SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja yolo, heb me haren al gestyled.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd mn hoofddoek af in damso
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb je goed geleerd zie ik.
Je had mij die chinatown wiki gegeven?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip wrm bedank je mij in vorige topic
oh stond ik aangemeld op janpiraatquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Je had mij die chinatown wiki gegeven?
oh dat was jannnnnnnquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh stond ik aangemeld op janpiraat
geen problem bby
Ging je bij shabu shabu eten morgen?
Ewa je zou onze close encounter geheim houdenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peunage fuckerik ben zoooo verkouden en keelpijn en pijn achter mn ogen alles. BEDANKT He
Wel buiten de nationale feestdagen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
is de studentenov geldig deze vakantie?
Wel. Maar ik ben vanaf volgende week weer 1.5 week vrij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
kan je jouw vrije dagen niet kiezen?
ja duh hoe denk je anders dt ik morgen ga tourenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
is de studentenov geldig deze vakantie?
Nope.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Peunage het volgende:
Is de kermis bij de Dam in Amsterdam het hele jaar open?
ik weet niet, hmm even denken, hmm, echt een hersenkraker deze hoor, hmm.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:05 schreef Crip het volgende:
[..]
ja duh hoe denk je anders dt ik morgen ga touren
waz met jouquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Peunage het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef Peunage het volgende:
Dude....quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waar kun je dat zien? Hebben ze een naam/website/agenda?
wat zit je dan te huilen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Maar ik ben vanaf volgende week weer 1.5 week vrij.
ben ik zeker 70+ euro kwijt aan alleen openbaar vervoer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik weet niet, hmm even denken, hmm, echt een hersenkraker deze hoor, hmm.
Wellicht een treinkaartje kopen?
sws openbaar vervoerquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben ik zeker 70+ euro kwijt aan alleen openbaar vervoer.
Ben nog bezig met mn rijbewijs.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:18 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
sws openbaar vervoer
neem toch de auto
Ja die had ik al gevonden. Wachten dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waz met jou
Hier hou dit in de gaten: http://www.iamsterdam.com(...)s-en-kinderen/kermis
Wat met je hoofd.quote:
Hoe de f. kan dat nou,quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben ik zeker 70+ euro kwijt aan alleen openbaar vervoer.
Misschien wil ze van Limbabwe naar de beschaafde wereld.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe de f. kan dat nou,ik reis over de grenzen en betaal 15% van wat jij nu opnoemt.
Kan toch niet gekkiequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja die had ik al gevonden. Wachten dus
[..]
Wat met je hoofd.
Ik moet dan iets doen, dus ik ben vrij tho geen vakantie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je hebt volgende weeg 1.5 weken vakantie, what's the problem?
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet dan iets doen, dus ik ben vrij tho geen vakantie.
Jawel, je hebt ook vaste kermissen. Die op de Dam was echt vet vaak open. Grootste gedeelte van het jaar denk ik.quote:
Je moet ook gewoon Middle-Eastern style zonder afspraak op bezoek gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wilde vandaag even ergens heen. Even snel op bezoek, 30 min. Zegt die gene: ik ga vnv weg dus kan niet. Dacht echt wow. Kaasmanieren.
Ik wilde om half 4 gaan die persoon ging om 18.00u wegquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon Middle-Eastern style zonder afspraak op bezoek gaan.
Heb ik ook, op willekeurige momenten binnenvallen bij je vrienden. Kan het gebruik van agenda's dan niet echt waarderen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon Middle-Eastern style zonder afspraak op bezoek gaan.
Ik snap het ergens wel, je moet iets doen, of je hebt een afspraak en je kan echt even geen tijd vrijmaken..quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wilde vandaag even ergens heen. Even snel op bezoek, 30 min. Zegt die gene: ik ga vnv weg dus kan niet. Dacht echt wow. Kaasmanieren.
Ik haat dit echt, weet je hoe vaak ik mijn plannen moest cancellen omdat iemand opeens binnenkwam vallen? Misschien is iemand privé dingen aan het doen/regelen etc. en dan opeens iemand voor de deur.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb ik ook, op willekeurige momenten binnenvallen bij je vrienden. Kan het gebruik van agenda's dan niet echt waarderen.
Ik snap het.. maar zelfs komt ze ook vaak zomaar binnenvallen snap jequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, je moet iets doen, of je hebt een afspraak en je kan echt even geen tijd vrijmaken..
#verkazingtentop
I understandquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap het.. maar zelfs komt ze ook vaak zomaar binnenvallen snap je
Crip, wat goed!
Douglas, Ici paris?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kom ik aan vichy dermablend proefmonsterssss?
Is ook plek voor demonstraties en dergelijkequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawel, je hebt ook vaste kermissen. Die op de Dam was echt vet vaak open. Grootste gedeelte van het jaar denk ik.
apotheekquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kom ik aan vichy dermablend proefmonsterssss?
Haha, bij mij is het bijna over, en ik heb geen gekke olietjes of alternatieve medicijnen gebruiktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:46 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze olie.Fck vicks en al die andere Westerse verkoudheidsshit, Aziaten weten.
Ik blijf meestal ook uit de buurt van olietjes, medicijnen etc. tijdens een verkoudheid, maar mijn vader zei dat ik deze moest proberen. No regrets. Echt mijn neus was binnen een sec. open. Het brandt wel maar dat voelt alleen maar goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Haha, bij mij is het bijna over, en ik heb geen gekke olietjes of alternatieve medicijnen gebruikt
Ik ken dit spul wel. Beetje muntachtig?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik blijf meestal ook uit de buurt van olietjes, medicijnen etc. tijdens een verkoudheid, maar mijn vader zei dat ik deze moest proberen. No regrets. Echt mijn neus was binnen een sec. open. Het brandt wel maar dat voelt alleen maar goed.
Jaa, maar met andere dingen erbij. Ruikt niet echt lekker maar is wel effectief.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 01:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ken dit spul wel. Beetje muntachtig?
13.gifquote:
Jep!quote:
Gewoon een dons gevulde jas?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:46 schreef Landysh het volgende:
Hey peepz, weten jullie een mooie winterjas die er niet al te lelijk en lomp uitziet maar je wel warm houdt? Ik denk dat het door mijn jas komt dat ik in korte tijd zo ziek ben geworden.
Je wordt wel sneller ziek door kou. En vooral als je gezweet hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:09 schreef Stimorol- het volgende:
Je wordt niet ziek door kou
http://www.kennislink.nl/(...)-anders-word-je-ziek
quote:#15300 29 Dec 14
Het is heel erg maar ik kan niet zonder mijn mobiel. Ik ben autistische en whatsapp en sms is voor mij het ULTIEME manier van communiceren. Heerlijk alleen en hele avond "kletsen" met andere.
quote:#15282 28 Dec 14
Ik heb wel eens ruzie met mijn vriend nodig. Maar een moment denken dat ik hem kwijt kan raken laat me extra goed beseffen wat een goeie vent ik heb. Duidelijk dat we gisteren ruzie hebben gehad he
quote:#15271 28 Dec 14
Bij het kerstdiner dronk ik expres heel veel water zodat ik na elke gang naar de wc kon, onder het mom van teveel gedronken terwijl ik eigenlijk alles wat ik had gegeten weer uit kotste.
goedgekeurd( 14 ) afgekeurd( 142 )
7 comments
quote:Ik moet soms mensen aannemen. Als ik in de sollicitatiebrief al een spelfout of geen leestekens zie, verwerp ik deze meteen. Het klinkt flauw, maar als je echt op zoek bent naar een baan, lees dan je sollicitatiebrief nog even aandachtig door!
quote:#15132 24 Dec 14
Ik heb al een hele lange tijd interesse in experimenteren met hetzelfde geslacht. Het is er nooit van gekomen. Maar gister op stap geweest. Gezoend met een jongen en ik ben door twee verschillende jongens (bekende van me) gepijpt. En ik heb er een terug gepijpt. Nu een dag later weet ik niet wat ik er mee moet. Aan de ene kant heb ik genoten van de avond. Aan de andere kant schaam ik me. En wil ik niet dat iemand hier achter komt.
quote:#15167 24 Dec 14
Ik heb er zo'n hekel aan als ik mijn makeup niet kan bijwerken de hele dag.
quote:#15195 24 Dec 14
Ik ben jaren overtuigd vegatariër geweest. Laatst at ik per ongeluk een stukje vlees. Dit smaakte zo goed dat ik stiekem weer regelmatig vlees ben gaan eten. Mijn vrienden en familie weten van niks...
quote:#15161 23 Dec 14
Ik ga vreemd omdat ik weet dat mijn vriend ook vreemd gaat. Eigenlijk wil ik dit helemaal niet maar zolang ik het zelf ook doe voel ik me toch minder verdrietig. Erg he...
quote:#15160 23 Dec 14
Ik heb m'n vriendje een keer zo fanatiek gepijpt dat ik moest overgeven...
lolquequote:#15148 23 Dec 14
Ik heb altijd erg last van mijn blaas. Laatst las ik op internet dat het helpt als je een ijsklontje in je vagina steekt. Eerst geloofde ik het niet, maar heb het toch geprobeerd. Eerst voelde het heel koud maar daarna werd het lekker warm en was de pijn over. Ga dit zeker vaker doen!!!
goedgekeurd( 47 ) afgekeurd( 12 )
9 comments
quote:#15125 22 Dec 14
Ik heb tijdens mijn stage in Zuid-Afrika regelmatig onvreilig sex gehad. Mezelf laten testen druf ik niet...
quote:#15095 22 Dec 14
Ik ben nu 7 maanden zwanger en heb pas een slippertje gemaakt. Het was zeer zeker wel super lekker en veel beter als met mijn eigen man maar heb toch wel een klein beetje spijt. Ik ga hem morgen weer zien en denk dat het er weer van komen gaat. Voor mijn gevoel is anale seks minder erg zeker omdat ik hoog zwanger ben.
quote:#15110 22 Dec 14
Ik heb een lieve vriendin. Het eerste jaar hadden we iedere dag sex en trok ze mn leuter te pas en te onpas uit mijn broek. Later werd het steeds minder en nam ze totaal geen initiatief meer. Als ik haar niet af en toe probeer te winnen voor seks, door haar bijv heerlijk te masseren, gebeurt er helemaal niets. Ze is ook heel egoïstisch in de seks. Ze bevredigd zichzelf met de vibrator die ik voor haar gekocht heb en ik steek lekker mn vingers in haar. Dat vind erg lekker. Als ze zes keer gekomen is, mag ik er in om de klus af te maken. Ik heb haar al heel vaak aangesproken op haar luie gedrag en egoïsme in bed. Ze geeft me gelijk, maar ze doet er niets mee. Als vent zijnde wil je toch ook wel eens verwend worden? Is dit normaal gedrag in de Nederlandse bedden of loop ik echt wat mis? Moet ik niet zeuren if heb ik een punt?
quote:#15023 20 Dec 14
Ik wil absoluut geen man maar wel een kind. Heb HBO niveau en 29 jaar. Nu een afspraak met een super intelligente man, is dr en cum laude afgestudeerd. Hij vind mij leuk, ik moet er niet veel van hebben maar wil maar een ding en dat is een lief kind. Niet van een mavo klantje. Twee begaafde mensen, een begaafd kindje. Zit nu in mijn vruchtbare drie dagen dus ik hoop dat het lukt om in deze drie dagen mijn droom te verwezenlijken. Ik zal ervoor zorgen dat hij er nooit achter komt omdat er meer dan 220 km tussen ons zit en mijn naam nooit te weten komt.
quote:#14985 20 Dec 14
Ik ben 12 en heb een vriendin. Het klinkt raar maar zij is echt de ware voor mij. 6 maanden samen en als we een jaar zijn koop ik een knuffel voor haar. En niet een kleine, van anderhalve meter groot. Na 5 maanden genoeg zakgeld ervoor... wat hou ik toch veel van haar... Hoop dat ze er blij mee is
Don't we all?!quote:#15067 20 Dec 14
Ik ben een getrouwde man, en vind het heerlijk om als vrouw en kinderen weg zijn mezelf vrouwenschoenen aan te doen en me vervolgens heerlijk anaal te vullen met een flinke dildo.
quote:#15061 19 Dec 14
30 jaar geleden gescheiden, na 6 jaar hertrouwd met een schat van een vrouw. Maar toch kan ik het niet laten regelmatig het bed in te duiken met mijn ex, al 24 jaar lang.Wat een zak ben ik toch.
quote:#14941 19 Dec 14
Mijn inmiddels vrouw heeft 10 jaar geleden sex met iemand anders gehad tijdens onze relatie. Elke keer als ik heel geil wil worden fantaseer ik dat hij veel groter en beter was en kom ik snel klaar.
Damesmeisje!!!quote:#15048 18 Dec 14
Mijn dochter (2,5) en ik stonden bij de slager. Mijn dochter kreeg een plakje boterhammenworst dus de slager zei : 'alsjeblieft jongedame'. Waarop mijn dochter boos antwoordde : 'ik ben geen jongedame, ik ben een meisjesdame!'
quote:#15046 18 Dec 14
Mijn vrouw wilde mij verrassen gisteren en stond in geile lingerie met open kruis en jarretels op mij te wachten toen ik laat uit mijn werk kwam. Wat ze niet wist is dat ik net naar de hoeren was geweest en niets meer kon omdat ik al leeg was. Heb maar gezegd dat ik hoofdpijn had.
Hey Stimo.quote:#15023 20 Dec 14
Ik wil absoluut geen man maar wel een kind. Heb HBO niveau en 29 jaar. Nu een afspraak met een super intelligente man, is dr en cum laude afgestudeerd. Hij vind mij leuk, ik moet er niet veel van hebben maar wil maar een ding en dat is een lief kind. Niet van een mavo klantje. Twee begaafde mensen, een begaafd kindje. Zit nu in mijn vruchtbare drie dagen dus ik hoop dat het lukt om in deze drie dagen mijn droom te verwezenlijken. Ik zal ervoor zorgen dat hij er nooit achter komt omdat er meer dan 220 km tussen ons zit en mijn naam nooit te weten komt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:09 schreef Stimorol- het volgende:
Je wordt niet ziek door kou
http://www.kennislink.nl/(...)-anders-word-je-ziek
Ja, dit dus. Je bent veel vatbaarder voor virussen wanneer je het koud hebt. Je weerstand gaat dan met 40% omlaag AFAIK. En ik moet ook nog eens overal met de fiets heen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je wordt wel sneller ziek door kou. En vooral als je gezweet hebt.
Ik hoop voor hem dat hij een condoom omdoet. Om een kind om zo'n egoïstische reden zonder vader te laten opgroeien is echt.quote:
Je weerstand moet dus beter lijkt mij. Wat bij jou al lastig is door je onregelmatige diensten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit dus. Je bent veel vatbaarder voor virussen wanneer je het koud hebt. Je weerstand gaat dan met 40% omlaag AFAIK. En ik moet ook nog eens overal met de fiets heen.
Ja ook. Maar het is ook echt de kou en regen. Ik moest vorige week in de regen naar dorp fietsen, daar 1-2 uur rondgelopen en toen weer terug naar huis in de regen. Toen ik thuis kwam voelde ik na een paar uur al meteen dat mijn voorhoofd verstopt raakte. En toen Londen en een busreis waar ik het ook continu koud had en tadaa, ziek. En dat terwijl ik anderhalve maand geleden nog goed ziek ben geweest. Het komt echt niet vaak voor dat ik zo snel achter elkaar ziek raak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je weerstand moet dus beter lijkt mij. Wat bij jou al lastig is door je onregelmatige diensten.
Gewoon auto pakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit dus. Je bent veel vatbaarder voor virussen wanneer je het koud hebt. Je weerstand gaat dan met 40% omlaag AFAIK. En ik moet ook nog eens overal met de fiets heen.
Ha ha bitch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shop je weleens alleen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:28 schreef Landysh het volgende:
Oh btw, ik ben net ziek naar Roermond geweest voor helemaal niks.Hele jaar uitgekeken op deze sale, fcking niks gekocht.
Vandaag toevallig niet maar meestal wel. Ik haat het om met anderen te shoppen tbh.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Shop je weleens alleen?
Alleen shoppen is zo chill.
Zeker die ene over stage in Zuid-Afrikaquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ha ha bitch.Oh geen rijbewijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ga naar poptasiiiiiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
liep net perongeluk door de wallen. was awkward dus ik zwaaide maar naar de ladies.
Wat doe je in amsterdam?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
liep net perongeluk door de wallen. was awkward dus ik zwaaide maar naar de ladies.
quote:#15119
Vorig jaar vertelde mijn zus dat ze zwanger was (ongepland). De vader wou er niks mee te maken hebben. Haar zoontje overleed met 32 weken. Nu heb ik te horen gekregen dat ze zwanger is (van een andere vent) Ik heb het gevoel dat ze het deze keer heeft gepland. Terwijl ze geen relatie met de vader heeft. Die krijgt het pas aankomende week te horen. Ik zit dus in tweestrijd met mijn gevoelens. Ik ben blij voor haar, maar het is amper een halfjaar nadat haar zoontje is overleden. Ik durf haar (nog?) niet te vragen of het ook inderdaad gepland is door HAAR. Want nu praat ze nonchalant "als hij niks van de kleine wilt weten dan pak ik het deze keer anders aan". Volgens haar heeft ze het niet gepland want ze is ook nog aan het daten met een andere jongen. Ik hoop voor haar dat dit kindje gezond en levend ter wereld komt. Want een tweede kind wegbrengen zal ze denk ik niet aankunnen.
'Per ongeluk'.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
Gebeurt mij ook heel vaak joh, per ongeluk door de Wallen lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
vraag borte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik moet volgende week helemaal naar Limboland voor een bijeenkomst van school. Hoe zijn ze daar tegen mensen vanuit buiten Limburg?
Wtf is er mis met mensen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:54 schreef zarGon het volgende:
http://uitdedoofpot.nl/.
[..]
[..]
[..]
[..].
[..]
[..]
[..].
[..]
[..]
[..]
lolque
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Don't we all?!
[..]
[..]
[..]
Damesmeisje!!!
[..]
2014 is al om.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik spreek je er over een jaar wel weer over.
Haha, is dat serieus bedoeld? Ik hoop het nietquote:
aaaaaiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eens, iedereen weet dat het 'per abuis' is of 'bij ongeluk'.
Ja ik loop door Chinatown chillax enzo leuk mangas checken en anime figuurtjes. En opeens zie ik half naakte wijven toen ik de volgende straat in liep.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook heel vaak joh, per ongeluk door de Wallen lopen.
Hhhh dacht ik ook even aan maar had geen zin om te zoekenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ga naar poptasiiiii
Oh nee, ze zijn gesloten nvm.
Chillen. Ben net thuis man kapot.quote:
Echt.quote:
Zou zijn smiechterige kop tegen de tafelrand hebben geduwd als dat mijn zoon was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Landysh het volgende:
Wow.Hoeveel slippers heeft die gehad denk je?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Landysh het volgende:
Wow.Hoeveel slippers heeft die gehad denk je?
Bitch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Deuce92 het volgende:
Eindelijk thuis.
Heb me net wel lekker uitgeleeft bij de McDrive. Vier cheeseburgers en een big tasty.
Hey Borte.
Niks bitch. Gewoon jelly.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bitch.
Ik heb vandaag een zo'n smoothieding en een frap gehaald bij de McD. Verder een broodje met gegrilde groenten bij LaPlace.Het is dat ik ziek ben, anders was ik wss ook wel voor een big tasty gegaan.
Beetje wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks bitch. Gewoon jelly.
4 x cheesebrger
1 x big tasty
0,5L chocomel +
2515 kcal
Lekker avondnachtmaaltje.
#bulkinglife
Wat nou jonguh. Ben al twee weken ofzo niet meer bij de Mc geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beetje wel.
Maar ehm, niet dat ik nou zo super gezond leef of zo (alles behalve), maar is het niet een beetje heel ongezond om zo vaak bij de Mc te eten?
Oh, sorry. Ik dacht dat je echt een paar keer per week ging, vandaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat nou jonguh. Ben al twee weken ofzo niet meer bij de Mc geweest.
Vraag me af hoe 'slecht' dat daadwerkelijk zou zijn. En waarom uberhaupt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik dacht dat je echt een paar keer per week ging, vandaar.
Nergens voor nodig om de inb4-en. En er is geen enkel schot gelost.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef Peunage het volgende:
SHOTS FIREEEEEEEEd
Je hebt geen inb4 gezegd deuce, vandaar. Inb4 inb4 shots fired.
Dit heb ik soms ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef Landysh het volgende:
Oke Deuce. Seurry. Te moe om een discussie te beginnen. Andere keer.
[ afbeelding ]
HAHA. Gewoon 100% ik dit.
Wowowow. I see how it is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:13 schreef Landysh het volgende:
Oke Deuce. Seurry. Te moe om een discussie te beginnen. Andere keer.
oopsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:18 schreef Santello het volgende:
Crip is dus naar Amsterdam gegaan en wilde niet chillen met mij
Jij, ook al. Ik dacht dat ik me gisteren nacht aanstelde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Superkoud en nu opeens superwarm. This thug life
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:07 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ontdek Chopin. Wie anders vindt zijn opening geniaal?![]()
Haha. You sir, just made my dayquote:
Zou haar dubbel en dwars doen en dan uit mijn huis gooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lees dat Kim's roots in Karakale, Kars liggen. Dus eigenlijk is het bizim Kim.
waarschijnlijk de dochter van een of andere paardenfokker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik lees dat Kim's roots in Karakale, Kars liggen. Dus eigenlijk is het bizim Kim.
Waarom kijk jij dit?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zij lijkt ook erg op Kim Kardashian. Vraag me af wat haar achtergrond is.
Stond laatst bij de suggesties bij een van Crip's video's waar ik op geklikt had. Was me nog bijgebleven.quote:
Sure baby...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Stond laatst bij de suggesties bij een van Crip's video's waar ik op geklikt had. Was me nog bijgebleven.
OM HET IN DE AVOND TOE TE PASSEM GEEF MAAR TOEEEEquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit ja, ik volg make-upvloggers in mijn vrije tijd... Wilde je dat horen?
Haha Imacurface, ik volg haar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Zij lijkt ook erg op Kim Kardashian. Vraag me af wat haar achtergrond is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook illegaal, maar heel veel mensen downloaden toch nog vrolijk verder na dat verbod, dus ik wacht wel tot ik een waarschuwingsmail ofzo krijg van mijn provider. Ik heb het ook pas recentelijk gedownload; lange tijd niet aangedurfd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil op popcorn time, maar er staat dat het mogelijk illegaal kan zijn in jouw land.
Gebruiken jullie dit?
Is haram.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil op popcorn time, maar er staat dat het mogelijk illegaal kan zijn in jouw land.
Gebruiken jullie dit?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gebruiken jullie dit?
Ja, behalve als je weet dat er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je moet het altijd veilig doen toch.
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Huh, 'me' is toch gewoon goed?Maar nogmaals beterschap! Veel chocola eten en hopelijk ben je snel weer beter.
Het is gewoon goed, niet naar je collega luisteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.Het is geen bezittelijk voornaamwoord zegt ze.
zal ik je collega aansteken met mn griepquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een slimme collega van mij zei dat alleen domme mensen het gebruiken.Het is geen bezittelijk voornaamwoord zegt ze.
Oh volgens mij wordt ze alleen boos als mensen het als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Maar ik durf het nu nooit meer te gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is gewoon goed, niet naar je collega luisteren.
http://www.goeievraag.nl/wetenschap/taal/vraag/420217/gebruik
Jij ook ziekkk? Hoelang al?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zal ik je collega aansteken met mn griep
Een domme collega. Een domme kut, dat is ze.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik klap je hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een domme collega. Een domme kut, dat is ze.
Oja duh, dan wel natuurlijk. Maar ik heb het jou nooit verkeerd zien gebruiken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh volgens mij wordt ze alleen boos als mensen het als bezittelijk voornaamwoord gebruiken. Maar ik durf het nu nooit meer te gebruiken.
Iemand zei hier net iets over kumru sandviç. Ik wist niet dat het zo heette, maar ik heb er wel zin in gekregen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sucuk eten bitchez. Maar het ontdooien duurt te lang.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iemand zei hier net iets over kumru sandviç. Ik wist niet dat het zo heette, maar ik heb er wel zin in gekregen.Zal ik voor jou ook maken?
![]()
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo te zien een sandwich met sosis en sucuk.
En ik dannnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iemand zei hier net iets over kumru sandviç. Ik wist niet dat het zo heette, maar ik heb er wel zin in gekregen.Zal ik voor jou ook maken?
![]()
[ afbeelding ]
Lullig!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef Landysh het volgende:
Soo hey vader verstopt gewoon de beste chocolade in de garage en geeft mij snickers, twix, mars en die andere saaie shit die ik niks vind. Even zijn toblerone's gesnitcht.
Dommie. Je moet kippesoep eten als je verkouden bentquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef Landysh het volgende:
Ik ga sucuk eten bitchez. Maar het ontdooien duurt te lang.
O yeah, met een beetje citroen...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dommie. Je moet kippesoep eten als je verkouden bent
sinds oud en nieuwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij ook ziekkk? Hoelang al?
En nee doe maar niet, ze is heel lief.
Dat is het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
3 kwart van de vaste posters hier is geen turk, wat is dit voor turkentopic?!
Heb hongerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O yeah, met een beetje citroen...
O MIJN GOD WANNEER ZE BISMILLAH ZEGT VOOR HET ZINGEN. I DIIEDquote:Op zondag 4 januari 2015 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, kijk, een Algerijns meisje dat Turks zingt. Een redelijk oké uitspraak heeft ze.
156 bbyquote:Op zondag 4 januari 2015 00:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
jij bent net 1.60 en noemt mij bby?
Dat betekend ongeacht t aantal cm's van je hakken ik blijf de man in de dansroutine!quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat betekend ongeacht t aantal cm's van je hakken ik blijf de man in de dansroutine!
I'm in!
Bahquote:Op zondag 4 januari 2015 00:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ait. Niet dat ik vaak hakken draag, eigenlijk nooit. No worries bby.
Niemand maakt voor mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dommie. Je moet kippesoep eten als je verkouden bent
wat is t verschil? dat jij nooit afwast?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke ik wil kippensoep. Turkish style. Niet dat afwaswater wat jullie altijd drinken.
Meh. Lame.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat is t verschil? dat jij nooit afwast?
Oh we'll ik ben alleen dus vind een vaatwasser vind ik enigzins onzin.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Meh. Lame.
En ja, heb een vaatwasser.
Terechtquote:Op zondag 4 januari 2015 00:58 schreef Crip het volgende:
Ik was altijd nog met de hand af als een diehard.
Haha forever aloner.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oh we'll ik ben alleen dus vind een vaatwasser vind ik enigzins onzin.
Of je moet er 2 hebben 1 voor de vieze vaat die je afwisseld met de schone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha forever aloner.Nah, been there done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna weer thuis nu weer alleen.
Maar als je alleen bent maakt die ene pan met die 2 borden echt geen fuck uit!
Toch?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Nee, inderdaad. Sowieso gaat je vaatwasser stinken als je het te lang laat wachten. En om nou een hele vaatwasser te draaien voor twee pannen is te overdreven.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nah, been there done that.
Daarna weer thuis nu weer alleen.
Maar als je alleen bent maakt die ene pan met die 2 borden echt geen fuck uit!
Toch?
bu ne laquote:
Lig nu zo in mijn bedquote:Op zondag 4 januari 2015 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, too much internet voor vandaag, Crip.
quote:
Geen TV. Tell me mooore.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Russische/Syberische modelletjes die doorbreken in china, nu op canvas.
Kan je dit gaan kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat syberir rusland goedkoper is met vliegen enzo voor landen als china en ze hebben toch de exotische europese look
Maar het programma duurde maar een halfuur
ja dit was het !quote:Op zondag 4 januari 2015 02:33 schreef Landysh het volgende:
Ze krijgen geen zakgeld als ze aankomen.Damn ik heb ook zo'n job nodig!!!!
lelijk ben je niet en met die modellen vergelijken doet niemand goed. Die meisjes passen twee drie keer ij mij denk ik zoquote:Op zondag 4 januari 2015 02:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Voel mij echt lelijk en dik na het kijken van deze docu.
Als het niet meer is. Mjah DIT JAAR GA IK ECHT EEN SKINNY BITCH WORDEN. I MEAN IT.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lelijk ben je niet en met die modellen vergelijken doet niemand goed. Die meisjes passen twee drie keer ij mij denk ik zo![]()
en als je skinny bitch bent, en dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als het niet meer is. Mjah DIT JAAR GA IK ECHT EEN SKINNY BITCH WORDEN. I MEAN IT.
Lief van je.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en als je skinny bitch bent, en dan?
TMs filmtips volg ik altijd braaf opquote:Op zondag 4 januari 2015 02:46 schreef mrstylo het volgende:
Mijn film tip negeren.... voel me net als TM nu
hoeveel kg wil je worden?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lief van je.
Maar ik weeg 66 kilo atm.
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TMs filmtips volg ik altijd braaf op
En wow mega dejavu moment nu door dit
Waar gaat die kurdische film over dan? Ik klikte op yt linkje maar blijkbaar is dat de hele film meteen al
quote:The film revolves around two shoeshine boys who set off for America on their donkey, named Michael Jackson.
Is toch goed?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lief van je.
Maar ik weeg 66 kilo atm.
55.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoeveel kg wil je worden?
Was niet lullig bedoeld ofzo hoor.. Meer van, waar is de grens dan
55 is echt te weinig hoorquote:
Ik vind van wel. Laat me met rustquote:
Wow 3 kilo verschilquote:Op zondag 4 januari 2015 02:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
55 is echt te weinig hoorja ik mag dat zeggen want ik krijg dat ook steeds te horen
58 is beter
Ja, wat anderen zeggen boeit mij niet zo heel veel meer eigenlijk. Mijn gewicht is mijn hele leven al een probleem geweest. Als kind was ik te dun (zo dun dat ik zelfs in het ziekenhuis belandde en sondevoeding kreegquote:Op zondag 4 januari 2015 02:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
55 is echt te weinig hoorja ik mag dat zeggen want ik krijg dat ook steeds te horen
58 is beter
Verwar 3 kilo vet en spier niet met vocht he. Puur vet en spier kan best veel schelen in iemands uiterlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Laat me met rust
[..]
Wow 3 kilo verschil
Voor buitenstaanders niet te zien. Denk voor de vrouw zelf wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat die drie kilo niks voorstelt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, wat anderen zeggen boeit mij niet zo heel veel meer eigenlijk. Mijn gewicht is mijn hele leven al een probleem geweest. Als kind was ik te dun (zo dun dat ik zelfs in het ziekenhuis belandde en sondevoeding kreeg), puber te dik. Het is echt nooit goed bij mij.
Tegenwoordig gaat het dan ook aan een oor er in, andere eruit.
Natuurlijk ook een snelweg:quote:Op zondag 4 januari 2015 02:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okokkkk, succes danwaar een wil is, is een weg
Zeg het hemmmm!!!!!!quote:Op zondag 4 januari 2015 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Een paar kilo verschil is voor buitenstaanders ook wel te zien. Mijn zusje is pas 3-4 kg kwijtgeraakt en je merkt het wel gewoon.
Zelf heb ik een paar jaar terug ook iets van 3 kg minder gewogen voor een tijdje en kreeg er toen ook opmerkingen over.
IKRquote:Op zondag 4 januari 2015 03:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja als je 170+ lang bent en je weegt 54-55kg is dat sws te weinig
1.66 en 66 kilo is gewoon goed. Zou als ik jou was gewoon gaan sporten(ook krachttraining!) en dan kijken hoe alles gaat. Soms kan een beetje strakker lichaam (door krachttraining) al een grote verschil maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:29 schreef Landysh het volgende:
Lol die chicks zijn allemaal 10 cm langer dan ik. Ik ben maar 1.66 he.
Zit dat in de top2000?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:44 schreef JanPiraat het volgende:
Kom je mee naar Diemen-Zuid, mee naar Diemen-zuid, mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |