Je vergeet Starbuck, Gestreeptestoel en Jagärtrutquote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Hilzillah het volgende:
Cygne!!! Strepen!! Hoe heb ik het kunnen missen!
Wizzy! Yay!!! Ook strepen!!
Ooooh ik voel prestatiedrang
Bovendien blijft er dan niemand meer over hierquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wizzy gefeliciteerd!![]()
Herkenbaar, Cassandrawij zorgen dan wel voor een streepjesregen in februari
Nee joh. Statistiek moet je loslaten bij het zwanger worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Wizzy!
Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein in
Ja, maar die had ik al gezien en gefeliciteerd in het andere topicquote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je vergeet Starbuck, Gestreeptestoel en Jagärtrut5 meiden in 2 dagen, dat moet toch wel een record zijn
![]()
Gaat per topic hč, dus deez is weer open voor nieuwe kansen!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Wizzy!
Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein in
dees is woensdag al dichtquote:Op zondag 4 januari 2015 22:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gaat per topic hč, dus deez is weer open voor nieuwe kansen!
Aaahh, da's lief! Maar any egg will do, ik weet namelijk vrij zeker dat dit een anovulatoire cyclus was. (geen LH-piek, geen progesterontieten...)quote:Op zondag 4 januari 2015 10:26 schreef Daui het volgende:
[..]
dat gaat de goede kant op Sara! Misschien zit er een superei in deze mooie nieuwe cyclus
Ah ok, vond het al zo raarquote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja, maar die had ik al gezien en gefeliciteerd in het andere topic
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Hahaha, nou, kom maar op dan!quote:Op zondag 4 januari 2015 23:49 schreef Cygne het volgende:
Ik zal morgen proberen betere streepjes te plassen. Die van gisteren waren matig.
Pas maar op dat we door de groepsdruk geen paalangst krijgenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Hilzillah het volgende:
Cygne!!! Strepen!! Hoe heb ik het kunnen missen!
Wizzy! Yay!!! Ook strepen!!
Ooooh ik voel prestatiedrang
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:29 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Pas maar op dat we door de groepsdruk geen paalangst krijgen![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.gefeliciteerd!! mooie strepen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
maar je oma heeft ook een boel gezonde kids op de wereld gezet! vergeet dat niet!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:07 schreef Cygne het volgende:
Ja euh misschien ben ik in no time weer terug.![]()
Ik hoef trouwens niet meer te gissen naar waar de translocatie vandaan komt. Oma had 7 miskramen en twee doodgeboortes.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |