SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Een ware streepjes regen zo aan het begin van het nieuwe jaar!
Starbuck_
Gestreeptestoel
Jagärtrut
Cygne
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door J0ycie88 op 04-01-2015 11:58:28 ]Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Niet gelukt heb al een berichtje gestuurd naar een modje..
Ik open nooit meer topics, dat gaat altijd fout
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?![]()
Volgende keer mag je ook gewoon een berichtje posten in FB hoor, hoeft niet meteen met een topicreport
J0ycie, als het goed is, kun je nog wel zelf de OP wijzigen.![]()
dat gaat de goede kant op Sara! Misschien zit er een superei in deze mooie nieuwe cyclusquote:Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Sara82 het volgende:
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?![]()
Thnx Kyara! Volgende keer zal ik het in FB posten!quote:Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Kyara het volgende:
Volgende keer mag je ook gewoon een berichtje posten in FB hoor, hoeft niet meteen met een topicreport
J0ycie, als het goed is, kun je nog wel zelf de OP wijzigen.Ik heb het aangepast Sara! Het gaat de goede kant op! Hopelijk worden je cyclussen alleen nog maar korter!quote:Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Sara82 het volgende:
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ik heb de dames die streepjes geplast hebben uit de OP gehaald, en bij het uitzwaaigedeelte gezet!
Wanneer iemand wijzigingen heeft voor in de op. Quote mij even of stuur een DM!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Bij mij blijft ie nog steeds zo staan. Nog steeds helemaal niets
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 11:17 schreef SilverSjoiis het volgende:
Bij mij blijft ie nog steeds zo staan. Nog steeds helemaal niets
Hier ook niets. Gisteren voor de gein een ovutest gedaan op dat ik wat pijntjes had in mijn onderbuik en zere borsten. Maar had niet echt een piek. Gisteren nog wel even gezellig gemaakt met vriendlief. En kon er niets aan doen, maar ik bleef in mijn hoofd maar denken.. alsjeblieft..... Zo stom.. maar een lange cyclus maakt je op zijn tijd best radeloos.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Mag mijn nod naar 7 februari? Op naar ronde 5!quote:Op zondag 4 januari 2015 10:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb de dames die streepjes geplast hebben uit de OP gehaald, en bij het uitzwaaigedeelte gezet!
Wanneer iemand wijzigingen heeft voor in de op. Quote mij even of stuur een DM!![]()
Vervelend inderdaad, joycie, zo'n lange cyclus.
Ik ben achteraf heel erg verrast over hoe snel het hier gegaan is. natuurlijk, het kan altijd misgaan, maar ik heb er wel vertrouwen in. Gister de eerste regel opgesteld hier in huis: zwangere vrouwen mogen niet gekieteld worden!
Verder Majo: deze ronde heb ik er niet zoveel over nagedacht, wat heel erg fijn was. Ik had natuurlijk erg veel afleiding, doordat we 2 weken lang bij mensen op bezoek waren. Probeer die afleiding te zoeken! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk....![]()
Hart onder de riem voor lange cyclussen: gewoon stug doorgaan met proberenJuist toen ik dacht 'er klopt iets niet met mij' en al weken wachtte op mijn menstruatie, toen was daar opeens die positieve test, op dag 90
. Ik had het toen ongeveer vier weken losgelaten omdat ik wel klaar was met zoveel weken bijna elke dag testen op ovulatie. Ik wist dus ook niet dat er een eisprong was geweest en had het op dat moment van testen echt totaal niet meer verwacht.
Dit betekent uiteraard niet dat het voor anderen ook zo gaat, maar wel dat het niet onmogelijk is![]()
![]()
Thanks Minarosa. Dat geeft wel weer wat hoop. Ik ben er eigenlijk wel heel relaxed onder. Ik ga er gewoon vanuit dat het wat langer zal duren eer dat het raak is en dat vind ik eigenlijk wel prima. We hebben geen haast. Wel over anderhalve week een afspraak in t ziekenhuis omdat ik geen menstruatie heb. Ik was anderhalve maand terug bij de gynaecoloog voor het dragerschap en het toen voor de zekerheid wel even gezegd dat ik geen menstruatie meer heb sinds het stoppen met de pil. Toen er bloed geprikt en daaruit kwam dat m'n hormoonwaardes te hoog waren. Over anderhalve week dus weer naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Maak me er eigenlijk gek genoeg niet heel druk om. Wel een fijn idee dat alles gecheckt wordt.![]()
whohw!quote:Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Sara82 het volgende:
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?Schudden voor gebruik![]()
Hoe is dat uiteindelijk gegaan met kerst/oud en nieuw qua alcohol, wat heb je als smoes gebruikt? En deed er iemand nog moeilijk over dat je niet dronk?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Vervelend inderdaad, joycie, zo'n lange cyclus.
Ik ben achteraf heel erg verrast over hoe snel het hier gegaan is. natuurlijk, het kan altijd misgaan, maar ik heb er wel vertrouwen in. Gister de eerste regel opgesteld hier in huis: zwangere vrouwen mogen niet gekieteld worden!
Verder Majo: deze ronde heb ik er niet zoveel over nagedacht, wat heel erg fijn was. Ik had natuurlijk erg veel afleiding, doordat we 2 weken lang bij mensen op bezoek waren. Probeer die afleiding te zoeken! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk....
Bedankt allemaalIk ga proberen om het wat los te laten. Aan mijn rugpijn te voelen zal de menstruatie niet meer lang op zich laten wachten. Misschien maar beter ook, weer fris de volgende ronde in
Sowieso besloten om niet meer naar mijn lichaam te luisteren, na 32 jaar snap ik die nog steeds voor geen meterNet ook: ik zag er heel erg tegenop om me te wegen na kerst en oud en nieuw, had namelijk helemaal niet opgelet met eten. Ga ik me wegen, ben ik 1,5 kilo afgevallen
Zo zie je maar dat als je het loslaat dat het dan veel beter gaat
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Kerst was eigenlijk wel ok. Op de momenten waar ik er niet onderuit kon (6 cocktails die al op tafel stonden, ofzo), heeft de Duutser voor 2 gedronken.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe is dat uiteindelijk gegaan met kerst/oud en nieuw qua alcohol, wat heb je als smoes gebruikt? En deed er iemand nog moeilijk over dat je niet dronk?
Bedankt allemaalIk ga proberen om het wat los te laten. Aan mijn rugpijn te voelen zal de menstruatie niet meer lang op zich laten wachten. Misschien maar beter ook, weer fris de volgende ronde in
Sowieso besloten om niet meer naar mijn lichaam te luisteren, na 32 jaar snap ik die nog steeds voor geen meterNet ook: ik zag er heel erg tegenop om me te wegen na kerst en oud en nieuw, had namelijk helemaal niet opgelet met eten. Ga ik me wegen, ben ik 1,5 kilo afgevallen
Zo zie je maar dat als je het loslaat dat het dan veel beter gaat
Oud en nieuw denk ik dat al mijn vrienden nu denken dat ik zwanger ben. Toen wist ik hetzelf nog niet, maar die zullen niet te verbaasd zijn...![]()
Zou wel mooi zijn als dan blijkt dat ze dat dachtenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kerst was eigenlijk wel ok. Op de momenten waar ik er niet onderuit kon (6 cocktails die al op tafel stonden, ofzo), heeft de Duutser voor 2 gedronken.
Oud en nieuw denk ik dat al mijn vrienden nu denken dat ik zwanger ben. Toen wist ik hetzelf nog niet, maar die zullen niet te verbaasd zijn...
Waarom ben je uiteindelijk gaan testen? Was je over tijd of had je klachten? En heb je al last van kwaaltjes of valt dat nog wel mee?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
ééntje heeft het me al indirect gevraagd. Ik heb maar terug gezegd dat als ze me wat willen vragen ze dat zeker mogen doen, maar toen durfde hij niet meer!
Ik dacht op 2 januari dat ik ongesteld was geworden, omdat ik wat bloed bij het afvegen had. tampon ingedaan, maar die was nog helemaal wit bij het eruit halen. 's nachts toch maar met een maandverbandje geslapen, maar die was ook erg wit. 's morgens was ik erg nieuwsgierig, en gewoon maar getest met een goedkope test. M'n hart ging zo racen toen er een streepje extra kwam!
Verder geen kwaaltjes, geloof ik. Ik ben moe, maar dat ben ik toch altijd. Kan ook komen door 2 vermoeiende weken met familie. Net knuffelde de Duutser me wat te closen en deden m'n borsten pijn. En verder trekt het een beetje in m'n onderbuik, net alsof ik ongesteld moet worden..![]()
Dat komt vanzelf Cygne.
Hier ook een beetje menstruatie achtig gevoel..![]()
Met oud en nieuw vroeg n vriendin ook of ik zwanger was, omdat ik me niet lekker voelde.
Zijn er andere wachtenden op korte termijn?![]()
krampjes, steken,.t ongesteld worden gevoel hoort erbij... er gaat heel veel gebeuren de komende weken en dat kun je voelen.S. 2014
J. 2016![]()
Mijn NOD is vandaag en van stroopwafel overmorgen. De rest is al wel geweest geloof ik?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat komt vanzelf Cygne.
Hier ook een beetje menstruatie achtig gevoel..![]()
Met oud en nieuw vroeg n vriendin ook of ik zwanger was, omdat ik me niet lekker voelde.
Zijn er andere wachtenden op korte termijn?
En Wizzy maar die heeft al een tijd niet gepost, ze is op vakantie
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ja klopt, had alleen even gekeken naar mensen die rond deze tijd hun NOD hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 19:44 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra87, Pinquit, Bloem en ik volgende week
Mijn nod is ongeveer de 15eToen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Mijn NOD is denk ik binnen nu en 2 weken.. Als ik mijn lichaam mag geloven
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:38 schreef MaJo het volgende:
En Wizzy maar die heeft al een tijd niet gepost, ze is op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.wist niet dat je weer terug was, fijne vakantie gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gewoon weer een streepje in het nieuwe jaarVan harte!
![]()
Starbuck, Gestreeptestoel, Jagärtrut en Cygne ook gefeliciteerd met jullie 2de streepje![]()
![]()
Dit weekend terug gekomen uit Niedersfeld (in de buurt van Winterberg). Lekker een week weg met ons gezin, zonder internet of tv."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."![]()
Dat wordt weer een heeeeele drukke september/augustus! Zouden het ook weer allemaal meisjes zijn?Kwak![]()
Een meisje zouden we erg leuk vindenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
Dat wordt weer een heeeeele drukke september/augustus! Zouden het ook weer allemaal meisjes zijn?![]()
![]()
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."![]()
Gefeliciteerd Wizzy!
Wat een boel streepjes zo in de eerste dagen van het nieuwe jaar!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Wait wut?? Waar heb ik overheen gelezenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:56 schreef Cygne het volgende:
Haha nee. Zit nog een beetje in struisvogelmodus.![]()
![]()
![]()
![]()
Cygne!!! Strepen!! Hoe heb ik het kunnen missen!
Wizzy! Yay!!! Ook strepen!!
Ooooh ik voel prestatiedrang![]()
![]()
Gefeliciteerd Wizzy!
Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein in![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: