abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148352582
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:57 schreef Cygne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

boven is van zaterdag. Onder van net.
Heerlijk pril..... O+

de komende dagen zal het alleen maar donkerderderder worden :*

Kan je het een beetje bevatten?
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 12:59:43 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148352598
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Balen MaJo, hopelijk heb je geen gelijk, en blijft die menstruatie lekker weg!
Heb je het van het weekend een beetje los kunnen laten?
Gisteren een heel seizoen van The Real L Word gedownload en bijna helemaal gekeken dus dat was zeker goede afleiding ^O^

En ik weet dat ik niet meer naar symptomen moet kijken maar mijn geur is echt niet normaal op het moment. Ik word helemaal gek van de handzeep die ik normaal zo lekker vind en ruik van een paar meter afstand de grillworst die op tafel klaar ligt voor de lunch :o Ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken maar dit is echt vrij bizar :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148352621
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef Dottey het volgende:

[..]

Heerlijk pril..... O+

de komende dagen zal het alleen maar donkerderderder worden :*

Kan je het een beetje bevatten?
Nee helemaal niet. Een voldragen zwangerschap past niet in mijn belevingswereld, zeg maar.
pi_148352690
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:00 schreef Cygne het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Een voldragen zwangerschap past niet in mijn belevingswereld, zeg maar.
Dat lijkt mij ook surreëel als je op je bordje meedraagt wat jij meezeult.

Maar als je naar je stokjes kijkt.. komt dat een beetje binnen van "zwanger" of heb je zoiets van :{
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_148352720
Het is een beetje *O* :'( :o :D
en dan tussendoor :r.
pi_148352753
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef Dottey het volgende:

[..]

Laat Dottey de stuurvrouw dan maar zijn. Iedereen hup strepen piesen! O+

Overigens had ik nog helemaal niet gezegd hoe bijzonder ik het vind dat er zoveel streepjes zijn de laatste tijd! O+ Dat zie ik graag :*
Nee Dottey! We laten niemand achter, jij komt maar mooi mee :*. Blij dat je december hebt overleefd! Gaat het verder goed met je?
pi_148352780
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:04 schreef Cygne het volgende:
:D Het lijkt me inderdaad heel logisch dat je gemengde gevoelens hebt! Maar je therapeute had wel maar mooi gelijk. :Y
pi_148352792
Je streepje wordt echt donkerder Cygne! Ik hoop zo op een gezond kindje voor jullie!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_148352795
quote:
:r is goed :D

:D

man oh man.. toen ik het las werd ik al :o :o :'( O+ :* ^O^ :'( ervan!
ik kan mij nog geen 10% indenken hoe jij je kunt voelen :D
pi_148352865
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Nee Dottey! We laten niemand achter, jij komt maar mooi mee :*. Blij dat je december hebt overleefd! Gaat het verder goed met je?
Goed hoor :D

Ik lees geregeld mee hoor ;) Ik vergeet alleen soms te reageren :@
pi_148353052
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:06 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

:D Het lijkt me inderdaad heel logisch dat je gemengde gevoelens hebt! Maar je therapeute had wel maar mooi gelijk. :Y
Ja dat vind ik echt superbizar. :o
pi_148353669
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:57 schreef Cygne het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

boven is van zaterdag. Onder van net.
Daar zit verbetering in! :D De onderste is duidelijk te zien O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 13:58:06 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148354397
quote:
Hoe zit dat eigenlijk met het overgeven? Ik lees vaak dat meiden dat hier niet als symptoom hebben maar als ze weten zwanger te zijn er wel last van krijgen. Toch een beetje psychisch of is dat gewoon logisch dat het net na het testen komt?

Bedoel met psychisch overigens dat je het dan meer toelaat en eerder tegen kan houden ofzo.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_148354769
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk met het overgeven? Ik lees vaak dat meiden dat hier niet als symptoom hebben maar als ze weten zwanger te zijn er wel last van krijgen. Toch een beetje psychisch of is dat gewoon logisch dat het net na het testen komt?

Bedoel met psychisch overigens dat je het dan meer toelaat en eerder tegen kan houden ofzo.
Had t al voor t testen. ;)
pi_148354849
quote:

[..]

Veel vriendinnen/kennissen van mij die zwanger zijn krijgen er vaak pas na een paar weken last van (vanaf week 7/8 ongeveer). Ik merk dat ik vaak rondom mijn menstruatie standaard sneller misselijk ben dan anders. Ik denk ook dat het verschilt per zwangerschap :)
pi_148354961
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Veel vriendinnen/kennissen van mij die zwanger zijn krijgen er vaak pas na een paar weken last van (vanaf week 7/8 ongeveer). Ik merk dat ik vaak rondom mijn menstruatie standaard sneller misselijk ben dan anders. Ik denk ook dat het verschilt per zwangerschap :)
Ja bij mij (bij vriendinnen) ook. Volgens mij hoort het ook bij de symptonen die dan pas komen
pi_148354979
Ik had t voor t testen. Nu niet meer. "klopt af"
pi_148354997
Op de dag dat ik testte voelde ik me wat misselijk. Dat zal vast psychologisch geweest zijn. Verder voel ik me kiplekker!
  maandag 5 januari 2015 @ 14:21:11 #119
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148355211
quote:

[..]

Misselijkheid komt van hcg, dat verdubbelt elke twee dagen in hoeveelheid in je bloed, dus afh. van hoe gevoelig je bent voor het effect van hcg op je spijsverterinf ben je eerder/later/helemaal niet misselijk.

Als t meetbaar is op een teststrip is t nog niet altijd genoeg om misselijk te zijn.dusbdat t na de test begint lijt me niet vreemd.

Daarom stopt normaal gesproken de misselijkheid ook in t eerste trimester ergens (behalve bij hyperemesis gravidarum) omdat je hcg steeds minder wordt naarmate de placenta groeit en het overneemt.
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 14:22:26 #120
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148355257
Je hoeft dus ook niet per se misselijk te worden in je zw. sch. Ik heb het ook nauwelijks gehad (eigenlijk uberhaupt geen symptomen buiten moeheid)...
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 14:25:38 #121
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148355356
Bij mij begon het pas later, week of 6 a 7.
Helaas vanwege HG dus wel overgegeven tot aan de bevalling.
Maar genoeg mensen idd die helemaal niet misselijk zijn.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148355762
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:08 schreef Dottey het volgende:

[..]

Goed hoor :D

Ik lees geregeld mee hoor ;) Ik vergeet alleen soms te reageren :@
:W
S. 2014
J. 2016
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 14:50:45 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148356124
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Misselijkheid komt van hcg, dat verdubbelt elke twee dagen in hoeveelheid in je bloed, dus afh. van hoe gevoelig je bent voor het effect van hcg op je spijsverterinf ben je eerder/later/helemaal niet misselijk.

Als t meetbaar is op een teststrip is t nog niet altijd genoeg om misselijk te zijn.dusbdat t na de test begint lijt me niet vreemd.

Daarom stopt normaal gesproken de misselijkheid ook in t eerste trimester ergens (behalve bij hyperemesis gravidarum) omdat je hcg steeds minder wordt naarmate de placenta groeit en het overneemt.
Duidelijk verhaal ^O^ Het viel me op dat het hier vaak genoemd wordt vlak nadat de test positief is :)

Ik hoop echt zo dat het overgeven bij mij mee zal vallen :X Ik heb overgeefangst dus dat gaat niet leuk worden -O-
  maandag 5 januari 2015 @ 15:02:26 #124
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_148356527
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal ^O^ Het viel me op dat het hier vaak genoemd wordt vlak nadat de test positief is :)

Ik hoop echt zo dat het overgeven bij mij mee zal vallen :X Ik heb overgeefangst dus dat gaat niet leuk worden -O-
Ik heb tot nu toe nog nergens last van, maar nu ik dit verhaal aan het lezen ben ga ik me steeds minder lekker voelen :') Ik heb ook emetofobie dus ik hoop dat ik het me nu inbeeld en dat het me verder bespaard blijft..
Semper frakkin fi!
  maandag 5 januari 2015 @ 15:06:01 #125
327807 Mariposas
יה&#14
pi_148356670
Wel het juiste moment om dat meteen goed aan te pakken, overgeefangst/emetofobie. 8-) Ook handig straks als je een kotsend kind hebt.

Hier overigens geen dag last van gehad, voel me sowieso eigenlijk niet zwanger. Gewoon m'n normale zelf.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')