abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148309512
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
Wizzy
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Fien10
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Een ware streepjes regen zo aan het begin van het nieuwe jaar!
Starbuck_
Gestreeptestoel
Jagärtrut
Cygne

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..

[ Bericht 60% gewijzigd door J0ycie88 op 04-01-2015 11:58:28 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148309626
Niet gelukt heb al een berichtje gestuurd naar een modje..

Ik open nooit meer topics, dat gaat altijd fout :P
pi_148309892
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?
pi_148309895
Volgende keer mag je ook gewoon een berichtje posten in FB hoor, hoeft niet meteen met een topicreport ;)

J0ycie, als het goed is, kun je nog wel zelf de OP wijzigen.
pi_148310088
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Sara82 het volgende:
Hihi, gelukkig zijn er mods! Mag mijn NOD dan straks naar 7 februari, en mijn cyclusreeks aangevuld met een (nieuw snelheidsrecord!) "39"?
dat gaat de goede kant op Sara! Misschien zit er een superei in deze mooie nieuwe cyclus
pi_148310333
quote:
2s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:09 schreef Kyara het volgende:
Volgende keer mag je ook gewoon een berichtje posten in FB hoor, hoeft niet meteen met een topicreport ;)

J0ycie, als het goed is, kun je nog wel zelf de OP wijzigen.
Thnx Kyara! Volgende keer zal ik het in FB posten!

quote:
Ik heb het aangepast Sara! Het gaat de goede kant op! Hopelijk worden je cyclussen alleen nog maar korter!
pi_148310430
Ik heb de dames die streepjes geplast hebben uit de OP gehaald, en bij het uitzwaaigedeelte gezet!

Wanneer iemand wijzigingen heeft voor in de op. Quote mij even of stuur een DM!
pi_148310869
Bij mij blijft ie nog steeds zo staan. Nog steeds helemaal niets :{
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148310931
quote:
17s.gif Op zondag 4 januari 2015 11:17 schreef SilverSjoiis het volgende:
Bij mij blijft ie nog steeds zo staan. Nog steeds helemaal niets :{
:*

Hier ook niets. Gisteren voor de gein een ovutest gedaan op dat ik wat pijntjes had in mijn onderbuik en zere borsten. Maar had niet echt een piek. Gisteren nog wel even gezellig gemaakt met vriendlief. En kon er niets aan doen, maar ik bleef in mijn hoofd maar denken.. alsjeblieft..... Zo stom.. maar een lange cyclus maakt je op zijn tijd best radeloos.
pi_148310977
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb de dames die streepjes geplast hebben uit de OP gehaald, en bij het uitzwaaigedeelte gezet!

Wanneer iemand wijzigingen heeft voor in de op. Quote mij even of stuur een DM!
Mag mijn nod naar 7 februari? Op naar ronde 5!
pi_148311828
Vervelend inderdaad, joycie, zo'n lange cyclus.

Ik ben achteraf heel erg verrast over hoe snel het hier gegaan is. natuurlijk, het kan altijd misgaan, maar ik heb er wel vertrouwen in. Gister de eerste regel opgesteld hier in huis: zwangere vrouwen mogen niet gekieteld worden!

Verder Majo: deze ronde heb ik er niet zoveel over nagedacht, wat heel erg fijn was. Ik had natuurlijk erg veel afleiding, doordat we 2 weken lang bij mensen op bezoek waren. Probeer die afleiding te zoeken! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk....
pi_148312115
Jagär O+ *O*
pi_148313109
Lastig hoor die lange cyclussen! je weet gewoon niet waar je van op aan kunt...
pi_148313688
Hart onder de riem voor lange cyclussen: gewoon stug doorgaan met proberen :7 Juist toen ik dacht 'er klopt iets niet met mij' en al weken wachtte op mijn menstruatie, toen was daar opeens die positieve test, op dag 90 :o. Ik had het toen ongeveer vier weken losgelaten omdat ik wel klaar was met zoveel weken bijna elke dag testen op ovulatie. Ik wist dus ook niet dat er een eisprong was geweest en had het op dat moment van testen echt totaal niet meer verwacht.

Dit betekent uiteraard niet dat het voor anderen ook zo gaat, maar wel dat het niet onmogelijk is :*
pi_148313998
Thanks Minarosa. Dat geeft wel weer wat hoop. Ik ben er eigenlijk wel heel relaxed onder. Ik ga er gewoon vanuit dat het wat langer zal duren eer dat het raak is en dat vind ik eigenlijk wel prima. We hebben geen haast. Wel over anderhalve week een afspraak in t ziekenhuis omdat ik geen menstruatie heb. Ik was anderhalve maand terug bij de gynaecoloog voor het dragerschap en het toen voor de zekerheid wel even gezegd dat ik geen menstruatie meer heb sinds het stoppen met de pil. Toen er bloed geprikt en daaruit kwam dat m'n hormoonwaardes te hoog waren. Over anderhalve week dus weer naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Maak me er eigenlijk gek genoeg niet heel druk om. Wel een fijn idee dat alles gecheckt wordt.
pi_148314356
quote:
whohw!
Schudden voor gebruik
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 13:46:41 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148315418
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Vervelend inderdaad, joycie, zo'n lange cyclus.

Ik ben achteraf heel erg verrast over hoe snel het hier gegaan is. natuurlijk, het kan altijd misgaan, maar ik heb er wel vertrouwen in. Gister de eerste regel opgesteld hier in huis: zwangere vrouwen mogen niet gekieteld worden!

Verder Majo: deze ronde heb ik er niet zoveel over nagedacht, wat heel erg fijn was. Ik had natuurlijk erg veel afleiding, doordat we 2 weken lang bij mensen op bezoek waren. Probeer die afleiding te zoeken! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk....
Hoe is dat uiteindelijk gegaan met kerst/oud en nieuw qua alcohol, wat heb je als smoes gebruikt? En deed er iemand nog moeilijk over dat je niet dronk?

Bedankt allemaal :* Ik ga proberen om het wat los te laten. Aan mijn rugpijn te voelen zal de menstruatie niet meer lang op zich laten wachten. Misschien maar beter ook, weer fris de volgende ronde in :)

Sowieso besloten om niet meer naar mijn lichaam te luisteren, na 32 jaar snap ik die nog steeds voor geen meter :') Net ook: ik zag er heel erg tegenop om me te wegen na kerst en oud en nieuw, had namelijk helemaal niet opgelet met eten. Ga ik me wegen, ben ik 1,5 kilo afgevallen _O- Zo zie je maar dat als je het loslaat dat het dan veel beter gaat :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148316071
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe is dat uiteindelijk gegaan met kerst/oud en nieuw qua alcohol, wat heb je als smoes gebruikt? En deed er iemand nog moeilijk over dat je niet dronk?

Bedankt allemaal :* Ik ga proberen om het wat los te laten. Aan mijn rugpijn te voelen zal de menstruatie niet meer lang op zich laten wachten. Misschien maar beter ook, weer fris de volgende ronde in :)

Sowieso besloten om niet meer naar mijn lichaam te luisteren, na 32 jaar snap ik die nog steeds voor geen meter :') Net ook: ik zag er heel erg tegenop om me te wegen na kerst en oud en nieuw, had namelijk helemaal niet opgelet met eten. Ga ik me wegen, ben ik 1,5 kilo afgevallen _O- Zo zie je maar dat als je het loslaat dat het dan veel beter gaat :D
Kerst was eigenlijk wel ok. Op de momenten waar ik er niet onderuit kon (6 cocktails die al op tafel stonden, ofzo), heeft de Duutser voor 2 gedronken.

Oud en nieuw denk ik dat al mijn vrienden nu denken dat ik zwanger ben. Toen wist ik hetzelf nog niet, maar die zullen niet te verbaasd zijn...
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 15:33:15 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148318891
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Kerst was eigenlijk wel ok. Op de momenten waar ik er niet onderuit kon (6 cocktails die al op tafel stonden, ofzo), heeft de Duutser voor 2 gedronken.

Oud en nieuw denk ik dat al mijn vrienden nu denken dat ik zwanger ben. Toen wist ik hetzelf nog niet, maar die zullen niet te verbaasd zijn...
Zou wel mooi zijn als dan blijkt dat ze dat dachten _O-

Waarom ben je uiteindelijk gaan testen? Was je over tijd of had je klachten? En heb je al last van kwaaltjes of valt dat nog wel mee?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148321065
ééntje heeft het me al indirect gevraagd. Ik heb maar terug gezegd dat als ze me wat willen vragen ze dat zeker mogen doen, maar toen durfde hij niet meer!

Ik dacht op 2 januari dat ik ongesteld was geworden, omdat ik wat bloed bij het afvegen had. tampon ingedaan, maar die was nog helemaal wit bij het eruit halen. 's nachts toch maar met een maandverbandje geslapen, maar die was ook erg wit. 's morgens was ik erg nieuwsgierig, en gewoon maar getest met een goedkope test. M'n hart ging zo racen toen er een streepje extra kwam!

Verder geen kwaaltjes, geloof ik. Ik ben moe, maar dat ben ik toch altijd. Kan ook komen door 2 vermoeiende weken met familie. Net knuffelde de Duutser me wat te closen en deden m'n borsten pijn. En verder trekt het een beetje in m'n onderbuik, net alsof ik ongesteld moet worden..
pi_148324272
Cygne! Gefeliciteerd! *O* *O* *O* Ik ben zo blij voor je! :* Is het allemaal al een beetje bij je geland?
pi_148324722
Haha nee. Zit nog een beetje in struisvogelmodus. :Y
pi_148326813
Dat komt vanzelf Cygne.

Hier ook een beetje menstruatie achtig gevoel.. :?

Met oud en nieuw vroeg n vriendin ook of ik zwanger was, omdat ik me niet lekker voelde.

Zijn er andere wachtenden op korte termijn?
pi_148327456
krampjes, steken,.t ongesteld worden gevoel hoort erbij... er gaat heel veel gebeuren de komende weken en dat kun je voelen.
S. 2014
J. 2016
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 19:38:33 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148328067
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:59 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat komt vanzelf Cygne.

Hier ook een beetje menstruatie achtig gevoel.. :?

Met oud en nieuw vroeg n vriendin ook of ik zwanger was, omdat ik me niet lekker voelde.

Zijn er andere wachtenden op korte termijn?
Mijn NOD is vandaag en van stroopwafel overmorgen. De rest is al wel geweest geloof ik?

En Wizzy maar die heeft al een tijd niet gepost, ze is op vakantie :)
pi_148328294
Cassandra87, Pinquit, Bloem en ik volgende week :)
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 19:46:08 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148328342
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:44 schreef JantinaGr het volgende:
Cassandra87, Pinquit, Bloem en ik volgende week :)
Ja klopt, had alleen even gekeken naar mensen die rond deze tijd hun NOD hebben :)
  zondag 4 januari 2015 @ 19:49:05 #28
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148328453
Mijn nod is ongeveer de 15e
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148330042
Mijn NOD is denk ik binnen nu en 2 weken.. Als ik mijn lichaam mag geloven ;)
pi_148330396
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:38 schreef MaJo het volgende:
En Wizzy maar die heeft al een tijd niet gepost, ze is op vakantie :)
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.

SPOILER
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_148330464
Gefeliciteerd, Wizzy! Wat een streepjes hier de laatste tijd! *O* *O* *O*
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 20:37:57 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148330468
quote:
6s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.

SPOILER
wist niet dat je weer terug was, fijne vakantie gehad?

En gewoon weer een streepje in het nieuwe jaar O+ Van harte! *O* O+
pi_148330748
Aaaaah! Wat leuk Wizzy! Van harte. *O* O+ *O*
  zondag 4 januari 2015 @ 20:42:58 #34
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_148330777
Wizzy! Gefeliciteeeeeerd!! *O* Tof!
pi_148330793
Oooohhhh weer iemand met strepen! 2015 gaat lekker! *O*
  zondag 4 januari 2015 @ 20:47:12 #36
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_148330977
Gefeliciteerd Wizzy!
pi_148331066
Starbuck, Gestreeptestoel, Jagärtrut en Cygne ook gefeliciteerd met jullie 2de streepje *O* *O*

Dit weekend terug gekomen uit Niedersfeld (in de buurt van Winterberg). Lekker een week weg met ons gezin, zonder internet of tv.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_148331115
Wat een knalstrepen. Gefeliciteerd Wizzy. En welkom thuis weer. *O*
  zondag 4 januari 2015 @ 20:50:17 #39
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148331170
wizzy gefeliciteerd! *O*
Semper frakkin fi!
  zondag 4 januari 2015 @ 20:50:19 #40
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148331173
Dat wordt weer een heeeeele drukke september/augustus! Zouden het ook weer allemaal meisjes zijn?
Kwak
pi_148331192
Gefeliciteerd Wizzy! :D *O*
pi_148331265
Gefeliciteerd wizzy! :*
pi_148331377
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
Dat wordt weer een heeeeele drukke september/augustus! Zouden het ook weer allemaal meisjes zijn?
Een meisje zouden we erg leuk vinden :@ :* O+
pi_148331446
Gefeliciteerd Wizzy!

Wat een boel streepjes zo in de eerste dagen van het nieuwe jaar!
pi_148331458
Gefeliciteerd allevijf, en cygne extra :*
*O*
pi_148331496
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:56 schreef Cygne het volgende:
Haha nee. Zit nog een beetje in struisvogelmodus. :Y
Wait wut?? Waar heb ik overheen gelezen :o :o :o
pi_148331641
Cygne!!! Strepen!! Hoe heb ik het kunnen missen! O+

Wizzy! Yay!!! Ook strepen!!

Ooooh ik voel prestatiedrang :D
  zondag 4 januari 2015 @ 21:11:45 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148332566
Gefeliciteerd Wizzy!
pi_148333296
Gefeliciteerd Wizzy!

Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein in :')
  zondag 4 januari 2015 @ 21:27:30 #50
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148333555
Wizzy gefeliciteerd! *O*

Herkenbaar, Cassandra :') wij zorgen dan wel voor een streepjesregen in februari ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')