Heerlijk pril.....quote:Op maandag 5 januari 2015 12:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boven is van zaterdag. Onder van net.
Gisteren een heel seizoen van The Real L Word gedownload en bijna helemaal gekeken dus dat was zeker goede afleidingquote:Op maandag 5 januari 2015 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Balen MaJo, hopelijk heb je geen gelijk, en blijft die menstruatie lekker weg!
Heb je het van het weekend een beetje los kunnen laten?
Nee helemaal niet. Een voldragen zwangerschap past niet in mijn belevingswereld, zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heerlijk pril.....![]()
de komende dagen zal het alleen maar donkerderderder worden![]()
Kan je het een beetje bevatten?
Dat lijkt mij ook surreëel als je op je bordje meedraagt wat jij meezeult.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:00 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Een voldragen zwangerschap past niet in mijn belevingswereld, zeg maar.
Nee Dottey! We laten niemand achter, jij komt maar mooi meequote:Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
Laat Dottey de stuurvrouw dan maar zijn. Iedereen hup strepen piesen!![]()
Overigens had ik nog helemaal niet gezegd hoe bijzonder ik het vind dat er zoveel streepjes zijn de laatste tijd!Dat zie ik graag
quote:
quote:
Goed hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 13:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Nee Dottey! We laten niemand achter, jij komt maar mooi mee. Blij dat je december hebt overleefd! Gaat het verder goed met je?
Ja dat vind ik echt superbizar.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:06 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]Het lijkt me inderdaad heel logisch dat je gemengde gevoelens hebt! Maar je therapeute had wel maar mooi gelijk.
Daar zit verbetering in!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boven is van zaterdag. Onder van net.
Hoe zit dat eigenlijk met het overgeven? Ik lees vaak dat meiden dat hier niet als symptoom hebben maar als ze weten zwanger te zijn er wel last van krijgen. Toch een beetje psychisch of is dat gewoon logisch dat het net na het testen komt?quote:
Had t al voor t testen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met het overgeven? Ik lees vaak dat meiden dat hier niet als symptoom hebben maar als ze weten zwanger te zijn er wel last van krijgen. Toch een beetje psychisch of is dat gewoon logisch dat het net na het testen komt?
Bedoel met psychisch overigens dat je het dan meer toelaat en eerder tegen kan houden ofzo.
Veel vriendinnen/kennissen van mij die zwanger zijn krijgen er vaak pas na een paar weken last van (vanaf week 7/8 ongeveer). Ik merk dat ik vaak rondom mijn menstruatie standaard sneller misselijk ben dan anders. Ik denk ook dat het verschilt per zwangerschapquote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met het overgeven? Ik lees vaak dat meiden dat hier niet als symptoom hebben maar als ze weten zwanger te zijn er wel last van krijgen. Toch een beetje psychisch of is dat gewoon logisch dat het net na het testen komt?
Bedoel met psychisch overigens dat je het dan meer toelaat en eerder tegen kan houden ofzo.
Ja bij mij (bij vriendinnen) ook. Volgens mij hoort het ook bij de symptonen die dan pas komenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:11 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Veel vriendinnen/kennissen van mij die zwanger zijn krijgen er vaak pas na een paar weken last van (vanaf week 7/8 ongeveer). Ik merk dat ik vaak rondom mijn menstruatie standaard sneller misselijk ben dan anders. Ik denk ook dat het verschilt per zwangerschap
Misselijkheid komt van hcg, dat verdubbelt elke twee dagen in hoeveelheid in je bloed, dus afh. van hoe gevoelig je bent voor het effect van hcg op je spijsverterinf ben je eerder/later/helemaal niet misselijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik lees geregeld mee hoorIk vergeet alleen soms te reageren
Duidelijk verhaalquote:Op maandag 5 januari 2015 14:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Misselijkheid komt van hcg, dat verdubbelt elke twee dagen in hoeveelheid in je bloed, dus afh. van hoe gevoelig je bent voor het effect van hcg op je spijsverterinf ben je eerder/later/helemaal niet misselijk.
Als t meetbaar is op een teststrip is t nog niet altijd genoeg om misselijk te zijn.dusbdat t na de test begint lijt me niet vreemd.
Daarom stopt normaal gesproken de misselijkheid ook in t eerste trimester ergens (behalve bij hyperemesis gravidarum) omdat je hcg steeds minder wordt naarmate de placenta groeit en het overneemt.
Ik heb tot nu toe nog nergens last van, maar nu ik dit verhaal aan het lezen ben ga ik me steeds minder lekker voelenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Duidelijk verhaalHet viel me op dat het hier vaak genoemd wordt vlak nadat de test positief is
Ik hoop echt zo dat het overgeven bij mij mee zal vallenIk heb overgeefangst dus dat gaat niet leuk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |