Ja klopt, had alleen even gekeken naar mensen die rond deze tijd hun NOD hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 19:44 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra87, Pinquit, Bloem en ik volgende week
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:38 schreef MaJo het volgende:
En Wizzy maar die heeft al een tijd niet gepost, ze is op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.wist niet dat je weer terug was, fijne vakantie gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gewoon weer een streepje in het nieuwe jaarVan harte!
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Een meisje zouden we erg leuk vindenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
Dat wordt weer een heeeeele drukke september/augustus! Zouden het ook weer allemaal meisjes zijn?
Wait wut?? Waar heb ik overheen gelezenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:56 schreef Cygne het volgende:
Haha nee. Zit nog een beetje in struisvogelmodus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |