Dat dacht ik ook nadat ik het getypt had. Mocht ik veel moeten kotsen ben ik er waarschijnlijk gelijk vanaf daarnaquote:Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Mariposas het volgende:
Wel het juiste moment om dat meteen goed aan te pakken, overgeefangst/emetofobie.Ook handig straks als je een kotsend kind hebt.
Hier overigens geen dag last van gehad, voel me sowieso eigenlijk niet zwanger. Gewoon m'n normale zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen tekenen van wat dan ook, dus we wachten verder.
Overigens had ik gister opeens een 'paniekmomentje' toen ik dacht "het zou best raak kunnen zijn". Dat er dan gewoon over 8 maanden een baby is.Na jarenlang rammelen komt het opeens wel erg dichtbij!
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
We lopen achter op schema, jongens! Geen nieuwe streepjes vandaag!
Hier ook iets nieuws (in spoiler ivm too much information)Ik heb het ook wel eens in de gaten proberen te houden, maar ik word er maar weinig wijzer van. Wel heb ik periodes waarin in heel veel afscheiding heb (die ook ruikt) wat soms opeens overlijkt te zijn en na een tijdje begint het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen tekenen van wat dan ook, dus we wachten verder.
Overigens had ik gister opeens een 'paniekmomentje' toen ik dacht "het zou best raak kunnen zijn". Dat er dan gewoon over 8 maanden een baby is.Na jarenlang rammelen komt het opeens wel erg dichtbij!
Maar morgen is je NOD, dus wie weet
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Ik heb al twee keer gedacht dat ik vruchtbaar slijm had en beide keren werd ik een paar dagen later ongesteld... Ik heb nog wat te leren, blijktquote:Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens in de gaten proberen te houden, maar ik word er maar weinig wijzer van. Wel heb ik periodes waarin in heel veel afscheiding heb (die ook ruikt) wat soms opeens overlijkt te zijn en na een tijdje begint het weer.
Maar morgen is je NOD, dus wie weet
Bij mij is het echt precies zoals het werd beschreven in het topic en op andere sites, dus voor mij wel een goede graadmeterquote:Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer gedacht dat ik vruchtbaar slijm had en beide keren werd ik een paar dagen later ongesteld... Ik heb nog wat te leren, blijkt
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:04 schreef Cygne het volgende:
Het is een beetje![]()
![]()
![]()
en dan tussendoor.
Cygne, ik vind het rete spannend voor je!!![]()
*Proest* Cola over mijn beeldscherm! Gekke griet!!quote:Op maandag 5 januari 2015 07:29 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Pas maar op dat we door de groepsdruk geen paalangst krijgen![]()
Ik heb ze van de action. Daar waar de ebay testen zelfs als controle streepje heel licht is, geeft action een heldere duidelijke test. Donkerder of net zo donker als controle streep is die van mij niet geweest. Ondanks dat ik een zak vol van die ebay testen heb, heb ik ze toch maar van de action gekocht.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand ervaring hier met de Action ovu-testen?
Nu net toch even snel een ovu-test gedaan. Om te kijken of er verschil was.
En heb nu echt een hele lichte streep. Terwijl die van gisteren en eergisteren dus echt een heel stuk donkerder waren. Baal nu zo dat ik geen foto heb van de 2 testen zodat ik kan vergelijken. Maar als het dus betekend dat ik dus wel rond mijn eisprong zat hebben we die in ieder geval wel goed benut.
Nu ben ik helemaal![]()
![]()
Zal mijn lichaam eindelijk weer eens wat doen?
Naja wachten maar dus...
Ik heb een complete slaapzak van zaadquote:Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebt)
Ze noemen dat niet voor niets je vruchtbare tijd.
Ze kunnen al beter erheen gezwommen zijn voor je ei vrij komt, want dan hoeven ze er enkel nog maar op te duiken en zich er doorheen wurmen..
Ze noemen dat hier ook wel bedje van zaadGeregeld aanvullen is mijn motto
![]()
En dan negen maanden gejammer horen zeker. Nee, er is een reden dat vrouwen zwanger zijn en bevallen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Daui het volgende:
Kon mijn vriend maar zwanger worden. Dan ruim ik zijn kots wel op
Lieve Dotteyquote:Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebt)
Ze noemen dat niet voor niets je vruchtbare tijd.
Ze kunnen al beter erheen gezwommen zijn voor je ei vrij komt, want dan hoeven ze er enkel nog maar op te duiken en zich er doorheen wurmen..
Ze noemen dat hier ook wel bedje van zaadGeregeld aanvullen is mijn motto
![]()
Wellicht dat je een dag of wat lichte streepjes zult hebben (aanloop naar je eisprong) en dan twee donkerdere (eisprong hoera) en dan weer lichter/blanco.
Overigens kan je ook zwanger worden als je op je piek van je eisprong je man bespringt hoorIn ieder geval niets om over in paniek te raken. Het kan hoe dan ook raak zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Daui het volgende:
Kon mijn vriend maar zwanger worden. Dan ruim ik zijn kots wel op
Ik zie het ook niet. En om nou de hele tijd met je vingers in je doos te gaan zitten froetenquote:Op maandag 5 januari 2015 17:07 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh, een goeie barf kan zo opluchten!![]()
Slijm vind ik ook maar lastig. Ik kan er maar niet het verschil tussen watery en creamy () zien. In googlen heb ik nu nog niet zo'n zin..
Hahaha mooi filmpjequote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En dan negen maanden gejammer horen zeker. Nee, er is een reden dat vrouwen zwanger zijn en bevallen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En dan negen maanden gejammer horen zeker. Nee, er is een reden dat vrouwen zwanger zijn en bevallen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
We lopen achter op schema, jongens! Geen nieuwe streepjes vandaag!
Hier ook iets nieuws (in spoiler ivm too much information)Ruikt hier eigenlijk alleen opvallend anders zo rond de ovulatie, wat zuurder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder geen tekenen van wat dan ook, dus we wachten verder.
Hier ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:20 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Bij mij is het echt precies zoals het werd beschreven in het topic en op andere sites, dus voor mij wel een goede graadmeter! Wellicht als je met ovulatie testen aan de slag mocht gaan nog steeds in de gaten houden zodat je jouw vruchtbare periode leert herkennen?
En werd voor mij bevestigd na gebruik van de ovulatietesten.
Nouja ik heb er geen ervaring mee maar bij ons zit die kans er ook in. Wij hebben ons appartement te koop staan. En dan zie ik wel hoe het loopt. Als ik niet zoveel kan verwacht ik dat we wel hulp krijgen, en gelukkig is mijn vriend wel een klusser.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik zie 'm nu ook duidelijk Cygne! Ik heb alleen gemist waar je therapeut dan gelijk in had?
Ok, klaag!
Kennen jullie van die dagen dat alles tegen zit? Zo'n dag heb ik.
Vandaag de afspraak gemaakt om Mirena te laten verwijderen (als dat lukt dan) bijde huisarts.
Belt vriend me een half uur later; "schat! Ons droomhuis staat te koop!" (Ons droomhuis? Maar daar woon ik toch in?)
Nahjah, lang verhaal kort; we wonen in het dorp waar vriend is opgegroeid en het huis want nu te koop is gekomen, is het huis waarvan hij als klein mannetje al dacht "wow! Daar wil ik ooit wonen".
Truth be told; het is een mooi huis. Alleen het is GROOT. wat moet je nu met 2 badkamers, 2 keukens en 8 slaapkamers?
Anyway, nu moet ik dus ook vrijdag een huis gaan bezichtigen. Hopelijk valt die mirena weghalen dan mee, anders wordt dat nog wat..
Ik zie mezelf al verhuizen en verbouwen nadat ik 2 streepjes rijker ben. Dus.. Iemand daar ervaring mee?
Niet zo druk maken joh.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef silliegirl het volgende:
Ik zie mezelf al verhuizen en verbouwen nadat ik 2 streepjes rijker ben. Dus.. Iemand daar ervaring mee?
Nee, dat is het rare: het is eigenlijk zeer betaalbaar voor ons samen, het maakt ons huidige huis niet veel en dat staat enkel op naam van mn vriend... Maaaar, dat "vast te duur!" was ook mijn eerste reactie namelijk, maar die ging niet op.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:01 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Niet zo druk maken joh.Laat het wat over je heenkomen. Is het huis niet toevallig ook ongelofelijk duur, waardoor het niet haalbaar is?
Het is een " doomhuis" , toch.
![]()
Wij zitten nog wel midden in een verbouwing (lees: hebben geen kinderkamer(s), zolang die niet af zijn). Maar maak mij er niet zo druk om. Het komt zoals het komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |