abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2015 @ 15:08:47 #126
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148356781
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:06 schreef Mariposas het volgende:
Wel het juiste moment om dat meteen goed aan te pakken, overgeefangst/emetofobie. 8-) Ook handig straks als je een kotsend kind hebt.

Hier overigens geen dag last van gehad, voel me sowieso eigenlijk niet zwanger. Gewoon m'n normale zelf.
Dat dacht ik ook nadat ik het getypt had. Mocht ik veel moeten kotsen ben ik er waarschijnlijk gelijk vanaf daarna :D
Semper frakkin fi!
  maandag 5 januari 2015 @ 15:34:52 #127
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148357734
We lopen achter op schema, jongens! Geen nieuwe streepjes vandaag! :o

Hier ook iets nieuws (in spoiler ivm too much information)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder geen tekenen van wat dan ook, dus we wachten verder.
Overigens had ik gister opeens een 'paniekmomentje' toen ik dacht "het zou best raak kunnen zijn". Dat er dan gewoon over 8 maanden een baby is. :o Na jarenlang rammelen komt het opeens wel erg dichtbij!
pi_148357786
Ik kan ook echt niet tegen overgeven. Ik kan het ook bijna niet. Ik kan de keren in mijn leven op 1 hand tellen. Op de een of andere manier kan ik het tegenhouden ofzo. Ben wel benieuwd doe dat gaat als ik zwanger ben. Of ik veel last krijg van misselijkheid.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148357907
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens had ik gister opeens een 'paniekmomentje' toen ik dacht "het zou best raak kunnen zijn". Dat er dan gewoon over 8 maanden een baby is. :o Na jarenlang rammelen komt het opeens wel erg dichtbij!
Ik heb het ook wel eens in de gaten proberen te houden, maar ik word er maar weinig wijzer van. Wel heb ik periodes waarin in heel veel afscheiding heb (die ook ruikt) wat soms opeens overlijkt te zijn en na een tijdje begint het weer.

Maar morgen is je NOD, dus wie weet ;)
  maandag 5 januari 2015 @ 15:44:01 #130
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_148358143
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik heb het ook wel eens in de gaten proberen te houden, maar ik word er maar weinig wijzer van. Wel heb ik periodes waarin in heel veel afscheiding heb (die ook ruikt) wat soms opeens overlijkt te zijn en na een tijdje begint het weer.

Maar morgen is je NOD, dus wie weet ;)
Ik heb al twee keer gedacht dat ik vruchtbaar slijm had en beide keren werd ik een paar dagen later ongesteld... Ik heb nog wat te leren, blijkt :+
pi_148359586
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Ik heb al twee keer gedacht dat ik vruchtbaar slijm had en beide keren werd ik een paar dagen later ongesteld... Ik heb nog wat te leren, blijkt :+
Bij mij is het echt precies zoals het werd beschreven in het topic en op andere sites, dus voor mij wel een goede graadmeter :)! Wellicht als je met ovulatie testen aan de slag mocht gaan nog steeds in de gaten houden zodat je jouw vruchtbare periode leert herkennen?
pi_148360086
Ik ben alleen maar heel misselijk geweest, kan bijna niet spugen... maar met n 9 weken was t over!
S. 2014
J. 2016
pi_148360291
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:04 schreef Cygne het volgende:
Het is een beetje *O* :'( :o :D
en dan tussendoor :r.

Cygne, ik vind het rete spannend voor je!! :* O+

quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:29 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

Pas maar op dat we door de groepsdruk geen paalangst krijgen O-) :7
*Proest* Cola over mijn beeldscherm! Gekke griet!! O+

quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand ervaring hier met de Action ovu-testen?

Nu net toch even snel een ovu-test gedaan. Om te kijken of er verschil was.
En heb nu echt een hele lichte streep. Terwijl die van gisteren en eergisteren dus echt een heel stuk donkerder waren. Baal nu zo dat ik geen foto heb van de 2 testen zodat ik kan vergelijken. Maar als het dus betekend dat ik dus wel rond mijn eisprong zat hebben we die in ieder geval wel goed benut.

Nu ben ik helemaal *O* 8)7
Zal mijn lichaam eindelijk weer eens wat doen?

Naja wachten maar dus...
Ik heb ze van de action. Daar waar de ebay testen zelfs als controle streepje heel licht is, geeft action een heldere duidelijke test. Donkerder of net zo donker als controle streep is die van mij niet geweest. Ondanks dat ik een zak vol van die ebay testen heb, heb ik ze toch maar van de action gekocht.

quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebt ;) ) :9 Ze noemen dat niet voor niets je vruchtbare tijd.

Ze kunnen al beter erheen gezwommen zijn voor je ei vrij komt, want dan hoeven ze er enkel nog maar op te duiken en zich er doorheen wurmen..
Ze noemen dat hier ook wel bedje van zaad ;) Geregeld aanvullen is mijn motto :7

Ik heb een complete slaapzak van zaad :9 Dr is geen ontkomen aan voor dat ei!

En kotsskils, I haz them not. Altijd helemaal over de rooie als ik moet spugen. Als een ander moet spugen, zit ik er vrolijk naast om het haar omhoog te houden. Gelukkig was ik niet misselijk tijdens mijn zwangerschap
pi_148360477
Ooh cygne.. Zie nu je foto pas!
pi_148360697
Veel water drinken maakt het spugen dragelijker vind ik.
Mijn zusje had vroeger last van migraine aanvallen dus ik ben een expert in haar omhoog houden, emmers legen en de gootsteen schoonmaken. Kon mijn vriend maar zwanger worden. Dan ruim ik zijn kots wel op
  maandag 5 januari 2015 @ 17:03:20 #136
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148360914
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Daui het volgende:
Kon mijn vriend maar zwanger worden. Dan ruim ik zijn kots wel op
En dan negen maanden gejammer horen zeker. Nee, er is een reden dat vrouwen zwanger zijn en bevallen. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_148361030
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Dottey het volgende:

[..]

Zodra je lichte streepjes ziet.. batsen, batsen en nog een batsen (als je zin hebt ;) ) :9 Ze noemen dat niet voor niets je vruchtbare tijd.

Ze kunnen al beter erheen gezwommen zijn voor je ei vrij komt, want dan hoeven ze er enkel nog maar op te duiken en zich er doorheen wurmen..
Ze noemen dat hier ook wel bedje van zaad ;) Geregeld aanvullen is mijn motto :7

Wellicht dat je een dag of wat lichte streepjes zult hebben (aanloop naar je eisprong) en dan twee donkerdere (eisprong hoera :D ) en dan weer lichter/blanco.

Overigens kan je ook zwanger worden als je op je piek van je eisprong je man bespringt hoor ;) In ieder geval niets om over in paniek te raken. Het kan hoe dan ook raak zijn.

Lieve Dottey

Kunnen we geen topic openen waarin jij vragen beantwoord? :)
Soms lees je om de twee dagen om de drie dagen. Bij elke dag moet zijn zaad in orde zijn toch?
pi_148361044
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:56 schreef Daui het volgende:
Kon mijn vriend maar zwanger worden. Dan ruim ik zijn kots wel op
:D O+

Oh, een goeie barf kan zo opluchten! :9

Slijm vind ik ook maar lastig. Ik kan er maar niet het verschil tussen watery en creamy ( :') ) zien. In googlen heb ik nu nog niet zo'n zin..
pi_148361139
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:07 schreef Limone het volgende:

[..]

:D O+

Oh, een goeie barf kan zo opluchten! :9

Slijm vind ik ook maar lastig. Ik kan er maar niet het verschil tussen watery en creamy ( :') ) zien. In googlen heb ik nu nog niet zo'n zin..
Ik zie het ook niet. En om nou de hele tijd met je vingers in je doos te gaan zitten froeten ;)
pi_148361164
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]

En dan negen maanden gejammer horen zeker. Nee, er is een reden dat vrouwen zwanger zijn en bevallen. :D
Hahaha mooi filmpje
pi_148361760
Gefeliciteerd Wizzy *O*

Streep is stuk duidelijker dan gister Cygne!

2 vriendinnen van me hebben een overgeeffobie, beiden hebben niet overgegeven tijdens zwangerschap. 1 is nog zwanger, die maakt zich nu zorgen over mogelijk overgeven bij bevalling, maar dat hoeft geloof ik ook helemaal niet.
Zelf kwam misselijkheid na NOD, een week later misschien? Bleef bij misselijkheid als ik honger had (en dan eten en na 3 happen vol en misselijk zijn :') ). Schoonzus had bij 1e zwangerschap er wel veel last van. We wisten al een paar dagen na de test dat ze zwanger was en alles goed ging, even later sloeg bij haar de misselijkheid weer goed toe.. Iets na 12 weken trok het gelukkig weer weg.

Ik heb zelf voor NOD geen enkel lichamelijk symptoom gehad. Toen ik m'n NOD miste en de dag erna m'n tepels iets gevoeliger waren, wist ik eigenlijk al dat het raak was. Toen begon bij mij de onzekerheid, als dit echt is hebben we zo een kind! Kan ik dat wel? Zag tijdje terug weer m'n foto van m'n 2e streepje, viel me ineens op dat die best wazig was. Ik stond ook zo te trillen, blijdschap maar vooral ook enorme onzekerheid en ongeloof ineens! Ongeloof is wel weg hoor, maar nu het dichtbij begint te komen vind ik het wel erg spannend worden :P
pi_148361912
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]

:')

Heb ruim half haar terug tattoo laten zetten (achteraf bleek ik net zwanger, 10 dagen later positieve test..). Viel best mee, maar na 2 uur begon het toch goed rauw en pijnlijk te worden.. Nou wil m'n vriend er ook 1 en ik vraag me echt af hoe hij dat gaat ervaren!! (Ik ging al als eerste, omdat hij eerst liever wilde zien hoe het ging en hoeveel pijn het zou doen :D )
pi_148362125
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

SPOILER
Ruikt hier eigenlijk alleen opvallend anders zo rond de ovulatie, wat zuurder. :X

quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:20 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Bij mij is het echt precies zoals het werd beschreven in het topic en op andere sites, dus voor mij wel een goede graadmeter :)! Wellicht als je met ovulatie testen aan de slag mocht gaan nog steeds in de gaten houden zodat je jouw vruchtbare periode leert herkennen?
Hier ook. :Y En werd voor mij bevestigd na gebruik van de ovulatietesten.
pi_148362169
Ik zie 'm nu ook duidelijk Cygne! Ik heb alleen gemist waar je therapeut dan gelijk in had?

Ok, klaag!

Kennen jullie van die dagen dat alles tegen zit? Zo'n dag heb ik.

Vandaag de afspraak gemaakt om Mirena te laten verwijderen (als dat lukt dan) bijde huisarts.
Belt vriend me een half uur later; "schat! Ons droomhuis staat te koop!" (Ons droomhuis? Maar daar woon ik toch in?)

Nahjah, lang verhaal kort; we wonen in het dorp waar vriend is opgegroeid en het huis want nu te koop is gekomen, is het huis waarvan hij als klein mannetje al dacht "wow! Daar wil ik ooit wonen".
Truth be told; het is een mooi huis. Alleen het is GROOT. wat moet je nu met 2 badkamers, 2 keukens en 8 slaapkamers?
Anyway, nu moet ik dus ook vrijdag een huis gaan bezichtigen. Hopelijk valt die mirena weghalen dan mee, anders wordt dat nog wat..

Ik zie mezelf al verhuizen en verbouwen nadat ik 2 streepjes rijker ben. Dus.. Iemand daar ervaring mee?
pi_148362291
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef silliegirl het volgende:

Ik zie 'm nu ook duidelijk Cygne! Ik heb alleen gemist waar je therapeut dan gelijk in had?

Ok, klaag!

Kennen jullie van die dagen dat alles tegen zit? Zo'n dag heb ik.

Vandaag de afspraak gemaakt om Mirena te laten verwijderen (als dat lukt dan) bijde huisarts.
Belt vriend me een half uur later; "schat! Ons droomhuis staat te koop!" (Ons droomhuis? Maar daar woon ik toch in?)

Nahjah, lang verhaal kort; we wonen in het dorp waar vriend is opgegroeid en het huis want nu te koop is gekomen, is het huis waarvan hij als klein mannetje al dacht "wow! Daar wil ik ooit wonen".
Truth be told; het is een mooi huis. Alleen het is GROOT. wat moet je nu met 2 badkamers, 2 keukens en 8 slaapkamers?
Anyway, nu moet ik dus ook vrijdag een huis gaan bezichtigen. Hopelijk valt die mirena weghalen dan mee, anders wordt dat nog wat..

Ik zie mezelf al verhuizen en verbouwen nadat ik 2 streepjes rijker ben. Dus.. Iemand daar ervaring mee?
Nouja ik heb er geen ervaring mee maar bij ons zit die kans er ook in. Wij hebben ons appartement te koop staan. En dan zie ik wel hoe het loopt. Als ik niet zoveel kan verwacht ik dat we wel hulp krijgen, en gelukkig is mijn vriend wel een klusser.
Ik zie daar niet zo veel problemen in. Ok het is niet ideaal, maar het zal vast wel goed komen.
Dus ik zou je daar niet druk om maken. Tenslotte moet eerst die mirena er nog uit, en dan moeten er nog 2 streepjes geplast worden.
Dus ik zou vrijdag gewoon lekker gaan kijken en dan beslissen!
pi_148362307
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef silliegirl het volgende:

Niet zo druk maken joh. :* Laat het wat over je heenkomen. Is het huis niet toevallig ook ongelofelijk duur, waardoor het niet haalbaar is? ;) Het is een " doomhuis" , toch. :P

Wij zitten nog wel midden in een verbouwing (lees: hebben geen kinderkamer(s), zolang die niet af zijn). Maar maak mij er niet zo druk om. Het komt zoals het komt.
pi_148362466
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:01 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Niet zo druk maken joh. :* Laat het wat over je heenkomen. Is het huis niet toevallig ook ongelofelijk duur, waardoor het niet haalbaar is? ;) Het is een " doomhuis" , toch. :P

Wij zitten nog wel midden in een verbouwing (lees: hebben geen kinderkamer(s), zolang die niet af zijn). Maar maak mij er niet zo druk om. Het komt zoals het komt.
Nee, dat is het rare: het is eigenlijk zeer betaalbaar voor ons samen, het maakt ons huidige huis niet veel en dat staat enkel op naam van mn vriend... Maaaar, dat "vast te duur!" was ook mijn eerste reactie namelijk, maar die ging niet op.

Nahjah ik zie wel hoe het loopt inderdaad. Eerst mirena er maar uit (en men wat zie ik daar tegenop. Het zetten deed destijds zo'n zeer!)
pi_148362554
Silliest, als t op je pad komt komt t op je pad. Go with the flow. Wij krijgen over twee weken de sleutel, zullen dan ook aan het klussen zijn. Prima, beter nu dan hoogzwanger ;) in t begin nog wel druk om gemaakt, ook met vakantie naar usa, wat nou als.. Maar de als bleef tot nu toe uit en ik geloof ook niet meer dat die op korte termijn komt dus ga ik ook maar met de flow mee. Enige waar ik rekening mee houd is dat ik geen nieuwe baan ga zoeken :+

Ik heb overigens ook biefstuk in mijn mandje gegooid zonder over na te denken. Ah well, we gaan toch een nieuwe cyclus in volgende week..
pi_148362603
Doorbakken biefstukje dan. :X :Y) :+

Hier ligt nog vacuum verpakte paling in de koelkast trouwens. :')
pi_148362755
Qua voedingsmiddelen en drank ben ik nog niet zo streng zolang ik geen 2 streepjes heb geplast. Al drink ik sowieso amper. Maar een biefstukje medium gebakken laat ik niet staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')