Ik zag eens een documentaire over een stel in New York die superhandige oplossingen hadden voor hun appartement toen ze een baby kregen.
En je hebt van die multifunctionele baby meubelen zoals deze
[ afbeelding ]
Mijn vriend wil graag een rugzak waar de baby in kan. Ben blij dat we verhuisd zijn want hiervoor woonden we in een klein appartement in de stad zonder deuren. Niet zo handig met katten en babyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja inderdaad een kinderstoel op de groei.
Ben ook wel van plan om bij de kringloop te kijken. Maar wil proberen om, als de financiën het toelaten, zoveel mogelijk nieuw te kopen.
Toen we begonnen met het orienteren op een kinderwagen begon mijn vriend met de stokke Xplory, maar dat vind ik echt te duur. Dus nu zitten we te denken aan een maxi cosi mura. Al begin ik nu ook wel te twijfelen, aangezien het me heel fijn lijkt om te dragen. En ik het dan onzin vind om een hele dure kinderwagen aan te schaffen.
Ach zoveel om over na te denken
Wij hebben inderdaad maar 1 slaapkamer, en daar staat nu een gigantische kledingkast in. En we hebben een flink bed van 1.80 bij 2.10. Dus dat wordt nog puzzelen. Heb inderdaad al aan zo'n soort meubel zitten denken. Alleen wil een beetje in de zelfde kleuren blijven en we hebben nu zwart-bruin..
Denk dat we de slaapkamer maar moeten veranderen
Ik woonde hiervoor in een studiootje, en daar woonde ook een aantal gezinnetjes en het kan dus wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:58 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn vriend wil graag een rugzak waar de baby in kan. Ben blij dat we verhuisd zijn want hiervoor woonden we in een klein appartement in de stad zonder deuren. Niet zo handig met katten en baby
Ja ik zou ook wel weten hoe mijn babykamer eruit zou komen te zien als we meer slaapkamers hadden, maar ik denk dat we er van uit moeten gaan dat dat niet het geval gaat zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat bed had ik gezien in het wit, super mooi! Alleen dan zonder hemel. Was er helemaal weg van.wat minder. Nu hebben we een kamertje van zes vierkante meter, dus had mij wel handig geleken. In de nieuwe woning is de babykamer iets van drie bij vier en de kleinste (muv de twee kamers op zolder, die zijn kleiner maar worden hobby en logeer kamer) iets van 2,5 bij 3,5. Ik ben weg van de grote baby kamer, zie al helemaal een schommelstoel bij het raam staan
Wij durven trouwens nog niets te kopen. Bang dat we t jinxen. Dan lukt t niet en is t spul wel heel confronterend
Ooooh een schommelstoelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat bed had ik gezien in het wit, super mooi! Alleen dan zonder hemel. Was er helemaal weg van.wat minder. Nu hebben we een kamertje van zes vierkante meter, dus had mij wel handig geleken. In de nieuwe woning is de babykamer iets van drie bij vier en de kleinste (muv de twee kamers op zolder, die zijn kleiner maar worden hobby en logeer kamer) iets van 2,5 bij 3,5. Ik ben weg van de grote baby kamer, zie al helemaal een schommelstoel bij het raam staan
Wij durven trouwens nog niets te kopen. Bang dat we t jinxen. Dan lukt t niet en is t spul wel heel confronterend
Ik houd van wijneusmodussenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 04:24 schreef Sara82 het volgende:
[..]
[wijsneusmodus]
De kwaliteit wordt BETER, de hoeveelheid ietsje minder. (elke dag vs. om de dag). De kans per ronde stijgt met 3% als je op je 6 vruchtbare dagen elke dag seks hebt, in plaats van om de dag. Da's nie veul, je hoeft het er niet voor te doen... Maar, belangrijker: je hoeft er ook zeker niet om te laten omdat je bang bent dat je dan minder kans zou maken! Het tegendeel is waar!
[/wijsneusmodus]
Mijn god, ik heb echt teveel gegoogled de laatste tijd.
[..]
getest met stokkies, de enige piek was te zien op mijn boom helaas. Ik pies trouwens NOOIT maar 1 streepje op die dingen. Heb er altijd twee. Zal binnenkort eens een fotootje maken van een random dag in mijn cyclus. Betekent bij mij zeker niet dat mijn vruchtbare dagen eraan zitten te komen.... (en bij een piek issie net zo donker trouwens, nooit donkerder. Maar wel duidelijk een verschil met andere dagen hoor). Ik gebruik ook actionstokjes. Verschilt misschien per merk? Of ik ben kapoet. Dat kan ook.![]()
Majo, ik hoop echt dat je kwaaltjes de goede reden hebbenBlijft toch steeds zo spannend he....
Ik zit in een beetje in een wachtenopstreepjessleur.Het is steeds hetzelfde liedje.
1.) wacht een eeuw op een ei![]()
2) pis eens een keer over een zwangerschapstest omdat je nieuwsgierig bent![]()
3) word ongesteld.![]()
Megaboring.Gelukkig is er hier op het forum meer actie!
Ik geloof dat gm87 het ook heel leuk heeft opgelost, die had ook maar een kamer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel weten hoe mijn babykamer eruit zou komen te zien als we meer slaapkamers hadden, maar ik denk dat we er van uit moeten gaan dat dat niet het geval gaat zijn.
Ischommelstoelen!
Dit. Ik heb nog helemaal niks van babyspul aangeschaft, al moet ik me vaak heel erg inhouden als ik lieve laarsjes zie of mooie jasjes. Mijn vriendinnen doen daar veel minder krampachtig over. Ik heb afgelopen weekend wel bij Ikea bij het babysetje staan zwijmelen, maar daar blijft het ook bijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh ik vind het ook niet erg. Kijk ideaal is anders, maar erg vind ik het niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik geloof dat gm87 het ook heel leuk heeft opgelost, die had ook maar een kamer.
En is niks ergs aan, als wij hier waren blijven wonen hadden we wel een aparte babykamer, maar denk dat de kleine bij ons op de slaapkamer kwam. Babykamer is nl. op de begane grond en ik heb de kleine graag op dezelfde verdieping. En van minder mogelijkheden wordt je creatief!
In Amerika zag ik ook zo veel! Kleertjes vooral, spotgoedkoop. Maar ja..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Dit. Ik heb nog helemaal niks van babyspul aangeschaft, al moet ik me vaak heel erg inhouden als ik lieve laarsjes zie of mooie jasjes. Mijn vriendinnen doen daar veel minder krampachtig over. Ik heb afgelopen weekend wel bij Ikea bij het babysetje staan zwijmelen, maar daar blijft het ook bij.
Echt stom dat die meubels niet in het zwartbruin zijn. Maar als je kast te groot is en je moet die vervangen kun je die vervangen voor een wittequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Oh ik vind het ook niet erg. Kijk ideaal is anders, maar erg vind ik het niet.
Alleen het is wel creatiever denken.
Klopt GM87 had ook een heel leuk meubel.
Alleen ben ik een zeikerd en kan ik er niet tegen als er teveel verschillende kleuren in een kamer zijn. Zwart bruin EN wit gaat me te verDus dat gaan mij nog wat problemen geven.
Ja en teveel tijd om na te denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh al hormonaal VOOR de hormonen joycie?
Wij hebben ook nog niks.. weten wel welk kamertje de baby kamer wordt.. Daar wordt dus niks meer aan gedaan de komende tijd totdat er een baby komt. .is nog heel erg in de jinx modus.. ik mag het zelfs niet hebben over sparen-voor..
Naja.. komt vast wel goed tzt..
Ik zelf vind een mix van nieuw en oud/gebruikt wel leuk..
Op de een of andere manier vind ik een wagen dan wel iets wat nieuw gekocht moet worden..
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe zit dat met sexleven en baby op de kamer? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen
Hahaha daar heb ik ook al eens over nagedacht maar daar denk ik nog maar niet teveel over naquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe zit dat met sexleven en baby op de kamer? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen
Voor wanneer je zwanger bentquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In Amerika zag ik ook zo veel! Kleertjes vooral, spotgoedkoop. Maar ja..heeft deze meegenomen voor zijn beste vriendin:
[ afbeelding ] Als je het speentje uittrekt, althans aan het koortje, dan klinkt er een slaapliedje. Had t zo graag zelf gehouden. Maar eerst maar zien zwanger te worden, en dan moet t nog blijken of t een jongetje of een meisje is.
[..]
Echt stom dat die meubels niet in het zwartbruin zijn. Maar als je kast te groot is en je moet die vervangen kun je die vervangen voor een witteDan alleen je bed nog haha.
Ik herken het wel, in de huiskamer wil ik ook een kleur hebben, dat is ook zwartbruin. Maar nu is onze slaapkamer toevallig wit qua meubels, alleen als het niet anders had gekund had ik er ook niet te veel over nagedacht, is offers maken. Babykamer wordt hoogstwaarschijnlijk eiken grijs (sowieso grijs tinten, met accenten, zoals we er nu tegenover staan) en die kleur hebben we nergens in huis, maar is een aparte kamer, maakt niet zoveel uit dus
Ik had m gezien jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:37 schreef Daui het volgende:
[..]
Voor wanneer je zwanger bent
http://www.amazon.com/dp/(...)_pi_dp_a8BXrb07QE31D
Goede anticonceptiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja dat heb ik ook wel in mijn achterhoofd maar toch.. Af en toe bezwijk ik ervoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik durf echt nog niet naar babyspulletjes te kijken en te kopenWat nou als het nooit lukt
Maar zodra ik dat tweede streepje pies ga ik waarschijnlijk wel meteen los hoor
dat dacht ik ook, maar ik durf nog niet zo goed...Wat als het mis gaat? Eerst maar eens de twaalf weken voorbij!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik durf echt nog niet naar babyspulletjes te kijken en te kopenWat nou als het nooit lukt
Maar zodra ik dat tweede streepje pies ga ik waarschijnlijk wel meteen los hoor
Ik zit er gewoon zelf in. Als er n kind komt gaat de stoel wel naar de babykamer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:20 schreef Barreltje het volgende:
Uiteindelijk hoef je natuurlijk niet perse een kind te hebben voor een schommelstoel
Met meteen bedoel ik ook eerst oriënterenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar ik durf nog niet zo goed...Wat als het mis gaat? Eerst maar eens de twaalf weken voorbij!
Ik zou echt n test doen,.Bedoel t niet lullig maar je maakt jezelf aardig gek zo, en dan gaat r best een grote teleurstelling worden... + dat je op deze manier psychisch ook je menstruatie tegen kan houden (weet ik uit ervaring)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met meteen bedoel ik ook eerst oriënterenHet echt aanschaffen van spulletjes zou ik pas doen als ik een eerste echo heb gehad denk ik. Dat wil zeggen de grotere spullen. Kleine dingetjes moeten wel eerder kunnen denk ik
Ik heb nu al 3 dagen zo'n zeurderige menstruatie-achtige kramp in mijn buik. Normaal word ik dan meteen ongesteld maar nu dus niet. Ondertussen is poes helemaal aan me vastgeplakt
Helemaal eens..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zou echt n test doen,.Bedoel t niet lullig maar je maakt jezelf aardig gek zo, en dan gaat r best een grote teleurstelling worden... + dat je op deze manier psychisch ook je menstruatie tegen kan houden (weet ik uit ervaring)
hoop natuurlijk dat je gelijk hebt.
Ik heb inderdaad een voorgevoelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef Mariposas het volgende:
Gewoon morgen testen MaJo...Volgens mij wordt jij inderdaad gekker door de hoop dan een 'afwijzings-streepje'. Hoewel je dan nog steeds te vroeg kan zijn. Jij staat er anders in: jij hebt hoop dat het raak is en hebt ook wel een soort voorgevoel denk ik uit je posts op te maken. Ik had juist geen hoop: ging ervan uit dat het niet raak zou zijn, en heb daarom pas 2 dagen na NOD getest.
Dat heb ik dus ook met de stokke tripptrapp die wij hebben liggen. Mochten we hem zelf niet neer mogen zetten, dan is het zo weer doorverkocht!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een bedjeMaar ik wist welke ik sowieso wilde en iemand deed m voor cheapo weg via MP. Als t nooit gaat lukken heb ik m zo weer doorverkocht
Verder niks aangeschaft hoor, hebben we als t raak is nog 9 hele maanden voor, veel leuker om gericht te kunnen winkelenje hebt niks aan een berenpakje als je een zomerkind krijgt bijv.
![]()
Jep idd! (haha tripptrapp had ik ook bijna gekochtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met de stokke tripptrapp die wij hebben liggen. Mochten we hem zelf niet neer mogen zetten, dan is het zo weer doorverkocht!
ja klopt wij hebben hem hier in de buurt kunnen ophalen voor 40 euro terwijl hij nieuw over de 100 euro kost. En omdat wij graag de newborn-set erop willen zal hij bij ons vrij snel staanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jep idd! (haha tripptrapp had ik ook bijna gekochtmaargoed, toen besefte ik dat t na een zwangerschap nog wel ff duurt voordat kind in een kinderstoel gaat zitten
die dingen staan ook vaaak op MP!)
Ik ga duimen voor je!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een voorgevoelMaar moet zeggen dat het vandaag wel weer minder is dan gisteren. Gisteren was ik er echt van overtuigd, nu denk ik weer dat ik mezelf gek maak. Morgen zit ik 3 dagen na mijn NOD en 1 dag voor mijn langste cyclus dus dat is wel een goed moment. En zelfs dan kan het nog te vroeg zijn inderdaad
Ik heb even opgezocht wat die triptrapp nou is maar dat is wel wat ik verwachtte. Die stoel lijkt me ook niks, ziet er heel oncomfortabel uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:56 schreef Moppert het volgende:
Ik vind de tripptrap echt de meest verschrikkelijke stoel ever.
En je moet echt opletten welke stoel je hebt want de hele oude kan je niets meer nieuw voor kopen en passen dan weer de dingen van nu niet op en andersom, blughh
Thanksquote:Ik ga duimen voor je!
Zomer of winter een berenpak is van alle seizoenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Ik heb al een bedjeMaar ik wist welke ik sowieso wilde en iemand deed m voor cheapo weg via MP. Als t nooit gaat lukken heb ik m zo weer doorverkocht
Verder niks aangeschaft hoor, hebben we als t raak is nog 9 hele maanden voor, veel leuker om gericht te kunnen winkelenje hebt niks aan een berenpakje als je een zomerkind krijgt bijv.
![]()
SPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We willen natuurlijk wel de uitlsag weten he terwijl de test nog nat is Majo
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:
SPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Een cosleeper van Babybayquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:01 schreef Daui het volgende:
[..]
Zomer of winter een berenpak is van alle seizoenen
Wat voor bedje heb je gekocht
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef pinquit het volgende:
[..]Ja, maar dat deed hij met een maand of 3 a 4 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 6 maand ging hij al helemaal zelf van lig naar zit en toch kon hij in de tripptrapp niet zitten.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Je hebt hem dus toch gekocht!quote:
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:11 schreef Moppert het volgende:
[..]
Je hebt hem dus toch gekocht!![]()
![]()
![]()
Wij zijn er zo blij mee
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Moppert het volgende:
uiteraardSPOILER: offtopic stoel gelulOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We willen natuurlijk wel de uitlsag weten he terwijl de test nog nat is Majo![]()
wil het sowieso meteen met jullie delen, ook als het negatief is.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat handig
Dan rol je niet over je baby heen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Wow dat is echt echt een mega koopje![]()
Ik heb trouwens ook een voorgevoel dat het raak is bij ons.
Op naar een fijne zwangerschap!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Die ookquote:
hoezo denk je dat? Ik dacht het aan het begin van deze ronde al, dit gaat hem wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:13 schreef Moppert het volgende:
Ja, het is gek dat we dit opeens zo voelen, maar dat komt juist omdat we nu op ieder pijnscheutje aan het letten zijn. Sinds de eerste keer dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, bijna een jaar geleden, ben ik kritischer gaan kijken naar wat ik elke maand voel voor ik ongesteld moet worden. En verrek; mijn borsten zijn altijd gevoeliger. Mijn ochtendcappuccino valt minder lekker een paar dagen voor ik ongesteld word en ja, ik heb meer last van hoofdpijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef pinquit het volgende:
Overigens heb ik elke maand het gevoel dat t wel eens raak kan zijndus ben benieuwd wat ik 'voel' als ik écht zwanger ben.
Ben nu ook weer misselijk bijvoorbeeld, maar dat was ik vorige maand rond deze tijd in mijn cyclus ook. Ook af en toe een zwaar gevoel in d'n buik, maarrr dat had ik vorige maand rond deze tijd dus ookNet als een aantal dagen onmogelijk koud hebben, zere tetten, raar voelende tepels and so on.
Bwaargh
+1, dat is ook zo verwarrend!! Het enige wat ik nu niet heb en altijd wel is hoofdpijn. Ik zie dat maar als een goed tekenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja, het is gek dat we dit opeens zo voelen, maar dat komt juist omdat we nu op ieder pijnscheutje aan het letten zijn. Sinds de eerste keer dat ik het vermoeden had dat ik zwanger was, bijna een jaar geleden, ben ik kritischer gaan kijken naar wat ik elke maand voel voor ik ongesteld moet worden. En verrek; mijn borsten zijn altijd gevoeliger. Mijn ochtendcappuccino valt minder lekker een paar dagen voor ik ongesteld word en ja, ik heb meer last van hoofdpijn.
Dat is heel logisch, omdat de zwangerschapssymptomen en ongesteldheidssymptomen dus eigenlijk best heel veel overeenkomsten hebben. Googelen heeft dus ook geen nut, want je zoekt alleen maar naar bevestiging
Beetje gekke vraag maar zijn het dan ook grote borsten? Die van mij kunnen niet echt op en neer gaan en ze doen nooit pijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef pinquit het volgende:
Nou exact wat je zegt idd![]()
Het enige waar ik me altijd wel bewust van ben geweest is mn zere borsten, dat heb ik al zolang ik menstrueer (en dan ook zo erg dat van de trap aflopen hels is), maar de rest was nieuw voor me
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:22 schreef Daui het volgende:
[..]
Beetje gekke vraag maar zijn het dan ook grote borsten? Die van mij kunnen niet echt op en neer gaan en ze doen nooit pijn.
Ik wil nu welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:02 schreef mignonne het volgende:
wanneer ga je testen pinq? *duimt alvast*
oeeeeh spennund!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik wil nu welmaar ik denk niet dat dat zin heeft
vrij- of zaterdag denk
Proest!quote:
Spelletjesquote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Even iets heel anders: we zitten alweer in januari, gaan we nog een spelletjesmeet plannen?
Niet die groepsdruk er op leggenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef MaJo het volgende:
Waarschijnlijk is iedereen rond de Spelletjesmeet zwanger inmiddelsik heb hem in mijn agenda staan op 28 maart. Bij wie zou het ook alweer zijn? Iemand in Almere weet ik nog
Yeah!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vervolg vanuit mijn kant uit de "streepjes op de Action-ovutesten"-verhaal.
Heb net nog een ovutest gedaan en heb nu helemaal geen streepje.
Zaterdag: donkere streep, bijna net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Zondag: donkere streep, net zo donker als de controlestreep en seks gehad.
Maandag: licht streepje.
Dinsdag: een heel licht streepje.
Dat zou betekenen dat ik ongeveer de 17e - 18e mijn NOD heb!
Conclusie, ik snap de ovulatietestenWaar ik in het begin dacht hoe moet ik daar ooit wijs uit komen met die streepjes. Lijken dit me vrij duidelijk ovulatietesten. Dus een aanrader voor mensen die willen beginnen met ovulatietesten!
Action, 5 voor 2,50. (in mijn geval, mede mogelijk gemaakt door: Gevalletje!)
Jaaa keileukquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeeeeh spennund!![]()
![]()
en wat tof van dat bedje joh, wat een fijn koopje! ik mag toch wel aan de brei hè als je een baby bakt?![]()
yaaaayquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:13 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jaaa keileukik wil wel mijn baby in een echte Mignonne© kunnen proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |