abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 21:32:35 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148333803
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Hilzillah het volgende:
Cygne!!! Strepen!! Hoe heb ik het kunnen missen! O+

Wizzy! Yay!!! Ook strepen!!

Ooooh ik voel prestatiedrang :D
Je vergeet Starbuck, Gestreeptestoel en Jagärtrut :D 5 meiden in 2 dagen, dat moet toch wel een record zijn _O_ O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 21:33:04 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148333837
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wizzy gefeliciteerd! *O*

Herkenbaar, Cassandra :') wij zorgen dan wel voor een streepjesregen in februari ;)
Bovendien blijft er dan niemand meer over hier _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148333874
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Wizzy!

Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein in :')
Nee joh. Statistiek moet je loslaten bij het zwanger worden. ^O^ Echt hoor!
pi_148335682
Ja euh misschien ben ik in no time weer terug. :+

Ik hoef trouwens niet meer te gissen naar waar de translocatie vandaan komt. Oma had 7 miskramen en twee doodgeboortes. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 04-01-2015 22:43:48 ]
pi_148335792
Gefeliciteerd Wizzy! *O*
pi_148336258
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je vergeet Starbuck, Gestreeptestoel en Jagärtrut :D 5 meiden in 2 dagen, dat moet toch wel een record zijn _O_ O+
Ja, maar die had ik al gezien en gefeliciteerd in het andere topic :D
pi_148336308
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Gefeliciteerd Wizzy!

Ik heb volgende week mijn nod inderdaad maar na vijf strepen in een week schat ik de kansen klein in :')
Gaat per topic hč, dus deez is weer open voor nieuwe kansen! O+
pi_148336554
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:18 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Gaat per topic hč, dus deez is weer open voor nieuwe kansen! O+
dees is woensdag al dicht :')
pi_148337084
Wizzy Cygne Jagar!!! Het voelt als een mooie voetbalwedstrijd. Ik zeg 8-0. Wie wordt nummer zes?
En Cygne voor jou een mooi gezond kindje (de rest ook natuurlijk)
pi_148337183
Jaaaa Wizzy, van harte gefeliciteerd! Hoe gaaf is dit zeg, wat een streepjes! Geniet er van!

quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:26 schreef Daui het volgende:

[..]

dat gaat de goede kant op Sara! Misschien zit er een superei in deze mooie nieuwe cyclus
Aaahh, da's lief! Maar any egg will do, ik weet namelijk vrij zeker dat dit een anovulatoire cyclus was. (geen LH-piek, geen progesterontieten...)
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 22:39:21 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148337618
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ja, maar die had ik al gezien en gefeliciteerd in het andere topic :D
Ah ok, vond het al zo raar _O-

Ons doel om iedereen hier snel weg te hebben dit jaar gaat wel aardig zo O+
pi_148337870
:D
  zondag 4 januari 2015 @ 22:59:11 #63
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_148338898
Wauw! Kijk ik even niet en dan zomaar poef 5 strepen!!

Wizzy, Starbuck, Gestreeptestoel, Jagärtrut en Cygne O+
Gefeliciteeeeeeeeerd!!! *O*
pi_148339129
quote:
6s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148341708
Ik zal morgen proberen betere streepjes te plassen. Die van gisteren waren matig. :')
pi_148343594
Wizzy gefeliciteerd *O* *O*
Dat is een leuke terugkomst van vakantie en niet eens naar de VS geweest.
  maandag 5 januari 2015 @ 00:41:02 #67
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148343790
Gefeliciteerd Wizzy! *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148346394
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:49 schreef Cygne het volgende:
Ik zal morgen proberen betere streepjes te plassen. Die van gisteren waren matig. :')
Hahaha, nou, kom maar op dan!

Gefeliciteerd Wizzy! *O*
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148346403
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Hilzillah het volgende:
Cygne!!! Strepen!! Hoe heb ik het kunnen missen! O+

Wizzy! Yay!!! Ook strepen!!

Ooooh ik voel prestatiedrang :D
Pas maar op dat we door de groepsdruk geen paalangst krijgen O-) :7
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_148346713
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:29 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

_O- _O- :')
pi_148346904
quote:
6s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Ondertussen ben ik terug van vakantie. Tussen alle bagage, was, verjaardagen en voorbereidingen van de werkweek heb ik tijd gevonden om een test te doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!! mooie strepen hoor!
Schudden voor gebruik
pi_148346938
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:07 schreef Cygne het volgende:
Ja euh misschien ben ik in no time weer terug. :+

Ik hoef trouwens niet meer te gissen naar waar de translocatie vandaan komt. Oma had 7 miskramen en twee doodgeboortes. :{
maar je oma heeft ook een boel gezonde kids op de wereld gezet! vergeet dat niet! :*
Schudden voor gebruik
pi_148347031
Gefeliciteerd Wizzy!

Op naar streepjesregen voor week 2. :)
pi_148347194
quote:

[..]

_O-
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148348256
quote:

[..]

_O-
pi_148349858
Paalangst _O-

Hier vanaf zaterdag al pijnlijke borsten. En het lijkt alleen maar erger te worden. Ze voelen ook wat opgezet. Ik wijd het aan een eventuele eisprong (of menstruatie, maar ik hoop op het andere), verder ook een gevoelige onderbuik en wat steken daar beneden. Kortom ik voel me raar.. (en daarboven op een aanmodderd griepje, helpt niet echt)
Van het weekend wel even goed gebruik gemaakt van het idee dat het misschien een eisprong is. En daar word ik nu een beetje nerveus van.. Ben bang dat ik nu teveel hoop.

Mijn ovutesten gaven wel strepen maar weet nu niet of ze net zo donker als de controlestreep waren (in ieder geval niet heel veel donkerder).

Naja voor mijn gevoel zit ik nu dus echt op het wachtbankje...
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 11:35:00 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148349952
Succes voor de wachtenden :*

Ik ben nog steeds niet ongesteld maar heb sinds gisteren wel van die menstruatiekrampen. Zal dus niet meer lang op zich laten wachten denk ik.
pi_148350002
Iemand ervaring hier met de Action ovu-testen?

Nu net toch even snel een ovu-test gedaan. Om te kijken of er verschil was.
En heb nu echt een hele lichte streep. Terwijl die van gisteren en eergisteren dus echt een heel stuk donkerder waren. Baal nu zo dat ik geen foto heb van de 2 testen zodat ik kan vergelijken. Maar als het dus betekend dat ik dus wel rond mijn eisprong zat hebben we die in ieder geval wel goed benut.

Nu ben ik helemaal *O* 8)7
Zal mijn lichaam eindelijk weer eens wat doen?

Naja wachten maar dus...

[ Bericht 89% gewijzigd door J0ycie88 op 05-01-2015 11:43:13 ]
pi_148350183
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:35 schreef MaJo het volgende:
Succes voor de wachtenden :*

Ik ben nog steeds niet ongesteld maar heb sinds gisteren wel van die menstruatiekrampen. Zal dus niet meer lang op zich laten wachten denk ik.
Balen MaJo, hopelijk heb je geen gelijk, en blijft die menstruatie lekker weg!
Heb je het van het weekend een beetje los kunnen laten?
pi_148350252
ik merk toch wel dat ik er deze ronde echt mee bezig ben, met de vermoedelijke eisprong rond kerst was het voor mijn gevoel ook wel extra speciaal. Nu is mijn cyclus erg stabiel geweest de afgelopen 4 rondes, dus ik ben erg benieuwd :9 De streepjes hier helpen ook wel mee :D
pi_148350305
Geen ervaring met action ovulatietesten! Maar wel fijn dat je veranderingen opmerkt Joycie!

Sorry voor de afwezigheid all, we hebben thuis een mini-crisis. Vanaf nu ben ik weer iets meer aanwezig :).

Ik moet zeggen dat 2015 toch veelbelovend is begonnen met al die strepen O+! Ik doe vanaf volgende maand weer mee, deze maand moeten we laten schieten in verband met werkreisjes die na elkaar gepland zijn }:|.

Nooh spannend Bloem! Wanneer wilde je gaan testen?
pi_148350339
quote:

[..]

:D _O-
pi_148350477
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Geen ervaring met action ovulatietesten! Maar wel fijn dat je veranderingen opmerkt Joycie!

Sorry voor de afwezigheid all, we hebben thuis een mini-crisis. Vanaf nu ben ik weer iets meer aanwezig :).

Ik moet zeggen dat 2015 toch veelbelovend is begonnen met al die strepen O+! Ik doe vanaf volgende maand weer mee, deze maand moeten we laten schieten in verband met werkreisjes die na elkaar gepland zijn }:|.

Fijn dat je er weer bent! Hopelijk valt de crisis een beetje mee :)

Hoop dat alle werkreisjes snel voorbij zijn bij jullie en dat jullie dan weer gericht aan de slag kunnen!
pi_148350513
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:55 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Fijn dat je er weer bent! Hopelijk valt de crisis een beetje mee :)

Hoop dat alle werkreisjes snel voorbij zijn bij jullie en dat jullie dan weer gericht aan de slag kunnen!
Ja, ik ga tussendoor wel proberen te mikken hoor (nja, mijn vriend dan), maar ik ben bang dat we vanaf februari pas weer serieus aan de slag kunnen!

Er moet toch iemand hier aan het roer blijven staan als iedereen naar Z&G gaat :D
pi_148350603
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ja, ik ga tussendoor wel proberen te mikken hoor (nja, mijn vriend dan), maar ik ben bang dat we vanaf februari pas weer serieus aan de slag kunnen!

Er moet toch iemand hier aan het roer blijven staan als iedereen naar Z&G gaat :D
Haha hopelijk kun jij ook snel mee ;) Ik hoop gewoon dat we allemaal snel mee mogen!
Tijd dat anderen het roer overnemen O-)
pi_148351191
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand ervaring hier met de Action ovu-testen?

Nu net toch even snel een ovu-test gedaan. Om te kijken of er verschil was.
En heb nu echt een hele lichte streep. Terwijl die van gisteren en eergisteren dus echt een heel stuk donkerder waren. Baal nu zo dat ik geen foto heb van de 2 testen zodat ik kan vergelijken. Maar als het dus betekend dat ik dus wel rond mijn eisprong zat hebben we die in ieder geval wel goed benut.

Nu ben ik helemaal *O* 8)7
Zal mijn lichaam eindelijk weer eens wat doen?

Naja wachten maar dus...
Ik heb ze ook liggen, maar nog niet gebruikt. Maar bij mijn andere ovu testen gebeurt dat ook. Vorige maand dag 19 lichte streep - dag 20 donkere streep - dag 21 lichte streep
pi_148351281
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:32 schreef Sara82 het volgende:
Jaaaa Wizzy, van harte gefeliciteerd! Hoe gaaf is dit zeg, wat een streepjes! Geniet er van!

[..]

Aaahh, da's lief! Maar any egg will do, ik weet namelijk vrij zeker dat dit een anovulatoire cyclus was. (geen LH-piek, geen progesterontieten...)
Had je getest of getemperatuurd of voel je je eisprong? ik voel m niet namelijk
pi_148351407
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:16 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik heb ze ook liggen, maar nog niet gebruikt. Maar bij mijn andere ovu testen gebeurt dat ook. Vorige maand dag 19 lichte streep - dag 20 donkere streep - dag 21 lichte streep
En dag 20 was een eisprong?
pi_148351589
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

En dag 20 was een eisprong?
De ovu test geeft aan dat er binnen 24 tot 48 uur(hoeveel uur hangt van de test af) een eisprong aankomt
die van mij lag tussen dag 21 en 22 in. Ik temperatuur dus ik kon achteraf zien wanneer de eisprong ongeveer was
pi_148351625
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:27 schreef Daui het volgende:

[..]

De ovu test geeft aan dat er binnen 24 tot 48 uur(hoeveel uur hangt van de test af) een eisprong aankomt
Ja mijn test zegt ook binnen 24-48 uur.

Ik denk dat ik maar even mijn zinnen ga verzetten en wat groente ga halen op een lekker soepje te brouwen. Kan wel wat vitamientjes gebruiken! En afleiding :P
pi_148351715
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:

Mijn NOD zou komende vrijdag moeten zijn, dus ik hoop dat ik tot die tijd kan wachten. Voel verder nog geen gekke dingen, dus ik wacht rustig af op het bankje :P
pi_148352026
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Paalangst _O-

Hier vanaf zaterdag al pijnlijke borsten. En het lijkt alleen maar erger te worden. Ze voelen ook wat opgezet. Ik wijd het aan een eventuele eisprong (of menstruatie, maar ik hoop op het andere), verder ook een gevoelige onderbuik en wat steken daar beneden. Kortom ik voel me raar.. (en daarboven op een aanmodderd griepje, helpt niet echt)
Van het weekend wel even goed gebruik gemaakt van het idee dat het misschien een eisprong is. En daar word ik nu een beetje nerveus van.. Ben bang dat ik nu teveel hoop.

Mijn ovutesten gaven wel strepen maar weet nu niet of ze net zo donker als de controlestreep waren (in ieder geval niet heel veel donkerder).

Naja voor mijn gevoel zit ik nu dus echt op het wachtbankje...
Ze hoeven niet donkerder of even donker te zijn als het controlestreepje om een positieve uitslag te geven.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148352084
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Laat Dottey de stuurvrouw dan maar zijn. Iedereen hup strepen piesen! O+

Overigens had ik nog helemaal niet gezegd hoe bijzonder ik het vind dat er zoveel streepjes zijn de laatste tijd! O+ Dat zie ik graag :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148352109
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:40 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ze hoeven niet donkerder of even donker te zijn als het controlestreepje om een positieve uitslag te geven.
Nu ben ik in de war. Hoe donkerder hoe beter dacht ik altijd? Maar nu had ik dus met het lichte streepje op dag 21 moeten batsen?
pi_148352292
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Daui het volgende:

[..]

Nu ben ik in de war. Hoe donkerder hoe beter dacht ik altijd? Maar nu had ik dus met het lichte streepje op dag 21 moeten batsen?
Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebt ;) ) :9 Ze noemen dat niet voor niets je vruchtbare tijd.

Ze kunnen al beter erheen gezwommen zijn voor je ei vrij komt, want dan hoeven ze er enkel nog maar op te duiken en zich er doorheen wurmen..
Ze noemen dat hier ook wel bedje van zaad ;) Geregeld aanvullen is mijn motto :7

Wellicht dat je een dag of wat lichte streepjes zult hebben (aanloop naar je eisprong) en dan twee donkerdere (eisprong hoera :D ) en dan weer lichter/blanco.

Overigens kan je ook zwanger worden als je op je piek van je eisprong je man bespringt hoor ;) In ieder geval niets om over in paniek te raken. Het kan hoe dan ook raak zijn.
pi_148352336
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Laat Dottey de stuurvrouw dan maar zijn. Iedereen hup strepen piesen! O+

Overigens had ik nog helemaal niet gezegd hoe bijzonder ik het vind dat er zoveel streepjes zijn de laatste tijd! O+ Dat zie ik graag :*
Hoe gaat het met jou Dottey?
Ik hoop echt dat we jou binnenkort ook mogen uitzwaaien!
pi_148352429
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebt ;) ) :9 Ze noemen dat niet voor niets je vruchtbare tijd.

Ze kunnen al beter erheen gezwommen zijn voor je ei vrij komt, want dan hoeven ze er enkel nog maar op te duiken en zich er doorheen wurmen..
Ze noemen dat hier ook wel bedje van zaad ;) Geregeld aanvullen is mijn motto :7

Wellicht dat je een dag of wat lichte streepjes zult hebben (aanloop naar je eisprong) en dan twee donkerdere (eisprong hoera :D ) en dan weer lichter/blanco.

Overigens kan je ook zwanger worden als je op je piek van je eisprong je man bespringt hoor ;) In ieder geval niets om over in paniek te raken. Het kan hoe dan ook raak zijn.

Volgende cyclus gaan wij ook weer voor de "bedje van zaad"-methode. Mocht dat nodig zijn :P (ik durf niet te jinxen op het moment). Maar in december zijn mijn vriend en ik alles behalve romantisch en gezellig in bed door de drukte. Dus hopelijk was vriendlief bespringen tijdens de piek voldoende ;)
pi_148352431
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou Dottey?
Ik hoop echt dat we jou binnenkort ook mogen uitzwaaien!
December maand overleefd :9

O+ :*
pi_148352476
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:53 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Volgende cyclus gaan wij ook weer voor de "bedje van zaad"-methode. Mocht dat nodig zijn :P (ik durf niet te jinxen op het moment). Maar in december zijn mijn vriend en ik alles behalve romantisch en gezellig in bed door de drukte. Dus hopelijk was vriendlief bespringen tijdens de piek voldoende ;)
Hete stress verlagende, snelle oplossingen her en der in huis kunnen ook fijn zijn O+
pi_148352535
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:28 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Hahaha, nou, kom maar op dan!

Gefeliciteerd Wizzy! *O*

boven is van zaterdag. Onder van net.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')